Şimdi Ara

Kargo Şirketinin Teslimat Yapmaması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
2.534
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    Antalya Merkez'de ikamet etmekteyim. Yurtiçi Kargonun evime uzaklığı yaklaşık 1.5km.
    Ancak kargomu 6 gün boyunca şubede bekletiyorlar. Kargo adresim tam olmasına rağmen adres eksik, alıcı kargoyu kabul etmedi gibi notları da sisteme girmeyi ihmal etmiyorlar.

    Ben hiç gelmediklerinden eminim.

    Söz konusu kargo firmalarını nereye şikayet edebiliyoruz? Şikayet ettiğimiz taktirde delil olarak ne sunabiliriz? Daha önceden bu süreçleri yaşayan arkadaşların veya bilgisi olanların yardımlarını rica ederim.



  • kertenkele16 K kullanıcısına yanıt
    yok mu bilgisi olan?
  • Hocam annemin isitme cihazi kargodaydi ve önemli cihaz oldugu icin tum gun evde durduk kargo bekledik ne gelen var ne giden.. Ertesi gun kargoya gittim kargo orda tabi not dusulmus sisteme evde yoktular gibi.. Dedim butun gun evdeydim hadi diyelim calisan zil o an tutukluk yapti fakat kapida hicbir kargo kagidi yoktu ne ayaksiniz siz dedim? Kargoda ki kisi bana dagitim elemaninin ismini verdi isterseniz sikayet edebiliyosunuz dedi.. Eve dondum sinirim gectigi icin sikayet etmedim.. Bu olayi yurt ici kargoda yasadim... Sikayet etmek gerek aslinda.. Yine yurt ici kargoda baska bi olay yasadim kargom gelmedi aradim yine, adamlarda kargo adima teslim edilmis gozukuyor dedim t..sak mi geciyosunuz? Sonra geldi kargom gun icinde.. Bazen yapiyolar sacmalik.. Fakat o geciken kargodan dolayi maddi zarara ugradiysaniz burda daha once gormustum 2hafta once filan gecmise bakin biri dava acmisti.. Sonucu ne olur bilmiyorum hukukcu degilim..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emrahgms kullanıcısına yanıt
    Anladım, farkl bir bilgisi olan var mı peki?
  • kertenkele16 K kullanıcısına yanıt
    Yurtiçi kargo kurumsal bir şirket.sizin bulunduğunuz bölgedeki şubenin elemanlarını yurtiçi kargonun müşteri hizmetlerine filan şikayet etmeyi deneyin.
    Şikayetvar'ı deneyebilirsin.

    Bunların dışında zarara uğradıysan tazminat davası açabilirsin fakat sözleşmeyi incelemeden kesin birşey diyemem.size belirttikleri teslimat süresi burada önemli çünkü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beratad

    Yurtiçi kargo kurumsal bir şirket.sizin bulunduğunuz bölgedeki şubenin elemanlarını yurtiçi kargonun müşteri hizmetlerine filan şikayet etmeyi deneyin.
    Şikayetvar'ı deneyebilirsin.

    Bunların dışında zarara uğradıysan tazminat davası açabilirsin fakat sözleşmeyi incelemeden kesin birşey diyemem.size belirttikleri teslimat süresi burada önemli çünkü.

    Şikayetvar ve Müşteri Hizmetleri denendi, çözüm alınamadı.
    Hukuki süreç, hakem heyeti vs. bilgisi olan var mı? İşin legal tarafıyla?
  • kertenkele16 K kullanıcısına yanıt
    Birader hiç bir detaylı bilgi vermemişsin işin legal tarafıyla ilgili yardım istiyorsun.Dalga mı geçiyon.
    Kargoyu kimin gönderdiği belli değil.Kargo parasını kimin verdiği belli değil.Mal mı aldın yoksa birisi sana birşey mi gönderdi belli değil.Malın değeri ne kadar belli değil.Zarara uğradın mı uğramadın mı belli değil.
    Ayrıca kargo şubesi 1,5 km uzakta diyorsun.Gidip şubeden bizzat al,sonrada 10 kere şikayetini yap.
  • beratad B kullanıcısına yanıt
    Gittigidiyor'dan vermiş olduğum bir sipariş.
    Kargo içeriğinin önemine bakılmaksızın burada birilerinin işi yapmama durumu söz konusu. Spesifik olarak soruyorsan da, ürün elime geç geçtiği için ölmedim, yaşıyorum, maddi kaybım yok.
    Ama Yurtiçi kargo şubesinin alışkanlık haline getirmiş olduğu bir olay bu. Ayda 1500 TL daha kar edelim diye bir kişiye daha istihdam sağlamama konusunda ısrarcı olan bir şube. Eksik elemanla çalıştıklarını her siparişimde belirtiyorlar.

    İşlerini düzgün yapmadıklarından dolayı şikayet edebilir miyim? EVET
    Bu şirketler yasal izinler alınarak kurulmuş, bir şeyleri taahhüt ediyor. Değil mi?
    Sonuçta kargo parası ödenirken ''Adrese Teslim'' şeklinde ödendiği için ekstra maliyet ödüyor muyum? EVET.

    Bu durumda 1.5 KM uzaklıktaki şirketten kendim almak zorunda değilim, alacak olsam adrese teslimat seçeneğini işaretlemem.
    Kusura bakma @beretad, evde anneme gidip de kendin al diyemiyorum kargoyu, zira kargo şubesinin açık olduğu zamanlarda çalışıyorum.




  • kertenkele16 K kullanıcısına yanıt
    Zararın yoksa hukuken yapabileceğin birşey yok.İstersen ilçe tüketici hakem heyetine şikayet etmeyi dene ama birşey elde edemezsin.

    Ha bu arada inanır mısın bilmem sorunun ilginç bir sorun olduğu için bugün arkadaşlarıma da sordum onlarda benim düşündüğüm gibi cevap verdiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beratad -- 21 Nisan 2016; 20:30:46 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.