Şimdi Ara

LG TV kayıp kanal ve 4k Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
27.302
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,
    Geçenlerde LG 43UH650V aldım. Servis kurulumunu yaptı, USB den kanal attı ama "hata verdi, siz kanalları baştan aratırsınız" deyip gitmişler. Kanal listesine baktığımda bazıları yoktu. Biz de yeni uydu bağlayıp fabrika ayarlarına döndükten sonra tüm kanalları arattık. Ancak bazı kanallar yine yok. örneğin 18, 19 dan sonra 22 ye atlıyor. 20, 21 yok. 30dan 37ye atlıyor. kanal sıralamaya girdiğim zaman da aynı. 37.kanalı alıp ta 36ya taşıma gibi bir durum yok çünkü 36 diye kanal yok.
    Bir de TRT 1 ULTRA HD kanal var gözüküyor ancak açılmıyor. Sebebi uydunun tam ayarlı olmamasından mı yoksa farklı bir sebepten mi kaynaklanmaktadır?
    Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.



  • rockcash kullanıcısına yanıt
    merhaba, aynı sorunları bende yaşıyorum, siz çözüm bulabildiniz mi?
  • rerod R kullanıcısına yanıt
    evet buldum. kanal ayarlaryna girince sa? üstte atla/gizle gibi bir seçenek var. Test yayynlary yada görüntü alynamayan kanallary kapatyyor tv kendili?inden. o seçene?e tyklayynca tüm kanallar gözüküyor. sonrasynda USB ile tüm kanallary laptopta kanal syralama programy ile syraladym. sorun ortadan kalkty. hatta gereksiz kanallary da sildim. ?imdi sorun yok. TRT 4K da düzeldi. sanyrym hala deneme a?amasy sorunlary. kolay gelsin.
  • Üst yorumdaki gibi değil de, müşteri hizmetlerinin yönlendirmesiyle başka bir şekilde yaptım. Lg nin sayfasında da yazıyormuş söylediklerine göre. Mevcut kanal sıralamanız silinip, baştan kurulacak.
    Kanal ayarlamada Turksat değil diğer operatörler seçili olacak şekilde arama yapılması lazım, bir iki ayarı daha var, web sitesinden yönergeleri takip ederek ilerlemenizi tavsiye ederim. Aksi durumda ayarları bozma ihtimali de var. Müsait olduğumda mesajı düzeltip anlatmaya çalışacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar, bu sorunu bende yaşıyorum. Bende öyle bir bölüm göremedim! Rica etsem ayrıntılı yazabilir misiniz?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.