Şimdi Ara

| Gearbest Türkiye | (2559. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
52.783
Cevap
804
Favori
4.098.127
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
158 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 25572558255925602561
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhabalar.
    Siparis vermiş olduğum v3, 29.05.2020 den beri "edi received" statüsünde beklemekteydi. Dhl e mesaj atıp durumu sordum. Verdikleri cevaba göre kargom almanyadan Türkiye'ye dogru yola çıkmış. Bundan sonraki aşamada ptt tarafından teslim alınıp gerekli işlemler ardından teslimi planlaniyormuş. Bunun da 10 iş günü sürmesi bekleniyormuş.
    Mailin görüntüsünü ekte atıyorum. Paylasmak istedim. Bilginize.

    | Gearbest Türkiye |

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yani bu aşamadan sonra gönderici firma ürünü göndermekten vazgeçecek bir pozisyonda değil artık iş turkiyedeki ptt ve gümrük organizasyonlarında diye anlıyorum ben.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • speedyuss S kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler bilgilendirme için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • speedyuss S kullanıcısına yanıt
    Ozaman herhalde TIR’la gönderdiler uçak olsa bu kadar sürmez ben de aynı kargoyu bekliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Universal72 -- 2 Haziran 2020; 10:42:29 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Tır ile yola çıktıysa ayın 1'inde yola çıkmıştır. 1 hafta içerisinde Türkiye'ye varmış olur. Muhtemelen gelecek hafta işlemler başlar.
  • İşin o kısmında birden çok olasılık var malesef.(Tır, Gemi, ülkemiz sınırlarına girmiş fakat ptt tarafindan kabul yada teslim alınmasını bekliyor olması gibi vb.)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birde sınır kapıları kapalıydı en son. Açıldı mı tekrar? Neyse bu hafta sonuna doğru netleşir herşey.
  • 23 inden beri v2 pro gümrükte tutuluyor şeklinde beklemedeydi. Tarafıma ısrarla telgraf gönderildiği söylendi ancak gelen giden bir evrak olmadı.Bulundugum ile göndermeleri için 5 iş gününün geçmesini bekliyordum ancak hala bir hareket olmayınca email adresine satıcının 200 USD yazdığı fatura ve sipariş ekran görüntüsünü yolladım. Faturayı düşük yazmış ama ben riske atmak istemedim ve 2037 lira yazılı ekran görüntüsünü yolladım.takribi yarım saat içinde 756 lira gümrük vergisi çıkarılmış. Ürün depodan çıktı bile.Para böyle birşey sanırım gelsin diye çalışmayan sistemi harekete geçiriyor.
    Benim icin kötü bir alışveriş deneyimi oldu açıkçası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TirelessMidfielder -- 2 Haziran 2020; 18:15:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Değerli arkadaşlar,

    Lojistik sorunundan dolayı son partideki s5 max siparişleri askıya alınmıştı. Firma ile görüşmeler doğrultusunda anlaşmaya varıldığı söylendi bugün. S5 max siparişleri iptal edilmedi, tarafınıza teslim edilmek üzere dağıtıma çıkmış bulunmaktadır, bilginize.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GearBest.com

    Değerli arkadaşlar,

    Lojistik sorunundan dolayı son partideki s5 max siparişleri askıya alınmıştı. Firma ile görüşmeler doğrultusunda anlaşmaya varıldığı söylendi bugün. S5 max siparişleri iptal edilmedi, tarafınıza teslim edilmek üzere dağıtıma çıkmış bulunmaktadır, bilginize.
    Bugünün en güzel haberi diyebilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    Hayırlı olsun öncelikle. İşi yavaşlatan PTT maalesef, burada firmadan kaynaklı bir pürüz gözükmüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • speedyuss S kullanıcısına yanıt
    Almanya deposundan geri çekilen herhangi bir paket yok. Siparişler toplu gönderildiği için gecikme yaşanabiliyor bazen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ecan16 E kullanıcısına yanıt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GearBest.com kullanıcısına yanıt
    Ben dedim bu iş mutlaka çözülecek, o kadar uğraş ve emek var teşekkürler üstad :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GearBest.com

    Değerli arkadaşlar,

    Lojistik sorunundan dolayı son partideki s5 max siparişleri askıya alınmıştı. Firma ile görüşmeler doğrultusunda anlaşmaya varıldığı söylendi bugün. S5 max siparişleri iptal edilmedi, tarafınıza teslim edilmek üzere dağıtıma çıkmış bulunmaktadır, bilginize.
    Merhabalar. Gearbest global sizin destek ve faydanızın farkında mı bilmirum ama. Ürün geldiğinde yorum olarak ve mail/ticket ile sizin desteklerinizi ön plana çıkartmak istiyorum. Emeklerinizin karşılığında sizin için farkındalık yaratmak istiyorum. Nasıl yapabilirim. İsminiz mi söyleyim, GB Tr mi diyim, Donanımhaber mi diyim. Nasıl yapayım ???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecan16

    Bugünün en güzel haberi diyebilirim.

    Alıntıları Göster
    Evet günün güzel haberi diyebiliriz.

    Site den bağımsız olarak yine site yetkilisi arkadaşın ( @GearBest.com ) bana ve forum sakinlerine yardımı için teşekkür ederim.
  • GearBest.com kullanıcısına yanıt
    Peki ne zaman düzelir? Ürünü teslim almışım gibi görünüyor. Dün satıcıya da msj yazdım ama cpv vermemiş. Bizimle iletişime geçin yazan kısma yazdım, oradan da cvp gelmiş satıcıyla iletişime geçin diye 😩



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kedi82 -- 2 Haziran 2020; 13:30:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GearBest.com kullanıcısına yanıt
    Bu çinden gelen s5 max mı acaba? Siz benim için iptal talebi oluşturmuştunuz ya ama ürün gelecekse ben iptal etmek istemiyorum Gearbest, sadece yanlış biyere bastığım için şu an teslim edildi görünüyor ya o düzelsin istiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GearBest.com kullanıcısına yanıt
    Öncelikle bu platform sizin işiniz buradan gelir sağlıyorsunuz buna saygım var.emekler zayi olmamalı ve karşılığını bulmalı. Lakin soylediklerinize katılmıyorum. 6 sında verdiğim siparis 9unda sevk edildi ancak 14 ünde yola çıktı.ptt kabulü 23 ünde gerçekleşti. Gerek gearbest gerek diğer sitelerde Çin'den gelen ürünler 2 günde İst gumrugune girerken 5 gün ürün bekletme(ürün biriktirme/toplu sevkiyatı) ve 9 günde almanya-turkiye sevkiyatını "sorunsuz" görüyorsanız birşey diyemeyeceğim ancak ben buna kötü deneyim diyorum. Bir küçük tavsiye olarak artık kampanya mesajlarinizdaki "daha az vergi çıkacak" ve "daha hızlı gönderilecek" ibarelerinizi kaldırınız.
    İyi forumlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TirelessMidfielder -- 2 Haziran 2020; 13:35:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • S5 maxlerden dün gümrüğe girip de vergisi hesaplanan ya da işlemi tamamlanan var mı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 25572558255925602561
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.