Şimdi Ara

Taahhüt bozma bedeli

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
2.121
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar selam,

    Aralık 2015te 24 ay taahhüt ile süper online fiber hizmetine abone olmuştum. (25 mb + turkcell tv) 65 tl aylık ücreti vardı.

    Bir hafta önce taşındım, yeni ikamet adresimde superonline fiber altyapısı bulunmadığından bu hizmeti taşırsam 8mb adsl internete çevirebileceklerini ve fatura ücretinin de 60 tl olacağını söylediler.

    Aboneliğimi iptal etmek istediğimde ise cayma bedeli olarak 1183 TL bir tutar çıkardılar.

    Bu durumu yaşayıp bu cayma bedelini düşürebilen yada iptal edilmesini sağlayan arkadaşlar var mı acaba? En azından 8mb yerine 16 verse 1 sene onada katlanırım ama onuda yapmıyorlar.

    Selamlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Cayma bedeli alamazlar, oyuna gelmeyin. Taşıdığınız yerde fiber yoksa cayma bedeli de yok. Önce btk, olmadı thh üzerinden şikayet edip faturayı iptal ettirebilirsiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Taahhüt karşılıklı bir kavram.sirket size taahhüt veriyor fiber hizmet verecek şu hızda bu kotali diye..siz de bunu 2 yıl kullanılan diye taahhüt verdiniz.. taşındığınz adresde fiber altyapı yoksa şirket taahutudi yerine getirememiştir..cayma bedeli istemeden iptal edilmelidir sözleşme...ayrıca sözlesmenize bakın bunla ilgili bir madde varmı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://forum.donanimhaber.com/m_120834533//tm.htm

    burada açtığım konuyu inceleyebilirsiniz

    1 sene üzerinde bir süre geçmişse sizden herhangi bir ceza bedeli isteyemez yasal olarak

    ikincisi nakil süreniz muhtemelen 1 haftayı çokcana gececek çünkü superonline fiber alt yapıdan turk telekom'un adsl hattına geçeceksiniz, nakil süreleri çok çok uzun sürelerde bitiyor, size vadedilen sürede nakil gerçekleşmezse ayıplı ürün olduğu için herhangi bir ceza ödemeden iptal edebilirsiniz

    ama bilgi teknolojileri kurumu ve tuketici hakem heyeti ile çok içli dışlı olabilirsiniz bu süreçte.




  • Sözleşmede aslında belirtilmiş taşınma durumunda aboneliğin taşınacağı yerde fiber yoksa adsl hizmeti tanımlanır ve taahhüt kaldığı yerden devam eder diye.

    Dediğiniz gibi btk ve thh ile konunun peşinden koşmak gerekiyor, çünkü superonline tarafı bu konuda hiç geri adım atmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • deyvidey Hocam işin zor. Uğraşman gerekecek ama bi sonuç çıkacağını sanmıyorum çünkü Sözleşmede aboneliğin taşınacağı yerde fiber yoksa adsl hizmeti tanımlanır ve taahhüt kaldığı yerden devam eder diye bir ibareden dolayı işin zor. Eski sözleşmelerde bu açıkta kaldığı için iptali başaranlar olmuştu. Nakil içinde yaklaşık bi yüz tl gibi rakam faturaya yansıtabilirler.

    Taşındığın yerin altyapı durumu nedir. 16 mbit verirlerse devam edermisiniz.
  • Merhaba arkadaşlar,

    Durum ile ilgili son bilgileri paylaşmak isterim. Aynı durumu yaşayacak arkadaşlara fikir olur en azından.

