Şimdi Ara

nuvo kartımdan 247tl yurtdışı çok sayılı işlem yapılmış

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
96
Cevap
0
Favori
4.010
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Allahtan günlük işlem limiti 250 lira yoksa ocağımıza incir ağacını dikecekmiş hırsız kardeşler. bir bankanın ön ödemeli kartına şifresiz ödemeye nasıl izin verir aklım almıyor nuvo nunda yapı kredinin de Allah belasını versin 50 değil 100 değil 250 lira parayı şimdi bekleki yurtdışı 3 aydamı yatar 5 aydamı yatar. bu ayda o kadar sıkışıktım gerçekten varya anasını avradını satayım hırsız köpekler. bunlarında önüne geçemeyen bankanında Allah belasını versin. nuvonun ne kadar güvenilir olduğunu gördünüz. bütün parayı alıp bu diyarı terk ediyorum nuvo bitmiştir.




     nuvo kartımdan 247tl yurtdışı çok sayılı işlem yapılmış



  • Bu bankaları anlamak zor tüm alışverişlerde 3D ile ödeme zorunlu olması lazım.Daha ne kadar insanın canı yanacak kardeşim.
  • geçmiş olsun kardeş giden 250 olsun allahtan fazlası gitmemiş.bendede vardı aynı dert öğrenci oldugum için kart limiti 400 tlydi 30 30 tlde limitim vardı. 30 sn içinde 5 tane mesaj geldi bankadan onay verilmedi diye. sonra hemen bankayı aradım ve kartı alışverişe kapattım. tabi bide müşteri hizmetlerine bağlanmak ayrı bir başarı zaten. umarım geri ödemesi yapılır.tekrardan geçmiş olsun
  • bu kartı bir şekilde teknosa da kullandınızmı çünkü aynı olay benimde başıma geldi bende de google gibi görünen üst üste çekimler oldu ama bankaya itiraz ettim hemen geri ödediler kartı kapattılar
  • O değil bu nuvoyu yeni çıkardım şüphelendim korktum şimdi.Ama dikkat ederseniz hep aynı ücret çekilmiş farklı bir şey tahminimce.O değil hesapta 20bin vardı hemen vadeli hesapa gönderdim.İnternet bankacılığı girişte telefonuma şifre geliyor öyle giriyom.Eğer hesabınızda vadeli hesap yok ise limitini düşürün.Enpara başvurdum onlada yurtdışı alışverişleri yapıcam.MazaAllah vadeli hesabımın basına bır sey gelır melir
  • Geçmiş olsun, henüz provizyondadır bence. İtiraz edin, beklemeden iade etmeleri gerekir.
  • Kardeşim geçmiş olsun.

    Maalesef yurtdışı işlemlerde 3d olmadan ödeme yapılıyor. Sistem istemiyor bile.

    Sıcak fırsatlarda kim yoğunsa başına gelmeyen kalmadı neredeyse. Günden güne bende kıllanıyorum internet alışverişini bırak sanal kart bile bırakmıyorum.

    Sıcak fırsatlar ahalisine taksitsiz ufak meblağlar için ininal öneriyorum.

    Bir grup kurup ihtiyaçlarımız doğrultusunda birbirimizden ücretsiz transfer edelim.

    Bırak kredi kartını banka kartı bile vermeye gelmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapı Kredi kadar güvenliksiz banka yok.
    Ne sms, nede çok sayıda işlem, hepsine onay vermiş.
    Hepside şifresiz.

    Komik olan şu.
    Harcama itirazı nerdeyse örtbas etme şeklinde.
    Beni mi koruyon, hırsızı mı derler.
    Kendini mi koruyon.

    Ben hariç herkesi korudu işlemde mağdur benken...
  • HSBC kredi kartımdan bilgim dahilinde olmayan 800 tl işlem yapılmıştı avea iletişim hizmetleri yazıyordu
    bankadan sonuç bekliyorum savcılığa gideceğim sonra
  • daha önce nuvo konusunada yazmıştım.
    yapıkredi bankasının kart dağıtım şirketi dolandırıcıdır. çok kısa anlatayım.;

