Şimdi Ara

Navara 2016 Nasıl?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
1.176
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ciddi ciddi almayı düşünüyorum. 4x4 dizel otomatik.
    Aynı ayarda jip alsak 300-400 bin liradan aşağı değil.
    Alayım mı? :)



  • ford ranger ve toyota Hılüx e de bak karar ver gözün kapalı al

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HAKTAN06 kullanıcısına yanıt
    Makaslı olanı da sürdüm gerçekten kamyon gibi. Navara araba gibi rijitti makas olmadığından sanırım.
  • gezginbur kullanıcısına yanıt
    NAVARA 2016 makas iptali ile devrim yaptı. jeep den hiçbir farkı yok aracın, gerek yol tutuş gerek konfor. Amarok var araka boşken kasislerde zıplıyor haliyle arkada oturanlarda zıplıyor. Amarok fanı olarak benim bile cezbetti.

    alacağın araç amarok veya navara olsun. her yönüyle karşılaştır. az para değil sonuçta.
  • Amarok alırdım. Makaslı olduğu için caydım. Pikap tercih etmemin bir sebebi var. Teneke şasili binek arabalara değerinden fazla para ödüyoruz. 4×4 almamız yasaklanmış sanki vergilerden. Pikaplarda vergi %3 ve jiplerden daha sağlam bir şasisi var. Kararımı verdim. Hyundaiyi sattım, navara alıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hitman kullanıcısına yanıt
    Nissan mi devrim yapti.
    Ssanyonglarda 7 8 senedir arkalar 5 nokta bagimsiz suspansiyon kamyonetlerinde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hitman

    NAVARA 2016 makas iptali ile devrim yaptı. jeep den hiçbir farkı yok aracın, gerek yol tutuş gerek konfor. Amarok var araka boşken kasislerde zıplıyor haliyle arkada oturanlarda zıplıyor. Amarok fanı olarak benim bile cezbetti.

    alacağın araç amarok veya navara olsun. her yönüyle karşılaştır. az para değil sonuçta.

    Valla büyük devrim helal olsun, ülkemizde 2008-2012 arası satılan Ssangyong Actyon Sports ve 2012-Günümüz arasında satılan Korando Sports modellerinde makas yok, 5 nokta bağlantılı arka süspansiyon var.

    Velhasıl yıllardır Ssangyong klasik bir pikap değil de SUT yani Sport Utility Truck ürettiğini bas bas bağırıyor, devrimi yapan Nissan oldu valla helal.

    Konu sahibi arkadaşa ithafen de;

    Seçiminizi pikaptan yana yapacaksanız, amacınız yük veya ağır arazi koşulları değil ise, şehir içinde heybetli ve performanslı bir araç kullanmak istiyorsanız, Ssangyong Korando Sports tavsiye ederim, 4x2 olanı dahi işinizi görür. Şu an distribitör sadece full paketleri satıyor, 18" jant, dijital klima, elektronik katlanır ayna, sunroof ile birlikte veriyorlar. Konfor istiyorsanız Ssangyong Korando Sports kesinlikle bu konuda en iyisi, 2000cc dizele rağmen içeriye motor sesi çok az alır, 110-120'ye kadar rüzgar sesi yapmaz. Tam otomatik tork konvertörlü Aisin şanzıman var yeni gelen modellerde, sorun çıkarma ihtimali çok az.

    4x2 alırsanız vergi konusunda avantajlı olursunuz ama araziye sokacaksanız veya kışları kar-buz oluyorsa uzun süre, 4x4'ten şaşmayın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gezginbur

    Amarok alırdım. Makaslı olduğu için caydım. Pikap tercih etmemin bir sebebi var. Teneke şasili binek arabalara değerinden fazla para ödüyoruz. 4×4 almamız yasaklanmış sanki vergilerden. Pikaplarda vergi %3 ve jiplerden daha sağlam bir şasisi var. Kararımı verdim. Hyundaiyi sattım, navara alıyorum.

    Gerçekten yorumunuza katılıyorum. Sanki bilinçli bir şekilde Türk insanı 4x4 araca binmesin diye bu vergi sistemini getirmişler. Ne kadar saçma
    Halbuki kışı ağır geçen ve imkanların kısıtlı olduğu bölgelerimizde 4x4 pikaplar ne kadar iş yapar. Acaba yöneticilerimiz bizim refahımızın artmasını hiç hedeflemiyor mu ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yamtar36

    quote:

    Orijinalden alıntı: gezginbur

    Amarok alırdım. Makaslı olduğu için caydım. Pikap tercih etmemin bir sebebi var. Teneke şasili binek arabalara değerinden fazla para ödüyoruz. 4×4 almamız yasaklanmış sanki vergilerden. Pikaplarda vergi %3 ve jiplerden daha sağlam bir şasisi var. Kararımı verdim. Hyundaiyi sattım, navara alıyorum.

