Şimdi Ara

Air Asia Istanbul'a uçacakmış başlangıç 30 ekim 2016

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
3
Favori
1.442
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Beyler Asya nin ucuz havayolu Air Asia Kuala lumpur dan Istanbula direk seferler baslatacakmis. Umarim dedikleri tarihte baslarlar.

    Istanbulda duraklamadan sonra Barcelonaya devam edecek mis. o kisim bizi ilgilendirmiyor :-)))

    D7001 KUL1000 – 1500IST1630 – 1920BCN 330 D
    D7002 BCN2050 – 0120+1IST0250+1 – 1930+1KUL 330 D

    KAYNAK:http://www.routesonline.com/news/38/airlineroute/268351/airasia-x-returns-to-europe-from-oct-2016/

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



  • gerçekten fiyatlar uygun , şu anki uçuşlarına baktım , Umman-Hong Kong arası 500 liraya uçuruyor, bizim thy istanbul-adıyaman arası o parayı alıyor
  • Güzel haber Uzakdoğu için rekabet canlanabilir.
  • tahran-bangkok için kasım ayına gidiş dönüş baktım. 500 dolares fiyat çıktı. hem de 2 yön için de stopover var. ist-asya arası 1500tl altı uçuş zor gözüküyor.

    1000tl ile direkt veya en azından layover ile pekin'e taşısın. thy korkunç fiyatlarını hemen düzeltir. lufthansa'nın 2100 liraya uçtuğu birezilya'ya 3400tl fiyat çekiyor thy. artık bize wizz, ryan gibi ulusal bir low budget lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boombip -- 10 Ağustos 2016; 15:23:47 >
  • Müthiş bir haber.Ama hangi tip uçakla uçacaklar acaba? Fiyat olarak Qatar ile rekabet edemeyecekleri maalesef açık.Promo dönemi belki direk uçuş olduğu için tercih edilebilir.

    Bu arada Kuala Lumpur seferleri neden özellikle uygun oluyor acaba? Hava alanının bir avantajı mı var?
  • ucak Airbus A330-300 377 koltuk kapasiteli

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boombip

    tahran-bangkok için kasım ayına gidiş dönüş baktım. 500 dolares fiyat çıktı. hem de 2 yön için de stopover var. ist-asya arası 1500tl altı uçuş zor gözüküyor.

    1000tl ile direkt veya en azından layover ile pekin'e taşısın. thy korkunç fiyatlarını hemen düzeltir. lufthansa'nın 2100 liraya uçtuğu birezilya'ya 3400tl fiyat çekiyor thy. artık bize wizz, ryan gibi ulusal bir low budget lazım.

    pegasus'un bu konuya el atması lazım, dünyanın en kazık firması bizde , özel firma olması batmasını dilerdim ama devlet malı, sonra acısı bizlerden vergi olarak çıkacak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahmut716

    quote:

    Orijinalden alıntı: boombip

    tahran-bangkok için kasım ayına gidiş dönüş baktım. 500 dolares fiyat çıktı. hem de 2 yön için de stopover var. ist-asya arası 1500tl altı uçuş zor gözüküyor.

    1000tl ile direkt veya en azından layover ile pekin'e taşısın. thy korkunç fiyatlarını hemen düzeltir. lufthansa'nın 2100 liraya uçtuğu birezilya'ya 3400tl fiyat çekiyor thy. artık bize wizz, ryan gibi ulusal bir low budget lazım.

    pegasus'un bu konuya el atması lazım, dünyanın en kazık firması bizde , özel firma olması batmasını dilerdim ama devlet malı, sonra acısı bizlerden vergi olarak çıkacak

    thy'nin dünyanın en kazık firması olduğuna nasıl bil ölçümle karar verdiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi natbolad -- 10 Ağustos 2016; 17:00:22 >




  • Ben de bugün tesadüfen Uzak Doğu'da ucuz ara uçuşlar bulmak için girdiğimde gördüm ve açıkçası böyle bir firmanın Türkiy piyasasına girmesi sevindrici.

