Şimdi Ara

iPhone Yetkisiz Müdahale. Apple tamir etmedi. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
117
Cevap
4
Favori
21.402
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: slymngbs48

    Savunacak neyi varki böyle olmasi daha iyi direk haklı çıkarsınız
    Adamlar home tuşunu bozdu bundan beni sorumlu turuyolar yetksiz müdahale olduğu için cihazı açıp kapatınca böyle sorunlar olabiliyor diye. Cihaz il gürgençlerte pil değişimi yapıldığında tam 20.gününün akşamı teslim ettiler zaten şüphelenmiştim böyle bişey yapacaklarından. Apple destekte konuşurken birçok kişiye böyle yaptıklarını söylediğimde apple böyle bişey yapmaz gibisinden cümleler kurarak konuyu dağıtıyolar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ersinakar06 E kullanıcısına yanıt
    Gürgençler sabıkalı bir servis son zamanlarda müthiş bir şikayet var hep bu yetkisiz müdahale y7zünden benim cihazda bugün servise gelmiş tekrar, kapanma arizasi goruldu cihaz degisti demisler boyle bir sorun yoktu ne yaptiklarini bilmiyor bu adamalar eminim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: slymngbs48

    Gürgençler sabıkalı bir servis son zamanlarda müthiş bir şikayet var hep bu yetkisiz müdahale y7zünden benim cihazda bugün servise gelmiş tekrar, kapanma arizasi goruldu cihaz degisti demisler boyle bir sorun yoktu ne yaptiklarini bilmiyor bu adamalar eminim
    Gürgençler'in önünden geçmem artık. Yepyeni telefona yetkisiz müdahale duruma girdi bu adamlar yüzünden, thh bizi haklı buldu ve yeni ürünümüz gönderildi. Gürgençler'le hiç bir alışverişim olamaz artık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ersinakar06

    Peki tam nereleri hangi şirketleri dava ettiniz.

    Alıntıları Göster
    Ben üçünü de şikayet ettim apple, Vodafone, yetkili servis Bireysel Bilişim daha imkan olsa ABD yi felan şikayet edecektim. Hayatım boyunca hiç bu kadar kendimi çaresiz haksızlığa uğramış hissetmemiştim çok zoruma gitti yapılanlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: slymngbs48

    Gürgençler sabıkalı bir servis son zamanlarda müthiş bir şikayet var hep bu yetkisiz müdahale y7zünden benim cihazda bugün servise gelmiş tekrar, kapanma arizasi goruldu cihaz degisti demisler boyle bir sorun yoktu ne yaptiklarini bilmiyor bu adamalar eminim
    Apple destekteki kıdemli danışmana gürgençlerin kullanıcılarına mağdur bırakma yönünden yanlış yaptığını söylediğimde bu durumun mümkün olmayacağını söylüyolar, sürekli şikayet olduğunu söylediğimde ise böyle birley olsa bile benim haberimin olmayacağı söyleniyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  •  iPhone Yetkisiz Müdahale. Apple tamir etmedi.



    Dün başvuruyu yaptım bugün gürgençlerden savunması istendi yazıyor. Diğer şirketlerde başvuru bilgileri güncellendi diyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ersinakar06 -- 22 Ocak 2019; 18:48:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ersinakar06





    Dün başvuruyu yaptım bugün gürgençlerden savunması istendi yazıyor. Diğer şirketlerde başvuru bilgileri güncellendi diyor.
     iPhone Yetkisiz Müdahale. Apple tamir etmedi.

    9.1.2019 14:40:20 Savunması Geldi

    Bireysel 9 unda savunma verdi o şekilde bekliyor, ulan apple ne biçim işlerle uğraştırıyon bizi..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Christopher Moltisanti -- 22 Ocak 2019; 19:27:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Christopher Moltisanti



    9.1.2019 14:40:20 Savunması Geldi

    Bireysel 9 unda savunma verdi o şekilde bekliyor, ulan apple ne biçim işlerle uğraştırıyon bizi..

