Şimdi Ara

Acilll! GEAR S2 CLASSİC HESAP SİLİNMİYOR YARDIM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
2.121
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar cihazı suriyeli bir esnaftan aldım kutu vs hepsi tam ,lakin cihaz başka bir telefonla eşleştirme yapılmış ve hesap kaldırılmamış
    Cihazı hesaplı aldım fakat sıfırlayamadım şayet yapamazssam iade edeceyim varmı bilgisi olan bir arkadaş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Ayarlar -> gear bilgileri -> gear'ı sıfırla.
  • outside O kullanıcısına yanıt
    Hocam oraya giremiyoruz işte

     Acilll! GEAR S2 CLASSİC HESAP SİLİNMİYOR YARDIM Acilll! GEAR S2 CLASSİC HESAP SİLİNMİYOR YARDIM

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • iphone teknik İ kullanıcısına yanıt
    O zaman cihazı kapat önce. Güç tuşuna basılı tut, rebooting yazısı gelene kadar bekle. Gelince iki kere daha güç tuşuna bas. Recovery moduna girecektir. Ordan reset atarsın.
  • Yine aynı hocam dowloand var dowloand wifi var factory reset var hepsini denedim yine aynı
    Telefonunuzda gearı kitlemek için kullanılan aynı samsung account'unda oturum açın yazıyor hala

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Başka bir fikrim yok maalesef. Youtube'da falan bir çözümü vardır belki.
  • Teşekkür ederim ne kadar araştırsamda bulamadım çözümü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iphone teknik İ kullanıcısına yanıt
    Cihazınızdan eski samsung hesabı ile giriş yapmanız gerek. Sonrada gear uygulamasına girip Gear'ımı bulda etkinleştirme kilidi var onu kapatmanız gerekiyor. Sonra istediğiniz ciahazdan istediğiniz hesapla giriş yapabilirsiniz. cihazınızın kaybolduğu veya çalındığı durumda bulabilmeniz için veya kullanılmaması bilgilerinizin sağlığıiçin size kilitlenmesini sağlayan güvenlik protokolü.  Acilll! GEAR S2 CLASSİC HESAP SİLİNMİYOR YARDIM



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaDMaT -- 24 Mart 2017; 2:34:17 >




  • MaDMaT kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim hocam çözümünü bulamadığım için aldığım yere geri iade ettim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iphone teknik İ kullanıcısına yanıt
    Sağlık olsun :) inşallah bu sıkıntıyı başka yaşayanlara faydası olur.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.