Şimdi Ara

BMW den anlayan ustalardan yardım bekliyorum. çözüldü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
25.583
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese iyi akşamlar
    e46 kasa 2004 model N40 motor 3.16 aracım var.LPG siz kullanıyorum
    Sorunum şu : Motor soğukken gazı bıraktığım zaman egsozdan patlama yapıyor ve Egsozdan çiğ benzin kokusu geliyor.
    Motor ısındığı zaman patlamalar kesiliyor bunun yerine araca gaz verince dip gaz yapınca araç birkaç saniye duraksıyor ve sonra gaz yiyor..deviri bulunca gitmesinde gaz yemesinde hiç sorun yok canavar gibi
    Bazen gazı aniden kökleyince 10 saniye bile beklediği oluyor gaz yemiyor. kalkışlarda çok sıkıntı çıkartıyor..Araç çok benzin harcıyor egsozdan benzin kokusu geliyor.. Bazen sebepsiz rolantide motor teklemeye başlıyor ve egsozdan siyah duman çıkıyor rolantide bile !!!!
    Sonra kendi kendine düzeliyor...

    PC ye bağlayınca Lambda sensörü hatası verdi , sıfır bosch taktım düzelmedi
    Katalizör dendi komple euro 4 katalizör değiştim düzelmedi
    oksijen sensörü dediler bosch taktım değiştim düzelmedi
    Bujiler sıfır ngk takıldı düzelmedi
    Bobinler hepsi bosch değişti düzelmedi
    akışmetre sıfır bosch takıldı düzelmedi
    Boğaz kelebeği sıfır VDO marka alındı düzelmedi
    Komple triger değiştik zinciri gergisi paletleri vs düzelmedi..

    Şu an araç hiç arıza göstermiyor ,anlık değerlerden motor sıcaklığına bakıldı , enjektör zamanlamalarına bakıldı hiçbir sorun yok... ne yapacağımı şaşırdım

    Bilgisi olan veya yol göstrebilecek birileri varsa memnun olurum..

    ekleme --------------------------------------------------------------

    Sorun şimdilik çözülmüş gibi görünüyor.. Lambda sensörünü tekrar değiştik, sanırım değiştirdiğimiz arızalı çıktı. PC hata verince yenisini taktık adaptasyon yapıp 50 km ye yakın aracı test ettyim. tekleme geç gaz algılama vs hepsi bitti.
    akşam parka gidip çalıştırdım sadece moptor soğukkenki dip gazyapıp bırakınca eksozdan gelen küçük patlamalar var.. Onlarda 1 dk içinde geçiyor...

    Yardımcı olan yol gösteren tüm dostlara teşeşekürlerimi sunarım..
    iyi geceler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi husam74 -- 19 Ekim 2016; 23:33:37 >



  • husam74 h kullanıcısına yanıt
    H husam74 demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: husam74

    Herkese iyi akşamlar
    e46 kasa 2004 model N40 motor 3.16 aracım var.LPG siz kullanıyorum
    Sorunum şu : Motor soğukken gazı bıraktığım zaman egsozdan patlama yapıyor ve Egsozdan çiğ benzin kokusu geliyor.
    Motor ısındığı zaman patlamalar kesiliyor bunun yerine araca gaz verince dip gaz yapınca araç birkaç saniye duraksıyor ve sonra gaz yiyor..deviri bulunca gitmesinde gaz yemesinde hiç sorun yok canavar gibi
    Bazen gazı aniden kökleyince 10 saniye bile beklediği oluyor gaz yemiyor. kalkışlarda çok sıkıntı çıkartıyor..Araç çok benzin harcıyor egsozdan benzin kokusu geliyor.. Bazen sebepsiz rolantide motor teklemeye başlıyor ve egsozdan siyah duman çıkıyor rolantide bile !!!!
    Sonra kendi kendine düzeliyor...

    PC ye bağlayınca Lambda sensörü hatası verdi , sıfır bosch taktım düzelmedi
    Katalizör dendi komple euro 4 katalizör değiştim düzelmedi
    oksijen sensörü dediler bosch taktım değiştim düzelmedi
    Bujiler sıfır ngk takıldı düzelmedi
    Bobinler hepsi bosch değişti düzelmedi
    akışmetre sıfır bosch takıldı düzelmedi
    Boğaz kelebeği sıfır VDO marka alındı düzelmedi
    Komple triger değiştik zinciri gergisi paletleri vs düzelmedi..

