Şimdi Ara

Volvo V40 1,5 T3 Geartronik TEST sürüşü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
18
Cevap
1
Favori
3.962
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle iyi günler arkadaşlar,
    PAzartesi günü şahsım adına çok merakla beklediğim Volvonun yeni T3 motoru ve geartronik şanzımanına sahip V40 ını test etme imkanı buldum. Öncelikle ilgilerininden dolayı Gaziantep VOLVO PARLAR Otomotive teşekkür ederim.
    Aracın çok fazla görsel ve teknik özelliklerine girmek istemiyorum zaten genel anlamda yeni bir araç değil yeni olan kısmı motor ve şanzumanı.
    Genede bahsetmek gerekirse aracın işçilik ve malzeme kalitesinde ses izolasyonunda rahatlıkla artık C segmenti Premiyum seviyesini yakaladığını söyleyebilirim. DOnanım olarak kullandığım araç R-design, R design Pac donanımında bir araçtı. Görsel olarak başarılı c segmenti içersinde abartı değil ama sportif görünümlü diyebileceğimiz bir araç. Aracın omuz çizgilerini yüksek olması biraz iç kısmı kasvetli (benim değimimle boğucu ) hissettiriyor. Özellikle kısa boylu yolcular arkada cam tavanda mevcut değilse sıkılabilirler ancak bu aynı zamanda insana güven verende bir duygu.
    Başlangışta ilk olarak dikkatimi çeken el freni oldu. Kullanım olarak güzel bir yerde olsa bile görsel olarak biraz daha ergonomik olabilirdi. Araç R-design ise göze çarpmıyor zaten (Siyah döşemenin etkisi ile) ama diğer donanım paketlerinde el freni siyah deri ile kaplı vites topuzu ve direksiyon gibi ama döşemeler bej yada açık renk olunca gözü tırmaladığını söyleyebilirim.

    Ama emin olun araçta tasarım manasında bu küçük bir kaç eleştirinin dışında kalan heryer herşey yerli yerinde.Müzik sistemi kumandaları başlangıç için karmaşık gibi dursa da alışmanız zaman almıyor. (15 dk lık test sürüşünde ben bile biraz kavradım desem yeridir.)
    HB araçların en büyük sorunu olan arka koltuklarda lastik ve süspansiyon gürültüsü konusunda da başarız olduğunu söyleyemem. (Sınıfındaki Mercedes A serisine göre örneğin çok iyi A3 BMW 1 ile yakın seviyelerde)

    Şimdi gelelim sürüş dinamiklerine;
    Başlangıçta verilere baktığınızda 1,5 lt lik 4 silindirli turbo motorun 1500 kg ın üstündeki bir araçta ne yapamayacağını biliyorsunuz. Ama sizi yanılttığını rahatlılla söyleyebilirim. Test esnasında aracı zorlama fırsatım oldu. Araç hissettirmese de iri cüssesini gerçekten güzel tepkilerle korkutmadan öne atmaktan çekinmiyor. Elbette bundan şanzımanın tepkilerinin hızlı olması da önemli.
    Örneğin 90 km hızla giderken aracınız 6. viteste dip gaz yaptığınızda bir anda 4 ve 2. vitese alıyor. Gene aynı gün test şansı bulduğum Seat leon Fr 150 hp DSG den hiç geri kaldığını söyleyemem. Belki sayısal değerler olarak DSG daha iyi verilere sahip olabilir ama kullanım açısından fark kalmamış durumda diyebilirim.
    Volvo otomatik vites konusunda gerçekten iyi yol kat etmiş bundan emin olun.
    Ayrıca yaklaşık 130 km hızlarda bile arkada dahil rahatsız edici bir gürültü mevcut değil. Hep V40 platformunun arka süspansiyonunun gürültülü olduğu söylenir ancak rahatsız edici kulak tırmalayıcı bir gürültünün olmadığını açık net söyleyebilirim. Belki süspansiyon gürültülü ama izolasyon gayet başarılı.

