Şimdi Ara

Teleservice-Huawei Rezilliği (ElşiSözlük hesabı olan biri lazım)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
1.605
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhabalar,

    Öncelikle Ekşi Sözlük hesabı olan varsa lütfen bu rezilliği oraya da taşısın. Yeter artık bıktım uğraşmaktan.

    08.08.2016 tarihinde saat 17.04'te Huawei yetkili servisi olan Teleservice İzmir Şubesi'ne Huawei G7 model telefonumu "Güncellemeden sonra telefon açılmadı" sorunu nedeniyle elden teslim ettim. 11.08.2016'ta tamire alabilmişler bir zahmet. Ve o tarihten beri de yedek parça bekliyor şeklinde not var.

    Teleservice'e zaten telefon yoluyla hiçbir şekilde ulaşamıyorsunuz. Yani adamları muhatab alacağınız bir müşteri hizmetleri yok. Sadece mail yoluyla iletişime geçiyorsunuz. Onda da robot gibi aynı cevapları veriyorlar sadece.

    Ben de bunun üzerine 18 ağustosta Teleservice'e mail attım, ne zaman ürünün tamiri tamamlanacak diye. Dedikleri şey sadece yedek parça bekleniyor. Zaten benim cihaz sorguda gördüğüm şey de bu, yok mu bunun detaylı bir cevabı birşeyi.

    Neyse, cihazı Teleservice'den alıp Huawei İstanbul'a gönderecektim ancak işlerim nedeniyle geri alamadım Teleservice'ten.

    Neticede 20 iş günü olan yasal tamir süresi doldu 8 ağutustan beri.

    Ben de 06.09.2016 tarihinde Huawei'yi aradaım 444 79 88 no.lu müşteri hizmetlerinde. Yunus isminde bir temsilci ile konuştum. Konuşmalarımız aynen şu şekilde; Ben-B, Temsilci-T;

    B: 8 ağustos tarihinde Teleservice'e verdiğim telefonum hala bana ulaşmadı ve yedek parça bekliyor yazısı dışında bir aktivite yok. Yasal olarak 20 iş günü geçti. Yasalara göre, ki bu sitenizde de yazıyor, ya bana yeni bir telefon vermelisiniz yada ücret iadesi yapmak zorundasınız. Bu mağduriyetimi gidermek için kiminle iletişime geçmem gerekiyor, sizinle mi yoksa Teleservice ile mi?

    T: Avet, X Bey, imei'den konntrol ediyorum. (Bu arada adam 8 ağustostan beri iş günlerini kafasından hesaplamaya çalışmaktadır. 3 haftasonu olsa, aradan 30 ağustos çıksa vırvırıvr)

    B: (Bu saçma sapan iş günü hesabının uzamasından dolayı )Beyefendi önünüzde bilgisayar yok mu?! Açın takvimi bakın neyin uğraşını veriyorsunuz 5 dk.dır. !!!

    T: Evet X Bey 20 iş günü geçmiş. Ben Teleservice'den cihazınızın durumuna bakıyorum... Yedek parça bekliyor görünüyor. İsterseniz 1-2 gün daha bekleyelim.

    B: Beyefndi benimle dalga mı geçiyorsunuz!? Zaten ben 1 aydır mağdur durumdayım. Telefonu çok aktif kullananan birisiyim. 1 aydır ne mail atabiliyorum dğru düzgün ne işlerimi halledebiliyorum.

    T: Tamam X Bey, ben yeni cihaz vermeleri için yetkili birimlere haber vericem.

    B: Yeni cihaz falan istemiyorum. Ben yasal hakkım olarak Ücret iadesi talep ediyorum.

    T: Tamam X Bey, Gerekli birimlere ben iletiyorum. Mail adresinizi ve telefon numaranızı bırakın, biz sizinle hemen iletişime geçeceğiz. Teleservice'den de bu tamirin neden bu kadar uzadığını soracağız. Siz telefon tamir edilse dahi servisten teslim almayın sakın. Biz en kısa sürede halldip size geri dönüş yapıcaz.

    Neyse tamam akıllı biri çıktı sonunda dedik.

    Bugün, yani 07.09.2016'da Huawei'yi tekrar aradım bizim noldu hiç arayıp sormadınız diye. Cem isminde bir temsilciyle muhatab olmak zorunda kaldım.

    B: İyi günler, dün böyle böyle oldu, hala geri dönüş yapmadınız.

    T: X Bey kontrol ediyorum, şu şu imei.li cihazınızın anakart değişimi olacak, Teleservice'den bekleniyor. En acil şekilde tamir edilip tarafınıza iletilicek.

    B: Bakın Cem Bey, dün ben zaten Yunus beyle konuştum. Yasal olarak 20 iş günü geçti. Bu noktadan sonra telefonun tamir edilip edilmemesi benim umurumda değil. Teleserivice'le de aranızdaki iletişim benim umurumda değil. Ben mağdurum 1 aydır. Yasal olan hakkımı istiyorum ve telefonun ücret iadesini talep ediyorum.

