Şimdi Ara

Hepsiburada iade rezilliği, dikkat edin(Sonuç Seve Seve İade Aldılar)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
1
Favori
4.043
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hepsiburada.com dan almış olduğum monitörün kutusu açıldı diye bir gün sonra gönderdiğimde iadesini kabul etmediler. Kendilerine Mesafeli satış sözleşmesinde hangi maddeye göre kabul etmediklerini sorduğumda cevap veremediler. sanırım batmak üzere yada işi dolandırıcılığa vurdular.İlgili yazışmalar alttadır. ürünü kargodan kabul etmedim ve tüketici hakem heyetine başvuruyorum. sonucu buradan paylaşırım

    Son Gelişme: 31/08/2016 : Hepsiburada ürünü tam 5 defa gönderdi kabul etmedim. Sonunda tüketici hakem heyeti kararını beklemeden para iadesi yaptılar. Tam dolandırıcı olmuşlar dikkat edin

    ade (89795232)Tarih / SaatSoru: Değerli müşterimiz

    Çağrı merkezimize ulaşarak bıraktığınız kayıt Hepsiburada.com müşteri hizmetleri ekibine ulaştırılmıştır. Sorunuz ile ilgili incelemeler kısa sürede yapılarak çözüme kavuşturulacak ve size mail yoluyla bilgisi iletilecektir.

    Firmamıza gösterdiğiniz ilgi ve anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Hepsiburada.com
    Müşteri Hizmetleri 21.07.2016 16:03:37 Cevap: Değerli Müşterimiz,

    89795232 nolu siparişinizde yer alan Acer G227HQLABID 21.5" 6ms (Analog+DVI+HDMI) Full HD IPS Monitör ürünü orjinal ambalajı açılmış ve kullanılmış olması sebebiyle iade alınmamıştır. Belirtilen ürün gruplarında ürünün orjinal ambalajının açılmamış ve kullanılmamış olması durumunda iade talebiniz karşılanabilmektedir.

    Ürün iade koşulları hakkında detaylı bilgiyehttp://www.hepsiburada.com/Liste/MyPage/FAQDetail.aspx?id=20 linki üzerinden ulaşabilirsiniz.

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla.


    22.07.2016 11:05:52 Soru: Mesafeli satış sözleşmesi gereği ürünü iade almak zorundasınız. ürünü kabul etmiyorum. ürünün kutusunu açmış olmam sözleşmeye göre iade reddi olamaz. hukuksuz işlem yapmaya çalışmayın 22.07.2016 11:25:57 Cevap: Değerli Müşterimiz,

    89795232 nolu siparişinizde yer alan Acer G227HQLABID 21.5" 6ms (Analog+DVI+HDMI) Full HD IPS Monitör ürünü işlem süreci hakkında Hepsiburada.com Müşteri Hizmetleri sisteminde yer alan IDD-229-67268 no'lu kayıt üzerinden tarafınıza bilgilendirme yapılmıştır. İlgili kayıt üzerinden işlem takibinizi yapabilirsiniz.

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla.


    22.07.2016 18:11:38 Soru: Hangi sözleşme maddesine göre kabul etmediğinizi yazılı olarak tarafıma gönderilmesini istiyorum talep ediyorum. ürünün kargosunuda kabul etmiyorum. Ayrıca tüm yazışmalarımı kayıt altına alıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lvcom07 -- 31 Ağustos 2016; 22:20:37 >







  • Şu maddeden saldırın:

    8.Aşağıdaki ürünlerde cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır:
    · Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan (iç çamaşırı, mayo, kozmetik, kulaklık vb) ürünler iade alınamamaktadır.
    · Taşınabilir bilgisayar ve masaüstü bilgisayarlar (Orijinal işletim sistemi kurulduktan sonra yani bilgisayarın kurulumu yapıldıktan sonra iade alınmayacaktır.)
    · Her türlü yazılım ve programlar
    · DVD, VCD, CD ve kasetler
    · Bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit v.b)
    · Telefon kontör siparişleri


    Burda listelenen ürünlerde monitör geçmemekte.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kilecerme

    Şu maddeden saldırın:

    8.Aşağıdaki ürünlerde cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır:
    · Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan (iç çamaşırı, mayo, kozmetik, kulaklık vb) ürünler iade alınamamaktadır.
    · Taşınabilir bilgisayar ve masaüstü bilgisayarlar (Orijinal işletim sistemi kurulduktan sonra yani bilgisayarın kurulumu yapıldıktan sonra iade alınmayacaktır.)
    · Her türlü yazılım ve programlar
    · DVD, VCD, CD ve kasetler
    · Bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit v.b)
    · Telefon kontör siparişleri


    Burda listelenen ürünlerde monitör geçmemekte.

