Şimdi Ara

Superonline Sözleşme Feshi Yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.570
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar evimi taşımam nedeniyle nakil işlemi yaptırmak istedim. fakat taşındığım yeni adresimde fiber altyapı yok, adsl altyapısı mevcut. Superonline da tarifem konuşturan fiber (25 mbit) ve haliyle 59,90 TLye internet+200 dk konuşma+switel telsiz telefon tarifeme dahil. MH ile görüştüğümde 8 mbit ADSLe geçerseniz ödenecek olan rakam 74,90.-TL olacak diyorlar. Abone Sözleşmeleri Yönetmeliği hükümlerince sözleşme konusu hizmeti aynı nitelikte yeni adreste sunamaz ise tüketicinin her türlü ceza bedelsiz olarak sözleşmeyi fesih hakkı mevcut.

    Benim sorunum, iptal için dilekçe vereceğim fakat abone merkezi bizim yapacağımız birşey yok, biz iptal dilekçesini aldığımızda faturanızda ceza bedeli işler, siz sonra itiraz edersiniz veya iptal öncesinde müşteri hizmetleri arar bilgi alır verir mi bilemiyoruz diyorlar. Ceza bedeli de az uz değil 700 TL civarı. her türlü hakem heyetiyle geri alırım sıkıntı yok ama, hakem heyetine işi bırakmadan çözmenin yöntemi var mı?

    Bu arada da superonlineddan gayet memnunum fark çıkmasa 59,90 dan 25 mbit fiberden 8 mbit adsle aynı şartlarda devam etmeye de razıyım ama 75 gibi bir rakam çıkarıyorlar.

    Daha önce adres değişikliği nedeniyle iptal ettiren varmı ceza bedelini hakem heyetine kalmadan halleden? Yardım ederseniz sevinirim.







  • bende aynı şekil geçtim fiberden adsl ye 55 lira ödüyorum büyük ihtimal müşteri hizmetlerinde aptalın teki
  • Valla hocam beni aynı fiyatla geçirseler razıydım zaten hız çok önemli değildi şuan için. Çünkü TTnete de geçsem ancak ADSL hizmeti alabileceğim, fiberin gelmesi bir kaç yıl alır yeni adresime. Ama altyapın yok diye hem aynı hizmeti veremeyip hız ve kota düşüreceksin fiberden adslye geçireceksin, hemde üstüne 59 TL olan faturayı bundan sonra 76 olarak ödeyeceksin diyorlar. Böyle saçmalık olabilir mi? ben diyorum aynı rakama yapın telefonuda istemiyorum problem değil diyorum. Olur ama bu seferde size cihaz verdik cihaz bedeli olan 240 lirayı alırız diyorlar, kızdım iptal dilekçesine döşendim abone sözleşmeleri yönetmeliğinin 16 maddesi 2. fıkrasınca hizmet verememek sizin kusurunuz cayma bedelsiz iptali diye. Abone merkezindeki kız 634 lira cayma bedeli çıkıyor fatura da bilginiz olsun dedi, dedim eyvallah nasıl olsa geri alacağım bir bedel 3-5 ay uğraştıracaksınız o olacak, superonline bilir. kızda haklısınız beyfendi ama benim yetkim ve bilgim dahilinde olan husular değil ben yalnızca talepleri alıp size şartları bildirmekle görevliyim. yok zaten sizinle bir alakası yok, ama superonline gibi büyük bir firma bile kanunu nizamı uygulamıyor uğraştırıyorsa var düşün diğer küçük firmaları deyip dilekçeyi verdim, bakalım ne olacak. Henüz kapandı mesajı gelmedi. ay sonunda faturalandırılacakmış, cayma bedeli vs yansıtırlarsa o zaman önce btkya şikayet ederim sonuç olmaz ise sonrasında da tüketici hakem heyetine veririm.




  • sana verilen tüm cihazları iade et modem varsa turkcell tv vs iade ettiğine dair belge veriliyor mutlaka onu al ikametgahını aldırdığın zaman ara superonlineyi ben sizden fiber internet istiyordum nakil ettirdim ben size nasıl o hizmete 24 ay taahhüt verdiysem sizde bana tahhüt ettiğiniz fiber interneti sağlayın sağlamayacaksanız iptal etmek istiyorum de.bunuda telefonda söyleki kayda alınıyor, ondan sonra 5 kuruş ödemek zorunda değilsin en fazla 1-2 yere koşuşturman başvuru yapman gerekir (btk, tüketici hakem heyeti vs)
  • Konuyu hortlatmak istemem ama son durum ne oldu?
  • muzo.muco kullanıcısına yanıt
    Hocam o kadar şikayet kaydı mh görüşmesi vs yaptım sonuç çıkmadı. Belgeleri hazırladım thhye basvuracaktim ki, iş yerinden bir arkadaşın önceden superonline da çalışmış olduğunun haberini aldım. Ona ilettim mevzuyu adan zye ne olduysa da mail olarakta anlatıp yolladım arkadaşa, o da sağolsun ilgilendi, superonline daki arkadaşlarına iletti. Beni haklı bulup cezayı iptal ettiler. Telefonda bende kaldı. Yalnızca kullandığım kısmı odedim son faturada. Velhasıl tanıdık vasıtasıyla 3 günde çözüldü. Yoksa yine alırdım thh ile ama 3 gün değil de 3-6 ay sürerdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.