    2 sene önce 1 aylığına tekirdağdaki yazlığımıza gittik. tüm kargo ve posta vs hersey istanbuldaki evimize gelir, tekirdağdaki adresimize hiçbir kargo siparişi vermemişizdir.
    Annem adına nuvo basvurusu yaptım ve kurye evi kolay bulması için adres içeriğinde ''pazar yolu'' ''mavi blok'' gibi tanımlamalar yaptım. Buraya kadar hersey normal, kart geldi kullandık vs..
    aradan bir müddet geçti, kışın ortasında yabancı bir numara aradı. annem şüphelenince bana verdi telefonu ben konustum. karsıdaki kişi annemin 2 sene önce özel sigorta yaptığını, son primlerini ödemediğini, eğer o an ödeme yaparsa 950tl, ödemezse cezası ile 4bin tl gibi rakamlara çıkacağını söyledi, bu esnada bende safa yatarak sorular soruyorum.
    -tamamda biz böyle bir işlem yapmadık ve siz telefonda ısrar ediyorsunuz. bunu ispat etmelisiniz siz kimsiniz, biz kimiz diyerek.
    -bey efendi, sizin açık adresiniz ****** PAZAR YOLU MAVİ BLOK **** TEKİRDAĞ değilmi?
    Dediği anda olay çözülmüştü. bu tanımlamaları nuvo başvurusunda yaptım ve kurye kartı teslim etmeye geldiğinde annemin kimliğini elindeki cihazla foto çekmişti.
    Bu demek oluyorki bu kurye annemin tüm bilgilerini üçüncü şahıslara veriyordu, satıyordu.
    Kurye firmasıda AKTİF KURYE denen..

    daha sonrasında bankayı aradım 3 5 kere, klasik görüşmeler, bankadan üstüne düşeceğiz ilgileneceğiz gibi içi ve sonrası boş konuşmalar oldu.
    kısacası yapıkredi bankasından kesinlikle uzak durun..
  • sadece hanım eller kullanıcısına yanıt
    yok hocam 3 4 defa hb de 4 5 defa da n11 de kullanmışımdır. başka hiç bir yerde kullanmadım. inş benimde hemen yatar. çok moral oldu sağolasın. yarın sabahtan itiraz etmeye gidicem. arayıp hemen iptal ettirdim yarında itirazı vericem işte.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smclk89 -- 28 Kasım 2016; 0:55:6 >
  • Ablama da aynısı oldu. 3D zorunlu olmalı ama bankaların işine gelmiyor herhalde. 1 ayda paranızı alırsınız merak etmeyin ama buna bir dur denmeli!
  • Kardeşim öncelikle geçmiş olsun.

    Enparada güzel bir güvenlik yöntemi buldum sanırım diğer bankalardada bu işlem gerçekleşir.

    Mesela vadesiz hesabında yüklü bir para var diyelim (yüklü olmasıda önemli değil)

    Çağrı merkezini arıyorsun hesabını kullanıma devredışı bırakıyorsun. Sana soruyor bütün bakiyeyimi devredışı bırakalım yoksa bi miktar kalsınmı diye bu sana bağlı.

    Hepsini devredışı bırakınca istersen kartını kopyalasınlar istersen çalsınlar atmye takınca çekilebilir bakiye 0 TL gözüküyor. Tekrar aktif etmek içinse enparada 35 saniye sürüyor bir kaç güvenlik sorusuyla.

    En güzel yöntem budur tavsiye ederim.
  • Hocam geçmiş olsun umarım en kısa zamanda yatar fakat şunuda eklemek istiyorum.Diğer bütün bankalar 3d güvenlikle alışveriş yaptırıyor ama yapıkredi nedense böyle birşeye kalkışmıyor.

    Bu yüzden size tavsiyem internet alışverişine kartını kapatmanız. Kullanacağınız zaman açın işiniz biter bitmez kapatın.
    Tüm bu işlemleri yapmak sadece 2 dakikanızı alır ama bir ay param yatacakmı yatmayacakmı diye düşünmekten iyidir bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MUTAF

    daha önce nuvo konusunada yazmıştım.
    yapıkredi bankasının kart dağıtım şirketi dolandırıcıdır. çok kısa anlatayım.;

    2 sene önce 1 aylığına tekirdağdaki yazlığımıza gittik. tüm kargo ve posta vs hersey istanbuldaki evimize gelir, tekirdağdaki adresimize hiçbir kargo siparişi vermemişizdir.
    Annem adına nuvo basvurusu yaptım ve kurye evi kolay bulması için adres içeriğinde ''pazar yolu'' ''mavi blok'' gibi tanımlamalar yaptım. Buraya kadar hersey normal, kart geldi kullandık vs..
    aradan bir müddet geçti, kışın ortasında yabancı bir numara aradı. annem şüphelenince bana verdi telefonu ben konustum. karsıdaki kişi annemin 2 sene önce özel sigorta yaptığını, son primlerini ödemediğini, eğer o an ödeme yaparsa 950tl, ödemezse cezası ile 4bin tl gibi rakamlara çıkacağını söyledi, bu esnada bende safa yatarak sorular soruyorum.
    -tamamda biz böyle bir işlem yapmadık ve siz telefonda ısrar ediyorsunuz. bunu ispat etmelisiniz siz kimsiniz, biz kimiz diyerek.
    -bey efendi, sizin açık adresiniz ****** PAZAR YOLU MAVİ BLOK **** TEKİRDAĞ değilmi?
    Dediği anda olay çözülmüştü. bu tanımlamaları nuvo başvurusunda yaptım ve kurye kartı teslim etmeye geldiğinde annemin kimliğini elindeki cihazla foto çekmişti.
    Bu demek oluyorki bu kurye annemin tüm bilgilerini üçüncü şahıslara veriyordu, satıyordu.
    Kurye firmasıda AKTİF KURYE denen..

    daha sonrasında bankayı aradım 3 5 kere, klasik görüşmeler, bankadan üstüne düşeceğiz ilgileneceğiz gibi içi ve sonrası boş konuşmalar oldu.
    kısacası yapıkredi bankasından kesinlikle uzak durun..

