Şimdi Ara

Samsung Servis Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
915
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bunu herkes görene kadar yazmaya devam edicem.

    Yaklaşık 65 gün önce ön kamerası bozulan galaxy s6 model telefonumu garanti kapsamında onarılması için Beşiktaş samsung servisine bıraktım.
    Telefonum Samsung Tr garantili bu arada. alalı 1 sene oldu.

    İlk olarak teknik servisin telefon hattı bozukmuş hiç bir türlü arayıp durum bilgisi alamıyorsunuz. İlla işinizi gücünüzü bırakıp oraya uğramanız lazım.
    4447711 i arayınca da hiç bir bilgi vermiyorlar. Serivisi arayınız diyorlar.
    Neyse tam 20 iş gününün son günü servise gittim ve telefonumun değişim kapsamına girdigi bilgisini aldım. Beni arayıp renk bilgisi vs soracaklarını söylediler.
    Tabi ki aramadılar. Tekrardan ben aradım müşteri hizmetlerini ve ellerinde s6 olmadığını bu yüzden s7 modeliyle değişim yapacaklarını söylediler tabi 400tl farkla. Kabul ettim ve tam 20 gün sonra yeni cihazımı teslim aldım. ( tabi cihazı alana kadar 3-4 kez servise gidip sordum geldi mi gelmedi mi diye. )
    Cihazı alalı 2 gün olmuşken geceleri kendi kendine kitlenmeye başladı. Yani sabah uyandığımda always on screen açık herhangi bir saatte tıkanıyor telefon ve hiç bir tuşa tepki vermiyor. internetten baktım soft reset atarak açılıyormuş. Herneyse 1 seferliktir falan dedim fakat istisnasız her gece olmaya başladı. İnternette sim kart yüzünden olabilecegi yazıyordu. gittim sim kartımı degistirdim fakat sonuç aynı. Tekrar 444 lü numarayı aradım ve uzaktan destek sağlanacagını söylediler. Tutor diye bir uygulama yüklettiler. Tam 5 kez aramamdan sonra 6. gün birisi aradı ve telefonuma bağlandı. Format attı sürüm yükledi vs vs. sonuç yine aynı. Tekrardan teknik servise vermemi söylediler. Telefonu alalı 1 hafta olduğu için değişime girecegi ve bu süre içinde de bana kullanmam için bir telefon verilecegi söylendi.
    Telefonu tekrar servise götürdüm. Yine aynı süreç başladı. 20 iş günü. Kullanabilecegim muadil bir telefon vermediler . Süre bilgisi yok vs vs.

    Yani paranızla rezil olmak istiyorsanız gidin Samsung alın.

    Aynı özelliklerdeki telefonu 1200 liraya satan xiaomi almayın. veya 300 lira daha pahalı diye mükemmel müşteri memnuniyeti olan apple'ı tercih etmeyin sakın. Gidin benim gibi paranızla rezil olun ve samsung alın.

    Okuyanlara teşekkürler.



  • bende tam foruma 7 plus yerine s7 edge mi alsam düşüncesiyle girdim . ilk okuduğum konu bu oldu
  • süreç uzun olabilir ama hiç değilse telefonda değişmiş vsvs benim s6 hızlı şarj olmuyor verdim anakart değişecek yazıyor anakart değişince imei de değişecek 2.el satmaya kalkınca alıcı adam diyecek fatura ile cihaz uymuyor 1 2 ay sonra sms gelecek imei kayıtlı değil telefonunuz iletişime kapanacak vsvs bekliyoruz bakalım inş banada s7 vs verirler
  • samsungun teknik servisi tam bir fiyasko. 24.11.2016 da s7edge aldım aldığım gün telefonun üzerinde onlarca ölü pixel vardı götürdüm servise verdim. 3 hafta geçti tek öğrenebildiğim değişimin onaylandığı. ne zaman telefonu alabileceğim hakkında kimsenin fikri yok. o kadar para verip aldığım telefonu 1 saat bile kullanamadım. konuştuğum kişiler arasında 45-50 gün telefonunu alamamış insanlar var. telefonu aldığına pişman ederler adamı.
  • Samsung teknik servisi kadar rezalet bir servis görmedim. Note 5 cihazımı şarj problemi ile servise verdiğimde kablosunu değistirerek geri verdiler. 2. Kez aynı sorunla verdiğimde şarj soketi ve telefonumun sağlam olan ekranını değiştirip geri verdiler. Bir süre kullandıktan sonra ekran üst kısımdan kalkmaya başladı , takrar servise verdim press yapıp verdiler ve arıza formu oluşturmamışlar. 2 ay sonra ekran problemim tekrarladı , telefonum 4. Kez servise gitti ve 3. gidişinde servis kaydı olmadığı için tüketici hakem heyetinede başvuru yapamıyorum. Telefonumda halen ekran problemi devam ediyor. Müsteri hizmetleri ile görüştüm yetkili birisinin arayacagını söylediler , 1 haftadır arayacak. Müsait bir zamanda 5. Kez cihazı servise verip tüketici hakem heyetine başvuru yapacağım. Birdaha Samsung marka bir malı evimin kapısına bile koymam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geçmiş olsun
    Bu tip olaylar her markada olabilecek şeylerdir.
    Bugun samnsung, dün sony, birisi çıkar teknosa der, öbürü renoyu kötüler vs vss.
    Cihazımız bozulunca dünya başımıza yıkıldı sanırız
    Bu bir de cep telefonu olunca ve de telefonsuz kaldıysak bittik demektir.

