Şimdi Ara

Banggood 9 ay önce aldığım tablet bozuldu (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
3
Favori
5.092
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tamam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • soyken kullanıcısına yanıt
    Küçük bir şehirde yaşadığımı markayı bilen herhangi bir servisin olmadığını yazdım, cevap bekliyorum hocam. Batarya sorunundan emin olabilsem sorun değil aslında kendim de değiştirebilirim.
  • ironmangs kullanıcısına yanıt
    Kardeşim cihazın elektrikte kapanmaması sorunun bataryada olduğunu gösteriyor. Zaten bu markanın bataryaları problemli. Bende de hi8 var ve neyse ki bir sorun çıkarmadı henüz.
  • Peki hocam sorun pil kalitesi mi? yoksa pilin bağlantıları ile ilgili mi?
  • Bağlantısıyla alakası yok sorun tamamen pilin kalitesiyle alakalı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bize geri gönderin diyorlar, kargoyu ödeyeceğiz demişler sanırım.

    If so, how about you send back to us for free repair?

    If you would like to accept, you should send it back to us. Before sending back, about the return shipping costs, would you please check the lowest shipping fee which can be tracked from your side and tell us the price? Thank you in advance!

    Look forward to your reply.
  • ironmangs kullanıcısına yanıt
    bize geri gönderdin demiş fakat göndermeden önce kargo ücretiyle alakalı araştırma yapın demiş. en uygun kargo fiyatını araştırın ama sizin tarafından takip edilebilmeli ve bize ne kadar ücreti olduğunu bildirin dmeişler.
  • berkay956 B kullanıcısına yanıt
    Kargo ücretini ödemek istedikleri sonucu çıkmıyor mu ben mi çok pozitif baktım yoksa. :)
  • ironmangs kullanıcısına yanıt
    Tam olarak öyle birşey söylememiş olsalarda üslup olarak biz krşılayacagız demişler gibi:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MOHER

    Kardeşim cihazın elektrikte kapanmaması sorunun bataryada olduğunu gösteriyor. Zaten bu markanın bataryaları problemli. Bende de hi8 var ve neyse ki bir sorun çıkarmadı henüz.

    Bende çıkardı ne yapacağım bilmiyörüm bilgisi olan biri varsa bana ulaşsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ironmangs

    Kargo ücretini ödemek istedikleri sonucu çıkmıyor mu ben mi çok pozitif baktım yoksa. :)

    Sonuç ne oldu?
  • Hocam sonuç ne oldu ?
    Bende bi akıllı saat almıştım gönderin ücretsiz tamir ettirelim diyorlar fakat kargo ücretini ödemeyi kabul etmiyorlar bi türlü. 500 point filan verelim diyorlar bu point ne işe yarıyor bilgisi olan var mı?
  • merhaba, tableti geri gönderdim, kargo 67 TL tuttu (kara nakliyesi ile). kargo ücreti makbuzunu bize gönderin demişlerdi maille, gönderdim 67 TL nin yarısını ödediler. 2-3 ay bekledim ne oldu bizim tablet vs diye mailler attım bu arada. Tabletiniz tamir edilemiyor. Aynı üründen ama bu sefer 32 GB olanından gönderelim dediler. Ben de dual boot için 32 gb yeterli değil ayrıca bu modelin kronik bir çok sorunu varmış şeklinde cevap yazdım para iadesi istedim, iade aldım. 180 günlük paypal olayına en son girin banggood 3-4 gün içinde cevap yazar adamlar o konuda iyiler, ilgileniyorlar. Haklı olduğunuzu anlarlarsa sorun çıkarmazlar aynı prosedür geçeli olur diye düşünüyorum. 12 ay garantinin arkasında duruyorlar. Ama gönderim kargo ücretinin yarısı size ait.
  • Gönderirken tablet içinde 32 gb microsd kart unutmuşuz, bir de tableti kılıfla göndermiştim. Kılıfı (yine başka bir model 10.6 inç tablet düşündüğümden) ve kartı sordum ulaşamıyoruz dediler ve hem kartın bir benzerini hem de kılıfın sıfırını ücretsiz adresimize gönderdiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ironmangs -- 5 Şubat 2017; 11:49:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ironmangs