    Şu an araç hiç arıza göstermiyor ,anlık değerlerden motor sıcaklığına bakıldı , enjektör zamanlamalarına bakıldı hiçbir sorun yok... ne yapacağımı şaşırdım

    Bilgisi olan veya yol göstrebilecek birileri varsa memnun olurum..




    Kardeş sen yanlış geldin burda insanlar birbirine yardım etmez boş konuşur dana gibi gülerler
    Sanayideki ustalarla sorunlarını çöz bunlar kavşağa tersten giren tipler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: husam74

    Herkese iyi akşamlar
    e46 kasa 2004 model N40 motor 3.16 aracım var.LPG siz kullanıyorum
    Sorunum şu : Motor soğukken gazı bıraktığım zaman egsozdan patlama yapıyor ve Egsozdan çiğ benzin kokusu geliyor.
    Motor ısındığı zaman patlamalar kesiliyor bunun yerine araca gaz verince dip gaz yapınca araç birkaç saniye duraksıyor ve sonra gaz yiyor..deviri bulunca gitmesinde gaz yemesinde hiç sorun yok canavar gibi
    Bazen gazı aniden kökleyince 10 saniye bile beklediği oluyor gaz yemiyor. kalkışlarda çok sıkıntı çıkartıyor..Araç çok benzin harcıyor egsozdan benzin kokusu geliyor.. Bazen sebepsiz rolantide motor teklemeye başlıyor ve egsozdan siyah duman çıkıyor rolantide bile !!!!
    Sonra kendi kendine düzeliyor...

    PC ye bağlayınca Lambda sensörü hatası verdi , sıfır bosch taktım düzelmedi
    Katalizör dendi komple euro 4 katalizör değiştim düzelmedi
    oksijen sensörü dediler bosch taktım değiştim düzelmedi
    Bujiler sıfır ngk takıldı düzelmedi
    Bobinler hepsi bosch değişti düzelmedi
    akışmetre sıfır bosch takıldı düzelmedi
    Boğaz kelebeği sıfır VDO marka alındı düzelmedi
    Komple triger değiştik zinciri gergisi paletleri vs düzelmedi..

    Şu an araç hiç arıza göstermiyor ,anlık değerlerden motor sıcaklığına bakıldı , enjektör zamanlamalarına bakıldı hiçbir sorun yok... ne yapacağımı şaşırdım

    Bilgisi olan veya yol göstrebilecek birileri varsa memnun olurum..




    Kardeş sen yanlış geldin burda insanlar birbirine yardım etmez boş konuşur dana gibi gülerler
    Sanayideki ustalarla sorunlarını çöz bunlar kavşağa tersten giren tipler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkboyy


    quote:

    Orijinalden alıntı: husam74

    Herkese iyi akşamlar
    e46 kasa 2004 model N40 motor 3.16 aracım var.LPG siz kullanıyorum
    Sorunum şu : Motor soğukken gazı bıraktığım zaman egsozdan patlama yapıyor ve Egsozdan çiğ benzin kokusu geliyor.
    Motor ısındığı zaman patlamalar kesiliyor bunun yerine araca gaz verince dip gaz yapınca araç birkaç saniye duraksıyor ve sonra gaz yiyor..deviri bulunca gitmesinde gaz yemesinde hiç sorun yok canavar gibi
    Bazen gazı aniden kökleyince 10 saniye bile beklediği oluyor gaz yemiyor. kalkışlarda çok sıkıntı çıkartıyor..Araç çok benzin harcıyor egsozdan benzin kokusu geliyor.. Bazen sebepsiz rolantide motor teklemeye başlıyor ve egsozdan siyah duman çıkıyor rolantide bile !!!!
    Sonra kendi kendine düzeliyor...

