Şimdi Ara

Turkcell İletişim Merkezi Dolandırıcılığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
2.694
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 05.09.2016 tarihinde Maltepe Park Avm içerisinde ki Aktel Turkcell iletişim merkezinden Samsung Galaxy S7 Edge telefon ve Turkcell akıllım güvende sigortasını 24 ay taahhüt ile almıştım. 19.09.2016 tarihinde geçirmiş oluğum kazadan dolayı almış olduğum cep telefonu kırıldı. Bende Turkcell Akıllım Güvende almış olduğumdan dolayı 532 757 22 33 numaralı Akıllım Güvende hattını arayarak kayıt açtırmak istedim. Ancak telefonuma veya hattıma tanımlı bir Akıllım Güvende paketi olmadığını bu yüzdende yardımcı olamayacaklarını belirttiler. Görüştüğüm kişiye Akıllım Güvende’yi 24 ay taahhütle aldığımı ve elimdeki faturadada bunun göründüğünü söylediğimde ise faturayı bireyselevrak@turkcell.com.tr adresine göndermem gerektiğini, yanlışın düzeltilerek tarafıma dönüleceğini belirtti. 21.09.2016 tarihinde faturayı mail olarak gönderdiğim halde ve bu güne kadar 4 ayrı sefer arayıp sonucunu sorduğumda maksimum 96 saatte işlemi sonuçlandıracaklarını söyleyen Turkcell hiçbir şekilde geri dönüş yada bilgilendirmede bulunmadı.


    Bu işlemlerle birlikte 21.09.2016 tarihinde telefonu almış olduğum Maltepe Park Avm içerisinde ki Aktel Turkcell iletişim merkezini arayarak konu hakkında bilgilendirmede bulunup müdürleriyle görüştüm. Görüştüğüm Tim müdürü yanlışlılğın kendilerinde olduğunu, daha öncede bu tarz birkaç sorun yaşadıklarını belirtmiş ve yanlışlık yapılan kişilerin telefonlarında sorun olmadığı için yanlışlıklarını düzeltebildiklerini belirtmiştir. Ancak aylık kesilen faturamda bedel gözükmediği için bir bakıma zararda olmadığımı bedel alınmadığı için sorun olmadığını söylemiştir. Bunun üzerine bedel alınıp alınmamasının beni ilgilendirmediğini, benim Akıllım Güvende üyeliğimin yapıldığının söylendiğini ve bu konuda elimde fatura bulunduğunu zararımın tanzim edilmesi gerektiğini söylediğimde ise genel merkezleriyle görüşüp geri döneceklerini söylemiş ve telefonu kapatmıştır. Aradan geçen 13 gün sonunda hiçbir şekilde geri dönüş yapılmadığından dolayı Aktel iletişimin genel merkezini bugün aradım ve durumu belirttim. Telefonda ki bayan beni beklemeye alıp bahse konu şubesinin müdürü ile görüşme yaptı. Görüşme sonrasında hata olduğunu bu hatanın giderilmeyeceğini ve kendilerini bağlamadığını, elimdeki faturayıda tek taraflı olarak kendilerinin iptal edip sadece cihaz faturasına dönüştüreceklerini söyleyip telefonu kapattı. Aktel iletişimi tekrar arayıp yapacaklarını söyledikleri şeyin kanuna aykırı olduğunu benim onayım olmadan bu şekilde bir işlem yapamayacaklarını söylesemde telefonda ki arkadaş her şeyin kendi ellerinde olduğunu bunu daha öncede yaptıklarını faturayı tek taraflı iptal edebileceklerini söyleyip tekrar telefonu kapattı.

    Turkcell denen rezil firmanın yaptığı bu dolandırıcılığa karşı hakkımı nasıl arayabilirim konusunda yardım ve fikirlerinizi beklemekteyim.



    Mevzu bahis fatura

    https://imageshack.us/i/pnb3MGlAj Turkcell İletişim Merkezi Dolandırıcılığı



  • çok kalabalık yazmışsın

    hiç paragraf yok

    yarıda çıktım valla
  • 3200 değil 3500 küsür ödediysen haklısın. sadece telefon parasını ödediysen malesef sadece kasa hatası yaşanmış demektir. Yani aldığın yer çözebilir özür babında belki.