    Bu bağlamda genel olarak bakarsak Volvo performans olarak çoğu kullanıcıyı memnun edecektir. Donanımı zaten çok zengin olan bir araç ve kalite algısı gayet başarılı. Şahsım adına v40 1,5 t3 r design, r- design pac, Cam tavan opsiyonlu aracın fiyatını sorduğumda tabiki 120 bin lira gibi bir fiyat karşımıza çıkıyor. Elbette bu araç C segmenti premiyum araçların dolusu bir araç oluyor. Tabiki fiyat az değil ama özellikle uzun yıllar size yoldaşlık etmesini istediğiniz biraz hisli hafif heyecanlı bol donanımlı bi araç arıyorsanız bu paraya değer.
    Sonuçta rakipleri olan Mercedes A audi A3 BMW 1 gibi araçların yanında donanımı ile size çok fazla artı sunan bir araç olucaktır.
    Arkadaşlar incelememde çok yeni bir araç olmadığı için ve uzun km yapma fırsatım da bulunmadığından sadece araçtaki yeniliklere yer vermeye sıkmamaya çalıştım.
    İlginize elbette olacaktır eleştirilerinize şimdiden teşekkür ederim.

    teknik özellikler ve donanımlar için ilgili firmanın linki aşağıda arkadaşlar.

    http://www.volvocars.com/tr/modeller/new-models/v40



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ANTHYPATHY -- 7 Nisan 2016; 14:21:39 >







  • BMW 1.18 i araç 3 slindirli turbo beslemeli 136 hp ile gelen bir araç.BMW da Daha önceden bahsettiğinin PSA ya ait olan motor artık 1 serisinde mevcut değil. Yani 2016 model yılında 1.20 henüz mevcut değil. BMW dan alabileceğiniz 1,20i yok, M paket eklerseniz 2015 fiyat yılı üzerinden 7 bin euro farkla 140 bin lirayı bulacak zaten.

    Anladığım kadarıyla dil ve döviz konusunda sıkıntınız var. Araçlarla da aranız pek yok. Türkiyede satışa sunulan V40 lar belçika menşeyli. Wikipedia da da bakarsanız malezyada yapılan aracın sağdan direksiyonlu olduğunun açıklaması mevcut.

    Çin sohbetinde de Fiatı örnek vermişsiniz. Bilirsiniz fiat düşük kalite ekonomik sınıf araç üreten bir firma. O zaman sahibi olduğu ferraride çöp. Hani ikiside aynı guruba ait yani fiat grubu ya.

    Üstadım öle bi mantık yok malesef. Hala ısrarlar kör topal bilgilerinizle cevap yazıyor kendi verdiğiniz linklerden rezil oluyorsunuz.
    İngiltereden link verdiğinin ve para biriminin Pound olduğunun ve puondun kurundan haberinin olmadığının farkında mısın peki. Aradaki 3 bin pound fiyat farkı 10 bin lira ediyor rahat.

    Google bilginliği yaparkjen kaynaklarınızı biraz inceleyin. Yaptığınız gerçekten ayıp artık. Cehaletiniz boyunuzdan büyük.

    Ben V40 mükemmel araba demedim hiçbir zaman. Benim tercihim bu olabilir hatta olur dedim ve olumlu olumsuz yönlerini sizlere aksettirmeye çalıştım.
    İncelemem de zaten aracın genelini kapsamıyor yeni nesil şanzıman ve motorun performansı konusunda merakı olanlar içindi.

    Bu arada Audi a1 C segmenti değil listenizde yer almış C segmenti olan A3, Mercedes ile 3 kez teste çıktım gerçekten gösterişi tasarımı özelikle AMG paketin göz dolduruyor ama malesef diyorum araç inanılmaz gürültülü bir araç. Ve yakıt tüketimi sizi emin olun üzer. (CLA ile 1000 km ye yakın yol yaptım ki a serisinin sport sedanı olur kendisi)

    BMW ile bir sürüşüm olmadı ama zaten fiyat olarka ço0k yüksek kalıyor ve arada 20 hp gibi bir fark var 0-100 hızlanmalarada bakarsanız farkı zaten göreceksiniz. Bunlar genelleme değil benim düşüncelerim. Ben yazımda karşılaştırma zaten yapmadım.
    Ancak elbette ikinci el değerini düşünerek araç alacaksanız Audi yada BMW yu öneririm sizlere. Bu bir örnek ama malesef hiç kimse öneri istemeden konuya daldı.

