Şimdi Ara

Sony Xperia M5,Marshmallow Sonrası!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
3.072
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Xperia M5'i çoğu kişi duymuştur,gerek sorunlarıyla,gerek bitmek bilmeyen kapanma illetiyle şunuyla falan..Herkes iyi bir telefon,kullanışlı diye alıyor,gerçekten de öyle..Ben bu telefonu 25 Şubatta kendime aldım.En ufak bir sorun yok,güncelleme ile hepsi çözüldü dendi,eve geldim.9 gün boyunca çok iyi kullandım,en ufak sıkıntısı yoktu,aşırı memnundum.Ama 9 gün sonra telefon Wi Fi'ye bağlanmadı.Açık gösteriyor ama tanımıyor.Eğer kayıtlı ağlardan bakıp Bağlan dersem de Ağa Bağlanamıyor diyor,yeniden başlatmak zorunda kalıyorum.5 dakika Wi fi,3 dakika yeniden başlat şeklinde kullandım telefonu bir hafta,dayanamadım aradım servisi,yetmedi Vatana gittim.''Yeni bir güncelleme daha gelecek ve sorunlarınız çözülecek,eğer düzelmezse bize yollayabilirsiniz.'' dediler,diğer güncelleme gelmişti oysa ki o gün,bekledim 3 gün,düzelmedi sorunlar tekrar aradım,yine aynı şeyi dediler...
    Temmuz ayında Marshmallow dağıtıldı M5'e biliyorsunuz.Sorunlar düzeldi mi? Kesinlikle hayır! Artık Wifi'ye bağlanabiliyor ama internet vermiyor,sürekli kopuyor ve 3. kopmadan sonra telefon ölümüne kasıyor,ardından ekranını kapatıyor,5 dakika boyunca açılmıyor,dokunmatik kitleniyor.Yeniden başlatıyorsunuz,Wifi açılmıyor,tıklıyorsunuz,tepki vermiyor,tekrar donuyor telefon,tekrar 5 dakika kilit..Bitti mi? Bitmedi! Telefon kendini yeniden başlattığında,donuyor giriş ekranında ve şarj bitesiye- kadar o ekranda kalıyor,başlatamıyorsunuz,kapatamıyorsunuz.Dün 4 saat boyunca giriş ekranında kaldı,telefon öylesine ısındı ki..
    Şimdi arkadaşlar,bana bir akıl fikir verin de şunu parçalamayayım.Bu illet telefonu ne yapayım? Servise yollayıp iade isteyim diyorum ama verirler mi şüpheliyim.Garantiye yollamıştım bir kez ama hiç bir sorun düzelmeden geri geldi.Sorun yazılımsal çünkü belli.Yorumlarınızı bekliyorum.