    Aynen hocam. teşekkürler, zaten sözleşme maddesinde aykırı bir şey olsa kabul ederdim.




  • kalitesinden memnun kalmadığım açıp hemen geri yolladığım Acer K222HQLBD monitörü ben geçen yıl site üzerinden başvuru yapıp iade ettim sorun çıkarmamışlardı.
  • Evet hocam. hemen iade alıyorlardı, birşeyler değişmiş hepsiburada da
  • Benim çin malı 3g siz tableti de iade almadılar... sim filan takılan bişey olsa anlayacaktım ama ucuz bişeydi. 90 tl ye almıştım.
  • Hb son aralar iyici bozdu sunlara iyi bi rakip gelir ins.
    Kliksa,hizlialda gitti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ürünün iade alınabilmesi için satışa uygun olması esastır. Siz orijinal fabrikasyon bandını yırtıp kutuyu açmışsınız.Ürün satışa uygun durumda değil. Bu durumda cayma hakkı ile ürünü iade edememeniz gayet normal.
  • Hepsiburadaya birşeyler olmakta gerçekten son haftalarda iade almamak için uğraşıyorlar kesinlikle. Bende aşağıdaki konudan mağdurum. Birlik olma vaki sanırım.

    Hepsiburada.com Rezaleti. Telefonun KNOX'u 1 olarak geldi! İade için uğraştırıyorlar.
    https://forum.donanimhaber.com/m_119222014/tm.htm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: islamzeki

    Ürünün iade alınabilmesi için satışa uygun olması esastır. Siz orijinal fabrikasyon bandını yırtıp kutuyu açmışsınız.Ürün satışa uygun durumda değil. Bu durumda cayma hakkı ile ürünü iade edememeniz gayet normal.

    Hepsiburada artık eskisi gibi değil. Artık ürünü iade almamak için her türlü taklayı atıyorlar. Bundan sonra hepsiburada'ya "bir ülün alayım beğenmezsem iade ederim" mantığıyla yaklaşmayın, aldığınız ürün çok büyük ihtimalle elinizde kalır. Ben de ram aldım, paket üzerindeki tüm etiketler vs. açılmadan aynen geri gönderdim ama paketi açmışsınız diye iade almadılar. Paketi gönderiyorlar teslim almıyorum geri gidiyor. Bakalım bu durum ne kadar sürecek? Hepsiburada'nın tek artısı iade kolaylığıydı, güven vermesiydi ancak artık böyle bir site değil. İade edemedikten sonra aynı ürün çoğu kez n11'de daha ucuz zaten gider oradan alırım, n11'e de iade edemiyorum zaten.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: islamzeki

    Ürünün iade alınabilmesi için satışa uygun olması esastır. Siz orijinal fabrikasyon bandını yırtıp kutuyu açmışsınız.Ürün satışa uygun durumda değil. Bu durumda cayma hakkı ile ürünü iade edememeniz gayet normal.

    İyi de bu fabrikasyon bandı telefondan televizyona nerdeyse tüm ürünlerde geçerli.
    Dediğinizin kanunen desteği yok, öyle olsa koruma bandı, etiket vs gibi ibareler yer alırdı.
    Yukarıda gayet net bir şekilde tüketici kanununda yazıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: albati

    quote:

    Orijinalden alıntı: islamzeki

    Ürünün iade alınabilmesi için satışa uygun olması esastır. Siz orijinal fabrikasyon bandını yırtıp kutuyu açmışsınız.Ürün satışa uygun durumda değil. Bu durumda cayma hakkı ile ürünü iade edememeniz gayet normal.

    İyi de bu fabrikasyon bandı telefondan televizyona nerdeyse tüm ürünlerde geçerli.
    Dediğinizin kanunen desteği yok, öyle olsa koruma bandı, etiket vs gibi ibareler yer alırdı.
    Yukarıda gayet net bir şekilde tüketici kanununda yazıyor.

    Aynen yasal değil. kutuyu açman gayet normal, zaten kendi gönderdikleri faturada da iade edilebilir yazıyor :)))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: islamzeki

    Ürünün iade alınabilmesi için satışa uygun olması esastır. Siz orijinal fabrikasyon bandını yırtıp kutuyu açmışsınız.Ürün satışa uygun durumda değil. Bu durumda cayma hakkı ile ürünü iade edememeniz gayet normal.

