Şimdi Ara

TTelekom Kampanya Sonu EDIT:IKNA MASASI YALAN OLMUS Açıklama Son Mesajda

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
1.176
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese iyi günler arkadaşlar, bugün yaklaşık 10-11 senedir müşterisi-kullanıcısı-abonesi olduğum Türk Telekom ve Türk Telekom İnternet altyapısının 29 Ağustos - 23 Eylül(bugün) itibariyle bana yaşattığı süreci paylaşmak istiyorum.
    Öncelikle belirteyim evdeki interneti ben kullanıyorum hat sahibi annem yani ben görüşüyorum işlemleri resmiyete annem döküyor.


    -ULTRANET LİMİTSİZ 50 GB (ADSL)_EvTelefonu_olana_24 adlı tarifeye 23/09/2014 işlem tarihi ile 24 ay taahhüt altına girip katılmıştım.Bugün itibari ile kampanya sözleşmem sona ermiş bulunmakta bu tarihi daha önceden bildiğim için işimi önceden tamamlamak amacıyla

    -Ev Avantaj 100 Tarifesi ile de 24 aylık ev telefonu aboneliğimiz var. Bunun da süresi 11/08/2015 ile başlamış yani ev telefonu ve internet taahhütleri arasında yaklaşık olarak 1 sene bulunuyor.

    1. Gidişim : 29 Ağustos tarihinde ilçemde bulunan Türk Telekom Bölge Müdürlüğü'ne annem ile birlikte gittim.Yaklaşık 20-25 güne 2 yıllık kampanya süremin dolduğunu yeni kampanya için teklif almaya geldiğimi söyledim.Bizi ikna masasına yönlendirdiler.İkna masasında görüştüm ve çalışan hanım
    16 mbit 50 gb AKK 24 ay 46 Lira
    16 mbit 100 gb AKK 24 ay 54 Lira teklif etti.
    düşünmek üzere herhangi bir işlem yapmadan ikna masasından ayrıldık teklifler bana uygun olmayınca:

    Ben de nasıl olsa internet sözleşmem doluyor, ev telefon sözleşmemin de yükümlülüklerini kampanyadan faydalandığım tarihler boyunca müdürlüğe gitmeden hesaplamıştım ve bu taahütü imzalayarak bunlardan yasal olarak yükümlü olduğumuzu ve bu ücreti ödemeyi göze alarak gitmiştim.Gittik iptal kısmına cayma bedeli hesaplatmaya

    Bu arada bu ev telefonu kampanyalarında şöyle bir çakallık var.(Ev telefonu ile ben ilgilenmemiştim ne yazık ki sonradan baktım.) Sizi müşteri hizmetlerinden veya fatura ödemeye gittiğinizde bir çalışan size her yöne 100 dakika 24 ay taahhüt verirseniz bilmem şu kadar lira diyorlar.Kendi kendinize 100 dakika 1 saat 40 dakika yapar e ben bunu bir ay içinde bu kadar konuşmam zaten deyip kabul ediyorsunuz.Lakin bunların anladığı her yöne tarifesi nasıl birşeyse size her yöne? adı altında bir 100 dakika veriyorlar doğru.Fakat size o kampanyayla birlikte bir de "HEDİYE" 3000 dakika veriyorlar fakat konuştuğunuz her yöne "cep telefonları", 444 numaralar vs size teklif edilen "her yöne" 100 dakikadan değil "her yöne" 3000 dakika "HEDİYE"'den gidiyor.

    Sözleşme koşullarını ihlal ettiğiniz durumda da yaptıkları sözde indirimi, bindirilmiş şekilde tahsil ediyorlar.

    2016 ağustos faturam
     TTelekom Kampanya Sonu EDIT:IKNA MASASI YALAN OLMUS Açıklama Son Mesajda


    Taahhütnamede yazıldığı gibi o güne kadar faydalanmış olduğum ve faturada ayrıntılı şekilde yazılmış olan indirim tutarlarını üst üste ekledim ve 15 ağustos fatura dönemi itibariyle bulduğum sonuç 12 aylık bir döneme tekabül ediyor.

