Şimdi Ara

2. amfi kesme sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
682
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, aracıma 2. amfi bağladım fakat bas vurduğunda 2. amfi ses kesiyor.
    Sistem şöyle;

    1 takım Pioneer Oval (80+80 rms)
    1 takım JBL GTO6508C 16 cm (70+70)
    Pioneer TS-W302F (150)
    JBL CS1214 (250 rms)
    4 kanal Metropol MP-200 - Toplam 360w rms verebiliyormuş içini açıp bakmıştık. Kanal başı 80 rms diye hesaplanır sanırım.
    4 kanal Pioneer GM-6500f


    Pioneer bas ve midler Metropol amfiye bağlı. Ovaller Pioneer amfiye bağlı. Jbl bas boşta.
    Kesme yapan amfi Pioneer. 1. amfide kesinlikle sorun yok. Işığı bile kısılmıyor.

    Voltmetre ile kapasitorun değerini ölçtüm amfiler kapalıyken 12 küsür görünüyor. Normal çalarken 10 küsürde oynuyor. Bas vurunca 9 volta düşüyor ve kesme yapıyor burada. Şarkının bas kısmı geçince 10 volta dönüyor sonra Pioneer amfi geri geliyor.


    Arabayı çalıştırdığımda kesme daha yüksekte oluyor yani çalışmıyorken ses 25te kesiyorsa çalışıyorken 35de falan kesiyor.

    Aküden bagaja gelen kablo 8ga çekilmiş.







  • Sorun kablodan gibi görünüyor. Sorun kabloda değilse bile kabloyu her koşulda zaten değiştirmeniz gerekir.
    Bu arada akü ve alternatörü de kontrol ettirmeniz gerekebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: macgyvercan

    Sorun kablodan gibi görünüyor. Sorun kabloda değilse bile kabloyu her koşulda zaten değiştirmeniz gerekir.
    Bu arada akü ve alternatörü de kontrol ettirmeniz gerekebilir.

    Aküye voltmetre ile baktım, 12 küsür çıkıyor. Arabayı çalıştırınca 14 küsür oluyor.

    4ga kablo setleri bakıyorum şimdi ama Cadence dışında doğru düzgün marka yok tanıdık. ULX, Navigold, Class falan var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zQrba

    quote:

    Orijinalden alıntı: macgyvercan

    Sorun kablodan gibi görünüyor. Sorun kabloda değilse bile kabloyu her koşulda zaten değiştirmeniz gerekir.
    Bu arada akü ve alternatörü de kontrol ettirmeniz gerekebilir.

    Aküye voltmetre ile baktım, 12 küsür çıkıyor. Arabayı çalıştırınca 14 küsür oluyor.

    4ga kablo setleri bakıyorum şimdi ama Cadence dışında doğru düzgün marka yok tanıdık. ULX, Navigold, Class falan var.

    Boşverin cadence yi filan. Zaten alüminyum kablo onlar. Kaynak kablosuyla çözün bu işi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: macgyvercan


    quote:

    Orijinalden alıntı: zQrba

    quote:

    Orijinalden alıntı: macgyvercan

    Sorun kablodan gibi görünüyor. Sorun kabloda değilse bile kabloyu her koşulda zaten değiştirmeniz gerekir.
    Bu arada akü ve alternatörü de kontrol ettirmeniz gerekebilir.

    Aküye voltmetre ile baktım, 12 küsür çıkıyor. Arabayı çalıştırınca 14 küsür oluyor.

    4ga kablo setleri bakıyorum şimdi ama Cadence dışında doğru düzgün marka yok tanıdık. ULX, Navigold, Class falan var.

    Boşverin cadence yi filan. Zaten alüminyum kablo onlar. Kaynak kablosuyla çözün bu işi.

    Dün akşam caraudiohifi forumda denk geldim bende kaynak kablosu olayına. 35mm bulabildim. O da 2ga denk geliyor. Alacağım büyük ihtimal.

    http://m.n11.com/kablo-turk-h01n2-d-kaynak-kablosu-35-mm-1-metre-P116473441#

    Teşekkür ederim yardımın için :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zQrba -- 30 Eylül 2016; 11:48:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.