    Lütfen konuyu dağıtmayalım arkadaşlar.

    tekrar ediyorum konu karşılaştırma değil sadece v40 ın özellikle motor ve şanzımanı hakkında merak edilen bilgiler için yazılmıştır.
  • Çok güzel ifade etmişsiniz bütün dinamiklerini. Şimdi bu testinizden etkilenenlerin koşa koşa gidip Audi, Bmw, Mercedes bayilerinde sıraya gireceğine emin olabilirsiniz. Volvo'nun bu ülkede kaderi bu hocam
  • DeepNote kullanıcısına yanıt
    Şahsım adına ben aracı çok beğendim. Elbette kişsel zevk meselesi ama sınıfındaki BMW 1 i ve A3 ü de pazartesi inşallah test edeceğim. Daha güzel bir karşılaştırma yaparız. Sonuçta objektif olmak lazım.
    Ben farklıyım diyen insanların tercih edeceği araba olarak kalsın zaten Volvo. Seçkinliği ayrıcalığı farklı bir markadır. Parası olan herkez BMW AUDİ MErso alır ama Volvoyu farklı beklentileri olan farklı yaşam tarzı olan insanlar alır.
    Bu eskiden beri hep böyleydi.
  • şener v40 için 45 bin çok, linea ile rakip diyordu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ANTHYPATHY
    ....
    İlginize elbette olacaktır eleştirilerinize şimdiden teşekkür ederim.

    teknik özellikler ve donanımlar için ilgili firmanın linki aşağıda arkadaşlar.

    http://www.volvocars.com/tr/modeller/new-models/v40


    Elinize sağlık.
    Dizel otomatik şart olmasaydı bu aracı almayı düşünürdüm.
    Dizel olanın performansı biraz sönük kalıyordu ve açıkçası powershift şanzımana da güvenemedim.

    quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris
    şener v40 için 45 bin çok, linea ile rakip diyordu


    Siz daha bloklamadınız mı?




  • Dizeli bende test ettim performansı gerçekten sönük, zaten o yüzden benzinliye de başlangıçta biraz ön yargılı yaklaaşmadım değil. Ama Powerhift şanzıman performans düşünceniz yoksa sadece ekonomik amaçlı araç alıyorsanız eğer size az sorun yaratacak sıkıntısı olmayan bir şanzımandır. şanzımanı kullanan dieğr firmalarda da volvo da da sorun elbette hiç yok denemez ama oturmuş bir teknoloji olduğundan ve daha çok dayanıklılık göz önünde tutularak tasarlandığı için sorun yaşatmayacaktır.
    Ancak dediğim gibi hem dizel hemde powershift olunca aracıın zaten sınırlı olan gücü (kişisel görüşümdür) çok törpüleniyor. Bunun yanında Artısı dayanıklılık ve ekonomik olması. Sonuçta her malın bir alıcısı var.
    Bizlerde araştırıyoruz, öğreniyoruz, insanlarda da benzer sorular düşünceler varsa görüş ve cevaplarımızı paylaşmaya çalışıyoruz dilimizin döndüğünce.

    NOT: Arkadaş Linea demişler ya günah günah, Allah (CC) daş eder daş.
    :D :)




  • Hocam maalesef fiyatını haketmeyen bir araç. Premium D segment parasına boşbeleş çapulcu sıradan HB araç.

    Daha ucuza her anlamda üstün Dizel + Otomatik Insignia var. Hem daha dolu, hem daha üst segment, hem daha rafine, hem de daha sportif.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-2015-insignia-1.6-ctdi-136-ps-cosmo-hayalet-otomatik-98.900-tl-269823552/detay