    Superonline'ı arayıp taşıma işlemini kabul ediyorum, adsl hizmetini almak istiyorum dedim. Adresi verdim, kontrol ettiler iki defa ve bulunduğum adreste superonline adsl altyapısı da bulunmuyor dediler. Bu durumda benim kullanıcı olarak mağdur olduğumu ve bu şekilde aboneliğimi sürdüremeyeceğimi belirtince onlarda aynı şeyi söyleyip bir dilekçe ve ikametgah yada adıma düzenlenmiş bir fatura ile başvuru yaparsam cayma bedeli olmadan aboneliğimin iptal edilebileceğini söylediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • deyvidey kullanıcısına yanıt
    Sonuç ? Ben mail atıyorum o belgeleri ulaşmadı diyorlar 1 ay oldu :) 3 kere attım.Sizin ulaştı mı ?
  • feanor007 F kullanıcısına yanıt
    Daha henüz atmadım maili. Birde faks numarası vermişlerdi, onu denediniz mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • deyvidey kullanıcısına yanıt
    Şimdi yarısını faksla kalanını mail ile atın felan dediler mail başlığına müşteri numarası yazın diyorlar.Hocam takip edin günde 1 kere arayın ulaştımı diye.
  • deyvidey kullanıcısına yanıt
    Bayiye gidip çözdüm hocam işi en hızlısı ve güvenlisi tavsiye ederim.
  • feanor007 F kullanıcısına yanıt
    En iyisini yapmışsın hocam. Ben yeni taşındığım için henüz ikametgahı almadım yeni adrese. Faturada henüz kesilmediği için ikisinden birisi olana kadar bekleyeceğim maalesef.
  • Buna benzer bir durumla 1 aydır uğraşıyorum. Superonline YalınADSL hattımı İstanbul dan samsun a geçici bir süre baldızın evine nakil yaptırdım, her şey çok hızlı ve zahmetsiz gerçekleşti. Daha sonra geçen ay baldızın kızı Ankara da üniversiteyi kazandığından hattı Ankara'daki tuttuğu eve nakil istedim, olmaz dediler. Neden dedim o adreste TTNET fiber hizmeti veriyormuş, eeee ne olacak dedim müşteri hizmetlerindeki vatandaş aboneliğinizi iptal edebilirsiniz ve cayma bedeli vb ücret ödemezsiniz dedi. Tamam iptal edelim dedim dilekçe yazıp hizmet@superonline.net e yollayın dedi. Bunu yaptım ama nafile, müşteri hizmetlerinden aradılar, ikametgah fatura vs istediler. Hepsini yolladım ama hala 1 ay geçti netice yok devam ediyoruz ve çatır çatır fatura kesiyorlar. İşin komik yanı da bir ara belgeleri faks ile göndermeniz gerekiyor dediler ya ona bittim. Ulan hangi devirdeyiz faks dediğin şey 150 dpi çözünürlükte analog iletişim sağlayan bir protokol. Mail ile hem renkli hem de kat kat yüksek çözünürlüklü evrak yolluyorum beğenmiyorlar 😀
    En gücüme giden de nüfus müdürlüğünde 1 saat sıra bekleyip ıslak imzalı adres beyanını alıp faks ile yollamak oldu. Şimdi bu superonline teknoloji şirketi değil mi?
    Bence amaç aboneyi oyalayıp Zaman geçirip caymasını veya bu zaman sürecinde ekstradan fatura kesip ki hizmet vermediği halde parasını kapmayı sağlamak.
    Şimdi soruyorum;

    Ben 10 kere nakil yaptırsam ve tesadüf bu nakil yaptırdığım yerlerde hizmet verebiliyor olaydı benden ikametgah ilmuhaberi (bulsam damga pulu da yapıştıracaktım) istenecek miydi? HAYIR.
    Şimdi iptal etmek isteyince neden o evraklar isteniyor? Ben mecbur muyum illa hizmeti ikamet ettiğim adreste almaya? Yok öyle olaydı ilk abone olurken istenirdi. Demek ki amaç bambaşka, tamamen duygusal.

    Aklınızda bulunsun hizmeti veremiyorlarsa ki bunun sebebi genelde o adreste diğer hizmet sağlayıcının Fiber altyapısı varsa veremiyor. Sizden herhangi bir cayma bedeli, kampanya indirim farkı talep edemezler. Çünkü kendi ayıpları.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DrSallaso -- 20 Ekim 2016; 23:14:18 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.