Şimdi Ara

en basit turbo ne kadardır??? fiyat olarak...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
58.570
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hem araba hem de motosiklet için soruyorum...

    en basit (yani çok büyük performans sağlamayan) turboların fiyatları ne kadardır ???

    ancak basit derken kalitesiz anlamında söylemiyorum...yanlızca az performans sağlayan turbolardan bahsediyorum...supercharger da olabilir...



  • 1500-2000 dolardan başlıyor die biliorm en düşük turbo
  • http://urun.gittigidiyor.com/garrett-turbo_W0QQidZZ3685562

    350 YTL...

    Kullanılmış tabii ki...

    Ama yeni de olsa tek başına bir turbo ünitesi çok pahalı değildir... Garrett distribütörünü aradım internette ama Garrett global sayfasından kaldırmış, ilginç bir durum... KKK Warner veya Mitsubishi sitelerinden de bakabilirsiniz...
  • Tamam, buldum... Şu vatandaşları bir deneyin. Bir kaç farklı markanın distribütörü olduklarını iddia ediyorlar...

    http://www.turboakden.com/
  • sadece turbo almakla bitmiyor ki olay buna göre piston var , silindilerin değişmesi var , var da var ama çok düşük barlı bir turboyu takabilirsiniz piston,silindir falan değişmeden o da ne kadar beygir verir tartışılır
  • Saydıklarınıza ilaveten intercooler ve west gate gibi malzemelerde almak lazım.Bunların birleştirilmesinde kullanılacak hortum ve borular da cabası.
  • yani bu iş bitmez bir tek turbo ile
  • baya bi sermaye lasım yani zaten en basit die turbo yoktur
    kaLite ortada :D
  • Walla Bu Turboya, Hava Filtresine, Chip'e Harcıyacağımız Parayla
    Performanslı Bi Araç Alsak Daha iiyi Gibime Geliyor.
  • Mutlaka....

    Aslında belli bir seviyeye kadar, yapacağınız her modifikasyonun yerine arabayı satıp daha performanslı bir araç almak daha mantıklı. Ama dediğim gibi, belli bir seviyeye kadar...
  • Simdi silindirleri olan herhangi bir araca turbo takicaksaniz size lazim olanlar

    Turbo
    WG (Wastegasgate demek)
    FMIC (Front Mount Intercooler demek)
    Tubing (Borular demek IC ye giden fln)
    Manifold (Egzost cikisi diyelim)
    Downpipe (Turboyu egzosta uyumlu hale getirecek parca diyeyim ne diyeyim bask)

    Daha detayli yazarim isim war simdi
  • konuya çok hakim değilim ama bundan önceki turbo tartışmalarında iyi bir turbo performansı için ortalama 9 milyar para harcanması gerektiği görüşü vardı
  • ben de konunun uzmanı değilim ama zamanında baya bir araştırmıştım. burda yapacak ustalar toplamda minimum 7000-8000 YTL para istiyorlardı. yurtdışından bir kit bulmuştum aracıma uygun getirtmesi vergi vs. 3000€ + burda 1000-2000 YTL işçilik ama temiz iş olacaktı.
    sonra vazgeçtim. şimdi para biriktiriyorum ki daha güçlü bir araç almak için :)

    ama şöyle bir konu var ki, değinmeden geçemiycem... yeterli parası olan herkes gidip performanslı bir araba alabilir. bence önemli olan daha makul bir fiyata tuning yaparak aracı güçlendirmek, daha da can alıcı kısım, beklenmedik olmak. dıştan bakıyorsun düz bir araç görünümünde ama araç 250-300beygir. o yüzdendir ki s3'ü olanlar kendilerini a3 sananlarla yolda çok güzel dalga geçerler. ve yine o yüzdendir ki, lancer alıp evo görünümü, impreza alıp sti/wrx görünümü verenleri hep komik bulmuşumdur.
    tercih meselesi tabiki...




  • 850-9000 euro arası
  • quote:

    Orjinalden alıntı: S_A_H

    hem araba hem de motosiklet için soruyorum...

    en basit (yani çok büyük performans sağlamayan) turboların fiyatları ne kadardır ???

    ancak basit derken kalitesiz anlamında söylemiyorum...yanlızca az performans sağlayan turbolardan bahsediyorum...supercharger da olabilir...


    Senin masrafın turboya göre değil, hangi makinaya turbo yaptıracağına bağlı. En basit izahı bu..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: h_jumper

    ben de konunun uzmanı değilim ama zamanında baya bir araştırmıştım. burda yapacak ustalar toplamda minimum 7000-8000 YTL para istiyorlardı. yurtdışından bir kit bulmuştum aracıma uygun getirtmesi vergi vs. 3000� + burda 1000-2000 YTL işçilik ama temiz iş olacaktı.
    sonra vazgeçtim. şimdi para biriktiriyorum ki daha güçlü bir araç almak için :)

    ama şöyle bir konu var ki, değinmeden geçemiycem... yeterli parası olan herkes gidip performanslı bir araba alabilir. bence önemli olan daha makul bir fiyata tuning yaparak aracı güçlendirmek, daha da can alıcı kısım, beklenmedik olmak. dıştan bakıyorsun düz bir araç görünümünde ama araç 250-300beygir. o yüzdendir ki s3'ü olanlar kendilerini a3 sananlarla yolda çok güzel dalga geçerler. ve yine o yüzdendir ki, lancer alıp evo görünümü, impreza alıp sti/wrx görünümü verenleri hep komik bulmuşumdur.
    tercih meselesi tabiki...


    evet bende a3 ve s3 örneğine katılmadan edemiyorum..




  • pekı arkdaslar bende sımdı 2000 motor laguna var sızce ucuza performansı nasıl arttırım yorum yapabılrmısnz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: arcoth

    pekı arkdaslar bende sımdı 2000 motor laguna var sızce ucuza performansı nasıl arttırım yorum yapabılrmısnz


    performans hava filtresi+performans egzos+chip tuning+kat. iptali ile ucuza arttırabilirsin benim bildiklerim bu kadar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: arcoth

    pekı arkdaslar bende sımdı 2000 motor laguna var sızce ucuza performansı nasıl arttırım yorum yapabılrmısnz


    hiç uğraşma sat lagunayı 1.8 T passat al.
  • onu bunu bilmem ama Turbo işinde servise işi bırakmayacasın işin ehlini bulman gerekecek tamircin gibi bir de turbocun olacak gerekli desteği alarak turbo masraflarından da kurtulacaksın gerekirse turbonda bir kaç değişiklikle performansını artıracak bunun için benim caddy 1.9 tdi aracımı en başarılı hale getiren firma mekanik turbo bir danışın derim web adresi http://www.turbofiyat.com/
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.