Şimdi Ara

28803 Km de Üst Kapak Conta Değişimi...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
5.430
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba
    Aracım şuan 42000 kmde fakat servis kayıtlarına baktım ikinci sahibinde sanırım bu değişim gerçekleşmiş km orjinal türlü kaynaklardan vs eminim fakat neden bu kadar kısa sürede değişmiş fikri olan varsa yazarsa sevinirim
    Araç 2010 1.6 180 İnsignia

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Üst kapak contası (Külbütör kapak contası) mı değişmiş yoksa silindir kapak contası mı ? İkisi ayrı şeylerdir.

    Üst kapak contası, motor üst kapağı ile silindir kapağı arasında olan basit bir contadır, değişimi 1 saatlik iştir ve bu 1 saatin bir çoğu soket sökme-takma gibi ıvır zıvır şeylerle uğraşarak harcanır. Zaten çoğu usta bu contanın olduğu yere sıvı conta çeker.
    Silindir contası ise silindir kapağı ile motor bloğu arasındaki contadır.

    Millet üst kapak contası değişimini hararete kadar götürmüş.

    BİLMEYENLERE;

    Üst kapak contası örneği;



    Silindir kapak contası örneği;

  • Tupe para yetistirecem diye fazla abanmistir.Luks arac alipta niye kicina illa tupu koyarlar anlasilmaz.Tupsuz bin yada tupe uyumlu araca bin,kari kiza ahkam kesecem sokak yaris delikanlisi olacam diye lpg ye yazik ediyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • Sanırım lpg li araçların conta çabuk yanıyormuş yüksek sıcaklıktan dediğiniz de doğru

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araca hararet yaptırmışlardır. LPG ile alakalı bir durum değil. Sadece LPG'li araçta soğutma sistemi sorun çıkardı mı hararet daha çabuk gerçekleşiyor.
  • Anladım hocam
    Aklıma şuan geldi rölantide çalışırken tık tık tık seri şekilde ses geliyor motordan enjektör sesi diyorum ben ama bilginiz var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eğer LPG ile kullanıldığından sübap değişimine gerek olduysa o esnada değişmiştir
  • humerus06 kullanıcısına yanıt
    Çelik Sübap vs taktılarsa üst kapak contasıda değişmeli yani hocam?
    Pm kutunuza bişeyler yazdım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Muhtemelen subap degisimi yapilmis. Yapilinca.ust kapak avilmis. Acilinca rektefiye ve conta gerekmis.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • e ne güzel işte
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akin_Tr

    Anladım hocam
    Aklıma şuan geldi rölantide çalışırken tık tık tık seri şekilde ses geliyor motordan enjektör sesi diyorum ben ama bilginiz var mı?

    Aracı benzine aldığınızda ses gidiyorsa enjektör sesidir.
  • Kaygerya kullanıcısına yanıt
    Rektefiye bildiğim kadarıyla tüm motora yapılıyor conta ile biten bir iş mi hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    Kulağım yanılmıyorsa hep var aracın kendi enjektörü olamaz mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akin_Tr

    Çelik Sübap vs taktılarsa üst kapak contasıda değişmeli yani hocam?
    Pm kutunuza bişeyler yazdım

    Evet hocam sübap değişiminde silindir kapak contası, üst kapak contası, motor yağı ve filtresi değişmeli
  • Eyvallah ustam hayırlı işler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    Muhtemelen subap degisimi yapilmis. Yapilinca.ust kapak avilmis. Acilinca rektefiye ve conta gerekmis.

    Hocam conta kapak değişimi ile rektifiye yi nasıl bir tuttunuz hayret

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lpg li araçlarda yağlama benzinliye göre daha az olur... bu sebeple hararet olayı daha çok görülür... daha önceki sahibide demekki ilgilenmemiş ve hararet yaptırmış...

    conta değişmiş ama kapağı taşlamışlardır... değişim öyle kolay olmaz...

    bu ses eğer benzinde kesiliyorsa lpg ayarında sıkıntı var...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dowland33


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    Muhtemelen subap degisimi yapilmis. Yapilinca.ust kapak avilmis. Acilinca rektefiye ve conta gerekmis.

    Hocam conta kapak değişimi ile rektifiye yi nasıl bir tuttunuz hayret

    Hocam conta kapak taslanmadan yani rektefiye olmadan oturmaz yerine. Rektefiyeden kastim taslamaydi. Yanlis kullanmis olabilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Üst kapak contası (Külbütör kapak contası) mı değişmiş yoksa silindir kapak contası mı ? İkisi ayrı şeylerdir.

    Üst kapak contası, motor üst kapağı ile silindir kapağı arasında olan basit bir contadır, değişimi 1 saatlik iştir ve bu 1 saatin bir çoğu soket sökme-takma gibi ıvır zıvır şeylerle uğraşarak harcanır. Zaten çoğu usta bu contanın olduğu yere sıvı conta çeker.
    Silindir contası ise silindir kapağı ile motor bloğu arasındaki contadır.

    Millet üst kapak contası değişimini hararete kadar götürmüş.

    BİLMEYENLERE;

    Üst kapak contası örneği;

     28803 Km de Üst Kapak Conta Değişimi...


    Silindir kapak contası örneği;

     28803 Km de Üst Kapak Conta Değişimi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BmCpRo827 -- 10 Mart 2016; 19:15:54 >




  • sissil S kullanıcısına yanıt
    Ses hep var hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BmCpRo827 kullanıcısına yanıt
    Üst kapak yazıyor hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.