Şimdi Ara

Webabi.Com a ne oldu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
833
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Webabi com dan host aldım ve yılı dolmasına az bir sure kaldı fakat suan ne hostuma ne siteme ne de webabi com a ulasamıyorum.

    Bilgisi olan arkadaslar bilgilerini paylasabilirler mi ?



  • sanırım o anlarda yani giremediginz anlarda serverda sorun yasıyor olabilirler firma yetkilileri ile iletişime geçip nedenini ögrenmeniz bence en mantıklısı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: quantino

    Webabi com dan host aldım ve yılı dolmasına az bir sure kaldı fakat suan ne hostuma ne siteme ne de webabi com a ulasamıyorum.

    Bilgisi olan arkadaslar bilgilerini paylasabilirler mi ?


    websiteleri,mailleri ve telefonları aktif durumda. bence öncelikle sorunlarınızı hizmet aldığınız yere bildirin şayet onlardan bir cevap alamazsanız bana göre firma adı vermeden böyle böyle ne yapmam lazım şeklinde fikir almak amacıyla konu açınız. web abinin sahibi orhan bey gerçekten işini bilen dürüst ve başarılı bir insandır.

    Saygılarımla,
  • Bendede açık görünüor.
  • webabiden bi açıklama yapıldı buyrun okuyun.

    quote:

    Bilgilendirme Mesajıdır...........

    Umarım tüm arakadaşlar alttaki yazılardan ders çıkarırılar..... ve Örnek olur....
    Her şey 29/12/2007 saat 14 gibi başladı, ve resmen bir kabusa dönüştü... Sadece bir reboot isteğinden sonra başımıza gelmedik kalmadı.. Rebooot isteğinden sonra makine gelmedi ve adamların yanıtı serverinizde sistem yüklü değil dediler... ve
    --Nasıl olur az önce çalışıyordu reboot atın dedik, siz sistem yok diyorsunuz dedik ama dinleyen kim....
    -- Rami ve kasa değiştirin dedik...
    ---- Geri yükleme veya KVM alın dediler... KVM vs de aldık.... ama nafile...
    Tüm yazışmalardan sonra geri yükleme yapıldı, server yeniden kuruldu, sonuç yine aynı...
    Destek servisine resmen ağladık çığlık attık ama sesimizi duyuramadık...
    En son SONUÇ ne oldu dersiniz..Özür dileriz ram arızalı imiş değiştiriyoruz.... Tabiki bundan önce HP serverde Disk uyuşmazlıkları vs oluyorda dediler onları vazgeçtik artık...
    En son tickette ne kadar haklı olduğumuz görebilirsiniz........ Lütfen tarih ve ticket saatlerine dikkat ediniz.....
    Başka bir şey demiyoruz....
    Allahtan ki günlük yedekleme ve ftp sunucu kullanıyoruz.... Allah kimsenin başına vermesin hepsi bu......

    Saygılarımızla


    Özeti : Dünyada EV1 den başka datacenter tanımıyorum,destek olayında, benim kişisel kanaatim budur......


    ================================================== =======

    Mon Jan 29 2007 05:01AM by ssss@webabi.com
    IP: 88.235.52.151

    pls reboot my server 72.232.217.202


    shh port : xxxx

    ssh usr :xxxxxxx
    pass : xxxxx

    root pass: xxxxxxxxx

    Mon Jan 29 2007 05:12AM by support@support.xxxxxxxtech.com

    Hello,

    We have received your request and the next available technician will assist you.

    Thank you for choosing xxxxxxx Technologies,

    Nichalus
    Customer Service Support Center
    xxxxxxx Technologies

    *********************
    Capitalize on SAN Backup! Rapid. Affordable. Convenient. Protect your
    company's future through defending your company's data. Learn More at:
    http://www.xxxxxxxtech.com/backup_storage.php .

    *********************
    Mon Jan 29 2007 05:20AM by support@support.xxxxxxxtech.com


    Hi,

    in progress

    Thank you
    Benjamin
    (Support L2)

    Mon Jan 29 2007 05:31AM by support@support.xxxxxxxtech.com

    Hi,

    Your server saying that there is no OS Operating System not found.Is there anything that was done two your server?

    Thank you
    Benjamin
    (Support L2)

    Mon Jan 29 2007 05:39AM by ssss@webabi.com
    Client IP: 88.235.52.151

    Hi....

    Pls check is cerfully server .... only one minute ago is working server.. we want just reboot... But you said....

    ---(Your server saying that there is no OS Operating System not found)

    pls double check server....


    Bets Regards

    Mon Jan 29 2007 05:41AM by support@support.xxxxxxxtech.com

    Hi,

    I will reboot it again and update you.

    Thank you
    Benjamin
    (Support L2)

    Mon Jan 29 2007 06:03AM by support@support.xxxxxxxtech.com

    Hi,

    The same messege is coming up. You can request a KVM and take a look at it your self, or request a reload!

    Thank you
    Benjamin
    (Support L2)

    Mon Jan 29 2007 06:07AM by ssss@webabi.com
    Client IP: 88.235.52.151

    Hi..

    Pls can write erros messege is coming up ... after we will look it...

    Best Regards

    Mon Jan 29 2007 06:29AM by support@support.xxxxxxxtech.com

    Hi,

    Sir this server is not showing any error, it just says that OPERATING SYSTEM NOT FOUND.You can request a KVM and take a look at it your self, or request a reload! Sorry for the inconveniences. How would you like to proceed?

    Thank you
    Benjamin
    (Support L2)

    Mon Jan 29 2007 06:38AM by ssss@webabi.com
    Client IP: 88.235.52.151
    Hi

    Belive or not belive we didint done anything... Please can you change chasis and ram.....

    on server there is 650 web site... all client call me, becouse day time our country..

    Best Regards





    Mon Jan 29 2007 01:41PM by support@support.xxxxxxxtech.com

    Hello,

    Per ticket#AHS-94723-960 KVM rental, I am closing this ticket, please open a new ticket with support for any requests (reboots, KVM not properly functioning.) Thank you and have a great day.

    Regards,
    William
    Level II Support
    xxxxxxx Technologies

    *********************

    Capitalize on SAN Backup! Rapid. Affordable. Convenient. Protect your company’s future through defending your company’s data. Learn More at:http://www.xxxxxxxtech.com/backup_storage.php .

    ********************



    ================================================== =============
  • heheh ben anladım hangi datacenterdan olduğunu siz de anladınız
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mobilist

    heheh ben anladım hangi datacenterdan olduğunu siz de anladınız


    layeredtech olmasın
  • her sorunda layerede ticket açtığımda aldığım ilk cevap şudur,



    Hello,

    We have received your request and the next available technician will assist you.




    yani firma ortada kuşkum yok layeredtech.com



    Saygılarımla,
  • 
Sayfa: 1

Benzer içerikler

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.