Şimdi Ara

Gigabyte Gaming G1 GTX 1070 Coil Whine Sorunu ve Gigabyte Türkiye'nin Tutumu (ÖNEMLİ)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
1
Favori
1.996
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, 1 Kasım'da n11.com'dan,Adam Bilişim'den bu kartı aldım. Kartı test ettiğimde gördüm ki ortalama 80-150 fps arasında coil whine sorunu var kartta, kasanın dışından baya rahatsız edici bir şekilde duyabiliyorsunuz. Geçen hafta değişim talebi ile Adam Bilişime gönderdim kartı, onlar da distribütör firma olan Endeks Bilişim'e göndermişler. Endeks Bilişim de ya teknik servis olarak farklı bir firma kullanıyor ya da farklı bir firmadan alıyor kartı, oraya göndermiş. Bugün Adam Bilişim'den aradılar, sağolsunlar ilgililer sürekli takip ediyorlar durumu adamlarla görüşüyorlar, servis Gigabyte Türkiye'ye bildirmiş durumu, Gigabyte Türkiye bu durumu sorun olarak kabul etmediklerini söylemiş. Adam Bilişim kendilerine bu şekilde belirtildiğini, ellerinde aynı modelden başka ürünler de olduğunu söyledi. Gigabyte Türkiye'yle görüşüp belki bir sonuca varabilirsiniz, bizim de için de iyi olur elimizdeki kartlarla ilgili sorun çıkarsa biz de o yolu izleriz dediler. Benim soracağım şu, eğer yarın Gigabyte Türkiye'yi arayıp sonuç alamazsam, durumla ilgili Tüketici haklarına başvurma imkanım var mıdır? Varsa süreç çok mu uzun sürer? Yardımlarınızı bekliyorum cidden önemli bir durum...







  • Benim karta CoilWhine yok dedim ama Baktım 3500 fpsde ötüyor cok kısık bir tiz sesi geliyor :D
  • CW aşırı olduğu için "ayıplı ürün" kısmına girer. Tüketici haklarına başvurmadan önce forumdaki yetkili hocamızdan destek alalım
  • FİT GYM kullanıcısına yanıt
    Hocam 3500 fps nolacak bende öyle olsa hiç göndermezdim bile ama dediğim gibi benimki cidden anlamda oyun oynarken, genel tabir ile çekirge gibi ötüyor...
  • Lana-Del-Rey kullanıcısına yanıt
    Forumda böyle bir hesap olduğunu bilmiyordum, yardımcı olduğunuz için teşekkürler hocam umarım cevap verirler
  • geçmiş olsun umarın sorununuz çözülür

    yazıklar olsun ülkenin haline bak

    dünya para ver şu hale bak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cyber518

    Forumda böyle bir hesap olduğunu bilmiyordum, yardımcı olduğunuz için teşekkürler hocam umarım cevap verirler

    gigabyte türkiye idi herhalde
  • Teşekkür ederim hocam, hiç sormayın zaten kurdan dolayı Amerikalı 400-450 dolara alırken (400-450 lira gibi geliyor onlara tabi dolar kazandıları için) biz o kadar para veriyoruz ve rezil oluyoruz. Orda olsaydım eminim adamlar sorgusuz iade alırlardı, Amazon hassas o konularda ama 80-150 fps arasında kasa dışından duyabileceğim seviyede öten kart için, biz bunu sorun olarak saymıyoruz diyorlar. Anakartı da Gigabyte marka almıştım, eğer değişim yapmazlarsa ekran kartını, bundan sonra Gigabyte'ın tek bir ürününü bile almam, alacaklara da aldırmam bu kadar net yani. 2 hafta önce keyifle oyun oynayabilecekken, fabrika hatası olan bir kart için bu kadar uğraşıp sonuç alamıyorsam, bu markanın ayıbıdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cyber518 -- 18 Kasım 2016; 2:40:56 >
  • Gtx 980 aldığımda CW sorunu için asus aynı senin başına geldiği gibi sorun teşkil etmiyor çalışmasında demişti. Geri aldıktan sonra 3 ay kullandığımda sesin arttığının farkına vardım. Bu sefer kendim asus a götürüp CW den hiç bahsetmeyip fanlar açıldığında gürültü yapıyor fanı arızalıdır diye salak moduna girdim. Kendileri bana Cw sorunu oldugunu anlattılar bende tamir neden etmediklerini sorduğumda tamir edilemez eğer ürün arıza verirse değiştiririz dediler. Ürünü teslim almadım tüketici mahkemesine gideceğimi söyledim(1300tl yi aştığı için). 1 gün sonra beni aradılar ve gelip iade fişimi almamı söylediler. vatan dan aldığım için iade kağıtı verip gidip yenisini aldım. 2. aldığımda da aynı sorunlu cıktığı için aynı gün geri iade edip 980ti aldım. Onda sorun yoktu.
  • Kaliteli PSU CW sorununu ortadan kaldırabiliyor.
  • IOserI I kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun size de en azından sorununuz hallolmuş. Kendisine ben de söyledim, tüketici haklarına başvuracağım dedim, forumlara da durumu yazacağım dedim, istediğinizi yapmakta özgürsünüz dedi Gigabyte Türkiye temsilcisi.
  • OPTİMİST kullanıcısına yanıt
    Psu olarak Corsair VS650 var şuan, belki mükemmel değil, bir CX serisi değil ama o kadar kalitesiz olduğunu da düşünmüyorum. Kaldı ki daha kalitelisini alsam, ses azalacak, kaybolmayacak.
  • Görüşmemin sonucu yeni açtığım konuda arkadaşlar, Gigabyte marka ürün alacaklara da örnek olması açısından bakın derim:

    https://forum.donanimhaber.com/m_121891559//tm.htm#121894190
  • cyber518 kullanıcısına yanıt
    tekrar geçmiş olsun umarın sorun uğraşmadan halledersiniz ama ülkemde çok çok sıkıntı
  • fthyrr1976fy F kullanıcısına yanıt
    Gigabyte Türkiye yetkilisi ile telefonda bizzat görüştüm hocam, sorunu kesinlikle problem olarak kabul etmediklerini söyledi. Ve daha neler neler, detayını yeni açtığım konuda bulabilirsiniz, linki hemen yukarda.
  • Diğer konunun neden kapatıldığını anlamadım desem yalan olur... Son durum ve gelişmeler nedir?
  • Ben sordum kural 17 ihlaliymiş hocam

    demiyorlarki gigabyte_rezili tarafından zorlandık kapatmaya
  • Forum yönetimi her zamanki gibi kendine yakışanı yapmış. Yazıklar olsun.
  • Parası olmayanın değeri yoktur, itibarı kalmayanın önemi yoktur derler. Bizlerin parası yok ise söz hakkımız yok, onların ise itibarı zedenelenirse önemleri yok. Gerçekleri örtbas ederek, ne kadar saklayabilirler?
  • Durum nedir hocam?
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.