    PC ye bağlayınca Lambda sensörü hatası verdi , sıfır bosch taktım düzelmedi
    Katalizör dendi komple euro 4 katalizör değiştim düzelmedi
    oksijen sensörü dediler bosch taktım değiştim düzelmedi
    Bujiler sıfır ngk takıldı düzelmedi
    Bobinler hepsi bosch değişti düzelmedi
    akışmetre sıfır bosch takıldı düzelmedi
    Boğaz kelebeği sıfır VDO marka alındı düzelmedi
    Komple triger değiştik zinciri gergisi paletleri vs düzelmedi..

    Şu an araç hiç arıza göstermiyor ,anlık değerlerden motor sıcaklığına bakıldı , enjektör zamanlamalarına bakıldı hiçbir sorun yok... ne yapacağımı şaşırdım

    Bilgisi olan veya yol göstrebilecek birileri varsa memnun olurum..




    Kardeş sen yanlış geldin burda insanlar birbirine yardım etmez boş konuşur dana gibi gülerler
    Sanayideki ustalarla sorunlarını çöz bunlar kavşağa tersten giren tipler

    sanayideki ustalara kaldıysa işimiz komple motor aldıracaklar.. değişmedik yer bıraktırmadılar..
  • .
  • husam74 H kullanıcısına yanıt
    emin olmamakla birlikte subaplardan yapabilir. üst kapağa baktırdınız mı hiç ?

    eğer isterseniz ustamın telini vereyim ayrıntılı konuşun belki yardımcı olmak ister ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mevsimsiz_kar45

    emin olmamakla birlikte subaplardan yapabilir. üst kapağa baktırdınız mı hiç ?

    eğer isterseniz ustamın telini vereyim ayrıntılı konuşun belki yardımcı olmak ister ?
    Araç bir yerlerden hava alıyor olabilir. Bütün hortumları manifoldu falan kontrol edin.
  • Motor suyu sıcaklık sensoru arızalı olabilir.
  • Sat kurtul e46 2002 vardı 3 kere motor yaptırdım adam olmadı 35 binlik arabaya 25 bin masraf yaptım sattım kurtuldum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mevsimsiz_kar45

    emin olmamakla birlikte subaplardan yapabilir. üst kapağa baktırdınız mı hiç ?

    eğer isterseniz ustamın telini vereyim ayrıntılı konuşun belki yardımcı olmak ister ?

    Yarin piston basinclarini olctureyim cikar o zaman ortaya subaplarda sorun varsa. Tesekkurler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: allstar34

    Araç bir yerlerden hava alıyor olabilir. Bütün hortumları manifoldu falan kontrol edin.

    Komple kontrol ettik ustad. Rolantide hic dengesizlik yok ayrica
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    Motor suyu sıcaklık sensoru arızalı olabilir.

    İlk baktigimiz yer sicaklik sensoruydu..Anlik degerlerden su sicakligini surekli kontrol ettim. Hic dengesizlik yapmadi. Yinede bugun son care yeni sicaklik sensoru istedin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: saatbaba

    Sat kurtul e46 2002 vardı 3 kere motor yaptırdım adam olmadı 35 binlik arabaya 25 bin masraf yaptım sattım kurtuldum

    Durum onu gosteriyor hocam.. Vanosda olabilir subapta.. Caresiz kaldim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: husam74


    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    Motor suyu sıcaklık sensoru arızalı olabilir.

    İlk baktigimiz yer sicaklik sensoruydu..Anlik degerlerden su sicakligini surekli kontrol ettim. Hic dengesizlik yapmadi. Yinede bugun son care yeni sicaklik sensoru istedin

    İnşallah düzelir hocam. Şimdiye kadar bu değişen parçalar için ne kadar para harcadiniZ acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix


    quote:

    Orijinalden alıntı: saatbaba

    Sat kurtul e46 2002 vardı 3 kere motor yaptırdım adam olmadı 35 binlik arabaya 25 bin masraf yaptım sattım kurtuldum

    Usta diye geçinenler için fazla teknolojik kalıyor e46lar. Ustasını bulamadıysan araba ne yapsın kullanan nasıl kullanıyor. Ağır csb koktu.

