Şimdi Ara

Asus Zenfone 2 Laser 5.5' ZE550KL Yardım Masası ve Kullanıcı Kulübü [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
659
Cevap
15
Favori
26.058
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Asus Zenfone 2 Laser 5.5" ZE550KL Yardım Masası ve Kullanıcı Kulübü


    Tanıtım ve Yasal Bilgiler

    Asus Zenfone 2 Laser 5.5" ZE550KL Yardım Masası ve Kullanıcı Kulübü airtime tarafından 1 mart 2016 tarihinde kurulmuştur ve airtime tarafından topluluk istekleri gözetilerek yönetilmektedir. Sık Sorulan Sorular (SSS) bölümünün içeriği ise airtime tarafından hazırlanmaktadır.

    Asus Zenfone 2 Laser 5.5" ZE550KL Yardım Masası ve Kullanıcı Kulübü, Donanım Haber Forumu üzerinde kurulan sosyal bir topluluk olup hiçbir ad altında resmi bir faaliyet içerisinde değildir. Asus Zenfone 2 Laser 5.5" ZE550KL Yardım Masası ve Kullanıcı Kulübü, kar amacı gütmeyen ve sosyal paylaşım faydası ile kurulan bir topluluk olup, konu içerisinde paylaşılan her bilgi paylaşım yapan kişinin sorumluluğundadır.


    Amaç

    - Asus Zenfone 2 Laser 5.5" ZE550KL kullanıcılarını bir araya toplamak ve gerekli desteği verebilmek.
    - Diğer genel konulara nispeten sadece Asus Zenfone 2 Laser 5.5" ZE550KL modeline özgü bir topluluk oluşturmak.
    - Sık sorulan sorular bölümleri ile yeni kullanıcılara yardımcı olmak ve kafalardaki soru işaretlerini gidermek.
    - Diğer Zenfone topluluk ve gruplarını dışlamadan gerekli yönlendirmeleri yapmak.
    - Test Model Copy gibi konularda yasal olarak birlikte hareket edilmesini sağlamak.
    - Kısacası burada olduğumuzu göstermek.


    Sık Sorulan Sorular (SSS)

    Sık Sorulan Sorular (SSS) bölümü bir alt mesajdadır ve bu bölümün içeriği airtime tarafından kullanıcı istekleri göz önünde bulundurularak hazırlanmaktadır.


    Asus Türkiye Model Sayfası

    Asus Zenfone 2 Laser 5.5" ZE550KL :https://www.asus.com/tr/Phone/ZenFone-2-Laser-ZE550KL/


    Asus Zenfone 2 Laser 5.5" ZE550KL Teknik Özellikler

    Model Numarası : ZE550KL
    Android Sürümü : Android OS v5.0.2 (Lollipop) (Android 6.0 güncellemesi gelecek)
    Telefon İşlemcisi : Qualcomm MSM8916 Snapdragon 410, Dört çekirdekli Cortex-A53
    Telefon Grafik İşlemcisi : Adreno 306
    Batarya : Çıkarılabilir Li-Po 3000 mAh
    Dahili Hafıza : 16 GB
    Dahili RAM : 2 GB
    Ekran Boyutu : 5.5"
    Arka Kamera : 13 MP otomatik odaklamalı lazer kamera
    Ön Kamera : 5 MP otomatik odaklamalı lazer kamera
    Flaşh Işığı : Arka kamera aydınlatmalı dual-LED flash ışığı
    Ekran Koruma : Corning Gorilla Glass 4
    Mobil İnternet Desteği : 2G, 3G, 4.5G
    Ekran Çözünürlüğü : 720 x 1280 (720P)
    Ekran Derinliği : 267 ppi
    Ekran Yapısı : IPS LCD 5 noktalı
    Telefon Boyutu : 152.5 x 77.2 x 10.8 mm 170 gram
    Sensörler : Accelerometer, gyro, proximity, compass
    Dahili GSP : A-GPS ve GLONASS
    Wifi Özellikleri : Wi-Fi 802.11 b/g/n, Wi-Fi Direct, hotspot internet paylaşımı
    Video kaydı : 1080p@30fps Full HD kayıt desteği