    240,29 Türk Lirası


    Çalışan tarafından ise bana cayma bedeli olarak 29 ağustos tarihinde

    372 Türk Lirası


    çıkarıldı.Şok oldum taahhütnameyi incelediğimi haydi 5-10 lira gözden bişey kaçırmış olabileceğimi bu farkın nasıl çıktığını sordum.Aynen şu şekilde "biz onu bişeyle daha çarpıyoruz" karşılığını aldım.Tamam dedim bana hesapladığınız formülü, esas aldığınız maddeyi söyleyin bir de ben hesaplayayım, bekliyorum ki Türk Telekom veritabanından benim kullanıcı seçeneklerimden iptale falan basıldığında otomatik olarak hesaplanan bir değer çıkacak.Kafamı çalışanın monitöre bir uzattım gördüğüm manzara şu, resim örnek tabii.

     TTelekom Kampanya Sonu EDIT:IKNA MASASI YALAN OLMUS Açıklama Son Mesajda Üstünde 372 yazdığını düşünün.


    Eve geldikten sonra kafamda artık 2 yıllık geri dönüşü olmayan bir soru işareti kalmasın diye daha önceden incelediğim kampanya ve tarife şartlarını iyice inceledim.Bunun sonucunda tek başıma görüşmeye gittim.

    2.Gidişim : 8 Eylül tarihinde tek başıma görüşmek için gittim.Türk telekom sitesinde

    bana teklif edilen 16 mbit 100 gb ADSL internetin kampanyasız değerinin 93 lira olduğunu öğrendiğimi söyledim.Yine aynı tabloda 35 mb 100 Gb VDSL internetin kampanyasız fiyatının 93 lira olduğunu , eğer kampanya yapacaksam bu paketin bana aynı fiyattan verilmesini talep ettim.Çalışan indirimlerin kişiye özel olmadığını, belli bir şekilde geldiğini söyledi istediğim tarifenin kampanyalı fiyatının daha yüksek olduğunu söyledi o ana kadar hak verdim.En sonunda bana size daha iyi bir hizmeti aynı paraya veremeyiz dedi.İşte o an canım sıkıldı sanki bana hız alanı sınırlaması olmayan bir paketi ucuza istiyormuşum gibi bir de iyisini ucuza mı satalım tarzında tepki görünce çalışana bir süre 2016 yılının teknolojisinde 100 gb sınırlamayı koyduktan sonra verdikleri hız farkının hizmet kalitesiyle pek bir ilgisi olmadığını anlatmaya çalıştım lakin ardından bu çabamın nafile olduğunu anladım vazgeçtim.

    Ofis müdürüyle görüşmek istedim durumdan bahsettim burdan sağdan soldan duyduğum varlığı billinen kampanyalardan bahsettim bana hiçbirinden olumlu yanıt gelmeyince de aboneliğimi başka bir kuruma taşımak istediğimi ancak şu ev telefonu cayma bedeli konusunu açtım 30 dakikaya kadar açıklamam rağmen önündeki bilgisayardan herhangi bir kontrol dahi sağlamadan bana sözleşmenin altında imzan var vereceksin parayı minvalinde türlü cümlelerden başka herhangi bir yardım alamadım.

    Yani 100 liralık bir hizmet var normalde fiyatı 100 lira, size deniyor ki ben sana 80 liraya vericem bunu 20 lira indirim yapıcam ama bu hizmeti artık benden almazsan o aradaki 20 lirayı geri isterim diyor, bir süre sonra bunu da göze alıp hizmetten ayrılmak istiyorsunuz , bu durumda size orda 100 lira yazıyor ama o aslında 100 lira değil 110 lira biz sana 30 lira indirim yaptık çık bakalım 10 lira daha diyorlar.

    Nasıl hesaplıyorsunuz,nerde yazıyor bu vs dediğimde tek kelime bişey göstermiyorlar.


    Neyse 8 Eylül'ün devamı eve geldim. Bir kaç saat sonra ev telefonu çaldı arayan 444 0 375 Türk telekomun herhangi bir bayiisi değil özel franchise falan değil kendi tüm yurtta geçerli müşteri hizmetleri numarası.Bir bey işte yine saydı tarifeleri valla dedim ben bu şartlarda 24 aya imza atmam.Bakın bu noktaya kadar benim hiçbir teklifim-bilgim-imam(ima etmek) yok.Telefondaki bey bunun üzerine 6 ay şuan kullandığım tarife üzerinden taahhütsüz %50 indirim yapabileceklerini söyledi.