    T: X Bey telefonunuzda nakart değişimi yapılmış, imei değişmiş, o nedenle beklemede şuan. Tamiri biter bitmez verilecek.

    B: Cem bey anlatamadım sanırım derdimi. Bu telefonun yasal tamir süresi doldu. Bana ücret iadesi yapmak zorundasınız. Anasayfanızdaki garanti sekmesine tıklayıp bakarsanız siz de göreceksiniz 20 iş günü olduğunu. 20 günü çoktan geçti zaten ve szi bana diyorsunuz ki telefon tamir edilcek.

    T: Efendim kontrollerde anakartın değişeceği yazıyor.

    B: Yahu zaten ben onu Teleservice cihaz takibinden de görüyorum. Bana aynı şeyi söylemeyin. Tamir süresi geçmiş ve ben yasal olarak ücret iadesi talep ediyorum.

    T: Benim yapabileceğim bişey yok X Bey.

    B: Yav ben dün sizi aradım ve Yunus isminde biri ile muhatab oldum. Tamam ücret iadesi için gerekli yerlere bilgilerinizi iletiyorum. Telefon tamir edilse bile siz servisten almayın dedi bana. E şimdi siz bana yapabileceğimiz bişey yok diyorsunuz. Ayrı firmaların mı adamısınız siz!?

    T: Burdan sadece bu bilgiyi verebiliyorum.

    B: O zaman beni yetkili birine aktarın.

    T: Burada yetkili yok. Sadece biz varız.

    B: KArdeşim madem yetkili yok, dün neden Yunus denen eleman bana farklı konuştu.

    T: Yanlış bilgi vermiş olabilir, siz de yanlış anlamış olabilirsiniz.

    B: Ses kayıtlarımız var, açın bakın kontrol edin. Yunus bey bana aynen böyle böyle dedi. Kayıtlarınız var değil mi? Açın kontrol edin.

    T: Yapabileceğim birşey yok, bekleyeceksiniz.

    B: Yav kardeşim ne beklemesi, benim yasal olarak hakkım bu. siz halledemiyorsanız yetkili birine aktarın.

    T: Yetkili biri yok, ben varım.

    B: Kardeşim siz müşteri hizmetleri değil misiniz? Benim sorunumu çözmek için varsınız yani? Benim zaten Teleservice sayfasından görebildiğim bilgileri papağan gibi bana tekrarlayıp duruyorsunuz.

    T: Yapabileceğim birşey yok, bekleyeceksiniz.

    B: (Artık sinirden delirmenin verdiği etkiyle bağırarak) Allah sizin de Teleservice denen şerefsizlerinde belasını versin. Sizi, Yunus Bey'i, firmanızı ve Teleservice'i de Tüketici hakem heyetine vereceğim ne haliniz varsa görün.


    Yani Allah belalarını versin ne diyeyim. Çok aktif olarak telefonu kullanan birisiyim ve 1 aydır rezil oldum. Ne gps'siz yol bulabiliyorum, ne mail, ne internet. Mal gibi kaldım. Ve bu konuda Huawei'nin müşteri hizmetleri farklı farklı konuşuyor. Teleservice zaten hep aynı cevabı veryor ve maille. Telefon zaten yok.

    Rica ediyorum sözlük hesabı olan birisi konuyu aynen oraya taşısın. Bu rezillerin halini herkes görsün.

    Gerekli bilgiler ve ekran görüntüleri de şöyle:

    Teleservice'e verdiğim tarih:

    http://i.hizliresim.com/1NLgjG.jpg

    Teleservice'in 18 ağustosta verdiği cevap:

    http://i.hizliresim.com/jB8WYj.png

    Teleservice'in bugün verdiği cevap:

    http://i.hizliresim.com/LQynYz.png

    Cevapların benzer olduğu sizin de dikkatinizi çekti mi?

    Huawei garanti şartları:

    http://i.hizliresim.com/LQyn2z.png

    Teleservice'in yetkili servis olduğunu gösteren Huawei sayfasından alınan görsel:

    http://i.hizliresim.com/B8rAZG.jpg







  • oo rezalet gibi rezalet umarım kısa sürece sonuçlanır aslında bunlar hep bizim yüzümüzden oluyor işini iyi yapmayan her firmayı ne olursa olsun dava etmek lazım bunlarıda sosyal medyada duyuyursak bir nebze kendilerine çeki düzen verirler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi back2back -- 7 Eylül 2016; 14:45:48 >
  • aynısını sony bana yaptı, imzama bakarsanız 90 gündür telefonsuzum. hakem heyetine şikayet ettim ücret iadesi kararı verdi. paramı bekliyorum.
  • Hocam hakem heyetine gideceğim yarın. Ne gibi belgeler veya dilekçe isityorlar.