  • Aynı sebepten ötürü çözülmediyse 3.'ye servise verdiğinizde isterseniz değişim yapmak veya ücret iadesi yapmak zorundalar.
  • Bende mart başında aldım bu telefondan şu ana kadar bir tek sorun yaşamadım ısınıyor sadece onu da servise sordum normal dediler kasma donma yaşamadım hiç bence sen cihazı tekrar tekrar gönder yenisini vermek zorundalar vermezlerse tüketici haklarına başvur yada başvuracaginı söyle 😊 ben Android 6 ya yükselttim herşey güzel de bildirim çubuğunda saat geri de kalıyor kilit ekranı ana ekran duvar saatleri normal bildirim ekranı bozuk ilk defa böyle bi şey başıma geldi varmı başka aynı sorundan muzdarip?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Değişim hiç bir şekilde yapmam.Tüm aileme Sony aldık,bir ben almamıştım,dedim bende alayım,olay ortada.Sony'yi çok sevmeme rağmen bir daha hiç almamayı düşünüyorum.Aynı sorundan yaşayan varsa ya da çözebilen,lütfen yazsın.
  • ucuz mucuz ama Sony'dir dedik hata ettik. Lanet olsun böyle hatalı telefona, paramı ve zamanımı helal etmiyorum.
  • rogersin R kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle kardeşim,pişmanım.
  • AkifGR kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun genel olarak halkımız marka olarak bakıp alıyor telefonları ve aldıklarında karsılastıkları sorunu çok bilinmeyen ucuz bir markada bile görmüyorlar lgde keza aynı sonyde bir çok sorunları mevcut sony nin yeni çıkardığı xperıa x e bakarsak 2400 fiyatı var işlemci tasarım 1000tlik telefon gibi sırf marka yüzünden fiyat koyuyorlar sorununuza değinecek olursak bazı arkadaşlarında yazdığı gibi 3 kez servise verdiğinizde iade hakkınız mevcut aynı zamanda au durumdada iade hakkınız mevcut olabilir üretimden yazılımla kaynaklı bir sorun olduğu için iade etmek istediğinizi belirtin sony yetkililerini arayıp görüşün umarım iade alırlar ve sorundan kurtulursunuz kolay gelsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim cihazda hiç bir sıkıntı yok
  • ByMustafa59 kullanıcısına yanıt
    Hocam benim rev4 cihaz, garantiye yolladım iade isteyerek. İlk cihazımı da yollamıştım kapanma sorunu nedeniyle yenisini vermişlerdi, bu da 6.0 sonrası sorun çıkarttı işte. Ücreti alabilir miyim? 3.kez yollamak şart mı? kısaca hakkımız nedir biraz açabilir misiniz?
  • rogersin R kullanıcısına yanıt
    Hocam sorun yazılımsal sizle alakalı değil iade etmeleri gerekir diye biliyorum servisi arayıp konusun durumu belirtin gerekli işlemleri yaparlar diye umuyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bendede aynı sorun var sony m5 bildirim çubuğundaki saat geride kalıyor güncellemeden sonra oldu 😒 Başka sorunum yok genel olarak memnunum hijyenik telefon yıkayabiliyorum 😊kamera 2 - 3 saniye geç açıyor ama kaliteli çekim yapıyor. Su altında havuzda canavar 1.6 metreye kadar dalıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Marshmalow sonrası sürümden kaynaklanıyor 5.1 e gecin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de büyük bir hevesle M5 aldım ama maalesef pişman oldum. Kamerası iyidir dedik ama istediğim performansı alamadım. Akvaryum balıklarımın fotoğraflarını artık daha net ve kaliteli çekerim diyordum ama nerdeee? Dakikalarca uğraştım net bir fotoğraf alamadım. Sony Xperia M5,Marshmallow Sonrası!!! Sony Xperia M5,Marshmallow Sonrası!!! Sony Xperia M5,Marshmallow Sonrası!!!
    İlk foto Xperia M ile çekildi. Diğerleri M5 ile. Beyaz zeminde bir cismi çekerken hiç net görüntü alamıyorum hep bulanık çıkıyor. Biraz açı vererek çekiyorum anca çekebiliyorum net fotoğraf. Reklamında tanıtımında çok hızlı odaklanıyor falan demiyorlar mı bu cihaz için?
    Bir de başka bir hata tespit ettim, Eğer harici diskteki resimleri bilgisayarınıza kes yapıştır derseniz dikkat edin arada 1-2 resminiz güme gidiyor. Bir bakmışsınız numaralar kaymış, video resim olmuş. Bunu birkaç kere denedim aynısı oldu. O nedenle kes yapıştır demeyin, mutlaka kopyala yapıştır deyin. Bakalım daha neler çıkacak. İnşaallah garantisi bitmeden ne sorun çıkaracaksa çıkarır da iade ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi closer10 -- 14 Kasım 2016; 9:5:5 >




  • Xperia M5 kronik sorunlu bir cihaz kim derse desin. 6.0 geçmemle birlikte cihazı 4 kere teknik servise götürdüm. adamlar cihazın sıkıntılı olduğunu bir türlü kabul etmiyorlar son kez götüreceğim eğer değişim çıkmazsa tüketici haklarına gideceğim.
  • Evet, telefonu garanti servislerine iade ettim ve ortaya çıkan durum gerçekten de gülünç...
    Garantiye vereli 41 gün oluyor :) Aynen öyle. 41 gündür telefon gelmedi. Telefonun sorunlu olduğunu, yapılamadığını söylüyorlar, değiştirmeye çalıştıkları telefon 1100 liralık telefon. Boşuna 300 tl zarara girmemi bekliyorlar. En sonunda lanet olsun diyerek Xperia X A ULTRA telefonu ile değişimi kabul ettim. İki gün içerisinde mağaza da değişim işleminin olacağını söylediler, üstünden bir hafta geçti... Resmen telefonun üstüne çöktüler ve vermiyorlar :D Siz siz olun, Sony almayın, aldırtmayın, varsa gidin satın. Sorun çıktığında da unutun o telefonu derim. Süründürmekten başka bir şey değil şu yaptıkları.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.