Şimdi Ara

Jelatinli ve Bandrollü Kutuda Satılan Sıfır S7nin Kullanılmış ve Arızalı Çıkması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
3
Favori
3.646
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar yanlış yere açtıysam kusura bakmayın. Samsung'dan yada Hepsiburada'dan sıfır alıyorum sandığınız telefonları alırken dikkatli olmanız için yazıyorum. Konuyu güncel tutacağım.

    4.10.2016 tarihinde (geçen hafta) Hepsiburada.com üzerinden satıcısı Hepsiburada olan ve Samsung Türkiye garantili S7 Edge telefon aldım. Telefon elime geçtiğinde kutu jelatinliydi ve kutunun açma yerinde samsung bandrolü vardı. Yırtılmamıştı, ben yırtıp kutuyu açtım.

    Telefonu açtım, kurulum yaparken Samsung'un Gear VR kampanyasına başvurayım dedim. Formu falan doldurarak başvurdum. Telefon kurulumu tamamlandı, herşey güzeldi. Bir arkadaşa telefon açtım ama ilk şoku orda yaşadım. Sesinin cızırtısından ne dediği anlaşılmıyordu. Çatlak hoperlörler nasıl cızırdarsa, öyle cızırdama yapıyordu. Arızalı bu mecbur geri göndericem diye üzülürken 2. şokla karşılaştım. Telefona Samsungdan "Gear VR başvurunuz reddedilmiştir. Ayrıntılı bilgi için şu linke tıklayın" diye mesaj geldi. Nasıl olur niye reddetmişler dedim linke tıkladım, karşıma şu manzara çıktı.

     Jelatinli ve Bandrollü Kutuda Satılan Sıfır S7nin Kullanılmış ve Arızalı Çıkması


    Sıfır aldığım telefonun imeisi nasıl önceden kullanılmış olur? diye ekranda yazan numarayı aradım. Çağrı merkezindeki kişiye, "Böyle bir hata verdi, neden bu hatayı verir?" diye sordum. Çağrı merkezi çalışanı göndermiş olduğum formdaki imei numarama falan baktı, "Telefonun içine kampanya tarihinden önce (Kampanya ağustosta başlamıştı şuan ekimdeyiz. Yani takriben 3 ay ve üstü oluyor) Sim kart takılıp bir baz istasyonu ile iletişime geçmiş, ve imei kayıt altına alınmış" dedi. "Telefonu ben daha yeni sıfır bandrollü kutuda aldım, fatura tarihi düne ait" deyince orda bi çark etti. "Bazı mağazalar denemek için sim kart takıyor" falan diye çevirmeye çalıştı. "Kutuya Samsung bandrolünü yapıştırıp kutuyu jelatinleyende mi bu mağazalar?" deyince cevap vermedi. Ben kayıdınızı oluşturayım size dönüş yaparlar falan dedi.

    Ben sıfır kutulu telefonun kullanılmış olabileceğinie hala anlam veremiyorken, youtubedaki S7 Edge kutu açma videolarına bakıyım dedim. 3. Şoku orda yaşadım. Her videoda gördüğüm telefonun üzerinde olan soyduğumuz jelatin benim telefonda yoktu. Kap gibi telefonun içinde durduğu, telefona yapışık olmayan bir jelatin vardı benimkinde. Ayrıca kulaklık kutusununda jelatini yoktu. Kulaklığın kablolarını bir arada tutan tutucu aparat da yoktu. Yani biri kulaklığı açmış, kullanmış, kutusuna tıkıştırıp geri kapatmıştı. Kan beynime sıçradı hemen telefona bir reset atıp kutusuna koydum ve ertesi gün hepsiburada'ya iade talebi ile telefonu gönderdim.

