Şimdi Ara

Sıfır Vw caddy şu piyasada alınabilecek en saçma ve mantıksız ticari arabadır

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
1.595
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Geçenlerde arkadaşlarla tartıştık. Vw Caddy'nin çok mantıksız oldugunu bir türlü anlatamadım. Ben demiyorum teknik veriler ortada.

    2.0 Motordan 102hp 250nm tork alıp, bunu millete ittiren vw mühendislerinde değil hata, hata bizim insanımızda. Alman arabası abiiii yeeeaaa, 2000 motor var ğapışak mı derler. Ama kendisinden 4/5 oranında ucuz, fiat diye küçümsenen 1.6 doblonun bu 2.0 caddy'i tokatlayacğını bilmezler.

    Konfor, Yol tutuş, Oturaklılık, malzeme kalitesi vs. vs. konularda caddy sınıfnın lideri olabilir. Ama gel gelelim o kadar para verdikten sonra bi zahmet konforlu olsun. Zaten devletin paraya ihtiyacı var. Ocak ve Temmuz aylarında olmak üzere 1500tl vergi de o konforun bedeli olur

     Sıfır Vw caddy şu piyasada alınabilecek en saçma ve mantıksız ticari arabadır

    Ayrıca o motorun 4.1 ortalama yakıt tüketimi oldugunu hiç zannetmiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sahin261 -- 29 Temmuz 2016; 11:54:17 >







  • Peki hocam
  • Şuan en mantıklı ticari courier. O olmazsa Doblo. 90 bin arkası makaslı kediye veren vosvoscuları anlamıyorum. Benimle otobanda dalga geçer. 1.3 motorla bile bir süre sonra plaka okuturum ama benim araba daha güvenli yeaa

    Yaw he he
  • quote:

    Orijinalden alıntı: saru08

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Dediğiniz doğru araç 2.0 olduğundan dolayı pahalı, VW hata yaptı, Golf 7'de ve Passat'ta kullandığı EA288 1.6 TDI'ı koyacaktı Caddy'e, o zaman daha iyi satardı, 110 veya 120 beygirle de çekişi yeterli olurdu.
    105lik Doblo'da öyle uçan kaçan bir araç değil yanlız, torkuna aldanmamak lazım, Caddy'de 102 beygir ama fazladan hacim avantajı var sonuç olarak ikisini de kapıştırmadan şu geçer diyemeyiz. 2.0 Caddy'nin gücü bir hayli kısılmış olduğu için chiple önü bir hayli açık




  • Abstraction kullanıcısına yanıt
    gelceğin 1.7 dti'si olabilir. DPF, CAT, EGR, Big turbo enişte spec caddy 200hp
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahin261

    gelceğin 1.7 dti'si olabilir. DPF, CAT, EGR, Big turbo enişte spec caddy 200hp
    tamam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dörtçeker

    Bu mesaj silindi.
    Zaten eskisi kadar çok görülen bi araç değil yollarda. İlk kasaları peynir ekmek gibiydi.
  • Doblo ve Partner-Berlingo ikilisi bu sınıfın lideridir bence.Sırf motorlarından dolayı bile bunu hakediyolar.
  • Neye göre hesapladınız bu işi, pahalı olmasının nedeni ötv filan değil ticarilerin ötvleri motor hacmine göre alınmaz, mtv de motor hacmine göre alınmaz, hepsinin mtv si eşittir, vw cady şuan tek makaslı ticari olarak ve konforu diğerlernden düşük olarak satılıyor ama millet Alman diye alıyor.
  • Adı üstüne "ticari" olan bir araç için gereksiz lüks ve fiyat fazla.

    Bizde bu araçlar ticari değil aile için kullanılıyor daha çok. Dolayısıyla üstte yazdığım da geçersiz kalıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgur_gs_91

    Neye göre hesapladınız bu işi, pahalı olmasının nedeni ötv filan değil ticarilerin ötvleri motor hacmine göre alınmaz, mtv de motor hacmine göre alınmaz, hepsinin mtv si eşittir, vw cady şuan tek makaslı ticari olarak ve konforu diğerlernden düşük olarak satılıyor ama millet Alman diye alıyor.
    Caddy, Doblo'dan tokat yesin; 10 tane Doblo alır burada çekiliş yapıp 10 kişiye dağıtırım.

    Bence alınacak en güzel ticari Caddy'dir.