    16 mbit 50 gb akk 6 ay %50 indirimli taahhütsüz

    benimde kafama yattı lakin ne yazık ki resmi işlem için onay verecek olan annem yanımda yoktu.Beyefendiye 2 defa telefonda teyit ettirdim ben yarın bölge müdürlüğüne gidicem bu kampanyayı onaylamaya bana yarın böyle bişey yok , biz bilmiyoruz vs demesinler diye(telefon kayıtlarında var.) Bir de dedim ilerde ben VDSL tarifesine geçmeyi düşünürsem nasıl olur? Yine ben birşey söylemeden mh çalışanı bana sizin kutudan ancak 21 mb geliyor sana bana sorarsan şimdiye kadar böyle 21 gelip 24 lüğe kayıt olanlarda artık 8-16 mbiti bile düzgün alamıyorlar dedi.Neyse görüşmeyi sonlandırdım.

    3.Gidişim: 9 Eylül tarihinde sabah erkenden annemi de yanıma alarak(çalışıyor) bölge müdürlüğüne gittim ikna masasına gönderdiler.Böyle böyle aradılar beni bunu teklif ettiler onaylamaya geldik.El cevap : Ben buradan öyle bir kampanya görüntüleyemiyorum o kampanya ancak telefondan yapılabilir, burdan o işlemi yapamayız telefonla arayın.

    Yine sakin kalmaya çalışıyorum, peki diyorum ordan bi kayıt oluşturun, bir yere bağlayın vs. beni arasınlar (çünkü biliyorum ki yarın öbür gün telefonu iptal etsem cayma bedeline 444 aradım diye 10-20 lira daha iliştirirler çünkü kızlık soyadının 3. harfi anket doldurmak ister misiniz derken 10 dakikada ancak derdimi anlatmaya "başlıyorum".) Neyse bu isteğimden de olumsuz yanıt aldım.

    9 Eylül cuma zaten sonrası bayram tatili e dedim bayramdan sonra da 2-3 gün daha var sözleşmenin dolmasına ben bunları bayram sonrası arayayım.


    2. Telefon görüşmem : 19 Eylül'de Aradım 10 dakikada bağlandık neyse derdimi anlattım dedi biz o kampanyayı yapamıyoruz ama görüşme kayıtlarınızı dinlenmesi için müdüriyete gönderiyorum , işte böyle böyle diyorsunuz doğru mu diyerek dilekçeye ekledi söylediklerimi sizi arayacaklar dedi.

    2 gün geçti ne arayan var ne soran.

    3. Telefon görüşmem : 22 Eylül'de bu sefer karşı taraftan arandım.Hiç o kadar dilekçe vermemişim gibi bana 16 mbit 50 gb 48 lira 24 ay teklif etti çalışan ben de tekrar şikayet kaydımdan vs bahsettim , peki efendim 48 saat içinde incelenip geri dönülmüş olması lazımdı olmamış vs diyerek acil koduyla gönderiyorum yarına kadar ararlar sizi dedi.Ben de dedim ben bir aydır anlaşma yapmaya çalışıyorum kampanya süremi aştım bu işler yüzünden şimdi kullandığım gün kadar 80 liradan fatura keseceksiniz bana dedim. İşlemler tamamlandıktan sonra gelen faturaya itiraz edin o ücreti iade ederler cevabını aldım.(Daha anlaşmayı 1 aydır yapamadım, ücret iadesini 1 senede yaparlar heralde)

    Sonuç olarak anlaşma yapmak istiyorum önce kendileri teklif ediyorlar bi sürü telefon kaydı var o var bu var şimdi de sanki ben şizofrenmişim kafamdan uydurmuşum gibi peşlerinden koşturtuyorlar.Her gün ya ofise gidicem, ya 444 arayacam sonuç sıfır.

    Bugün itibariyle kampanyam doluyor 20 senelik ev telefonu abonesiyiz, 10 senelik internet,
    Türk telekom saha dolabına 20-25 metre mesafem var sokağın köşesinde duruyor dolap bizde köşe apartman değil bir yanındakiyiz.

    2 senedir 16 mbit ve akk sonrası 3 mbit' i sıkıntısız bir şekilde alıyordum bugün internete girdim aldığım hizmete bakın sizce şuan ne düşünmeliyim?