    KARDEŞİM bu çok önemli bir bilgi bunu heryerde paylaşman lazım şikayetvar.com a filan yazsan iyi olur. bunu yayalım arkadaşlar herkes bilsin. Belki bir çözüm bulunur.
  • MUTAF kullanıcısına yanıt
    Zaten kurumlardan ziyade kurumun yardımcısı taşeronlar yapıyordur bu işleri. Yıllarca TT ye söveriz bilgilerimizi satıyor diye, aslında bilgilerimizi satan TTden ziyade güvenilir olmayan bayileri ya da bilgilere erişebilen taşeronları olabilir.

    Kimlik hırsızlığı hala çok popüler, bankanın gendi içindeki elemanları bile geçen aylarda yakalanmıştı kimlik bilgilerini çalmaktan mıydı müşterilerin hesaplarını kurcalamaktan mı unuttum şimdi ama art niyetliler her sektörde olabilir. Bunların peşine düşecek müşteriyi mağdur etmeyecek olan da kurumun ta kendisidir, bunun peşine düşmeyen kurumu cezalandıracak olan devlettir. Ben birey olarak nasıl koşturayım onca şeyle. Devletin adam gibi denetim mekanizması kurup ağır yaptırımlar getirmesi lazım.

    Kimlik hırsızlığını geçtim, bankaların bu işlemlerde yurt dışı olsun içi olsun interaktif bir ödeme söz konusu ise mutlaka sms atılmalı. O sms onaylanarak cevaplanırsa ödeme gerçekleşmeli. Ya da atıyorum yurt dışı ödemeler için belli bir güvenlik önlemini mobil uygulamalara entegre edebilirler.Ödeme yapmadan önce uygulamaya girilir ve ödeme işlemine siteden onay verildikten sonra uygulamaya mesaj gelir şu şu işlem için ödemeye onay veriyor musunuz diye ve onaylandıktan sonra da ödeme yapılır. Facebook benzerini yaptı mesela kullanıcı girişi için. Şifremle giriş yaparken artık sms onayı yerine uygulamadan onay çıkıyor tamam dersem pc den facebook'a girebiliyorum. Buna benzer bir uygulama getirilebilir 3D şifreli ödemenin olmadığı yerlerde.
  • MUTAF kullanıcısına yanıt
    Bunun üzerine düşmek lazım beyler. Uzun süredir bu kredi kartı bilgilerinin çalınma konularını takip ediyorum. Bu bilgi kadar net şimdiye kadar görmedim.
    Arkadaşı tebrik ediyorum iyi yakalamış.
  • İlk mesaj sahibine helal olsun, bu ilişkiye dair şüpheleri haklı çıkartacak nitelikte bir kanıt sunduğu için.

    Sıkıntı ise, sadece YKB'nin değil, misal Enpara'nın da Aktif kuryeyi kullanıyor olması ve müşteri olarak bunu engellemek adına yapabilecek bir şeyimiz olmaması. Kartı teslim ederken kimlik bilgilerinin hepsini alıyor. Vermem desen, kartı teslim alamıyorsun. Yapılabilecek hiçbir şey yok gibi. Allah kahretsin bunları. Bir kaç güne yeni kart gelecek aynı firmayla, moralim bozuldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MUTAF kullanıcısına yanıt
    Beni de zamanında aynı bahaneyle arayıp, aynı şeyleri söylemişlerdi. O zamanlar çok üzerine düşmemiştim tabii. Ama işin bu kadar organize oluşu hiç hoşuma gitmedi. Sonuç olarak bütün bilgilerimiz bu dolandırıcıların eline düşmüş durumda. Akla gelebilecek her türlü düzenbazlığı bu bilgilerle yapabilirler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nuvo banka kartıma birisi kayıp haberi vermiş (Kimin , nerede ne zaman yaptığını ısrar ile sormama rağmen söylemediler). Ve kartımı bankamatik yuttu. Nuvo cidden artık saçma bir hal almaya başladı.
    Kuryeside zaten 1 haftalık teslim süresini 2 ay yapıyor kafasına göre.

    Bence topluca iptal ettirelim kartı.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.