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senersongur -- 10 Mart 2016; 9:46:14 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • senersongur kullanıcısına yanıt
    Elbette kişisel görüşünüzdür saygı duyuyorum ancak, üslubunuz konusunda aynı fikirde olmağımı belirtmek isterim. Size göre insignia güzel araç size hitap eden bir araçtır sözüm yok ama mal alıcısına göredir her zaman. Bana da insignia yı bedava versen o araçta mutlu olmam.
    Bu aracı İnsigniya ile karşılaştırıyor olmanız da zaten sizin bu aracın hitap ettiği kitleye dahil olmadığınızı açık şekilde belli ediyor.
    Arkadaşım araçlardan birisi C segmenti premium seviyesinde diğeri D segmenti orta sınıf. Elma ile armuta girişmiş durumdasınız.
    İlgi ve görüşünüz için teşşekürler.
    Eleştirilerinizi daha yakışıklı bir üslupla yapmanız sizler içinde bizler içinde daha verimli olacaktır kanısındayım.
  • 120i M-Paket varken..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu karşılaştırmada benim volvoyu tercih etmem için fiyatı 80.000 olmalı. dördü de aynı fiyat olacak ve bmw mercedes audi yerine çin malı volvo alacam? Saçmalık...
    Bu mesaja eklenen görseller:

     Volvo V40 1,5 T3 Geartronik TEST sürüşü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi areels -- 10 Mart 2016; 10:41:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: areels

    Şu karşılaştırmada benim volvoyu tercih etmem için fiyatı 80.000 olmalı. dördü de aynı fiyat olacak ve bmw mercedes audi yerine çin malı volvo alacam? Saçmalık...
    Bu mesaja eklenen görseller:

     Volvo V40 1,5 T3 Geartronik TEST sürüşü


    Volvo çok şımardı son dönemde maalesef.

    Avrupa'da Golf, Leon, Megane fiyatına V40 satarken, Türkiye'de kendini Porsche falan sanmaya başladı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeepNote

    Çok güzel ifade etmişsiniz bütün dinamiklerini. Şimdi bu testinizden etkilenenlerin koşa koşa gidip Audi, Bmw, Mercedes bayilerinde sıraya gireceğine emin olabilirsiniz. Volvo'nun bu ülkede kaderi bu hocam

    Volvonun bagajlari çok küçük. S60 in bagajı çocuklu aileleri zorlar.v40 ta bagaj yok gibi bi şey.

    Türk halkı bagaj sever.

    Hic kullanmasa bile bagaj büyük olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Guzel arac ama fiyati cok fazla maalesef. A3 ve 1 serisine gore, birkac detay haric zayif oldugunu dusunuyorum.

    Fiyati 120 bin kusurlere geldiginde, yukarida arkadasin da dedigi gibi 1.20i m alinabilir. Fiyat farki 5 bin lirayi gecmez. Marka prestijini filan gectim, 1 serisi ve a3 daha kaliteli araclar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar olay tamamen tercih meselesi şahsım adına 1.20 görsel olarak bana hitep etmez size hitap eder.
    Fiyat konusuna gelince de az önce sitelerden fiyatl karşılaştırması yaptım buyrun,
    BMW 1.18 i 136 hp 104.000 TL
    Audi A3 sportback 1,2 TSİ manuel 90000 TL
    Audi A3 sportback 1,4 TSİ s tronic 102000 TL
    V40 T3 Premium Geartronic 97000 TL

    A3 de 1,2 lik araç zaten rakibi değil zaten anca ekonomik uygun fiyatlı seçenek isteyenler için asıl mantıklı olanın o araç olduğu kesin.
    BMW de ise 3 silindirli turbo motorun haricinde 1 serisinde artık 1.20 diye bir araç fiyat listesinde 2016 yılı itibarıyle mevcut değil. 2015 fiyat listeside mevgcut zaten orda başlangıç paketi, 118 0000 tl olarak görünüyor. Üzerine sunroof m paketin ilave edilmesinin ne tutacağını benden daha iyi bildiğinizi düşünüyorum ki 6700 Euro oluyor.

    Arkadaşlar bakmadan görmeden değerlendirme yapmayın lütfen.
    Yurt dışı araç piyasası konusunda ise Leon fiyatına avrupada V40 satılan ülke varsa hemen söyleyin getireyim aracı. Belçika ve almanyadan araç getirme hakkımız var ailemizde. Emin olun oralarıda araştırdım. Fiyatlar 10 bin tl kadar bile fark etmiyor çoğu modelde. SIfır km araçta ülkemizle avrupa arasında bahsi geçen kadar fark hiçbir zaman olmadı.