     TTelekom Kampanya Sonu EDIT:IKNA MASASI YALAN OLMUS Açıklama Son Mesajda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Essentiel -- 27 Eylül 2016; 19:35:36 >



  • hocam baya uzun yazı olmuş hızlı okudum,anladığım kadar tercüme edip yardımcı olmaya çalışacam..

    ben herkese bu öneriyi yapıyorum,sana da yapayım.taahüt süreniz dolmadan gidip ikna ekibi ile pazarlık yapmayın ( 4440375 ya da merkez ofis)

    çünkü asıl ikna ekibi, sizin hattınızı tamamen ıslak imzalı şekilde kapattıktan sonra 444 0 375 nolu telden arayan ekiptir..diğerlerinin fonksiyonu pek yoktur.

    sizin yapmanız gereken işlem son derece basit.

    taahütünüz bu gün bitmiş sanırım,pazartesi günü gidin merkez telekoma,hiç laf kargaşası yapmadan,ıslak imzalı şekilde iptal dilekçenizi verin.annen de imzayı atsın çıkın gelin..
    dilekçeye neden olarak AKK ve yüksek fiyat diye kısa bi not düşün.
    telefon hattına aylık 15 lira ödüyorsunuz zaten,o kalsın.

    48 saat içinde merkezden asıl ikna ekibi sizi arayacak.ona da neden olarak aynen dilekçede ki gibi akk ve fiyat yüzünden kapattım diyin.
    asıl son teklifi o zaman yapacaklar sana.yapacakları teklif seni tatmin ederse okeylersin,ki genelde tatmin edici teklifler veriyorlar.çünkü zurnanın son deliği o kısım.
    hattı resmen kapattığınız için sizin blöfünüzü görüp can havliyle sizi kazanmaya çalışacaklar.
  • telefon hattında nasıl bir taahut var şuan
    Kaç ayı kaldı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi e_capkan -- 23 Eylül 2016; 18:26:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • e_capkan kullanıcısına yanıt
    Yaklaşık 11-12 ay var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Essentiel

    Yaklaşık 11-12 ay var.

    Kötüymüş tam ortada
    Ayda kaç tl kullandigin paket ve kaç tl indirim yapıyorlar aylık ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  •  TTelekom Kampanya Sonu EDIT:IKNA MASASI YALAN OLMUS Açıklama Son Mesajda

    Şu resim benim faturadan burdaki indirim tutarını hepsini kullandığım tüm faturaları topladım 220-230 lira çıktı.Bana merkezde 372 lira

    Şu kampanya indirimi : 12,60 olan sabit her ay 12,60 her yöne 100 dakika olarak geçiyor iş diğer görüşme indirimi yazan tutarda.

    Mesela 14 lira küsur kesmişler resimdeki faturada o da aradığın cep telefonu , 444 kısacası sabit telefon hariç tüm numaraları burdan sana hediye etmiş gibi indirim gösteriyor 3000 dakika hediye diyerek.Halbuki sen kayıt olurken her yöne 100 diye kayıt oluyorsun.

    Bir de şey olsa içim yanmayacak her yöne 100 dakikada 100 dakikayı geçeriz 160 dakika konuşuruz o ek 60 liraya ne bindirim yapıyorsan yap haklısın.Ama o ayda cep,ev,444 hepsini toplasan 30 dk ya konuşuyoruz ya konuşmuyoruz.
    Misal bazı aylar var hiç cep telefonu aramamışız veya başka bi yeri o görüşme indirimi kısmı 1 lira falan.

    Ek: Taahhütü okudum sonunda indirim tablosu var, maddelerinde indirim yapılan tutar geri alınır vs şeklinde hep. Bunlara diyorum bu parayı nasıl çıkartıyorsunuz ortaya paket fiyatı belli üstünden yapılan indirim belli ben bu arasındaki farkı ödemem lazım bi tek.
    Bana aynen "biz bir de birşeyle çarpıyoz onu" dedi tamam diyorum göster nedir ? kaçıncı madde? cevap yok.

    Müdürle görüştüm umrunda değil bakmadı bile taahhütnameye, konuşuyom konuşuyom dönüp dönüp itirazınız varsa tüketici hakem heyetine başvurun diyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Essentiel -- 23 Eylül 2016; 19:53:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Essentiel

     TTelekom Kampanya Sonu EDIT:IKNA MASASI YALAN OLMUS Açıklama Son Mesajda

    Şu resim benim faturadan burdaki indirim tutarını hepsini kullandığım tüm faturaları topladım 220-230 lira çıktı.Bana merkezde 372 lira

    Şu kampanya indirimi : 12,60 olan sabit her ay 12,60 her yöne 100 dakika olarak geçiyor iş diğer görüşme indirimi yazan tutarda.

