Şimdi Ara

Apple Merkez Tamir Problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
930
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • iPhone 6s telefonumun ekranında beyaz piksel hatası olduğu için telefonumu Apple Türkiye merkez şubesine yolladım ve ekran değişimi olacağını söylediler. Ekran değişimi için telefonu gönderirken not olarak telefonun şarjı %10 civarındayken kapandığını ve ona da bakılması gerektiğini belirttim. Tamirat işlemi tamamlandı ve telefonumu aldım.
    Sonuç olarak sadece telefonuma yeni bir cam takıp yollamışlardı. Şu an hala şarj problemi devam etmekte (Sıfırdan yazılım kurdum ve batarya kalibrasyonu yaptım) bunun yanı sıra telefonun sol üst kısmına basınca içine göçüp çıktığını fark ettim (klik hatası diye geçiyor sanırım) bunlar yetmezmiş gibi bir de telefonun altındaki vidalardan birinin üstü çatlamış.
    Apple ile görüşmem sonucu telefonumu tekrar yetkili servise bırakmam gerektiği ve ilgilenecekleri söylendi. Zaten 9 gün telefonsuz kalmıştım bu işlemler yüzünden şimdi yine telefon gidecek.
    Sorum şu, sizce Apple tamir ettikleri ekranın tam oturmaması ve alttaki çivilerden birinin kenarının çatlamasını dikkate alıp bana yeni telefon verecek mi? Bir de batarya problemi var tabii.







  • Eger bir servis hatası soz konusu ise Customer relations deparmanıyla konusmaya çalıs apple destek ile yardımcı olabilecek nokta orasıdır During a repair damage
  • quote:

    Orijinalden alıntı: apranax09

    Eger bir servis hatası soz konusu ise Customer relations deparmanıyla konusmaya çalıs apple destek ile yardımcı olabilecek nokta orasıdır During a repair damage

    Teknik servis ile görüştüm, yenisini verdiler telefonumun
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.