Şimdi Ara

iPhone 6 Değişim Cihazı Hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
396
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar herkese öncelikle merhaba, başımdan geçen olayı en başından anlatmak istiyorum.

    Kasım ayında faturamın üstüne iPhone 6 cihazı satın aldım.. Cihazı daha sonra Şubat ayının başında Pupa aracılığıyla teknik servise yolladım.. O zaman yolladığımda ana ekran tuşunda sorun vardı ve hoparlörü cızırtı yapıyordu.. Değişim cihazı olarak elime ulaştı ve bu cihaz 1 ay süre geçmeden ön kamerasında kayma ve ana ekran tuşunda yeniden bir sorun oluştu.. Cihazı tekrardan WIT aracılığı ile servise yolladım.. Cihazın ön paneli (ön kamera, ekran, ana ekran tuşu) değişerek tamir edilip yollandı.. Yine bu cihazı aldıktan sonra bu sefer ekran yanıt vermemeye başladı ara ara kendiliğinden kapanıp açılıyor, ekran yanıt vermiyor.. Apple müşteri hizmetlerinde kıdem departmanı ile görüştüm ordaki yetkili kişi bir video çekmemi istedi bu sorunla alakalı, o olmadan cihazın değişimini yapamayacağını belirtti.. Bende bunun üzerine bugün bu sorunu yaşadığım an bir video çektim ve kendisine ilettim.. Sormak istediğim şu acaba bu cihaz diyelim yeniden değişti, yine sorun yarattı diyelim bu sefer cihazı iade etmem mümkün mü ? Tüketici hakları konusunda pek bir bilgim yok malesef.. Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim..







  • Verdiğiniz ücret karşılığı hakem heyeti veya tüketici mahkemesine başvurabilirsiniz. Para iadesi ancak karar sonrası oluyor. Ben bu sekil 9 ay sonra paramı alabildim. Sabır ederim diyorsan firmayla muhatap olmadan iade talebinde bulun. Kolay gelsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zahidow -- 23 Nisan 2016; 0:26:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zahidow

    Verdiğiniz ücret karşılığı hakem heyeti veya tüketici mahkemesine başvurabilirsiniz. Para iadesi ancak karar sonrası oluyor. Ben bu sekil 9 ay sonra paramı alabildim. Sabır ederim diyorsan firmayla muhatap olmadan iade talebinde bulun. Kolay gelsin

    Daha önce bununla alakalı Vodafone'daki arkadaşlarla görüştüm. Cihazın 3 defa servise gidip gelmesi gerektiğini belirttiler
  • ibrahiimacr kullanıcısına yanıt
    Ben iki swap bir de servis maceram olmustu benim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.