    Bu arada direk uçuşları her zaman pahalı olacak Kuala Lumpur'a, bunu da belirteyim. Örnek olarak Tahran'dan aynı tarih için Phuket'e baktığınızda Kuala Lumpur aktarmalı 168 Dolar verirken, direk Kuala Lumpur uçuşunu (birebir aynı gün ve saatteki uçak) 216 Dolar çıkıyor. Bunlar tek yön.

    Bunun yanında da birkaç gözlemimi ve beklentileri de yazdım web sitemde. Göz atmak isteyen olursa buyrun: http://www.rotavrupa.com/airasia-turkiye-ucuslarina-basliyor/

    Tahminlerime ve beklentilere göre de Avrupa'ya açılacağı dillendirilen Airasia yakında İstanbul'u bir hub noktasına çevirecek. Ama neden Atatürk Havalimanı? Orası muamma (Çünkü AHL yer hizmetleri açısından pahalı bir havalimanı). Lâkin Sabiha Gökçen Havalimanı'na da geniş gövdeli uçak iniş kalkış yapabiliyor (Mesela Emirates'in Boeing 777 uçağı)




  • Mahmut bu forumun karar verici mercii. Ona sorulmadan burada is yapilmaz. o buyuk adam oyle dediyle vardir ozel bir formulu , hesaplamistir kendisi. Mahmuttan simdi lutfen ozur dile . Mantigin ve aklin bittigi yerde mahmut baslar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xxlboy -- 10 Ağustos 2016; 17:24:05 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • hackolik kullanıcısına yanıt
    linkteki haberi yapan su konuda biraz sallamis.

    istanbul barcelona 10-20usd ye uculacakmis.

    o isler oyle kolay degil. bizdeki aktorler ozellikle Thy pegasus ve sivil havacilik kurumu oyle duraklamali ucusta istanbuldan yolcu alma hakki vermez.

    yani istanbulda yolcu iner fakat binemez. barcelona bileti alan ucakta bekler 1.5 saat sonra yoluna devam eder. ayni sey donus icinde gecerli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xxlboy -- 10 Ağustos 2016; 17:22:39 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • xxlboy kullanıcısına yanıt
    Ben yazdım oradakileri ve sallamadım :)

    Airasia ile hiç uçtunuz mu bilmiyorum ama en basitinden Skyscanner üzerinden bakarsanız 3 dolara dâhi 2.5-3 saatlik uçuşlar bulunuyor çoğunlukla. Zaten Pegasus bile arada yaptığı yüzde 30 ile 30 Dolar'a uçuş satıyor.

    Yolcu alma hakkı vermez ise; boşuna durmuş, maliyeti arttırmış ve uçağın iniş-kalkış ömründen yemiş olacak. Ve siz gidiş için diyorsunuz; bunu dönüşü de var. Barselona-İstanbul hattında da yolcu taşımaması gerekir o zaman? Ya da İstanbul-Kuala Lumpur uçuşunda da yolcu almaması gerekir?

    Bir A330 bu uçuşu direk yapabilecekken; eğer yolcu almayacaksa niye havalimanı ve yakıt harcamalarını bu kadar arttırsın?

    Zamanla görülecek şeyler ama benim aklıma yatan açıkladığım gibidir.
  • hackolik kullanıcısına yanıt
    ben zaten lafi sana degil orada yazana itaf ettim. neden mi duracak ? yahu arkadas akil var mantik var. adam 1 tasla 2 kus vuracak. hem istanbul ve cevresi hemde barcelona ve avrupaya hitap edecek. istanbulda muhtemelen pegasus a guveniyordur. ucuzcu adam 2 bilet almayi bilir, istanbula vardimi son nokta ya pegasusun uctugu hemen hemen heryere ucuza baglantisi olur. ornek tiflis, uskup, saray bosna..daha neler neler. bir tiflisli asya ya gidecek olsa kol gibi fiyat cikar fakar bu sekilde 300-400usd ye asya ya gider gelir.

    thy bu duraklamali gidisi afrikada vok yapiyor.Asyadaki duraklamalari birakti. bazi ulkeler duraklama yolcu almaya izin verebilir fakat turkiyeden o izin cikmaz.elbette izin verme sansida var ama bence dusuk.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: natbolad

    quote:

    Orijinalden alıntı: mahmut716

    quote:

    Orijinalden alıntı: boombip

    tahran-bangkok için kasım ayına gidiş dönüş baktım. 500 dolares fiyat çıktı. hem de 2 yön için de stopover var. ist-asya arası 1500tl altı uçuş zor gözüküyor.