    Servis rezalet ama sürekli satıyor bu markalar,
  • Almayın sizde bas bas bağırıyoruz samsung türkiye rezaler diye ama takan yok.
  • Hocam kader ve dert ortağımsın telefonum note 5. 2 kez incirliye verdim telefonda arama geldiğinde ses patlaması oluyordu kulaklıkla ilkinde 11 iş günü bekletip yeni kulaklık verdiler. aldım hemen geri verdim bu sefer operatör kaynaklı olabilir denildi 5 iş günü sonra. Aldım beşiktaşa verdim şimdi ise 15. iş günü oldu ve hala parça bekliyor beklenen parça ise ön cam ve arka kapak :D Samsung gerçekten pişmanlıktır. Şimdi ise tek duam 20 iş günü geçmesi ve para iadesi alıp iphone 6s almak :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Uzumaki Naruto-

    Almayın sizde bas bas bağırıyoruz samsung türkiye rezaler diye ama takan yok.

    ne alalım hocam peki? 6 senelik lg kullanıcısıyım, g2, g3, g5 hepsini kullandım. 2 buçuk ay değişim beklediğimi bilirim. Gidip Japonyaya şikayet maili attım en son. Gittim s6edge+ aldım, en azından arızalanma ihtimali lg den az. Aynı sıkıntıları apple'da yaşayan arkadaşlarım da oldu. Maalesef iyi bir denetleme sistemi olmadan bu sorunları düzeltmemiz çok zor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Frank Lapidus -- 29 Aralık 2016; 22:47:59 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Frank Lapidus


    quote:

    Orijinalden alıntı: -Uzumaki Naruto-

    Almayın sizde bas bas bağırıyoruz samsung türkiye rezaler diye ama takan yok.

    ne alalım hocam peki? 6 senelik lg kullanıcısıyım, g2, g3, g5 hepsini kullandım. 2 buçuk ay değişim beklediğimi bilirim. Gidip Japonyaya şikayet maili attım en son. Gittim s6edge+ aldım, en azından arızalanma ihtimali lg den az. Aynı sıkıntıları apple'da yaşayan arkadaşlarım da oldu. Maalesef iyi bir denetleme sistemi olmadan bu sorunları düzeltmemiz çok zor.

    Banane lg den kardeşim.
    İthalatçı garanti candır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Uzumaki Naruto-


    quote:

    Orijinalden alıntı: Frank Lapidus


    quote:

    Orijinalden alıntı: -Uzumaki Naruto-

    Almayın sizde bas bas bağırıyoruz samsung türkiye rezaler diye ama takan yok.

    ne alalım hocam peki? 6 senelik lg kullanıcısıyım, g2, g3, g5 hepsini kullandım. 2 buçuk ay değişim beklediğimi bilirim. Gidip Japonyaya şikayet maili attım en son. Gittim s6edge+ aldım, en azından arızalanma ihtimali lg den az. Aynı sıkıntıları apple'da yaşayan arkadaşlarım da oldu. Maalesef iyi bir denetleme sistemi olmadan bu sorunları düzeltmemiz çok zor.

