Şimdi Ara

( Tüketici Hakkı ) Ürün Hasarlı Çıktı - Bilgili Arkadaşlar Konuya

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
732
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Anneler günü için anneme şehir dışında olduğumuz için hediye göndermek istedik.

    Media markt üzerinden mikro dalga fırın aldık , ürün bugün annem evde olmadığı için komşuya teslim edilmiş , akşam annem ürünü almış ve içini açınca ürün hasarlı çıkmış.

    Hemen medimarkt aradım ama klasik suçu bize ve kargo firmasına yüklüyor , ürün kargocunun yanında açılıp tutanak tutturulacakmış sizinde bildiğiniz gibi kargo firmaları Türkiye ' de nerdeyse evin önüne atıp geçiyor , tutanak diyorlar ürünü biz almadık zaten , bize teslim etseler kargo firması bir nebze haklı görecem ürünü biz bile teslim almadık

    Kargo firmasına mesai saatleri dışında ulaşılmıyor ama onlarında cevabı belli ürüne imza atılmış ama imza alıcının değil nasıl bir savunma yapacaklar merak ediyorum

    Bize gözüken yol bunlar bizi uğraştıracakları oldukları için sizden bu prosedürleri yaşamış varsa bilgi istiyorum ne yapmam gerek

    Düşünün bir ürün alıyorsunuz 3 gün önce ürün hasarlı geliyor Media markta göre ürün elimizde kalmış oluyor bu mu hizmet

    Yardımlarını bekliyorum







  • en ufak bilgisi olan yorum yapsın arkadaşlar bilgiyi esirgemeyin

    konu yanlış yerde ise uygun bölüme taşınabilir
  • Dostum geçmiş olsun ürün dış kutuda hasar var mı ? hasar var ise bi nebze belki (zaten buna %1 ihtimal veriyorum) kanıtlayabilirsin zaten prosedür budur. Ürün gelir kargoyu alırsın imzanı atarsın kuryeyi bekletirsin ürünü kuryenin karşısında açarsın hasarlı ise iade edersin ki artık kargo firmalarının yeni savunması (ürünün orjinal ambalajı hasarsız ise yapacak bişey yok bizi ilgilendirmez) vb. tarzında oluyor. Tecrübeyle sabit.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zlatan07

    Dostum geçmiş olsun ürün dış kutuda hasar var mı ? hasar var ise bi nebze belki (zaten buna %1 ihtimal veriyorum) kanıtlayabilirsin zaten prosedür budur. Ürün gelir kargoyu alırsın imzanı atarsın kuryeyi bekletirsin ürünü kuryenin karşısında açarsın hasarlı ise iade edersin ki artık kargo firmalarının yeni savunması (ürünün orjinal ambalajı hasarsız ise yapacak bişey yok bizi ilgilendirmez) vb. tarzında oluyor. Tecrübeyle sabit.

    ürünü biz almadık hocam komşuya teslim etmişler
  • Dark Brotherhood kullanıcısına yanıt
    Oda ayrı bir sıkıntı tabi. Ürün sahibine teslim edilmemiş. Ayrıyetten bir tutanak tutturabilirsiniz. Çünki teslim edilmesi gereken kişi teslim almamış bunu savunma olarak çekebilirsiniz. Güvenmediğim insana teslim edilmiş diyebilirsiniz. Çirkeflik yapın hocam acımayın kargoculara. İnanın neler görüp neler duyuyoruz. Sizin emeğinizi şuan hiç ettiler. K.bakmasın kimse.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zlatan07

    Oda ayrı bir sıkıntı tabi. Ürün sahibine teslim edilmemiş. Ayrıyetten bir tutanak tutturabilirsiniz. Çünki teslim edilmesi gereken kişi teslim almamış bunu savunma olarak çekebilirsiniz. Güvenmediğim insana teslim edilmiş diyebilirsiniz. Çirkeflik yapın hocam acımayın kargoculara. İnanın neler görüp neler duyuyoruz. Sizin emeğinizi şuan hiç ettiler. K.bakmasın kimse.

    yok acımam , belki ürün onların yüzünden hasar aldı nasıl kargo taşıdıkları boy boy ortada videolar ile

    benim üzüldüğüm nokta Türkiye'deki firmaların tavrı , 1 yıldır amazondan alışveriş yapıyorum tr den pahali olanları bile onlardan alıyorum müşteri memnunuyetleri öyle güzelki , işte anneler günü hediye alak dedik insanların sevinçlerini kursaklarında bırakıyorlar bence en büyük yaptırım bunun üzerini olmalı




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.