    Bozuk ve kullanılmış telefonu almanın hayal kırıklığı yetmezmiş gibi işin çilesi burada başladı tabiki. Ertesi gün öğle saatlerinde hepsiburada.com'a girdiğimde "iade talebiniz reddedilmiştir" yazısını gördüm. Sinirim tepeme çıktı. Hem bozuk, hem kullanılmış telefonun iade talebini neye dayanarak reddettiler diye çağrı merkezini aradım. O sinir harbi içinde çağrı merkezinde saatlerce müzik dinlettirdiler. Açtım 10 dk bekledim kimse çıkmayınca kapattım. Açtım 15 dk bekledim kimse çıkmadı, kapattım. Açtım 20 dk bekledim kimse açmadı, kapattım. Bir ara artık iyice dellenip 45 dk telefonu açık tuttum. 45dk sonra biri çıktı. Derdimi dahi anlatamadan "Telefon size gönderilmek üzere yola çıkmıştır. Teknik servise gidin, rapor alın, biz bişey yapamayız" dedi. Zaten site üzerindeki müşteri hizmetleri mesajları kısmına 24 saatte sadece bir tane copy/paste cevap atıyorlar. Müşteri hizmetlerinden kasıtları bu oluyor. Neyse, kullanılmış ve arızalı telefon bu sabah elime geçer geçmez samsung teknik servisine (Simge Elektronik - Etlik / ANKARA) gittim. Teknik servis, "Biz ya tamir ederiz ya değişim yaparız, böyle arızalı olduğuna dair müşteriye rapor verme gibi bir prosedürümüz yok" dedi. Samsung çağrı merkezini aradım onlarda aynı şeyi söyledi, biz böyle bi rapor zaten hiç vermedik, veremeyizde dediler.

    Bu arada samsung çağrı merkezine 2 gün arayla toplam 3 kayıt daha bıraktım. Konuyla ilgili kesinlikle hiçbir dönüş yapılmadı.

    Sonuç olarak şuan hepsiburada sattığı kullanılmış ve arızalı telefonun iadesi için benden samsungun hiç vermediği, prosedür dışı bir rapor istiyor. Raporu kendim yazamayacağım için, macburen rapor olmadan telefonu geldiği gibi tekrar iade talebi açıp geri yollıycam.

    Gelişmeleri paylaşacağım....


    Edit : Şikayetvar.com üzerinden açtığım sikayete site üzerinden dönüş yaptılar. İade formuna Bahattin Bey'in dikkatine yazarak telefonu tekrar göndermemi istediler. Bahattin bey sayesinde telefonu iade edip paramı geri alabildim.

    Bu arada Samsung'un kullanılmış, iade edilmiş veya tamir görmüş telefonları jelatinlemeden, kutu içeriğine dahi bakmadan, hatta bana denk gelmiş olduğu gibi tam olarak tamir dahi etmeden, bozuk şekilde sıfır diye kutulayıp sattığı sonucu çıkıyor ortaya. Hepsiburada'da veya başka telefoncularda, piyasadaki teknoloji marketlerden nerdeyse 600TL 700TL ucuza satılan Samsung Türkiye garantili cihazların, bana denk gelmiş olduğu gibi, bi şekilde kullanılmış cihazlardan olduğunu düşünüyorum. Siz siz olun sıfırda alsanız telefonun jelatinine, aksesuarların jelatinine, kutu içeriğine çok dikkat edin.

    Teşekkür ederim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Leingrad -- 16 Ekim 2016; 1:21:52 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >







  • Banada ezik telefon göndermişlerdi. İade sebebi olarak ezik yani kullanılmış telefon gönderdiklerini söylediğimde de kargocu getirdiğinde inceleyip gönderseydiniz dediler. Benim hiç ezmeyeceğim bir telefonu başkası ve hepsiburada yüzünden ezik kullanıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar mâlûm, internet satışında iade hakkı var ve bir sürü cihaz bu şekilde hb'ya iade ediliyordur. Bu kadar sirkülasyonun olduğu bir siteden 3000 liralık telefon almak bence çok mantıklı değil. Bilgisayar veya başka cihaz tabii ki alınabilir.

    Umarım sorunsuz iade edersiniz. Bunlara pabuç bırakmamak lâzım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bahattin bey sayesinde hepsiburada'ya telefonu iade edip paramı bugün alabildim.

    Samsung'un, imei numarası kullanılmış, telefonun ve aparatının jelatini olmayan falat ne hikmetse kapalı, bandrollü ve jelatinli kutuda satılan telefonlarının gizemini çözebilmiş yada bu konuda bilgilendirilmiş değilim. Gidip bi tane daha S7 almaya çekiniyorum açıkçası.
  • Hepsiburada'nın sattığı tüm telefonlar bu şekilde midir acaba yoksa size mi böylesi denk geldi? Bende hepsiburadan bu telefonu almayı düşünüyordumda.
  • Dreamcream kullanıcısına yanıt
    Hepsiburada'dan alıp böyle bi sorunla karşılaşmadım diyende var tabiki ama S7 konusuna yazdıktan sonra ve bu konuyu açtıktan sonra bikaç arkadaş bana özel mesaj gönderdiler. Kendilerininde aynı bu şekilde piyasadan daha ucuza samsung türkiye garantili, jelatinli ve bandrollü kutuda olamasına rağmen, telefonlarının imei numarasının önceden kullanılmış çıktığını veya aksesuarlarının jelatininin olmadığını söylediler. Kesinlikle tek ben değilim yani...

