Şimdi Ara

Peugeot THP motorlara LPG

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
1
Favori
5.936
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar.

    Çoğu direkt enjeksiyonlu araçlar için uygun fiyata sıvı sistem kitleri çıkmış iken bu THP motorlar hala netliğe kavuşmuş değil. THP motorlu araç almak isteyenlerin aklında hep aynı soru: LPG takılabiliyor mu, hangi sistem oluyor, ne kadara mal oluyor, ne kadar randımanlı/mantıklı?

    Soruşturmalarıma göre BRC cephesinde karma çalışan BRC SDi sistemi var. Bu sistem ile rolantide ve motor sürekli mevcut yakıtın %25ini benzinli kullanım şeklinde kullanıyor. Yani rolantide %100 benzin, yolda giderken 10 litre yakıt yakıyorsanız 2.5 litresini benzin olarak tüketiyorsunuz. Fiyatı da 3500 lira civarı. Bu haliyle bu sistem hiç mantıklı gelmiyor.

    Daha uygun fiyata veya daha verimli çalışan, farklı marka cephelerinde çözümler mevcutmudur?

    Forumdaki LPG montajcılarını bekliyoruz merakla.
    @faruksevgili @mehmet_usta @murataycicek @....ŞAFAK OTOGAZ....







  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exit to DOS
    Peugeot THP motorlara LPG
  • Selamlar. Thp motorlar hakkında bildiklerim şu şekilde;
    Bu motorlara lpg dönüşümü yapmadan önce soğuk ve sıcak motor dyno testi yapılıp sonuçları aldıktan 1 hafta sonra aynı testlerin tekrar yapılması gerekmekte.
    Testler bittikten sonra eğer araçta benzin pompasında sorun yok ise, turbo düzgün çalışıyor ise lpg dönüşümü sorunsuz olur. Ben bizzat 120 hp üretemeyen 508 biliyorum. Lpg takmadım, servisten geldi bi tane rölantide çalışmasını beğenmedim dönüşümünü yapmadım. Hassas araçlar, çok ta tavsiye etmem açıkçası...
    Kıssadan hisse, makine den emin olun dönüşümü öyle yaptırın. Her ustaya da güvenmeyin, piyasa da yapmadığı araçları çok yaptık diyen bir sürü firma var...
    Saygılarımla...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RFB

    Selamlar. Thp motorlar hakkında bildiklerim şu şekilde;
    Bu motorlara lpg dönüşümü yapmadan önce soğuk ve sıcak motor dyno testi yapılıp sonuçları aldıktan 1 hafta sonra aynı testlerin tekrar yapılması gerekmekte.
    Testler bittikten sonra eğer araçta benzin pompasında sorun yok ise, turbo düzgün çalışıyor ise lpg dönüşümü sorunsuz olur. Ben bizzat 120 hp üretemeyen 508 biliyorum. Lpg takmadım, servisten geldi bi tane rölantide çalışmasını beğenmedim dönüşümünü yapmadım. Hassas araçlar, çok ta tavsiye etmem açıkçası...
    Kıssadan hisse, makine den emin olun dönüşümü öyle yaptırın. Her ustaya da güvenmeyin, piyasa da yapmadığı araçları çok yaptık diyen bir sürü firma var...
    Saygılarımla...

    Ustam sağolun bilgilendirmeleriniz için,

    Sorunsuz olur derken hangi kit, ne şekilde, ne kadara?




  • Yazılımı olan her marka... Montaj önemli, usta önemli, bize çoğu bayilerden gelen sorunlar yanlış manifold işlemi ve lehim yapılmadan montajlanmış elektrik tesisatları...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RFB

    Yazılımı olan her marka... Montaj önemli, usta önemli, bize çoğu bayilerden gelen sorunlar yanlış manifold işlemi ve lehim yapılmadan montajlanmış elektrik tesisatları...


    Bu kısımları anlıyorum. Ancak yine karma sistem mi. Mesela siz nasıl montajlıyorsuuz ve çalışması nasıl. Sadece rolantide tüketim onun haricinde hep lpg mi? Ve montaj ücretleri nasıl? Bu kısımın cevabını arıyorum.
  • Rölanti karma diyelim...
    Ortalama 3000 tl fiyatı var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada haftaya c5 thp var montaj, paylaşırım face de ve topikte

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RFB

    Rölanti karma diyelim...
    Ortalama 3000 tl fiyatı var


    Araç giderken benzin yakıyor mu, yani silindirlerden biri benzinle mi çalışıyor. Karma anlayışı nasıl? Daha ayrıntılı
    quote:

    Orijinalden alıntı: RFB

    Bu arada haftaya c5 thp var montaj, paylaşırım face de ve topikte
    Çok iyi olur.
  • Benzine geçiyor fakat siz anlamıyorsunuz. Sistem sıra ile benzin enjektörlerini çalıştırıyor. Bu işlem çok hızlı ve sessiz oluşmakta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RFB

    Benzine geçiyor fakat siz anlamıyorsunuz. Sistem sıra ile benzin enjektörlerini çalıştırıyor. Bu işlem çok hızlı ve sessiz oluşmakta.

    Ne kadarlık bir benzin tüketimi oluyor ve geçiş ne zaman ne şekilde oluyor? Yolda giderken tüketilen yakıtın %25i benzin mi oluyor?
  • Kısmen, %30 ortalama tasarruf.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar ben bu araca takmıyorum bu motor LPG'yi seven bir motor değildir

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu araca yönelik sıvı sistem LPG neden geliştirilmiyor takılmıyor anlamıyorum. Bütün direkt enjeksiyonlu araçlara gelmiş iken THP'ye uygun hale getirmek bu kadar mı zor.
  • Maalesef bu Peugeot Fransa arabası LPG'ye seven bir motor teknolojiklerini destek vermiyor sadece bu motor için söyleyebilecek durum bence Budur hiç sevmediğim motor çeşidi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  •  Peugeot THP motorlara LPG
     Peugeot THP motorlara LPG
     Peugeot THP motorlara LPG
     Peugeot THP motorlara LPG

     Peugeot THP motorlara LPG
     Peugeot THP motorlara LPG
     Peugeot THP motorlara LPG
     Peugeot THP motorlara LPG


    Peugeot Thp motor Brc Lpg dönüşümü




  • Yakın zamanda Peugeot RCZ aracıma LPG kiti taktırdım... Detay bilgi isteyen olursa seve seve yardımcı olurum...
  • Sırf şu motorlardaki muamma, stabil bir çözümün olmayışı başka altetnatiflere yonelinmesine sebep oluyor. D sınıfı benzin+lpgli bir araç almak istiyordum, 508 leri çok beğeniyordum. Sırf bu durumdan dolayı lpg konusunda soru işaretleri bulunmayan D sınıfı benzinli bir arac tercih ettim (1.6T insignia).

    Keske sivi sistem kitler THP motorlu araclara da takılabilse. Karma sistemi hic mantıklı bulmuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Exit to DOS kullanıcısına yanıt
    hayırlı günler
    aracınız için sorunsuz PRİNS tavsiyemiz
    detaylı bilgi için info@cetinsayotogaz.com 02165749733 05324888991
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YUSUFPRİNSİZMİR

    Merhabalar ben bu araca takmıyorum bu motor LPG'yi seven bir motor değildir

    Siz bir Prins bayi olarak bunu söylüyorsunuz ama Prins'in THP motorlar için uygun kiti mevcut. Benim Peugeot RCZ aracımda 1 yıldır Prins VSI DI 2.0 kiti var ve ben gayet memnunum
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.