    Malesef düşündüğün gibi değil. Mesafeli satış sözleşmesinde böyle bir madde yok ve bu insanlar bu koşulları kabul ederek satış yapıyor.
  • iadenize red cevabı aldığınızda panikleyip karamsarlığa kapılmayın eğer bir cihazı aldınız ve kullanmak istemiyorsanız iş bitmiştir. ürünü servise gönderirsiniz. memnun kalmadığınızı ve servis onayı ile iade talep edersiniz belki biraz daha uzun sürer işleminiz ama kesinlikle servis 30 gün içerisinde kendisine gelen bütün ürüne direk yenisini yada para iade onayı zaten verir. kendilerine gelen firmalardan talimat bu yöndedir. yeterki cihazda kozmetik olarak ciddi bir sorun olmasın. siz ambalajının tüm poşetlerine en ufak detayına kadar servise gönderin onlar zaten sizin iyi niyetli olduğunuzu anlar ve sizin memnun kalmadığınız bir ürünü ne yapalım kardeşim demezler. bu yöntem uzun fakat doğru ve en ideal olan yöntemdir. 2. olarakta hb bunu hakkediyor. ürünü kusurlu diye iade edin yani ürüne iftira atın. kendiliğinden kapanıyor. açılmıyor temassızlık var. düzgün çalışmadığını düşünüyorum. çok ısınıyor. gibi sebep ile gönderirseniz. ürünü kontrol bile etmeden direk iade alıyorlar. bunu normal yol ile iade talebi açtığınız ürüne tekrar. ürünüm arızalı formu ile yeni bir yurtiçi kargo kuponu alarak gönderebilirsiniz. hiç bir engel yok.




  • islamzeki kullanıcısına yanıt
    böyle kamillerin sayısı git gide artıyor. bunlar kredi kartından durduk yere para çekilince olsun çekmişlerse vardır bi bildikleri onlamı uğraşacam şimdi falan diyen giller.
  • satici hepsiburada miydi ?

    artik hb bildigimiz eski hb degil, hb uzerindeki diger saticilar hb nin standartlarinda degil ve iade almama konusunda ellerinden geleni yapiyorlar. hb nasil calisiyor bilmiyorum, ancak faturayi kesen hb degilse iade olayi sancili olan bir surec ve eskiden oldugu gibi "yea isimi gormuyorsa iade ederimki" yaklasimi bize bas agrisi olarak geri donecek.

    bu nedenledir ki HB uzerinde urun bakarken ulk uyguladigim filtre "satici hepsiburada" filtresi oluyor ve daha ucuz bile olsa baska saticidan asla alisveris yapmiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zengier -- 7 Ağustos 2016; 21:24:09 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zengier

    satici hepsiburada miydi ?

    artik hb bildigimiz eski hb degil, hb uzerindeki diger saticilar hb nin standartlarinda degil ve iade almama konusunda ellerinden geleni yapiyorlar. hb nasil calisiyor bilmiyorum, ancak faturayi kesen hb degilse iade olayi sancili olan bir surec ve eskiden oldugu gibi "yea isimi gormuyorsa iade ederimki" yaklasimi bize bas agrisi olarak geri donecek.

    bu nedenledir ki HB uzerinde urun bakarken ulk uyguladigim filtre "satici hepsiburada" filtresi oluyor ve daha ucuz bile olsa baska saticidan asla alisveris yapmiyorum.

    Satıcı hepsiburada hocam. fatura hepsiburada. şimdi belgeleri hazırladım. yarın hakem heyetine gidiyorum. Bu arada kargoyu kabul etmedim, ürün onlarda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lvcom07

    quote:

    Orijinalden alıntı: zengier

    satici hepsiburada miydi ?

    artik hb bildigimiz eski hb degil, hb uzerindeki diger saticilar hb nin standartlarinda degil ve iade almama konusunda ellerinden geleni yapiyorlar. hb nasil calisiyor bilmiyorum, ancak faturayi kesen hb degilse iade olayi sancili olan bir surec ve eskiden oldugu gibi "yea isimi gormuyorsa iade ederimki" yaklasimi bize bas agrisi olarak geri donecek.

    bu nedenledir ki HB uzerinde urun bakarken ulk uyguladigim filtre "satici hepsiburada" filtresi oluyor ve daha ucuz bile olsa baska saticidan asla alisveris yapmiyorum.

    Satıcı hepsiburada hocam. fatura hepsiburada. şimdi belgeleri hazırladım. yarın hakem heyetine gidiyorum. Bu arada kargoyu kabul etmedim, ürün onlarda

    kolay gelsin, daha once ben de aldigim monitoru sirf goruntusunden memnun olmadigim icin geri gonderdim. ikiletmeden iade aldilardi. sanirim denk gelinen musteri temsilcisine gore, veya urunu alan kisiye gore farkli davranislar oluyor.




  • spacenet S kullanıcısına yanıt
    Size haksızlık edilmiş ama hocam. Paketi açılmadıysa ürünü cayma hakkıyla iade almaları gerekir. Almamaları aykırı bir durum.
  • smclk89 kullanıcısına yanıt
    İyi sallamışsın hocam.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.