    Çin meselesine gelince ilgili arkadaşı merak ediyorum aracın Belçika gent tesislerinde üratildiğini öğrenince ne diyeceğini?
    BMW 1.20 de de PSA ait motor mevcuttu o konudaki yorumunu (Açıkçası motoru ben gayet başarılı buluyorum).

    Arkadaşlar almayacağınız bakmayacağınız gözle bile belki görmediğiniz eşyler konusunda ahkam kesmeyi bırakın lütfen. Rakamlar ortada gözle görünür.

    Elbette bakın incelememde eleştiriye açığım demiştim ancak malesef hep üslup bozukluğu ile karşı karşıyayız.




  • otopark diye girmiştim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ANTHYPATHY

    Arkadaşlar olay tamamen tercih meselesi şahsım adına 1.20 görsel olarak bana hitep etmez size hitap eder.
    Fiyat konusuna gelince de az önce sitelerden fiyatl karşılaştırması yaptım buyrun,
    BMW 1.18 i 136 hp 104.000 TL
    Audi A3 sportback 1,2 TSİ manuel 90000 TL
    Audi A3 sportback 1,4 TSİ s tronic 102000 TL
    V40 T3 Premium Geartronic 97000 TL

    A3 de 1,2 lik araç zaten rakibi değil zaten anca ekonomik uygun fiyatlı seçenek isteyenler için asıl mantıklı olanın o araç olduğu kesin.
    BMW de ise 3 silindirli turbo motorun haricinde 1 serisinde artık 1.20 diye bir araç fiyat listesinde 2016 yılı itibarıyle mevcut değil. 2015 fiyat listeside mevgcut zaten orda başlangıç paketi, 118 0000 tl olarak görünüyor. Üzerine sunroof m paketin ilave edilmesinin ne tutacağını benden daha iyi bildiğinizi düşünüyorum ki 6700 Euro oluyor.

    Arkadaşlar bakmadan görmeden değerlendirme yapmayın lütfen.
    Yurt dışı araç piyasası konusunda ise Leon fiyatına avrupada V40 satılan ülke varsa hemen söyleyin getireyim aracı. Belçika ve almanyadan araç getirme hakkımız var ailemizde. Emin olun oralarıda araştırdım. Fiyatlar 10 bin tl kadar bile fark etmiyor çoğu modelde. SIfır km araçta ülkemizle avrupa arasında bahsi geçen kadar fark hiçbir zaman olmadı.

    Çin meselesine gelince ilgili arkadaşı merak ediyorum aracın Belçika gent tesislerinde üratildiğini öğrenince ne diyeceğini?
    BMW 1.20 de de PSA ait motor mevcuttu o konudaki yorumunu (Açıkçası motoru ben gayet başarılı buluyorum).

    Arkadaşlar almayacağınız bakmayacağınız gözle bile belki görmediğiniz eşyler konusunda ahkam kesmeyi bırakın lütfen. Rakamlar ortada gözle görünür.

    Elbette bakın incelememde eleştiriye açığım demiştim ancak malesef hep üslup bozukluğu ile karşı karşıyayız.



    "BMW de ise 3 silindirli turbo motorun haricinde 1 serisinde artık 1.20 diye bir araç fiyat listesinde 2016 yılı itibarıyle mevcut değil." diye bir cümle kurmuşsunuz, burada ne demek istediğinizi hiç anlamadım, biraz açıklayabilir misiniz?


    Leon fiyatına V40 ingilterede var, söyledim, aracı hemen getirin, fotoğrafları bekliyoruz :) Buyrun link de vereyim. Yeni v40 aracınız hayırlı olsun şimdiden.
    http://www.exchangeandmart.co.uk/new-cars/volvo/v40/volvo-v40-hatchback-diesel-5-doors-range
    http://www.exchangeandmart.co.uk/new-cars/seat/leon/seat-leon-hatchback-diesel-5-doors-range


    V40 sadece belçikada değil malezyada da üretiliyor, şuradan volvo fabrikalarını ve ne ürettiklerini görebilirsiniz;
    https://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_Cars#Assembly_plants

    fabrikanın nerede olduğu önemli değil. Volvo'nun sahibi çinlidir ve volvo çin malıdır. Fiat türkiyede üretiliyor diye türk markası olmuyorsa volvo da belçikada üretilince belçika markası olmaz.


