Şimdi Ara

TTNET'in Tarafıma Söylediği Yalan (Yeni gelişmeler)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
678
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 3 yıllık TTNET'liliğimin sonunda kampanyasız devam etmem ve ödediğim yüksek fatura sebebiyle farklı bir servis sağlayıcıya geçmek için iptal fax'ı çektim.

    İkna biriminden döndüler 16mb/s 100gb akk yi yalın internet olarak 69 tl ye teklif ettiler.
    kabul ettim. Tarafıma bir kargo geleceğini benden imza alacağını söylediler , eyvallah dedim. Bu arada beni yeni tarifeye geçirdiler.

    Aradan 20 gün geçti kargo margo yok piyasada. Tek şifre ile bi bakayım dedim. Ne göreyim eski kampanyasız kol gibi kazık tarifeye geri dönmüşüm.

    Aradım ne ayak bu diye . Biz size döneceğiz felan filan ,şikayet kaydı açtırdım. Telefonla dönülsün diye de belirttim.
    Bekle bekle arayan yok , saolsunlar bi mail attılar. Zaten burda kendi kendilerine tufaya düştüler. Söz uçar yazı kalır.

    Bana kargo çıkışı yapılmış , kargocu adresime gelmiş üstüne bir de ben reddetmişim kargoyu.. Bu şekilde bir dönüş yaptılar.

    Kargo şirketini aradım . Önce ağzının kenarıyla böyle bir çıkış olmamış dedi. Tamam dedim bunu sizden yazılı olarak isteyeceğim bunun için de dilekçeyle başvuracağım çünkü bu olay komple yargıya taşınacak dedim. Görevli bir tutuştu 20 günlük tüm kayıtlara baktı ve kendinden emin olarak hayır yok böyle birşey dedi. Eyvallah dedim kapattım.

    Ttneti tekrar aradım , şikayet kaydımı güncelleyin söylediğiniz yalanı da ekleyin lütfen ve bu sefer telefonla ulaşın dedim. eh küh kem küm neyse yeni kayıt açtırdım.


    Özet geçiyorum :) TTNET alenen , kanıtlı bir şekilde tarafıma yalan söyledi. Ve bana kol gibi faturayı ödetmeye devam ediyor.


    Hoş biraz araştırdım hangisine geçeyim hangisi sorunsuz diye. Sonra tekrardan Türkiye'de müşteri odaklı değil de para odaklı bir sistem olduğunu hatırladım . Okadar bariz bir şekilde insanları kandırıyorlar ki.


    Tavsiyeleriniz var ise dinlemekten mutluluk duyarım.
    Gelişmeleri burdan aktaracağım.

    Sevgiyle kalın :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tuff88 -- 19 Mayıs 2016; 15:57:23 >







  • hocam gerekli bilgi ve belgelerle tuketici hakem heyetine basvur bi ihtimal tabi hizmeti taahhut sonuna kadar ucretsiz kullanma imkanin var ama kesin sonuc alirsin telefon saatlerini dokumu felan al yapistir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tuff88 T kullanıcısına yanıt
    Keşke ttnet konuşmasını falan kayda alsaydın.Kargocudanda delilleri aldıktan sonra gidip bir avukata savcıya falan tazminat davası aç sonunda kazanacağın kesin ise.

    Çünkü biri hakkını aramazsa bir başkasına sürekli bunları yapmaya devam edecekler.Bunların aklının başına gelmesi lazım.
  • Benimde ttnet müşteri hizmetleri ile bi görüşmem oldu müşteri hizmetleri anlayışsız ve kaba insanlar. Lar diyorum cunki birden fazla görüşmem oldu. Bu kadar para verip aradıgımda kendini padişah sanan ukala insanlarla ugraşamam. Sol kullanıyorum ttnet güzel paketler olur diye aradım aramaz olaydım. Şimdiye kadar Sol ve Vf müşteri hizmetleri iyi geldi bana.
  • Çok teşekkürler arkadaşlar.

    Elimde onlarla yapılmış bir telefon görüşmesinin kaydı yok. Zaten mahkemede bizim görüşmelerimizi gerekirse hakim talep eder bu şirketten.

    Aşağıda verdiğim şikayet kaydı görseline ve kargo şirketinden alacağım çıktıya dayanarak şirketi dava edeceğim.

    Ayrıca hakikaten kibarlıktan bihaber müşteri hizmetleri. Herhangi bir ürün tanıtırken yada satarken şirinlik üzerine şirinlik yapıyorlar.Ancak bir şikayet dile getirdiğiniz zaman yada teknik destek almak istediğiniz zaman hem cahil yerine koyuyorlar hem de kaba saba konuşuyorlar.

    10 bin kişi de dava etse aynı anda bu tutumlarından vazgeçmezler . Yavuz hırsız misali.
    1 lira fatura ödeme avukat dayarlar ama hemen kapına. Kendi hataları olduğu zaman peki ?