    merhaba, tableti geri gönderdim, kargo 67 TL tuttu (kara nakliyesi ile). kargo ücreti makbuzunu bize gönderin demişlerdi maille, gönderdim 67 TL nin yarısını ödediler. 2-3 ay bekledim ne oldu bizim tablet vs diye mailler attım bu arada. Tabletiniz tamir edilemiyor. Aynı üründen ama bu sefer 32 GB olanından gönderelim dediler. Ben de dual boot için 32 gb yeterli değil ayrıca bu modelin kronik bir çok sorunu varmış şeklinde cevap yazdım para iadesi istedim, iade aldım. 180 günlük paypal olayına en son girin banggood 3-4 gün içinde cevap yazar adamlar o konuda iyiler, ilgileniyorlar. Haklı olduğunuzu anlarlarsa sorun çıkarmazlar aynı prosedür geçeli olur diye düşünüyorum. 12 ay garantinin arkasında duruyorlar. Ama gönderim kargo ücretinin yarısı size ait.

    Cevabiniz icin tesekkurler. Sorununuzun cozulmesine sevindim.
    Bir donanimhaber mudavimi olarak hem kendi tecrubemle, hem de bu forumdaki bircok arkadasin yazdiklarina bakarak sunu net olarak soyleyebilirim:
    1. Yurtdisinda fiyatlar ucuz ama garanti olyi sikintili sozu kesinlikle yanlis. Ozellikle belli basli sitelerden alisveris yapiyorsaniz yurt disi garanti olayi kesinlikle sorunsuz. Allah yurtici garanti servislerinin eline dusurmesin cevaplari standart: Kullanici hataci. Biz bir sey yapamayiz. Ancak yurtdisi firmalar sonuna kadar urunlerinin arkasindalar. İster urun tamiri ve degisimi olsun, ister para iadesi olsun, isterse kargo ucreti olsun hic sorun cikartmiyorlar.
    2. Allah kotu insanlarla karsilastirmasin. Boyle bir durumda yurt ici, yurt disi farketmiyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • ironmangs kullanıcısına yanıt
    Ironcugum tableti tr den alsaydin ne kadar fark ediyordu ? 32 gb alt model mi oluyor ? Tr de olsa giderdin thh ye dava acardin ust modelini catir catir alirdin.Birisi vardi oyle adami oyaliyorlardi laptop almisti tamir edilemiyordu sonra bin tl daha pahali ust modeli vermislerdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • flyer_mig kullanıcısına yanıt
    flyer_mig' cim 32 gb alt model oluyor, aldığım tablet 64 gb ve pro olandı. Tr de 10.6 inç dual boot tablet olsaydı ve dava vs göze alırdım. ayrıca tablet o günkü kurla (150 usd idi fiyat) 450 TL ye geliyordu. O fiyata ve özelliklerde Tr de benzer tablet yoktu.

    http://www.banggood.com/CHUWI-VI10-3G-Intel-Z3735F-Quad-Core-10_6-Inch-Dual-OS-Tablet-p-975800.html
    http://www.banggood.com/CHUWI-VI10-WIFI-64GB-Intel-Z3736F-Quad-Core-10_6-Inch-Dual-OS-Tablet-p-983464.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ironmangs -- 9 Şubat 2017; 10:55:45 >




  • Acil yardım edin lütfen !!

    2016 ağustos ayında banggood dan chuwi hi8 pro tablet aldım bozuldu şarj almiyo açılmıyo. Donanım arşiv i (banggood mu aliexpress mi chuwi mi) ,konulu videoyu özledim chuwi sitesine maille bildir falan diye anlatıyor ama hiçbirşey bilmiyorum yardım edin lütfen. ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sarphkn S kullanıcısına yanıt
    chuwi ye değil direk banggood a yazın,

    -video resim vs isteyecekler
    -yerel bir tamircide tamirini yaptırabilirseniz, tamirat bedelini ödeyelim diyecekler,

    üstteki çözümler için ben, tamiratını yapabilecek yerel bir tamirci yok demiştim.

    -en son bize gönderin diyecekler, kargo ücretinin yarısını kendileri ödemeyi kabul ediyorlar, 15 usd üstü için. 50 TL gibi tutar kargo ücretiniz, sizin tablet küçük çünkü.
  • Nasıl göndericem onlara tableti adresleri falan yok bide kargonun yarısını nasıl ödüyorlar ve tablet oraya gittikten sonra ne oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.