    Şu aşağıdaki araçların arasından Volvoyu seçmek neden mantıklı bunu sade bir şekilde anlatabilir misiniz?

    89.770₺ Audi A1 Sportback 1.4 TFSI 125 hp Basic S tronic PI
    97.530₺ Volvo V40 T3 Premium Benzin 1.496 cc. 152 hp 6 ileri Geartronic
    104.047₺ BMW 118i Hatchback Otomatik 1.499 3 / 4 136
    106.900₺ Mercedes Style Benzin 1.595 cm3 122 7G-DCT



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi areels -- 10 Mart 2016; 12:06:35 >




  • BMW 1.18 i araç 3 slindirli turbo beslemeli 136 hp ile gelen bir araç.BMW da Daha önceden bahsettiğinin PSA ya ait olan motor artık 1 serisinde mevcut değil. Yani 2016 model yılında 1.20 henüz mevcut değil. BMW dan alabileceğiniz 1,20i yok, M paket eklerseniz 2015 fiyat yılı üzerinden 7 bin euro farkla 140 bin lirayı bulacak zaten.

    Anladığım kadarıyla dil ve döviz konusunda sıkıntınız var. Araçlarla da aranız pek yok. Türkiyede satışa sunulan V40 lar belçika menşeyli. Wikipedia da da bakarsanız malezyada yapılan aracın sağdan direksiyonlu olduğunun açıklaması mevcut.

    Çin sohbetinde de Fiatı örnek vermişsiniz. Bilirsiniz fiat düşük kalite ekonomik sınıf araç üreten bir firma. O zaman sahibi olduğu ferraride çöp. Hani ikiside aynı guruba ait yani fiat grubu ya.

    Üstadım öle bi mantık yok malesef. Hala ısrarlar kör topal bilgilerinizle cevap yazıyor kendi verdiğiniz linklerden rezil oluyorsunuz.
    İngiltereden link verdiğinin ve para biriminin Pound olduğunun ve puondun kurundan haberinin olmadığının farkında mısın peki. Aradaki 3 bin pound fiyat farkı 10 bin lira ediyor rahat.

    Google bilginliği yaparkjen kaynaklarınızı biraz inceleyin. Yaptığınız gerçekten ayıp artık. Cehaletiniz boyunuzdan büyük.

    Ben V40 mükemmel araba demedim hiçbir zaman. Benim tercihim bu olabilir hatta olur dedim ve olumlu olumsuz yönlerini sizlere aksettirmeye çalıştım.
    İncelemem de zaten aracın genelini kapsamıyor yeni nesil şanzıman ve motorun performansı konusunda merakı olanlar içindi.

    Bu arada Audi a1 C segmenti değil listenizde yer almış C segmenti olan A3, Mercedes ile 3 kez teste çıktım gerçekten gösterişi tasarımı özelikle AMG paketin göz dolduruyor ama malesef diyorum araç inanılmaz gürültülü bir araç. Ve yakıt tüketimi sizi emin olun üzer. (CLA ile 1000 km ye yakın yol yaptım ki a serisinin sport sedanı olur kendisi)

    BMW ile bir sürüşüm olmadı ama zaten fiyat olarka ço0k yüksek kalıyor ve arada 20 hp gibi bir fark var 0-100 hızlanmalarada bakarsanız farkı zaten göreceksiniz. Bunlar genelleme değil benim düşüncelerim. Ben yazımda karşılaştırma zaten yapmadım.
    Ancak elbette ikinci el değerini düşünerek araç alacaksanız Audi yada BMW yu öneririm sizlere. Bu bir örnek ama malesef hiç kimse öneri istemeden konuya daldı.

    Lütfen konuyu dağıtmayalım arkadaşlar.

    tekrar ediyorum konu karşılaştırma değil sadece v40 ın özellikle motor ve şanzımanı hakkında merak edilen bilgiler için yazılmıştır.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.