    Keşke şu konuyu aydınlatacak bi samsung yetkilisi olsa ama samsungdan hiçbir geri dönüş alamadım. Bi daha samsung telefon alırsam, kesinlikle bir teknoloji marketten alıcam ve aldığım yerde kutusunu açıcam. Samsung Türkiye'ye bu konuda güvenim kalmadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Leingrad -- 15 Ekim 2016; 22:54:36 >
  • O halde sahibinden.com'dan sıfır yurtdışı S7 edge alıp pasaport kaydı yaptırmak daha mantıklı gibi duruyor bu durumdan sonra.
  • Paranızı aldığınıza sevindim. İade telefonları tabi ki yeniden satışa sıfır diye sürüyorlardır, burası Türkiye...

    Bu arada Bahattin bey dediğiniz hepsiburada yetkilisi midir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Haggard1963 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim.

    Dünyanın heryerinde bi şekilde iade edilen ürünler hiçbir firma tarafından çöpe atılmadığının bilincindeyim. Bu ürünler fabrikalarda sıfırlanıp onay alırsa tekrar satışa çıkıyor ama samsung türkiye gibi bu kadar özensiz, telefon ve aksesuarları jelatinsiz, sıfırlanmamış ve hatta tamir dahi edilmeden bozuk şekilde kutuya konup, bandrol yapıştırıp sıfır diye satılmıyor. Samsung bu konuda benim gözümde sınıfta kaldı. Note7 olayı olmasaydı ben kore samsunga kadar şikayetimi bildirirdim. Şimdi bildirsem bile ilgilenmezler büyük ihtimal.

    Evet Bahattin bey sanırım bu iade işlerinin başındaki kişi tam bilmiyorum. İade formuna onun dikkatine yazın dediler, bende öyle yazdım. Zaten iade almaktan başka bi seçenek yoktu çünkü dediğim gibi prosedürde olmayan bi belge talep ediyorlardı.
  • Arkadaşın başına gelen olay gerçekten üzücü bir durum. Ama hepsiburada.com da birden fazla satıcı 2600 tl civarında S7 edge satıyor. Ellerindeki stokta oldukça fazla gözüküyor. Sadece HB de değil dogubank ta veya cadde üzerinde yer alan telefoncular da benzer fiyatlarla telefonu satıyorlar. Benim anlamadım büyük teknoloji marketler ve bayilerde bu telefonun fiyatı 3299 tl fiyatında seyrederken başka bir yerde nasıl aynı distribütör garantili cihaz uygun fiyata satilabiliyor. Açıkçası bu kadar satışta olan telefonun hepsinin ben iade edilen veya tamir görmüş olan telefon olduğunu düşünmüyorum. Bunun bir izahını yapacak biri yokmu acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende S7 Edge aldım Silver 3 ay önce Hepsiburadadan tam takır sıfır jelatinli olarak elime geldi..Geçmiş olsun,ne yazık ki bu tarz şeyler çok duyar olduk..
  • Hb iyice itibarını sifirladi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HB'nin fiyatında bir anormallik yok bence... Anormallik bir anda Teknosa, Vatan gibi ölücülerin 3300'e çekmeleri... Note7'ler geri toplandı, fırsat bu fırsat...

    Note7 piyasaya sürülürken bu cihaz 2900 ler civarında değilmiydi zaten?

    4 ay sonra da S8 çıkacak muhtemelen... 2600TL bence normal fiyat

    Ama gelen telefonun problemli olması başka konu...

    HB iade'yi reddetme hakkına sahip değil...
  • Malesef ülkemizde bu konudaki denetim ve yaptırım mekanizması çalışmıyor.

    Adamlar telefonu bavul ticareti ile getirse anlarımda bunlar samsungun bizzat ithal ettiği ve dağıtımı samsung tarafından yapılan cihazlar. Bilmemne Elektronik isimli firma Samsung tarafından ithal edilen telefonu 2500 küsüre satıp bide bundan kar ediyorsa, bu telefonu samsungdan nerden baksanız maximum 2100 2200 TL'ye falan alıyor demektir. Samsungun bunlara 2000 civarına verdiği cihazların arasında bana ve diğer arkadaşlara denk geldiği gibi kullanılmış ve arızalı cihazlarında olduğunu düşünüyorum.