    İçerik Kaynağı :http://www.gsmarena.com/asus_zenfone_2_laser_ze550kl-7477.php


    Asus Zenfone 2 Laser 5.5" ZE550KL Batarya Kalibrasyonu

    + Zenfone laser cihazınızın şarjını tamamen bitirin ve telefon batarya bitince kendiliğinden kapansın.
    + Bataryası bitmiş Zenfone laser cihazınızı açın ve ekranı kapalı olacak şekilde orijinal şart cihazını kullanarak %100'e kadar şarj edin. Bu esnada hiçbir şekilde şarj bağlantısını kesmeyin. Unutmayın telefon açık olacak ama ekranı kapalı olacak ve %100 olana kadar hiç kullanım olmayacak.
    + Şarj tamamen dolunca telefonu kapatın ve şarj cihazını fişten çıkartın.
    + 2 saat kadar telefon kapalı şekilde bekleyin. Bunu yapmamızın sebebi telefon kapalıyken ne kadar şarj gideceğini telefondaki sensörlere göstermektir.
    + Telefon 2 saat kapalı durumdayken şarjınız %4-5 civarında eksilmiş olmalı. Bunu telefonu açmadan çıkan bildirim ekranından tahmini olarak kontrol edebilirsiniz.
    + 2 saat sonra şarj cihazını telefon kapalıyken yeniden takın ve %100 şarj dolup yeşil yanana kadar bekleyin.
    + Şarj işlemi tamamlanınca telefonu açın ve 5 dakika ekran açık şekilde işlem yapmadan bekleyin. Sonra telefonu kapatın ve orijinal şarj cihazı ile pil tekrar dolana kadar (en az 1 saat) yeniden şarj edin. Bunu yapmamızın sebebi telefon açıkken ne kadar şarj gideceğini telefondaki sensörlere göstermektir.
    + Batarya ışığı yeşil yanınca şarj bağlantısını kesin ve telefonu açın. Bu şekilde batarya kalibrasyonu tamamlanmış olacak ve cihaz bataryanın durumunu daha net görecektir.
    + Sonraki şarjlarınız için asla bataryanın bitmesini beklemeyin, batarya %20 olunca orijinal şarj cihazı ile şarj edersiniz. Şarjı %15'in altına düşürmemeye çalışın.
    + Bu işlemi her ay 1 kez yaparsanız bataryanız daha uzun ömürlü olur ve şarj daha uzun gider.
    + Asla şarjı uzattığını iddia eden uygulamaları kullanmayın.

    Batarya kalibrasyonu içeriği airtime tarafından hazırlanmıştır.


    Asus Zenfone 2 Laser 5.5" ZE550KL Hard Format / Hard Reset Atma (Telefonu İlk Haline Döndürme)

    + Uyarı: Bu işlem sonunda dahili hafızada bulunan tüm bilgileriniz silinecektir. SD kart'a dokunulmayacaktır ama önlem olması için işlemden önce çıkartmanız tavsiye edilir.
    + Zenfone laser cihazınızı kapatın.
    + Telefon kapalıyken aynı anda "Güç Tuşu" ve "Ses Kısma Tuşuna" birlikte basın.
    + Telefon titreyerek açılacak ve ekrana Asus logosu gelecektir. Logo ekrana geldiğinde parmaklarınızı iki tuştan da kaldırın.
    + Bu işlem sonrası "Recovery Mode" sayfası açılacaktır.
    + Ses Kısma Tuşu ile "Wipe Data Factory Reset" seçeneğini seçiniz ve Güç tuşuna basarak onaylayınız.
    + Ses kısma tuşu ile "Yes, Delete All User Data" seçeneğini seçiniz ve Güç tuşuna basarak onaylayınız.
    + Ardından biraz bekleyin ve işlem bitince gelen ekranda "Reboot System Now" yazan kısma "Güç Tuşu" ile basıp işlemi formatlama / resetleme işlemini tamamlayınız.

    Hard Format / Hard Reset içeriği airtime tarafından hazırlanmıştır.


    Asus Zenfone 2 Laser 5.5" ZE550KL İncelemeleri



    Bu inceleme Hardware Plus tarafından hazırlanmıştır.



    Bu inceleme Tekno Seyir tarafından hazırlanmıştır.