    Mesela 14 lira küsur kesmişler resimdeki faturada o da aradığın cep telefonu , 444 kısacası sabit telefon hariç tüm numaraları burdan sana hediye etmiş gibi indirim gösteriyor 3000 dakika hediye diyerek.Halbuki sen kayıt olurken her yöne 100 diye kayıt oluyorsun.

    Bir de şey olsa içim yanmayacak her yöne 100 dakikada 100 dakikayı geçeriz 160 dakika konuşuruz o ek 60 liraya ne bindirim yapıyorsan yap haklısın.Ama o ayda cep,ev,444 hepsini toplasan 30 dk ya konuşuyoruz ya konuşmuyoruz.
    Misal bazı aylar var hiç cep telefonu aramamışız veya başka bi yeri o görüşme indirimi kısmı 1 lira falan.

    Ek: Taahhütü okudum sonunda indirim tablosu var, maddelerinde indirim yapılan tutar geri alınır vs şeklinde hep. Bunlara diyorum bu parayı nasıl çıkartıyorsunuz ortaya paket fiyatı belli üstünden yapılan indirim belli ben bu arasındaki farkı ödemem lazım bi tek.
    Bana aynen "biz bir de birşeyle çarpıyoz onu" dedi tamam diyorum göster nedir ? kaçıncı madde? cevap yok.

    Müdürle görüştüm umrunda değil bakmadı bile taahhütnameye, konuşuyom konuşuyom dönüp dönüp itirazınız varsa tüketici hakem heyetine başvurun diyor.

    taahüt bozmada 2 seçenek var.
    ya yapılan indirimlerin toplamını ödeyeceksin veya kalan ayların ücretini ödeyeceksin.(hangisi en düşükse onu ödüyorsun.)

    sen şuan tam aboneliğin ortasındasın .
    hesaplarsak.

    kalan 12 ayda 15.50 ödeyeceksin yani. o da 186TL yapar .

    paket fiyatın 28tl yazıyor. 28-15.5=12.5
    12.5X 12 = 150tl

    150tl ceza çıkması lazım sana.

    müşteri hizmetlerini aradığında kaç tl ceza çıkarıyorlar ?
  • e_capkan kullanıcısına yanıt
    Yok MH ile cayma bedeli hakkında herhangi bir konuşma yapmadım, konuşmalarım hep internet hakkındaydı.

    Ayıptır söylemesi şurda paket dışı görüşme ücreti diyor ya ordan geçirmeye çalışıyorlar.Yoksa dediğiniz gibi etik olarak 100 dakika paketimin kapsamındaki sınırları hiçbir zaman aşmadım. Hesapladığınız 150 veya 186 liralık ceza miktarında birşey ödemem lazım.

    Ben hadi kelime oyunu yapıp bize 15,50 den hariç bi daha indirim/hediye varmış gibi gösteriyorlar etik değil ama kurala kanuna uygun yeterki şunlardan kurtulalım diye hesapladım 230 lirayı ödemeye.

    Bunlar bunla yetinmeyip bir de 372 lira diyor bana.Bir de 20 günden fazla oldu yarın gitsem 450 lira derler heralde artık.

    MH'den de bir sorayım bu konuyu yarın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Essentiel

    Yok MH ile cayma bedeli hakkında herhangi bir konuşma yapmadım, konuşmalarım hep internet hakkındaydı.

    Ayıptır söylemesi şurda paket dışı görüşme ücreti diyor ya ordan geçirmeye çalışıyorlar.Yoksa dediğiniz gibi etik olarak 100 dakika paketimin kapsamındaki sınırları hiçbir zaman aşmadım. Hesapladığınız 150 veya 186 liralık ceza miktarında birşey ödemem lazım.

    Ben hadi kelime oyunu yapıp bize 15,50 den hariç bi daha indirim/hediye varmış gibi gösteriyorlar etik değil ama kurala kanuna uygun yeterki şunlardan kurtulalım diye hesapladım 230 lirayı ödemeye.

    Bunlar bunla yetinmeyip bir de 372 lira diyor bana.Bir de 20 günden fazla oldu yarın gitsem 450 lira derler heralde artık.