    Alıntıları Göster
    Şu an bende “Gündeme Alındı” - “Karara Bağlanıldı” yazıyor.(Bilir kişi atanmadı.)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ersinakar06

    Şu an bende “Gündeme Alındı” - “Karara Bağlanıldı” yazıyor.(Bilir kişi atanmadı.)

    Alıntıları Göster
    hadi hayırlısı bakalım benim 4650tl olduğu için il hakem heyeti bakıyor sizin ilçe olduğu için hızlı karar alınmış olabilir posta ile gönderiyorlar sanırım.
  • 27.11.2014 tarihli ve 29188 sayılı Resmi Gazetede yayınlanarak yürürlüğe giren “Tüketici Hakem Heyetleri Yönetmeliği”nin;
    "Bilgi ve belge isteme yetkisi" başlıklı 12 nci maddesinde "(1) Tüketici hakem heyeti, uyuşmazlık konusuna ilişkin her türlü bilgi ve belgeyi taraflardan, ilgili kişi, kurum ve kuruluşlardan isteyebilir.
    (3) İstenen bilgi ve belgelerin sunulması için tebliğ tarihinden itibaren en fazla otuz gün süre verilir. Talep edilmesi ve tüketici hakem heyeti başkanlığınca uygun görülmesi halinde bu süre uzatılabilir. " düzenlemesi,
    "İnceleme şekli" başlıklı 18 inci maddesi "(1) Tüketici hakem heyeti incelemeyi, raportör tarafından hazırlanan rapor ve ilgili belgelerin yer aldığı dosya üzerinden yapar. Gerekli görmesi halinde tüketici hakem heyeti ayrıca tarafları ve bilirkişiyi dinler." düzenlemesi,
    "Bilirkişi görevlendirilmesi" başlıklı 19 uncu maddesinde "(1) Tüketici hakem heyeti başkanı, çözümü özel veya teknik bilgiyi gerektiren hâllerde, taraflardan birinin talebi üzerine yahut re’sen, bilirkişi görevlendirebilir. Uyuşmazlık konusuna ilişkin bilgi ve belge isteme yazılarında verilen süre dolmadan uyuşmazlık konusunda bilirkişi görevlendirilemez. Tüketici hakem heyeti üyelerinin mesleklerinin gerektirdiği genel ve hukuki bilgiyle çözümlenmesi mümkün olan konularda bilirkişiye başvurulamaz.
    (3) Gerekli görülmesi halinde aynı uyuşmazlık için mevcut bilirkişiden ek rapor istenebilir veya yeniden bilirkişi görevlendirilebilir. " düzenlemesi,
    "Bilirkişi raporu" başlıklı 21 inci maddesinde "(2) Raporun hazırlanması için bilirkişiye verilecek süre, bilirkişi görevlendirilmesine ilişkin yazının bilirkişiye tebliğinden itibaren on beş iş gününü geçemez. Bilirkişinin talebi üzerine bu süre tüketici hakem heyeti başkanı tarafından on beş iş gününü geçmemek ve bir defaya mahsus olmak üzere uzatılabilir.
    (3) Belirlenen süre içinde raporunu vermeyen bilirkişi görevden alınarak, yerine bir başka bilirkişi görevlendirilebilir. " düzenlemesi,
    “Karar süresi” başlıklı 23 üncü maddesinde ise, tüketici hakem heyetine yapılan başvuruların, başvuru tarih ve sırasına göre en geç altı ay içinde görüşülüp, karara bağlanacağı; yapılan başvurunun niteliği, başvuru konusu, mal veya hizmetin özelliği gibi hususlar dikkate alınarak, karar süresinin en fazla altı ay daha uzatılabileceği ” hüküm altına alınmıştır.
    “Kararın tebliği” başlıklı 25 inci maddesinde ise, tüketici hakem heyeti kararının, alındığı tarihten itibaren on iş günü içinde taraflara yazılı olarak ve 11.2.1959 tarihli ve 7201 sayılı Tebligat Kanunu hükümlerine göre tebliğ edileceği, tarafların temsilinin avukatla yapılması halinde tebligatın avukata yapılacağı; kararların taraflara taahhütlü mektupla gönderilmesinin esas olduğu, gecikmesi halinde zarar doğabilecek işlerde, gerekçe belirtilmek suretiyle, memur vasıtasıyla tebligat yaptırılabileceği hüküm altına alınmıştır.
    Bu itibarla, yukarıda yer alan yönetmelik hükmü uyarınca Ankara Tüketici Hakem Heyeti Başkanlığına yapmış olduğunuz ......başvurunuzun yukarıda yer verilen yasal süre içinde karara bağlanarak başvuru yaptığınız Hakem Heyetince tarafınıza bilgi verileceği değerlendirilmektedir.
    Bilgilerinizi rica ederiz.
    Hakem Heyetleri Koordinasyon Daire Başkanlığı



