Şimdi Ara

Mazda Mx-5 Hard Top değil Fastbback ile Geldi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
1.652
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mazda Mx-5'in soft top versiyonundan sonra beklenenen hard top versiyonu yerine daha rijit daha az ağırlığa sahip olan ve daha şık duran fastback versiyonu ile New York otomobil fuarında tanıtıldı.
    Bence biraz Porsche havası kazanmış araç.
     Mazda Mx-5 Hard Top değil Fastbback ile Geldi

     Mazda Mx-5 Hard Top değil Fastbback ile Geldi

     Mazda Mx-5 Hard Top değil Fastbback ile Geldi

     Mazda Mx-5 Hard Top değil Fastbback ile Geldi

     Mazda Mx-5 Hard Top değil Fastbback ile Geldi








  • Surus kabiliyetlerine sapka cikarilir ama tasarim bence kotu
  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    Profil falan iyide bu on arka tasarim olmamis. Arka cok gereksiz dar ve havada on tarafta farlar minicik kalmış. Biraz makyaja ihtiyaci var cidden
  • Fastback, Fiat'a da gelir mi acep?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şıh Hazretleri

    Fastback, Fiat'a da gelir mi acep?
    Arkayı kurtaramamışlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OnurD7

    Arkayı kurtaramamışlar

    Alıntıları Göster
    Fiat 124 bundan güzel oldu.
  • Avrupa'da Golf fiyatı, burada C180 fiyatı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Avrupa'da Golf fiyatı, burada C180 fiyatı.

    Katılıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrmst

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Avrupa'da Golf fiyatı, burada C180 fiyatı.

    Katılıyorum
    önden aston martin arkadan bmw z serisi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n0fx

    önden aston martin arkadan bmw z serisi

    Alıntıları Göster
    Naturaly aspirated diyene kadar her şey güzel gidiyordu. Yahu kardeşim devir turbo devri turbo, elin oğlunu bir tane kesmiyor 3 tane hatta 4 tane koyuyor turbodan. Sen daha hale neyçırili espireytıd, elektrikli süpürgem de aynı mantıkla çalışıyor, te allam ya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeepNote

    Naturaly aspirated diyene kadar her şey güzel gidiyordu. Yahu kardeşim devir turbo devri turbo, elin oğlunu bir tane kesmiyor 3 tane hatta 4 tane koyuyor turbodan. Sen daha hale neyçırili espireytıd, elektrikli süpürgem de aynı mantıkla çalışıyor, te allam ya

    turbo çıktı mertlik bozuldu, bu araçlar ekonomi kasılan aile araçları değil ekonominin son plana atıldığı keyif araçları. atmosferik candır. sırf bu yüzden satın almak istemezseniz mazda size yalvaracak değil. selametle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetavcı

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeepNote

    Naturaly aspirated diyene kadar her şey güzel gidiyordu. Yahu kardeşim devir turbo devri turbo, elin oğlunu bir tane kesmiyor 3 tane hatta 4 tane koyuyor turbodan. Sen daha hale neyçırili espireytıd, elektrikli süpürgem de aynı mantıkla çalışıyor, te allam ya

    turbo çıktı mertlik bozuldu, bu araçlar ekonomi kasılan aile araçları değil ekonominin son plana atıldığı keyif araçları. atmosferik candır. sırf bu yüzden satın almak istemezseniz mazda size yalvaracak değil. selametle.

    Alıntıları Göster
    atmosferikteki emiş sesinin,doğal gaz tepkilerinin ve akıcılığın turbo araçlarda olmadığı bir gerçek fakat madem 2.0 atmosferik yapıyorsun bari brz gibi 200hp yap eski nesli aynı hacimle 165hp olan aracın yeni nesli 155hp burda bir çelişki var..




  • mehmetavcı kullanıcısına yanıt
    Yahu 2 kişilik spor aracı ne yapayım geniş aileyiz. Niye üstünüze alınıyorsunuz anlamıyorum ki hocam, ben japonları severim ancak şu sorunsuzluk mevzuu için performansta tutumluluk garip geliyor bana.