    Aynen zaten firmayı dava etmek ve hakkımızı aramak gerekiyor. Bu nedenle konuyu açtım. Bunu sosyal medyaya da taşımak gerekiyor ki bu rezil firmalar bir çeki düzen versinler kendilerine.
  • Arkadaşlar servislerden uzak durun diliniz çok yanar benden demesi.. Yani ürün arızalansa bile göndermeyin hepsi rezalet durumda ben bir çok servis ile çalışıyorum işim gereği biliyorum. Apple haricinde çoğu servis hikaye.
  • Hocam iyi güzel diyorsunuz da arıza durumunda naapıcaz
  • terapi_triyaki kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle. Geçen laptopumda 2 tane ölü piksel değilde renk almayan 2 tane siyah nokta belirdi ekranda. Aslında göndersem değişmeleri gerekir garanti kapsamında. Fakat müşteri hizmetlerini aradığım zaman vazgeçtim. Adamlara sağlam laptopu veririm bozuk yollarlar korkusuyla. Giderim 150 TL ye ekran alır 50 tl ye de teknik servise taktırır işime bakarım, hem de beklemem diyerek vazgeçtim açıkcası. Apple aynen dediğiniz gibi, 5 s i olup ekranı parçalanan arkadaşıma sıfır 5s verdiler üstünden 4-5 ay geçmesine rağmen.
  • *DeviantART kullanıcısına yanıt
    apple taviz vermiyor servis konusunda. Ama diğer markalar gerçekten insanı rezil bir duruma sokuyorlar..

    @siyah nur hocam siz de haklısınız ancak durum böyle
  • allah kahretsin bende kvkdan dertliyim.

    21.07.2016da Türkcell akıllım güvende zıkkımı ile telefonumu kaskoya yolladım ve kasa değişimi yapmalarını istedim çünkü hasarlıydı. Tam 1 ay geçtikten sonra telefonunuzu alabilirsiniz dediler gittim aldım tamir edilmemiş. Neden olarakta %20lik ücreti ödemediğim yazılmış. halbuki bana nereye ve ne kadar para yatıracağım söylenmedi. Telefonu kabul etmedim geri yollattım geçenlerde 95 lira ücret istendi. yatırdım ve hala bekliyorum bakalım. Çıldıracam nasıl olacak bu iş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ClassımDeğilsin

    allah kahretsin bende kvkdan dertliyim.

    21.07.2016da Türkcell akıllım güvende zıkkımı ile telefonumu kaskoya yolladım ve kasa değişimi yapmalarını istedim çünkü hasarlıydı. Tam 1 ay geçtikten sonra telefonunuzu alabilirsiniz dediler gittim aldım tamir edilmemiş. Neden olarakta %20lik ücreti ödemediğim yazılmış. halbuki bana nereye ve ne kadar para yatıracağım söylenmedi. Telefonu kabul etmedim geri yollattım geçenlerde 95 lira ücret istendi. yatırdım ve hala bekliyorum bakalım. Çıldıracam nasıl olacak bu iş

    Önce KVK'ya gittim zaten ben, adamlar benden orijinal imzalı fatura istediler. Fatura fotokopisini kabul etmediler, onlar da bir garip.




  • Az önce Huawei'den Yunus Bey denen zât arama teşrifinde bulundu. Yarım saat konuştuk ama adamlarda anlama sorunu var sanırım. Kısaca ne haliniz varsa görün, hakem heyetine gidin bizi alakadar etmez dediler. Mal gibi kaldık ortada. Allah binbir belalarını versin. Yarın ilk iş hakem heyetine şikayet edeceğim.
  • Arkadaşlar aklınızda bulunsun,

    Çağrı merkezleri saat kaç olursa olsun bir takım lideri bulundurmak zorundadır. Bu telefona çıkan şahıslar bık bık aynı şeyi söylerler fakat siz ısrarla takım liderini isteyin.

    Takım lideri yetkilidir. Sorun çözer. Bana dsmart da aynısını yapmıştı. En son tehdit ederek takım liderini isteyince bağlamışlar günlerce çözülemeyen sorun 15 dakikada çözülü vermişti.
  • Huawei den sonrasını okuma gereği duymadım.
  • Servis konusunda apple'dan başkası hikaye malesef
  • Hocam mutlaka Huawei Global'a mail at sesini duyur.Yoksa telefonu sana verir olayı kapatırlar.
  • (bkz: 8 ağustos 2016 teleservice huewai rezilliği)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lg ve samsung un servsin den memnun kaldım şimdi sony aldık bakalım sony servisinden umudum yok tel arıza yapmasında markalaşmış telefon almanın faydaları bir yandan iyi olmuş telefonun ücretini iade etsinler başka telefon alırsın bunların rezillikleri çekilmez kolay gelsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @riaz: Yarın hakem heyetine şikayet edeceğim, hiç uğraşamam valla globalle falan. Kendileri uğraşıp dursunlar.

    @Omisis046 : Konu açıldı mı hocam ekşi'ye, çünkü ben göremedim.
  • 20 is gunu dolduktan sonra heyete gitmekle tehdit* etseniz yusuf yusuf olurlardi..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Reborned -- 7 Eylül 2016; 19:18:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Omisis046

    (bkz: 8 ağustos 2016 teleservice huewai rezilliği)

    eylül olmasın o

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.