    1000tl ile direkt veya en azından layover ile pekin'e taşısın. thy korkunç fiyatlarını hemen düzeltir. lufthansa'nın 2100 liraya uçtuğu birezilya'ya 3400tl fiyat çekiyor thy. artık bize wizz, ryan gibi ulusal bir low budget lazım.

    pegasus'un bu konuya el atması lazım, dünyanın en kazık firması bizde , özel firma olması batmasını dilerdim ama devlet malı, sonra acısı bizlerden vergi olarak çıkacak

    thy'nin dünyanın en kazık firması olduğuna nasıl bil ölçümle karar verdiniz?

    istanbul-adıyaman arası 450 lira

    yukarda başka bi arkadaş da belirtmiş, güney amerika lufthansa'da 2100 liralık bilet, thy'de 3400 lira
    şöyle uzaydan yeni gelmiş gibi mesajlar atmayın , iki dakka araştırın kendiniz de görecekseniz kazığı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahmut716

    quote:

    Orijinalden alıntı: natbolad

    quote:

    Orijinalden alıntı: mahmut716

    quote:

    Orijinalden alıntı: boombip

    tahran-bangkok için kasım ayına gidiş dönüş baktım. 500 dolares fiyat çıktı. hem de 2 yön için de stopover var. ist-asya arası 1500tl altı uçuş zor gözüküyor.

    1000tl ile direkt veya en azından layover ile pekin'e taşısın. thy korkunç fiyatlarını hemen düzeltir. lufthansa'nın 2100 liraya uçtuğu birezilya'ya 3400tl fiyat çekiyor thy. artık bize wizz, ryan gibi ulusal bir low budget lazım.

    pegasus'un bu konuya el atması lazım, dünyanın en kazık firması bizde , özel firma olması batmasını dilerdim ama devlet malı, sonra acısı bizlerden vergi olarak çıkacak

    thy'nin dünyanın en kazık firması olduğuna nasıl bil ölçümle karar verdiniz?

    istanbul-adıyaman arası 450 lira

    yukarda başka bi arkadaş da belirtmiş, güney amerika lufthansa'da 2100 liralık bilet, thy'de 3400 lira
    şöyle uzaydan yeni gelmiş gibi mesajlar atmayın , iki dakka araştırın kendiniz de görecekseniz kazığı

    Merhaba Sayın mahmut716,

    200'e yakın uçuş yaptım, büyük çoğunluğu THY ile. Uçuş fiyatlarına hakimim, fiyat araştırmasına iki dakikadan fazla ayırmışımdır. Ayrıca THY ya da başka firma ile uzaya hiç gitmedim, uzaydan gelmedim.
    Eklediğim resime bir göz atarsanız "en kazık bu yea" gibi bilimsel veriler olmasa da biraz daha matematiksel bir tablo görebilirsiniz.
    Air Asia Istanbul'a uçacakmış başlangıç 30 ekim 2016

    Bu arada air asia'yı da kullandım 2 kere, low cost olayının getirdiği "her şey paralı" anlayışı pegasus'a rahmet okutur. Ama gelsin tabi, rekabet güzeldir, el çantasıyla gideriz.




  • natbolad kullanıcısına yanıt
    uzaya gitmedim diyon ama 30 bin feet irtifa da uzay sayılır zaten, fail
    kardeş, nerden görecem de binecem ben Darwin airlines'a istanbul-adıyaman 300 mil, yaklaşık 150 dolar, yani cents per mile değeri yaklaşık 50 civarı, buna ne diyecen
  • Az önce kontol ettim anadolujet İstanbul'dan Adıyaman'a 185 liraya uçuyor... Oradaki cent ortalamaları sanırım bütün uçuşlar göz önüne alınıp hesaplanmış. Sizin THY ile Adıyamana gitmeyi istemeniz biraz Türkiye içi lükse kaçıyor bence.
  • mahmut716 kullanıcısına yanıt
    mesela bankgok için thy'nin fiyatını emirates ve qatar ile kıyasla hocam. hatta etihad utanmasa taylanda 1000 liraya götürecek. kullanma ihtimalimizin, halley kuyruklu yıldızının tekrar dünya üzerinden geçme ihtimaliyle aynı olduğu havayollarıyla istatistik verip, "yaaa, baaak thy pahalı mıymıııış" diye oran veriyorlar. hakeza amerika uçuşlarına bak. geçen yaz alitalia 800 liraya new york'a götürüyordu roma üzerinden. çok iyi hatırlıyorum thy'nin direkt uçuşu o zaman 1600-1800tl arasıydı.