    Yani sonuç olarak Ferrari'de Lamborghini'de atmosferik yapıyor ki onların turbolu hallerinden nefret ediyorum mesela. Sırf bu yüzden japonların neredeyse bütün benzinli araçları deli gibi yakıt tüketiyor yaklaşamıyorum bile ( tüplü araç kullanmıyorum )

    Mesela yeni Ferrari California T ve standart California egsoz karşılaştırması

    https://www.youtube.com/watch?v=1XzlzE56sk8 Turbolu olan bu

    https://www.youtube.com/watch?v=xsHdJW2K0hM Bu da atmosferik olanı




  • Fiyatı uygun olursa kndi rekorunu geliştirir. Teknolojiyw herzmn çizgi çizen firmadır mazda
  • tasarım güzel olmuş ama MX-5 ruhuna aykırı. MX-5'in branda tavanı dahi elle açılıyor. Bu arabanın olayı zaten sadelik ve hafiflik. Böyle bir tasarımla hem ağırlık ciddi artar hem de ağırlık merkezi yukarı kayar. Sürüş dinamikleri muhtemelen softtop mx5'in bir hayli gerisinde olur. Fiyatıda bir hayli yükselir.
  • Klasik mx5 hardtop tipsizliği gitmiş müthiş bir tasarım gelmiş. Hayalimdeki tasarımdı inşallah bir gün sahip olmak nasip olur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karahacı -- 23 Mart 2016; 18:05:20 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    tasarım güzel olmuş ama MX-5 ruhuna aykırı. MX-5'in branda tavanı dahi elle açılıyor. Bu arabanın olayı zaten sadelik ve hafiflik. Böyle bir tasarımla hem ağırlık ciddi artar hem de ağırlık merkezi yukarı kayar. Sürüş dinamikleri muhtemelen softtop mx5'in bir hayli gerisinde olur. Fiyatıda bir hayli yükselir.





    Hocam Softtop ta satılyor tercihe bağlı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karahacı

    quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    tasarım güzel olmuş ama MX-5 ruhuna aykırı. MX-5'in branda tavanı dahi elle açılıyor. Bu arabanın olayı zaten sadelik ve hafiflik. Böyle bir tasarımla hem ağırlık ciddi artar hem de ağırlık merkezi yukarı kayar. Sürüş dinamikleri muhtemelen softtop mx5'in bir hayli gerisinde olur. Fiyatıda bir hayli yükselir.





    Hocam Softtop ta satılyor tercihe bağlı.

    Alıntıları Göster
    Valla turbo anlık patlama yaşatıp gaz tepkisni öldürüyor hele ki LSD arka çkerli bi sistem araç için güzel bir şey değil atmosferik motorla çok daha responsive ve kademeli güç daha iyi oluyor.

    bu arada bir tek Porsche'ye benzeten ben değilmişim

    https://www.carthrottle.com/post/the-mazda-mx-5-rf-is-like-a-mini-porsche-911-targa/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrmst

    Valla turbo anlık patlama yaşatıp gaz tepkisni öldürüyor hele ki LSD arka çkerli bi sistem araç için güzel bir şey değil atmosferik motorla çok daha responsive ve kademeli güç daha iyi oluyor.

    bu arada bir tek Porsche'ye benzeten ben değilmişim

    https://www.carthrottle.com/post/the-mazda-mx-5-rf-is-like-a-mini-porsche-911-targa/

    Alıntıları Göster
    @DeepNote
    işte bu yüzden miata sizin gibi müşterilere yönelik değil.:) Birileri halen çok şükür "devir turbo devri" sahte algısına mağlup olmuyor...

    Tasarım olarak biraz yüksek gibi bir görünüm sergiliyor genel olarak güzel geldi. Diğer caponlar gibi çizgileri karmaşıklaştırıp bozmamışlar. Bana da Lotus'ları hatırlattı çizgileri andırıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: guyverland

    @DeepNote
    işte bu yüzden miata sizin gibi müşterilere yönelik değil.:) Birileri halen çok şükür "devir turbo devri" sahte algısına mağlup olmuyor...

    Tasarım olarak biraz yüksek gibi bir görünüm sergiliyor genel olarak güzel geldi. Diğer caponlar gibi çizgileri karmaşıklaştırıp bozmamışlar. Bana da Lotus'ları hatırlattı çizgileri andırıyor.

    Alıntıları Göster
    BMW E86
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.