     TTNET'in Tarafıma Söylediği Yalan (Yeni gelişmeler)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tuff88 -- 18 Mayıs 2016; 18:13:28 >




  • Tuff88 T kullanıcısına yanıt
    Tazminat alma imkanınız varsa oraya kadar dahi götürün, olurda anlaşma veya ikna etmeye çalışırlarsa avukatları sakın oralı olmayın.Bunların başına bu tarz şeylerden gelmedikçe akıllanmayacaklar.Bildiğin eşkıyalık hırsızlık yapıyorlar.
  • Tuff88 T kullanıcısına yanıt
    İptal ettir sende ne diye arıyorsun.Git Telekom müdürlüğüne iptal ettir Başka İSS'ye geç ne diye bunların ağzının kokusunu çekiyorsun.
    Telefon ile iptal olacağını sanan bir milletiz işte TTnet size iyi bile yapmış dua edin 150 TL felan gelmemiş iptal bedeli , damga vergisi , hat açma kapatma ücreti , bağlantı ücreti vb.
    59 TL Taahhütsüz 150 Gb kullanıyorum ve aynı hızı ve bilgili müşteri hizmetleri ile sorunumu çözüyorum anında hızımı yükseltiyorlar.
    Türk telekom halen müşterisini sömürmeye devam ediyor
  • NitroNos kullanıcısına yanıt
    Hocam burda benim takıldığım tek şey enayi yerine konmak. Şuan 3 haftalık bir seyahatim var. Dönünce değiştireceğim illa ki . Bedava 6 yıl sonsuz hızda internet verseler de istemiyorum zaten.
    Ama böyle alenen yapılan şeyler insanın canını sıkıyor. Tek derdim o . Yoksa hızında parasında felan değilim. Anlaşmam biteli 1 yıldan fazla oluyor yoksa. Kapattırmak istedim , ikna birimindeki arkadaş gayet güzel kibar konuştu . Ben de dedim e ne uğraşacam olsun bitsin. Sonrasında böyle gayet yüzeysel gayet net yalan söylemeleri , bunu anlamayacak kadar salak olduğumuzu düşünmeleri felan. Tamamen duygusallık yani :))
  • sol ve ttnet kapatma işlemlerini merkeze gidip yaptırın.

    caydırmak için vaat ettikleri hiçbir şeye inanmayın. Tamamrn yalan söylüyorlar.
  • pphammer kullanıcısına yanıt
    Ben de isterdim uydunetli felan olayım ama Çanakkale/Eceabat burası henüz fiber altyapımız bile yok :) Seçeneklerimiz az malesef..


    Konuyla alakalı yeni gelişmeler var .

    Bugün şikayet kaydım üzerine tekrar arandım. Bana yine kargo gönderildiğini fakat teslim almadığımı söylediler.
    Dedim kardeşim madem böyle bunu ispatlayalım ben sizinle değil kargo şirketiyle uğraşayım. Böyle deyince bi sessizlik oldu :)
    Benimle kargo sürecini paylaşın dedim , bu bilgiyi size veremeyiz dediler. Saçma değil mi :) Salak yerine konmak tam olarak bu işte.
    Dedim kardeşim kargo benim adıma değil mi , evet. Ozaman verin takip kodunu hakikaten almayan bensem susup oturayım. Paylaşamayıııız .
    Dedim yazılı başvurayım ozaman sizin de bu bilgiyi paylaşmadığınızı belirteyim. Bi sessizlik. Bir saniye bilgilerinize ulaşıyorum.

    Bana MNG kargo takip kodu verildi. Üstüne basa basa bu kargoyu ben Çanakkale'den teslim almamışım öyle mi dedim. Bir kem küm. Sonra evet bu kargoyu teslim almamışşsınız.
    Yok dedim öyle değil ben bu kargoyu Çanakkale'den mi teslim almamışım. 2 kem küm 1 evet.. Eveti kaptım. Dedim ben şunlarla bir görüşeyim tekrar arayacağım sizi.

    MNG kargo'nun müşteri hizmetlerini aradım. Bana bu kargonun adıma çıktığını fakat adresin Denizli/Bozkurt olduğunu söylediler. Bu bilgiyi 2 kere daha teyyit ettirdim kapattım.

    Müşteri hizmetlerini tekrar aradım. Dedim şikayet kaydım vardı , onu güncellemek istiyorum. E dedi kaydınız var ama kapanmış. Dedim nası kapanmış sorun çözülmedi ki.
    Siz benim kaydımı aynen kopyalayın ve şunları ekleyerek yeni bir kayıt açın. Tarafınızdan az önce arandım. Bana kargoyu çanakkaleden teslim almadığımı söylediler.
    Fakat kargo çanakkaleye hiç gelmemiş..Bana bu yalanı söyleyen müşteri temsilcisini ayrıca şikayetlerime ekleyin.

    Şikayet kaydınız güncellendi tufan bey.
    Siz eski müşterimizssiniz , yeni kampanya tekliflerini dinlemek isterseniz ..

    Hayır kardeşim benim sorunum bu zaten , yeni kampanya felan istemiyorum. Birdaha okur musunuz tam olarak yazılanı.

    Eski kayıt....
    E peki neden müşteri temsilcisini eklememişsiniz. Onu da ekleyip tekrar okuyun.

    Ekledim tufan bey , başka birşey var mı . Hayır.


    Özetle , 2 konuşma kaydımda yaklaşık kaç kere salak yerine konulmaya çalıştığımı siz tespit edin.

    Sevgiyle kalın :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tuff88 -- 19 Mayıs 2016; 15:55:36 >




  • Türk net öneririm 150gb taahüt yok 1000dakikada ev teli veriyo.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aslında devletin bu gibi durumlarda tüketicilerin danışabileceği bir sistem otuştmalı. Belkide vardır. Alo tüketici hattı gibi bişiler varmı ki? Bize yol yordam gösterecek neler yapılması nasıl yapılması gibi bilgilendirme yapacak bir DEVLET kuruluşu gerekli..
  • mehmet_alp M kullanıcısına yanıt
    btk var diyeceğim ama tüketiciden çok firmaları kollayan bir devlet kuruluşu kendileri
  • Tuff88 T kullanıcısına yanıt
    hocam bimer şikayet edinhttps://www.turkiye.gov.tr/turk-telekom
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.