    Edit: ilaveten alışveriş yaptığın yer TİM değil Tim faturasında başka şirket logosu olmaz yalnızca şirketin adı yazar TİM ibaresinin altında. Bir nevi bayilerin hoş olmayan taktiği bu ne yazık ki.

     Turkcell İletişim Merkezi Dolandırıcılığı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dsgnera -- 6 Ekim 2016; 17:02:34 >
  • hougras kullanıcısına yanıt
    Tüketici hakem heyetine başvuru yap. Dinsizin hakkından kanun gelir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vollkan59

    Tüketici hakem heyetine başvuru yap. Dinsizin hakkından kanun gelir.

  • telefonu alirken sigorta ile bir konuşma gectimi yani 357 tl düşelim dediler mi...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • hougras kullanıcısına yanıt
    Tüketici hakem heyetine giderek aktel iletişim'i dava edip söke söke bu parayı alırsınız ortada fatura var bu kanıttır ayrıca konuşma kayıtlarını aradığınızda kaydedin bunlarda kanıt olarak sunulabilir.
    Türk telekomu tüketici hakem heyetine verdim 600 TL faturamı iade ettiler aboneliğimi iptal ettiler modemi bile geri istemediler halen duruyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elinizdeki faturada 3.558 TL ödeme yaptığınız yazıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ERPmühendisi

    Elinizdeki faturada 3.558 TL ödeme yaptığınız yazıyor.

    faturada yazı geçerlidir yani arkadas sigorta parasını ödemiş hakkını arasın yuz yuz parasini veya telefonu degistirir....

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • hougras kullanıcısına yanıt
    faturada aklim guvende yani sigorta parasini alınmış gorunuyor faturada yazi ile görünüyor diye yine ayni yerleri yani daha once aradigin yerleri bir daha ara söyle tekrar mail ile gonder baktin yine ayni yoldalar bu aramalarini yazisma gibi seylerle yaparsan tuketici hakem heyetinde dosyana ekler hakkını alirsin gecmis olsun...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkür ederim. Elden alınan bir para yok ancak akılım güvende 24 ay taahütlü olacaktı. Ancak faturaya yansıtıp bilgisayarda işlem yapmamışlar sadece. Buda benim kırılan telefonumun zararının karşılanmayacağı anlamına geliyor. Paraiadesi değil telefonumun yapılmasını istiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hougras

    Teşekkür ederim. Elden alınan bir para yok ancak akılım güvende 24 ay taahütlü olacaktı. Ancak faturaya yansıtıp bilgisayarda işlem yapmamışlar sadece. Buda benim kırılan telefonumun zararının karşılanmayacağı anlamına geliyor. Paraiadesi değil telefonumun yapılmasını istiyorum.

    turkcelin online gir hesabımın icinde sikayet bolumu var oraya ayrintili yaz fatura resmini ekle 24 saat icinde cevap veriyorlar genel merkezle halletmeye calis ayrica mh ararsan rapor olusturmaya calis sen sonuna kadar haklisin cunku elinde kapi gibi fatura var... biraz uğraşacaksın ama sonucta yeni telefonuna kavusursun aynısının sifirini veriyor turkcell benim arkadas sekizinci kattan telefonu düşürdü aynısını sifirini verdiler...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Faturada bbq10 yazıyo ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • siz sözleşme imzaladınız kasko için hizmet sözleşmesi
  • Turkcell genel merkezle görüşün çözmezlerse tüketici hakem heyetine gidin hadlerini bildirir orası
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vollkan59

    Tüketici hakem heyetine başvuru yap. Dinsizin hakkından kanun gelir.

    hakem heyeti 800 TL üzerine bakmıyor. Bu da ticari dava mıdır onu da araştırmak lazım..
  • bir eleman hatası yüzünden allah yardımcın olsun, herturlu yazışmaları kullan sonuna kadar haklısın....

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ufo U kullanıcısına yanıt
    Evet belli bir miktar sonrasına ilinizde bulunan tüketici mahkeme heyeti miydi neydi oraya başvurmak gerekiyor. Mahkemeye gideceksiniz yani her koşulda. Tutarı hatırlaymadım şuan.
  • Konuyu açmış uzaklaşmış cevap bile vermiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyu açıp uzaklaşmadım sadece biraz raharsızlığım var bu yüzden pek fazla internete girmiyorum. Evet mh ile görüştüm ancak onlarda iletişim merkezinin kafasındalar açıkcası.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.