    Gerçekten yorumunuza katılıyorum. Sanki bilinçli bir şekilde Türk insanı 4x4 araca binmesin diye bu vergi sistemini getirmişler. Ne kadar saçma
    Halbuki kışı ağır geçen ve imkanların kısıtlı olduğu bölgelerimizde 4x4 pikaplar ne kadar iş yapar. Acaba yöneticilerimiz bizim refahımızın artmasını hiç hedeflemiyor mu ?


    Refahımızı isteselerdi yerli araba yaparlardı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Diablo

    quote:

    Orijinalden alıntı: hitman

    NAVARA 2016 makas iptali ile devrim yaptı. jeep den hiçbir farkı yok aracın, gerek yol tutuş gerek konfor. Amarok var araka boşken kasislerde zıplıyor haliyle arkada oturanlarda zıplıyor. Amarok fanı olarak benim bile cezbetti.

    alacağın araç amarok veya navara olsun. her yönüyle karşılaştır. az para değil sonuçta.

    Valla büyük devrim helal olsun, ülkemizde 2008-2012 arası satılan Ssangyong Actyon Sports ve 2012-Günümüz arasında satılan Korando Sports modellerinde makas yok, 5 nokta bağlantılı arka süspansiyon var.

    Velhasıl yıllardır Ssangyong klasik bir pikap değil de SUT yani Sport Utility Truck ürettiğini bas bas bağırıyor, devrimi yapan Nissan oldu valla helal.

    Konu sahibi arkadaşa ithafen de;

    Seçiminizi pikaptan yana yapacaksanız, amacınız yük veya ağır arazi koşulları değil ise, şehir içinde heybetli ve performanslı bir araç kullanmak istiyorsanız, Ssangyong Korando Sports tavsiye ederim, 4x2 olanı dahi işinizi görür. Şu an distribitör sadece full paketleri satıyor, 18" jant, dijital klima, elektronik katlanır ayna, sunroof ile birlikte veriyorlar. Konfor istiyorsanız Ssangyong Korando Sports kesinlikle bu konuda en iyisi, 2000cc dizele rağmen içeriye motor sesi çok az alır, 110-120'ye kadar rüzgar sesi yapmaz. Tam otomatik tork konvertörlü Aisin şanzıman var yeni gelen modellerde, sorun çıkarma ihtimali çok az.

    4x2 alırsanız vergi konusunda avantajlı olursunuz ama araziye sokacaksanız veya kışları kar-buz oluyorsa uzun süre, 4x4'ten şaşmayın.

    Teşekkürler yorumunuz için. Ssangyong da çok tipsiz be :) Navaranın karizması var yakışıklı pickup.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gezginbur

    Teşekkürler yorumunuz için. Ssangyong da çok tipsiz be :) Navaranın karizması var yakışıklı pickup.

    Yapma hocam Ssangyong mu tipsiz, valla üstüme alındım şimdi.

     Navara 2016 Nasıl?
     Navara 2016 Nasıl?
     Navara 2016 Nasıl?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Diablo

    quote:

    Orijinalden alıntı: gezginbur

    Teşekkürler yorumunuz için. Ssangyong da çok tipsiz be :) Navaranın karizması var yakışıklı pickup.

    Yapma hocam Ssangyong mu tipsiz, valla üstüme alındım şimdi.

     Navara 2016 Nasıl?
     Navara 2016 Nasıl?
     Navara 2016 Nasıl?


    Araba Ateş ediyor derler ya , işte ondan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Diablo

    quote:

    Orijinalden alıntı: gezginbur

    Teşekkürler yorumunuz için. Ssangyong da çok tipsiz be :) Navaranın karizması var yakışıklı pickup.

    Yapma hocam Ssangyong mu tipsiz, valla üstüme alındım şimdi.

     Navara 2016 Nasıl?
     Navara 2016 Nasıl?
     Navara 2016 Nasıl?


    Eskisine göre tasarımı gerçekten güzel. Arka kasa tasarımı biraz itici geliyor. Navarayı bi de merdiven şasisi için istiyorum. Kamyon çarpsa bükülmez sağlam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gezginbur

    Eskisine göre tasarımı gerçekten güzel. Arka kasa tasarımı biraz itici geliyor. Navarayı bi de merdiven şasisi için istiyorum. Kamyon çarpsa bükülmez sağlam.

    Yeni nesil pikapların hepsi merdiven şasi diye biliyorum hocam. Arka kasa-bagaj kısmı, yolcu kabini kısmından bağımsız olarak duruyor. Merdiven şasi üzerinde oturtulmuş vaziyette yani araç. Ssangyong da bu şekilde.

    Bu arada amacım sizi zorla yönlendirmek değil, Ssangyong ile ilgili bilgilendirme yapmak, çünkü internette pek bilgi yok bu araçlar ile ilgili, insanlar da önyargı ile yaklaşıyor. Ssangyongun alt kısmının fotoğraflarını atayım dursun.

     Navara 2016 Nasıl?

     Navara 2016 Nasıl?




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.