    Diğer Genel Kardeş Konular ve Topluluklar

    Asus ZenFone 2 Laser [ANA KONU] :http://forum.donanimhaber.com/m_110266432/tm.htm
    Asus Zenfone Cihazı "Test Model C" Olarak Görünenler Grubu :http://forum.donanimhaber.com/m_112862135/tm.htm
    Asus Zenfone 2 Laser 4.5G Sorunu Çözüldü (1 GB İnternet'de Hediye) :http://forum.donanimhaber.com/m_114085404/tm.htm
    Asus ZenFone 2 Ana Konu / Kullanıcı Kulübü :http://forum.donanimhaber.com/m_105403975/tm.htm


    İmza

    [center][link=http://forum.donanimhaber.com/m_114890910/tm.htm][b][color=#ff5100]Donanım Haber[/color]
    [color=#000000]## [color=#CC0000]Asus Zenfone 2 Laser 5.5" ZE550KL Yardım Masası ve Kullanıcı Kulübü[/color] ##[/color][/b][/link][/center]



    İmza Görünümü




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi airtime -- 16 Şubat 2019; 21:20:29 >








  • Nedir?

    Asus Zenfone 2 Laser 5.5" ZE550KL kullanırken karşılaştığınız soruların cevaplarını Sık Kullanılan Sorular bölümünde bulabilirsiniz. Asus Zenfone 2 Laser 5.5" ZE550KL satın almadan önce bilmeniz gerekenlerde bu bölümde yer almaktadır.


    Sık Sorulan Sorular (SSS)

    Soru: Satın almış olduğum ZE550KL modelinin Asus Türkiye garantili olduğunu nasıl anlarım?
    Cevap : Eğer kutunun dışında Bilkom veya C5 elektronik garanti belgesi varsa cihazınız Asus Türkiye garantilidir.

    Soru: Telefonumun kutusunda ASUS Z00LD yazıyor. Benim cihazımın modeli ZE550KL değil mi?
    Cevap : ASUS Z00LD Zenfone ZE550KL'nin ürün kodudur ve aynı işlemi görmektedir.

    Soru: Telefonumun garanti belgesinde İntel İletişim veya Delta Servis yazıyor. Bunların garantisini kim sağlıyor?
    Cevap: İntel iletişim ve Delta servis paralel ithalat diye geçen ithalat sistemiyle gelen cihazlara servis vermektedir. Bu cihazların garantisi Asus Türkiye değildir.

    Soru: Telefonu satın aldığımda nasıl test ederim?
    Cevap: Telefonun altındaki ortada yer alan uygulama tuşuna basın ve Hesap Makinesine giriş yapın. Hesap makinesine sırasıyla .12345+= yazarsanız cihazın test sayfası açılacaktır. Sırasıyla tüm testleri yapar ve onay işareti alırsanız cihazında sorun yoktur.

    Soru: Ölü piksel testini nasıl yaparım?
    Cevap: Telefonun altındaki ortada yer alan uygulama tuşuna basın ve Hesap Makinesine giriş yapın. Hesap makinesine sırasıyla .12345+= yazarsanız cihazın test sayfası açılacaktır. Sırasıyla tüm testleri yaparken karşınıza ölü piksel testi de gelecektir, oradan kontrol edebilirsiniz.

    Soru: Ekran camı alırken neye dikkat etmem gerekir?
    Cevap: ZE550KL modeli için üretilen camların üstünde 3 delik olmalıdır. Bu deliklerden sağdaki kamera, ortadaki hoparlör ve soldaki sensörler içindir. Bu 3 deliğin olmadığı camlar sorunlu olarak çalışmaktadır. Bu sebeple cam alırken dikkatli olunuz.

    Soru: Cihazımızı nereden kayıt edebilirim?
    Cevap: Telefonun içerisindeki MyAsus uygulamasını kullanarak kayıt işlemini yapabilirsiniz. Ayrıcahttps://account.asus.com sayfasından da ücretsiz üye olarak cihazınızın seri numarası ile kayıt işlemlerini yapabilirsiniz.

    Soru: Cihazımı kaydettim ama Test Model C yazıyor. Ben şimdi ne yapacağım?
    Cevap: Test Model C yazanlarda 2 sene garantilidir ve diğer cihazlardan bir farkı olup olmadığı bilinmemektedir. Konuyla ilgili ayrıntılı bilgi için Test Model C mağdurları konusunu ziyaret edebilirsiniz.http://forum.donanimhaber.com/m_112862135/tm.htm

    Soru: Telefonu nereden satın almamı önerirsiniz?
    Cevap: Satın aldığınız yer çok önemli değil, kutusunda Bilkom veya C5 elektronik garanti belgesi varsa ve bu belgeler imzalı ve kaşeli ise sorun yaşama ihtimaliniz düşüktür.