    Bunun başka bir mantıklı açıklaması yok yani :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Leingrad -- 16 Ekim 2016; 18:47:44 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • hayır yani anlamadığım şu... Tamam VR olayı tam bir ispat olmuş da, öyle bi kampanya olmasaydı ne olacaktı ???

    siz şöyle diyecektiniz, tüh yaa elektronik işi şans işte bozuk üretim rastladı ???

    Onu da geçtim diyelim ki sizden önce alan kulak cızırtısı ile geri gönderdi, yani direk paketleyip satışa mı sundular


    burası bana biraz garip geldi??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sertaga

    Arkadaşın başına gelen olay gerçekten üzücü bir durum. Ama hepsiburada.com da birden fazla satıcı 2600 tl civarında S7 edge satıyor. Ellerindeki stokta oldukça fazla gözüküyor. Sadece HB de değil dogubank ta veya cadde üzerinde yer alan telefoncular da benzer fiyatlarla telefonu satıyorlar. Benim anlamadım büyük teknoloji marketler ve bayilerde bu telefonun fiyatı 3299 tl fiyatında seyrederken başka bir yerde nasıl aynı distribütör garantili cihaz uygun fiyata satilabiliyor. Açıkçası bu kadar satışta olan telefonun hepsinin ben iade edilen veya tamir görmüş olan telefon olduğunu düşünmüyorum. Bunun bir izahını yapacak biri yokmu acaba?

    iade edilen telefonun aynen paketlenip satışa srülmesi mantıklı gelmiyor bana?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    hayır yani anlamadığım şu... Tamam VR olayı tam bir ispat olmuş da, öyle bi kampanya olmasaydı ne olacaktı ???

    siz şöyle diyecektiniz, tüh yaa elektronik işi şans işte bozuk üretim rastladı ???

    Onu da geçtim diyelim ki sizden önce alan kulak cızırtısı ile geri gönderdi, yani direk paketleyip satışa mı sundular


    burası bana biraz garip geldi??

    Evet aynen öyle olucaktı. Kampanya olmasaydı ben telefonun kullanılmış olduğunu anlayamayacaktım. Daha önceden hiç S7 kutusu açmadığım için ilk açtığımda o tip kap gibi duran bir jelatinle geliyor ve aksesuarlarının jelatini yok sandım. Ahizesi arızalı diye gidecekti, tamir mi edilirdi yenisi ile mi değiştirilirdi bilmiyorum. Ahizeside arızalı olmasaydı ben bildiğiniz ikinci el kullanılmış, direk kutuya geri konmuş telefonu kullanmaya devam edicektim.

    Geri iade eden kişi belkide başka bir sorunla iade etti. Anakartı, ekranı veya başka bir parçasını değiştirip, ahizeyi hiç kontrol etmeden kutuya koyup, bandrolünü jelatinini yapıp satışa sunmuşta olabilirler. Herşey olabilir. Dediğim gibi gram güvenim yok Samung Türkiye'ye...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Leingrad -- 16 Ekim 2016; 20:36:34 >




  • yni siz şimdi sonuç itibarı ile ürünü iade edebildiniz değil mi? SIM kart falan taktığını halde...

    bir de jelatinleri yoktu dediğiniz neydi? şarj kablosunun etarfında tutucu kçük bir şeffaf plastik bişey var. onu kastediyorsunuz heralde?

    keşke öyle bi durumda direk hepsiburadaya ulaşsaydınız... Gerçi bu sefer de siz açmışsınız diyebilirlerdi
  • msaltik kullanıcısına yanıt
    Evet sim kart taktığım halde iade aldılar. Çünkü cayma hakkı kapsamında iade etmedim. Bozuk ve kullanılmış şekilde geldiği için iade ettim.

    Aşağıda kırmızı ile işaretlediğim, sol resimdeki jelatin ve sağ resimdeki kulaklık kablolarını birarada tutan tutucu kablolar yoktu.

     Jelatinli ve Bandrollü Kutuda Satılan Sıfır S7nin Kullanılmış ve Arızalı Çıkması

    Dediğim gibi kulaklığın kutusunu açmışlar kullanmışlar, kutunun içine geri tıkıştırıp koymuşlardı. Tabi ilk mesajda yazdığım gibi ben bunun böyle olmadığını daha sonra S7 unboxing videolarını izlerken farkettim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Leingrad -- 16 Ekim 2016; 21:09:01 >




  • sertaga kullanıcısına yanıt
    Teknoloji martketlerin kira vs gideri fazla olduğundan olabilir. Giderin fazla olması demek malın pahalı olması demek.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.