    “Karar süresi” başlıklı 23 üncü maddesinde ise, tüketici hakem heyetine yapılan başvuruların, başvuru tarih ve sırasına göre en geç altı ay içinde görüşülüp, karara bağlanacağı; yapılan başvurunun niteliği, başvuru konusu, mal veya hizmetin özelliği gibi hususlar dikkate alınarak, karar süresinin en fazla altı ay daha uzatılabileceği ” hüküm altına alınmıştır.

    12 ay süreleri var adamların...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Christopher Moltisanti -- 24 Ocak 2019; 12:59:59 >




  • Christopher Moltisanti kullanıcısına yanıt
    Gelen karar fatura bilgisi eksik olduğu için reddedildi, Tamamlayarak tekrar başvurdum. Sizin durum nedir?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ersinakar06

    Gelen karar fatura bilgisi eksik olduğu için reddedildi, Tamamlayarak tekrar başvurdum. Sizin durum nedir?
    nesi eksikmiş?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkcnr

    Gürgençler'in önünden geçmem artık. Yepyeni telefona yetkisiz müdahale duruma girdi bu adamlar yüzünden, thh bizi haklı buldu ve yeni ürünümüz gönderildi. Gürgençler'le hiç bir alışverişim olamaz artık.

    Alıntıları Göster
    hocam size özel msj atamıyorum. thh kararı gerekçesi nedir?
  • enginsaat E kullanıcısına yanıt
    Bilirkişi inceledi ve tüketiciyi haklı buldu. Sonuç bu.
  • e_capkan kullanıcısına yanıt
    Ekteki fatura tam belli olmuyodu o yüzden tebligatta fatura bilgisi eksik yazmışlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • brkcnr kullanıcısına yanıt
    Kararı özelden gönderebilirmisiniz bende hakem heyetine başvurcam en azından sizin kararıda sunarım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar, 5s cihazımda aynı durumla bende karşı karşıyayım. Telefonumu servise verdim ve cihazda yetkisiz müdahale olduğunu ana kartı değişmiş olduğunu söylediler. Böyle bir şey mümkün değil çünkü daha önce telefonumu hiç servise vermedim. Bu durumda ne yapmamı önerirsiniz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: r._fdn

    Merhabalar, 5s cihazımda aynı durumla bende karşı karşıyayım. Telefonumu servise verdim ve cihazda yetkisiz müdahale olduğunu ana kartı değişmiş olduğunu söylediler. Böyle bir şey mümkün değil çünkü daha önce telefonumu hiç servise vermedim. Bu durumda ne yapmamı önerirsiniz?
    banada öyle dediler 6s cihaza anakarta yetkisiz müdahale var diyip cihazı garanti dışı bıraktılar.. telefonun gelmesini bekliyorum. tüketici hakem heyetine başvurcam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enginsaat

    banada öyle dediler 6s cihaza anakarta yetkisiz müdahale var diyip cihazı garanti dışı bıraktılar.. telefonun gelmesini bekliyorum. tüketici hakem heyetine başvurcam

    Alıntıları Göster
    Hangi servise vermiştiniz telefonu?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ersinakar06

    Hangi servise vermiştiniz telefonu?

    Alıntıları Göster
    İzmir Egemek'e vermiştim. Anakarta yetkisiz müdahele yapıldığı söylendi. garantisi devam eden cihazı başka bir yere verecek kadar salakmıyız!!!
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.