    Ekle whatapss den arabanın resmi plakası gittiği tamirciler hepsini ileteyim âdet olmuş artık csb demek...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: saatbaba

    quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix


    quote:

    Orijinalden alıntı: saatbaba

    Sat kurtul e46 2002 vardı 3 kere motor yaptırdım adam olmadı 35 binlik arabaya 25 bin masraf yaptım sattım kurtuldum

    Usta diye geçinenler için fazla teknolojik kalıyor e46lar. Ustasını bulamadıysan araba ne yapsın kullanan nasıl kullanıyor. Ağır csb koktu.

    Ekle whatapss den arabanın resmi plakası gittiği tamirciler hepsini ileteyim âdet olmuş artık csb demek...

    Alıntıları Göster
    aracı calıştırdıgında rolenti de bile ıbre ufakta olsa yukarı cıkıp iniyormu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: saatbaba


    quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix


    quote:

    Orijinalden alıntı: saatbaba

    Sat kurtul e46 2002 vardı 3 kere motor yaptırdım adam olmadı 35 binlik arabaya 25 bin masraf yaptım sattım kurtuldum

    Usta diye geçinenler için fazla teknolojik kalıyor e46lar. Ustasını bulamadıysan araba ne yapsın kullanan nasıl kullanıyor. Ağır csb koktu.

    Ekle whatapss den arabanın resmi plakası gittiği tamirciler hepsini ileteyim âdet olmuş artık csb demek...

    E39 ya da E46 düşünüyordum valla korktum. Almayalım mı hocam?
  • darkboyy D kullanıcısına yanıt
    Buraya gelip böyle konuşamazsın. Senin rr'nda problem varken ıkı ayrı konuda sana yardımcı oldum şimdi buraya gelip bu şekilde konuşmak hoş değil.
    Arkadaşım senin sorununa gelince,araç ilk çalıştıgında zengin karisim oluyor sonra motor ısınınca sıcaklık sensoründen gelen sinyaller vasıtasıyla beynin zengin karışım yollamayı kesmesi lazımdır. Ancak senin sıcaklık sensorun bozuk olduğu için motor sicak oldugunda dahi zengin karışım gondermeye devam ediyor beyin. İşte bu sebeptende alt devirde araban ölüyor.Oto sanayilerde 50 liraya bulursun parçayı radyatörden motora giden kalın hortum var onun altında
  •  BMW den anlayan ustalardan yardım bekliyorum. çözüldü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jimhendrix -- 19 Ekim 2016; 2:39:05 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: husam74

    Herkese iyi akşamlar
    e46 kasa 2004 model N40 motor 3.16 aracım var.LPG siz kullanıyorum
    Sorunum şu : Motor soğukken gazı bıraktığım zaman egsozdan patlama yapıyor ve Egsozdan çiğ benzin kokusu geliyor.
    Motor ısındığı zaman patlamalar kesiliyor bunun yerine araca gaz verince dip gaz yapınca araç birkaç saniye duraksıyor ve sonra gaz yiyor..deviri bulunca gitmesinde gaz yemesinde hiç sorun yok canavar gibi
    Bazen gazı aniden kökleyince 10 saniye bile beklediği oluyor gaz yemiyor. kalkışlarda çok sıkıntı çıkartıyor..Araç çok benzin harcıyor egsozdan benzin kokusu geliyor.. Bazen sebepsiz rolantide motor teklemeye başlıyor ve egsozdan siyah duman çıkıyor rolantide bile !!!!
    Sonra kendi kendine düzeliyor...

    PC ye bağlayınca Lambda sensörü hatası verdi , sıfır bosch taktım düzelmedi
    Katalizör dendi komple euro 4 katalizör değiştim düzelmedi
    oksijen sensörü dediler bosch taktım değiştim düzelmedi
    Bujiler sıfır ngk takıldı düzelmedi
    Bobinler hepsi bosch değişti düzelmedi
    akışmetre sıfır bosch takıldı düzelmedi
    Boğaz kelebeği sıfır VDO marka alındı düzelmedi
    Komple triger değiştik zinciri gergisi paletleri vs düzelmedi..

    Şu an araç hiç arıza göstermiyor ,anlık değerlerden motor sıcaklığına bakıldı , enjektör zamanlamalarına bakıldı hiçbir sorun yok... ne yapacağımı şaşırdım

    Bilgisi olan veya yol göstrebilecek birileri varsa memnun olurum..