    1 kere kullandım, çok keyifli bir ticari. Aynı şekilde Doblo'da kullandım koltukları hariç iğrençti.

    Bir de arkaya yarı bağımsız süspansiyon koymuşlar ne alakaysa... Ticari arabaya bağımsız süspansiyon koyuyorlar kafaya bak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Respectformuslims

    Şuan en mantıklı ticari courier. O olmazsa Doblo. 90 bin arkası makaslı kediye veren vosvoscuları anlamıyorum. Benimle otobanda dalga geçer. 1.3 motorla bile bir süre sonra plaka okuturum ama benim araba daha güvenli yeaa

    Yaw he he

    1.3 motorla hiç bir caddyi geçemezsin. Yerin dibine sokulacak motor 2.0 102 beygir ama 1.3 dobloyada geçilmez. Abartmaya gerek yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru

    quote:

    Orijinalden alıntı: Respectformuslims

    Şuan en mantıklı ticari courier. O olmazsa Doblo. 90 bin arkası makaslı kediye veren vosvoscuları anlamıyorum. Benimle otobanda dalga geçer. 1.3 motorla bile bir süre sonra plaka okuturum ama benim araba daha güvenli yeaa

    Yaw he he

    1.3 motorla hiç bir caddyi geçemezsin. Yerin dibine sokulacak motor 2.0 102 beygir ama 1.3 dobloyada geçilmez. Abartmaya gerek yok.

    Alıntıları Göster
    zaten caddy i ticariden çok mpv diye alıyor bizim millet.




  • Ne hizlanmasi ne keyfi liseliler. Ticari arac mal tasimak icin uretilir ve bunun icin alinir.

    Motoru guclu vs diye insanlar gazliyor bu araclarla, hic yapilmamasi gereken hareketler yapiyorlar.

    Aman diyip bu ticari araclarla gazlama isine girmeyin. Emin olun ayni hizda bir sedanla kaza yaparsaniz bu araclar icindekinden daha az zarar gorursunuz.
  • Samsunda comfortline Dsg sini cayır cayır alıyorlar.Bence fena arabada değil.Doblo felan bu araç kadar tok ve kaliteli değil.Curye zaten ufak kornet fena değil onunda arkası çok küt garip tasarımı var.Caddy nin fiyatını bilmiyorum ama 75-80 civarı ise alınır.Dizel otm c sınıfı araçlar 100 bin..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru


    quote:

    Orijinalden alıntı: Respectformuslims

    Şuan en mantıklı ticari courier. O olmazsa Doblo. 90 bin arkası makaslı kediye veren vosvoscuları anlamıyorum. Benimle otobanda dalga geçer. 1.3 motorla bile bir süre sonra plaka okuturum ama benim araba daha güvenli yeaa

    Yaw he he

    1.3 motorla hiç bir caddyi geçemezsin. Yerin dibine sokulacak motor 2.0 102 beygir ama 1.3 dobloyada geçilmez. Abartmaya gerek yok.

    Arkadaşımın 2016 kedisini tokatladım. Onun şöförlüğü bozuksa banane ben geçtim e5 te




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Samsunda comfortline Dsg sini cayır cayır alıyorlar.Bence fena arabada değil.Doblo felan bu araç kadar tok ve kaliteli değil.Curye zaten ufak kornet fena değil onunda arkası çok küt garip tasarımı var.Caddy nin fiyatını bilmiyorum ama 75-80 civarı ise alınır.Dizel otm c sınıfı araçlar 100 bin..
    o nasıl motor öyle
  • cadyy nın arka koltuklarına oturmacaksanız alınabilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yolcu07

    cadyy nın arka koltuklarına oturmacaksanız alınabilir
    ticari araçları kapıştırmak tokatlaştırmak filan...zaten kafa bambaşkaymış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgur_gs_91

    Neye göre hesapladınız bu işi, pahalı olmasının nedeni ötv filan değil ticarilerin ötvleri motor hacmine göre alınmaz, mtv de motor hacmine göre alınmaz, hepsinin mtv si eşittir, vw cady şuan tek makaslı ticari olarak ve konforu diğerlernden düşük olarak satılıyor ama millet Alman diye alıyor.

    Kamyonet, panelvan sinifi araclarda mtv 1900cc alti ve ustu olarak iki gruptur.
    Eski fiat doblolarin 1.9 jtd olanlarinin tutulmama sebebi budur. Ruhsatta 1910cc diye yazdigi icin fazla vergi.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.