    Banane lg den kardeşim.
    İthalatçı garanti candır.

    evet candır, distribütör firmaların yeni telefon verdiği sıkıntılarda ithalatçılar garanti kapsamından o parçayı değiştirmiyorlar bile. Resmi garantili cihaz 1900 ken, 3 kuruş kar elde edicem diye 1600'e paralel alıp, sonra sürünüyorsunuz Ucuz mal alacak kadar zengin değilim lafı devreye giriyor burda da.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Frank Lapidus


    quote:

    Orijinalden alıntı: -Uzumaki Naruto-


    quote:

    Orijinalden alıntı: Frank Lapidus


    quote:

    Orijinalden alıntı: -Uzumaki Naruto-

    Almayın sizde bas bas bağırıyoruz samsung türkiye rezaler diye ama takan yok.

    ne alalım hocam peki? 6 senelik lg kullanıcısıyım, g2, g3, g5 hepsini kullandım. 2 buçuk ay değişim beklediğimi bilirim. Gidip Japonyaya şikayet maili attım en son. Gittim s6edge+ aldım, en azından arızalanma ihtimali lg den az. Aynı sıkıntıları apple'da yaşayan arkadaşlarım da oldu. Maalesef iyi bir denetleme sistemi olmadan bu sorunları düzeltmemiz çok zor.

    Banane lg den kardeşim.
    İthalatçı garanti candır.

    evet candır, distribütör firmaların yeni telefon verdiği sıkıntılarda ithalatçılar garanti kapsamından o parçayı değiştirmiyorlar bile. Resmi garantili cihaz 1900 ken, 3 kuruş kar elde edicem diye 1600'e paralel alıp, sonra sürünüyorsunuz Ucuz mal alacak kadar zengin değilim lafı devreye giriyor burda da.

    Ben Dist.garantili olan telefonları kastettmedim.

    Ben Türkiye'de bulunmayan telefonları örnek verdim.

    Bu sürünme işine gelecek isek,iphone7 ye 3200tl verenler düşünsün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Uzumaki Naruto-


    quote:

    Orijinalden alıntı: Frank Lapidus


    quote:

    Orijinalden alıntı: -Uzumaki Naruto-


    quote:

    Orijinalden alıntı: Frank Lapidus


    quote:

    Orijinalden alıntı: -Uzumaki Naruto-

    Almayın sizde bas bas bağırıyoruz samsung türkiye rezaler diye ama takan yok.

    ne alalım hocam peki? 6 senelik lg kullanıcısıyım, g2, g3, g5 hepsini kullandım. 2 buçuk ay değişim beklediğimi bilirim. Gidip Japonyaya şikayet maili attım en son. Gittim s6edge+ aldım, en azından arızalanma ihtimali lg den az. Aynı sıkıntıları apple'da yaşayan arkadaşlarım da oldu. Maalesef iyi bir denetleme sistemi olmadan bu sorunları düzeltmemiz çok zor.

    Banane lg den kardeşim.
    İthalatçı garanti candır.

    evet candır, distribütör firmaların yeni telefon verdiği sıkıntılarda ithalatçılar garanti kapsamından o parçayı değiştirmiyorlar bile. Resmi garantili cihaz 1900 ken, 3 kuruş kar elde edicem diye 1600'e paralel alıp, sonra sürünüyorsunuz Ucuz mal alacak kadar zengin değilim lafı devreye giriyor burda da.

    Ben Dist.garantili olan telefonları kastettmedim.

    Ben Türkiye'de bulunmayan telefonları örnek verdim.

    Bu sürünme işine gelecek isek,iphone7 ye 3200tl verenler düşünsün.

    o zaten tam bir rezalet
  • Samsun almayin.Teknik servis rezalet ilgi sifir.s6 edge aldim ekranda parlama varmis 2. Gun bakirkoy servise goturdum.biz sizi ariycaz dediler 2 hafta gecti arayan yok 3 hafta oldu arayan yok.3 . Haftanin sonu isten izin alip gittim degisim raporu bekleniyormus.bilgi vereceklerini soylediler .4 hafta oldu ses yok 5. Hafta gene gittim rapor coktan gelmis haberleri yok.Degisim rapirunu verdiler bu sefer kredi karti slipini kaybetmisler.1 haftada bidaha samsung markasi urunu elime bile almiycam
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.