    MH'den de bir sorayım bu konuyu yarın.

    m.h ni arayıp telefonumu iptal edersem kaç tl ceza çıkar diye sorun.
  • Herkese iyi günler dün müdürlüğe gittim , direk iptal edicem diye tamam dediler imzaladık belgeyi , tamam kapatıldı 1 hafta içinde telefonla arayıp onay alacaklar kapatma için dediler.Ben de zaten imza attık neden telefondan onaylayacakmışım dedim prosedür böyle dediler.
    Elimize üstünde QR kod olan ürün kapatma belgesi verdiler.İnterneti anında kestiler.Şuan internet yok evimde.

    Dün bir tek telesekreter aradı işte hizmetten memnunsanız 1 e değilse 2 ye basın tarzında.Onun haricinde ikna masasından filan aramadılar.Bu arada online işlemlerde

    Ürün Iptal TT OFIS 26/09/2016 Açık
    Ürün Kapatma 26/09/2016 TT OFIS 26/09/2016 Tamamlandı

    diyor.Açıkça müdürlükteki hanıma dedim şimdi kapatıyonuz 1 hafta içinde arayana kadar bana fatura falan kesmeye kalkmayın kullanmışım gibi yok dedi bu ay içinde kullandığınız fatura bi de bugüne kadar gelir dedi. Şimdi bugün 2. gün yarında bekleyeceğim aramazlarsa direk Uydunet'e gidicem perşembe günü.
  • Bu arada size çıkardıkları 372TL = 15,5 * 24.
    Yani ne kadar kalmışsınız, ne kadar indirim yapmış, ne kadar süreniz kalmış hesabını direk eleyip, taahhüt rakamınız çarpı taahhüt süreniz gibi düz mantık bir rakam uydurmuşlar.
    Şaka gibi
  • Son durum şu arkadaşlar: Bu ikna masası olayı ben de çalışmadı.

    1 saat önce aradılar 20 gündür ezberledim 16 mbit 75 gb 46 lira diyorlar bir de 24 ay taahhüt vericem bu hizmete.Kabul etmedim. İkna masası mı diye sordum yok ben genel müdürlükten arıyorum dedi.
    24 mbit 100 gb tarifeye geçmek istiyorum diğer tarifede yaptığınız kolaylığı bu tarife için yapın fiyat söyleyin diyorum çünkü bana deseki 24 mbit 100 gb 50 lira 55 lira onu bile kabul edicem.

    Yok diyor sizin oraya Fiber bağlantı sağlayamıyoruz.Diyorum ki Fiber istemiyorum VDSL bağlantı yok diyor size Fiber sağlayamıyorum.

    Kelime kelime sordum.Sizin resmi sitenizden benim adresimde hizmet var gözüküyor. 20 metre ötemde saha dolabı var. Siz bu saha dolabı ile merkeziniz arası Fiber değil mi diyorum doğru diyor.Saha dolabından bana kablo kategori kaç 5 mi evet. Peki 20 metreden ben nasıl 24 mbit hız alamıyorum anlamıyorum.

    Evim İzmir'in en merkezi yerlerinden bizim sokağın bir yukarısı Ana Cadde anlamadım gitti.

    9 ay indirimli 44 lira aynı şartlarda interneti taahhütsüz teklif ettiler.3-4 defa teyit ettirdim istediğim zaman çıkabileceğime dair.Öyle olunca onayladım boş bir zamanımda gidip Uydunet'e başvurucam o arada evde internet olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Essentiel -- 27 Eylül 2016; 19:27:40 >
  • İkide bir arayıp duruyorlar ay sonunda fazla para ödemek istemiyorsanız tarifeye geçiniz diye ben tahaaütsüz limitsiz akn si düşük 39 tl gibi ödüyordum illa bir tarfiye zorlamak için yapıyorlar..Komple kapattırsam ekstra ödermiyim ?
  • Biraz okudum kafam error verdi Türk telekom kullanmayın sizde kendi bacağınızdan kendiniz asıyorsunuz yıl 2016 olmuş halen Türk telekom'u çözememişsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VirtualFrog

    İkide bir arayıp duruyorlar ay sonunda fazla para ödemek istemiyorsanız tarifeye geçiniz diye ben tahaaütsüz limitsiz akn si düşük 39 tl gibi ödüyordum illa bir tarfiye zorlamak için yapıyorlar..Komple kapattırsam ekstra ödermiyim ?


    Şuan herhangi bir kampanyadan yararlanmıyorsanız veya taahhütte değilseniz kapatınca herhangi bir ücret ödemezsiniz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.