Şimdi Ara

Tofaşa 32/36 weber karbüratör

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
3.301
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar 99 s doganım var benzınlı 4 lu headrs 51 duz boru 4 tırnakda bujı lerım mevcut 32/36 weber karbürator takacagım orjınalından karbüratörden farkı olurmu gidişinde sizce ?



  • aracınıa takan hıc yokmu arkadaşlar
  • Merhaba arkadaslar bendede 91 sahin var 1.6 motor bende 4 lu manifolt ve abart kumandali egzoz takmayi dusunuyorum 51 lik boru mu takkaliyim fazlsda bilgim yok bana yardimci olurmusinuz nasil bir yol izlemeliyim neler yapmaliyim neler almaliyim simdiden tskler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DoGuSuM D kullanıcısına yanıt
    Benzinde kullanıcaksanız weberin farkı olucaktır tabi ama lpg de fark oluşmaz.
    Headers motorun rahat nefes almasını sağlar fakat hızlandırmayı geciktirir. Sıkıştırma gecikmesinden dolayı, orijinal manifold daha seridir. 51 lik boru yakıtı artırır sesi toklaştırır bundan dolayı abarth egzos kullanıldığında takılır. kumandalı taksanız ekipler eğilip aracın altına bakıyorlar direk trafikten men ediyorlar.. Bilginize.. İyi akşamlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • akyurt kullanıcısına yanıt
    aracım benzınlıdır 4 lu headrs mevcut 51 duz boru eksoz hıc bışe yok ama vana takacagım ortasına hızlanma gecıkır yazmıssınız ilkkez sızden duydum bu zamana kadar herkez arac gıtsın dıe hep headrs takıyor orjınalı daha ıyı hava akıs daha rahat cıksın dıe onu takarız normalde :/
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.