Şimdi Ara

Arçelik tamirat sonrası eve ücretsiz teslimat yapmıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
814
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba,
    İl merkezindeki servise elden Telve kahve makinasını teslim ettim tamir için(Bulunduğum ilçe merkeze 60km mesafede).
    Tamir sonrası nasıl teslim edileceğini sorduğumda 30TL kargo ücretini karşıladığım takdirde eve geleceğini söylediler. 80 liraya aldığım makine için 30TL kargo parası çok geldiği için kalsın işim olduğu zaman gelir alırım dedim.
    Ayrıca haftada birkaç kez ilçeye gelen servis getirsin ben istenilen yerden gider teslim alırım dedim. Ancak servis küçük ev aletlerini teslim etmez cevabını aldım.

    Sitesinde ya da forumlarda bu konuda bilgi edinemedim. Kargo ücreti çok pahalı değil mi? Enayi yerine koyuyorlar insanı. Ya da servisin eve ya da ilçenin herhangi bir yerine bırakması gerekmez mi? Tamir edildi 2 haftadır gidip alamadım. Farklı şehirlerdeki servisin teslimatıyla ilgili bilgisi olan paylaşırsa sevinirim.

    edit: Cihazın garantisi devam etmektedir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi **cyborg** -- 19 Kasım 2016; 20:9:37 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >







  • Taşınabilir ürünlerde eve servis hizmeti yoktur maalesef. hele ki konu küçük ev aleti ise kesinlikle yoktur.
    Satış sonrası hizmetler yönetmeliğinde de servisleri bu konuda mecbur kılan herhangi bir madde yoktur. Bunun yanı sıra kurum içi bültenlerde de yetkili servislere bu hizmetin verilmeyeceği yönde bildirimler bulunmaktadır. Bu koşullarda kanuni hakkınız üzgünüm ki yok. Sadece gelen ekip inisiyatif kullanır yanında getirmek isterse o ayrı konu ancak, günümüz koşullarında KURUMSALLAŞAN TÜRKİYEMİZDE artık işleyişler İNSANİ olmaktan çıkıp tam anlamıyla mekanikleşmeye başladığı için hiç kimse ''Aman bir şey olur bir dünya şikayet, bir sürü savunma belgesiyle uğraşırım'' düşüncesinde hareketle artık bu İNSANİ kısımları dikkate almıyor.

    Tüketici olarak sizler belki kendi açınızdan haklı görseniz de, size buraya paylaşabileceğim o kadar çok YAŞANMIŞ olay anlatırım ki YOK ARTIK dersiniz Acun gibi

    Kargo uygulamaları da ayrı bir problem zaten ülkemizde. ilden ilçeye kargo göndermek istiyorum 30TL istiyorlar, Gidip dolmuşa veriyorum 5tl ye karşı taraf garajdan alıyor artık kendimiz çözüm üretmeye başlıyoruz mecburiyetten. Gerek Ticari gerekse İNSANİ taşıma konusunda ulaştırma bakanlığının enteresan uygulamalara attığı imzalar var. Konumuzla ilgisi yok ama çok sinir olduğum bir durum olduğu için yeri gelmişken anlatmak istedim.

    Ulaştırma bakanlığının koyduğu yasak nedeniyle otobüs firmaları ŞEHİR İÇİ insan taşıması yapamıyorlar maalesef. Konu ŞEHİR İÇİ olunca ben, Muğla nın Fethiye ilçesinden yine Muğla'nın Bodrum ilçesine tamı tamına 5.5 saatte DOLMUŞ konforu ile eziyet çeke çeke, şoförün canının istediği yerde canının istediği sürede dura dura giderken, Kuşadası'ndan İzmir'e O403 otobüs ile yayıla yayıla hem de çay-kek ikramı alarak molasız 1 saat 15 dakikada gidiyorum. Neden? e malum Kuşadası AYDIN, İZMİR ise İZMİR olunca iki farklı İL olmuş oluyor. Kimin ne hakkı var beni 5.5 saat dolmuş koltuğuna ve şöförün insafına bırakmaya?

    Diyeceğim o ki değerli hocam biliyorum belki haklısınız, ama herkes uydurmuş kitapta kendince bir şeyler ve o doğrultuda gidiyor, sizin de tek yapacağınız maalesef gidip ürününüzü kendiniz almak olacak. Belki diyeceksiniz ki ''Satarken öyle demiyorlar ama'' o konuda da haklısınız da bunu yapmayan hangi marka var Allah Aşkına, Ben X markadan 4 adet sıfır kilometre ticari araba aldım 2012 yılında, 2014 kışında araba marş basmadı ben de servis çağırdım, dediler ki ''Akü arızalı'' dedim ki ''tamam arızalı ise değiştirin arabam garantili'' gelen cevap tam da bize göreydi ''Bu arıza garantiye girmez çünkü arabanız ticari, ticari arabaların aküleri garantiye girmiyor zira siz normal arabalardan daha fazla marşa basıyorsunuz''

    Bu bilgiyi bana kimsenin vermemesinin yanı sıra sözleşmede de buna uygun tek madde bulamamış olmama rağmen dediğim dedik çaldığım düdük dedi bana bu meşhur markamız. Şikayet vs hiç bir sonuç yok, bana dönüş yapan arkadaş yaşanan sıkıntıya istinaden özür mahiyetinde trafik seti kargolamak istedi hediye olarak, dedim ki ''Altı üstü 150TL lik aküyü garantiye sokamayan firmaya hediyem olsun trafik seti, onu da kar hanenize yazarsınız''

    Pazar pazar ne başınızı şişirdim değil mi ?

    Bu örnekleri bilerek yazdım hocam, Ben de yetkili servisim iyi bilirim uygulamaları, hem mesleğim hem de merakım gereği kanuni boyutlarını da çok araştırdım aynı zamanda yakından takip ederim değişiklikleri, şu aşamada size pozitif ışık tutacak bir ipucu ben göremedim.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.