    İşin uzmanı değilim ama , daha önce bu sorunu yaşayan bir araca denk geldim.
    Hava filtresini değiştirip bir deneyin.
    Olmaz ise Benzin pompasında olabilir sıkıntı .
    Şimdi hangi araçta yaşadın diyeveksin .
    Doğan 1.6 ie 😂😂😂.
    Tamam komik biliyorum ama .
    Sorunlar Doğanda şu şekildi;

    Ilk çalışma anında geri sönmeler.
    Özellikle gaza basınca aracın çalışmaması.
    Düşük devirlerde gaza basınca gaz yemeyip sönecek gibi olmalar .
    Kalkışlarda , gaz yememe , ve bu nedenle araba sönmesin diye , yarım debriyaj ile yüksek devirde kaldırma.
    Gaza basınca patırdanmalar ve geç gaz almalar.
    Alınca iyi alıyor .
    Ama tekledi mi tekliyor.

    Benzin pompası değişince düzelmişti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Verdandi Urd Skuld

    quote:

    Orijinalden alıntı: husam74

    Herkese iyi akşamlar
    e46 kasa 2004 model N40 motor 3.16 aracım var.LPG siz kullanıyorum
    Sorunum şu : Motor soğukken gazı bıraktığım zaman egsozdan patlama yapıyor ve Egsozdan çiğ benzin kokusu geliyor.
    Motor ısındığı zaman patlamalar kesiliyor bunun yerine araca gaz verince dip gaz yapınca araç birkaç saniye duraksıyor ve sonra gaz yiyor..deviri bulunca gitmesinde gaz yemesinde hiç sorun yok canavar gibi
    Bazen gazı aniden kökleyince 10 saniye bile beklediği oluyor gaz yemiyor. kalkışlarda çok sıkıntı çıkartıyor..Araç çok benzin harcıyor egsozdan benzin kokusu geliyor.. Bazen sebepsiz rolantide motor teklemeye başlıyor ve egsozdan siyah duman çıkıyor rolantide bile !!!!
    Sonra kendi kendine düzeliyor...

    PC ye bağlayınca Lambda sensörü hatası verdi , sıfır bosch taktım düzelmedi
    Katalizör dendi komple euro 4 katalizör değiştim düzelmedi
    oksijen sensörü dediler bosch taktım değiştim düzelmedi
    Bujiler sıfır ngk takıldı düzelmedi
    Bobinler hepsi bosch değişti düzelmedi
    akışmetre sıfır bosch takıldı düzelmedi
    Boğaz kelebeği sıfır VDO marka alındı düzelmedi
    Komple triger değiştik zinciri gergisi paletleri vs düzelmedi..

    Şu an araç hiç arıza göstermiyor ,anlık değerlerden motor sıcaklığına bakıldı , enjektör zamanlamalarına bakıldı hiçbir sorun yok... ne yapacağımı şaşırdım

    Bilgisi olan veya yol göstrebilecek birileri varsa memnun olurum..




    İşin uzmanı değilim ama , daha önce bu sorunu yaşayan bir araca denk geldim.
    Hava filtresini değiştirip bir deneyin.
    Olmaz ise Benzin pompasında olabilir sıkıntı .
    Şimdi hangi araçta yaşadın diyeveksin .
    Doğan 1.6 ie 😂😂😂.
    Tamam komik biliyorum ama .
    Sorunlar Doğanda şu şekildi;

    Ilk çalışma anında geri sönmeler.
    Özellikle gaza basınca aracın çalışmaması.
    Düşük devirlerde gaza basınca gaz yemeyip sönecek gibi olmalar .
    Kalkışlarda , gaz yememe , ve bu nedenle araba sönmesin diye , yarım debriyaj ile yüksek devirde kaldırma.
    Gaza basınca patırdanmalar ve geç gaz almalar.
    Alınca iyi alıyor .
    Ama tekledi mi tekliyor.

    Benzin pompası değişince düzelmişti.
    İyi bir ustaya götür ve düzelmezse para vermeyeceğini söyle o bulur sorunu
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.