Şimdi Ara

Asus R7 370 Fan Yaprağı Kırıldı Yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
603
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Forum ahalisi merhaba. Ekran kartı tozlanmış. Söküp kompresör ile temizlerken elim fana çarptı ve tek yaprağı kırıldı. Yerine yapıştırdım oldu da fakat hafif titreşim yapıyor. İçim rahat etmedi sonuçta 6 aylık kart. Servis ile görüştüm göndermemi söylediler ama göndermek istemiyorum kim bilir kaç para servis kitleyecekler. Dışarıdan satılan fan bulamadım. Bildiğiniz yedek parça satan ya da şu fanı bulabileceğim bir yer var mı? Yardımlarınızı bekliyorum.



  • Servise yollayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tek careniz teknik servise gonderip gorusmek

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Servise yapistirmadan gonderseydiniz musteri memnuniyeti kapsaminda degisim bile alabilirdiniz neden garantisi olan kart'a boyle bir islem uyguladiniz...yedek parca uretimi yapildimi bulunabilirmi biraz zor servis zaten parcayi muhtemelen firmadan talep edecek yerinizde olsam yapistirma islemini temizler servise gonderirim kartinizi ileriye yonelik verimli kullanma adina...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uygun bir fan bulursun takayım diye ön soğutma konsolunu açarsın ve olay biterrr garanti kapsamı dışına çıkar zaten kendin söylüyorsun 6 aylık kart diye yazık edersin anca
  • Servis kullanici hatasi der buyuk ihtimal ama gene de gonder.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dikkatli olmak lazım beceriksizlik buna denilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TSBurak61

    Dikkatli olmak lazım beceriksizlik buna denilir.

    bi fan kırdı diye adama beceriksiz demeye hakkın yok, belki beceride seni 3e 5e katlar nerden biliyorsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    quote:

    Orijinalden alıntı: TSBurak61

    Dikkatli olmak lazım beceriksizlik buna denilir.

    bi fan kırdı diye adama beceriksiz demeye hakkın yok, belki beceride seni 3e 5e katlar nerden biliyorsun

    +1
    Üstelik kasanın içinde normal halde çalışırken kırılan ekran kartı fan yaprağı dahi gördüm.Belki üretim hatasıdır.Siz ürünü servise gönderin.Bizim servislerdeki işgüzarlara laf anlatmak zordur ama çareniz yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AC Kiriklar -- 12 Mayıs 2016; 17:35:26 >
  • jimhendrix kullanıcısına yanıt
    Bu konuda dikkatli olmak lazım beceriksizlik tamamen
    Herşeyi üretim hatasına bağlamayın ben burada kimleri tanıdım aletleri bozan servise gönderen üretim hatası diyenleri
  • TSBurak61 kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım hasta zihniyeti ile Ne işin Var burada babanın oğlumu duruyor karşında millete hakaret etmek alışılagelmiş düzenin olabilir ancak forumda bilgi sahibi olmaya ihtiyacı olan insanlara bu yaklaşım ile Ne umuyorsun anlamıyorum...üslup konusunu düzeltmeden cümle kurmanız kabul görülüyorki sizin becerinize kalıyor....
  • servise gönder dostum, kullanıcı hatası diyebilirler ama yapacak bir şey yok
  • klement kullanıcısına yanıt
    Dostum onun iyliği için diyorum ekran kartı temizliyor temizlerken fan yaprağını kırıyor masrafa giriyor boşu boşuna senin yaklaşımın çok yanlış konuyu daha nerelere getiriyorsun.
  • adama zaten yaşadığı pişmanlık yetmemiş olacak sizin yaptığınız beğenildi tabii konuyu yanlış yere çekmiyorum adam,hata yapmış doktor (veteriner) kafasına çekiçle vuruyor bunu yanlışı doğrusu yok..kullanıcılara hakaret etmek forumdaş olarak kabul etmek akıl işi değil aynını kendiniz için düşündüğünüzde hak veriyorsanız tabii...
  • tak bi kasa fanı cırt kelepçe slikon ile tuttur devam
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.