    geçen burada paylaştılar norveç havayolları 200 dolara amerika'ya gidiş dönüş taşıyordu. direkt uçuş. dudağım uçukladı. asgari ücretin 1500 euroyu bulduğu memlekette 600 liraya amerikaya uçuyorlar. 1300tl olan memleketin havayolu en düşük 2000tl fiyat çekiyor.

    mesela en basitinden bir örnek. şimdi baktım. 26 kasım-3 aralık istanbul-bangkok.

    etihad: 1300
    thy: 2600
    astana: 1400

    yazık değil mi bu millete. hala thy'sevicilik yapıyorlar. sevdiğim havayolu: paramın yettiği, binebildiğim havayoludur. gerisi kuru, içi boş milliyetçiliktir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boombip -- 11 Ağustos 2016; 0:42:09 >




  • beyler suna aciklik getireyim. bu Air Asia gibi firmalardan anca bilet fiyatinin dibine vurmussaniz bilet alinir. normal fiyatlardan bilet almak ahmakliktir. ornek



    istanbul kuala lumpur 150-250eur arasi alinabilir. fakat bunun uzerinde her fiyat kerizlik olur.



    neden mi ? bu firmalar guvenilmezdir. ucusu dolduramaz iptal eder, sana gercek haklarini vermez, olasi bir rotarda havalimaninda ac susuz birakip surum surum surundurur. kafasina gore el bagajini kontrol eder, eger ciddiye aldiklari bir donemde olursa , bagaj parasi odemeden iceri aldirmaz. Genelde firmayi dibine kadar koruyan calisanlari fakat tam aksi sekilde musteri dusmanidirlar.



    ornek: birgun kuala lumpurdan yogjakarta ( endonezya ) ucacagim, adamlar tutturmus senin vizen yok seni ucaga almayacagiz. Ama oyle boyle degil 3-5 calisan aralarinda konusup konusup beni ucaga almayi reddetiler. Tabi bizde tecrube var, oyle papucu sokakta bulmadik. tabi adamlara sozlu olarak saglam giristim , ayni zamanda bu tur seyler onlarin iki dudaklarinin arasina degil, yazili belgelere dayalidir, bununda IATA kontrol eder ve gunceller.bu normalde halka acik degil fakat bazi hava yollari yolculari ile paylasiyor. qatar hava yollarinda var.









    http://www.qatarairways.com/us/en/visa-and-passport-requirements.page



    actim sayfayi gozlerine soktum. Sonra kemkum felan zor bela ucaga aldilar. benim gibi disli bilen biri olmasa orada burnunuzdan getirirdi bilginize.





    uzun lafin kisasi. arada maksimum 100 eur fark ( aslinda bagaji, yemegi, olasi bir durumda destegi vs derken bu rakam bedava kalir) varsa kesin duzgun havayolunu secin , benden soylemesi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Crix4lis

    Az önce kontol ettim anadolujet İstanbul'dan Adıyaman'a 185 liraya uçuyor... Oradaki cent ortalamaları sanırım bütün uçuşlar göz önüne alınıp hesaplanmış. Sizin THY ile Adıyamana gitmeyi istemeniz biraz Türkiye içi lükse kaçıyor bence.

    anadolujet uçuşları bazen ankara üzeri aktarma olabiliyor, atatürkten bakarsanız, daha yüksek fiyatları görürsünüz, özellikle tatil önceleri, fiyatlar uçuyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mahmut716 -- 11 Ağustos 2016; 9:08:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.