    Soru: Telefonum bozuldu ben şimdi ne yapacağım?
    Cevap:https://account.asus.com sayfasından üyelik açın ve servis bölümünden servis talep edin. Daha sonra servisin sizi yönlendirmesiyle birlikte ücretsiz kargo kullanarak cihazı Asus Türkiye'ye gönderebilirsiniz.

    Soru: Asus Türkiye'ye ulaşmak istesem nasıl ulaşırım?
    Cevap: (0216) 524 3000 numarasından ulaşabilirsiniz.

    Soru: Hattımda TL/DK yok. Asus Türkiye ile nasıl ücretsiz görüşebilirim?
    Cevap: Ücretsiz chat yapabilirsiniz.http://emea-chat.asus.com/ChatService/index.htm?tenant=TR&lang=tr

    Soru: Telefonumu güncellemek istiyorum. Nasıl yaparım?
    Cevap: Ayarlar > Hakkında > Sistem Güncellemesi > Güncelleme Denetle yollarını izleyerek telefonunuzu güncelleyebilirsiniz.

    Soru: Forumda pil sürümü lafı çok geçiyor. Bu pil sürümünü nereden öğrenirim?
    Cevap: Ayarlar > Hakkında > Donanım Bilgisi > Pil sürümü yollarını izleyerek telefonunuzun pil sürümünü öğrenebilirsiniz.

    Soru: Telefon hattı üzerinden 3G/4G kullanarak görüntülü görüşme özelliği var mı?
    Telefon hattı üzerinden görüntülü görüşme özelliği bulunmuyor. Skype, Viber gibi uygulamaları kullanmanız ve İnternet paketinizin olması gerekiyor.

    Soru: Telefonda 4.5G özelliği var mı?
    4.5G özelliği bulunmaktadır. 4.5G ile maksimum 150 Mbit download, 50 Mbit upload hızına ulaşabilirsiniz.

    Soru: İstenmeyen uygulamaların otomatik çalışmasını nasıl engelleyebilirim?
    Cevap: Telefonun altındaki ortada yer alan uygulama tuşuna basın ve Asus Mobile Manager uygulamasını çalıştırın. Asus Mobile Manager içerisinde Otomatik başlat isimli menüye giriş yapın. Ekranı sağa ve sola çekerek yakın zamanda yüklenen, indirilen ve önceden yüklenmiş uygulamaları görebilirsiniz, otomatik çalışmasını istemediğiniz uygulamanın yanına tıklayın ve açılan sayfadan Reddedildi yazısını işaretleyin. Tüm uygulamaları durdurmak için Tüm uygulamalar seçeneğini kullanabilirsiniz.

    Soru: Pili daha verimli kullanmak için ne yapmak gerekir? Hangi modu tercih etmeliyim?
    Cevap: Telefonun tasarruf modları ile kullanım süresini uzatabilirsiniz. Telefonun altındaki ortada yer alan uygulama tuşuna basın ve Güç Tasarrufu uygulamasını çalıştırın. Burada 5 mod göreceksiniz, 4 modu otomatiktir 5. mod ise özelleştirilebilir. Eğer yüksek işlemci kullanımı gerektiren oyunlar kullanmıyorsanız Performans modu şarjın çabuk bitmesine sebep olacaktır bu sebeple performans modunu kullanmaktan kaçının. Yoğun grafik işlemci gerektiren uygulamalar için normal modda yeterlidir. Güç tasarruf modunda ise telefonu kullanmadığınız zaman Wifi, 3G, 4.5G gibi ağlar devre dışı bırakıldığı için daha fazla tasarruf edebilirsiniz. Süper tasarruf modunda ise Telefon, SMS ve ağ dışında çalışan tüm uygulamalar duracağı için özellikle şarjın önemli olduğu durumlarda süper tasarruf modunu tercih edebilirsiniz.

    Soru: Çift hatlı kullanımda ilk hattım yerine ikinci hattımın İnternet paketini nasıl kullanabilirim?
    Ayarlar > Çift Sim kart ayarları > Veri hizmeti şebekesi menüsüne girdiğinizde SIM 1 ve SIM 2 seçenekleri çıkacaktır. Hangi sim kartı seçerseniz mobil internet bağlantısı o sim kart üzerinden kullanılacaktır.

    Soru: Telefonumun açılışına pin kodu harici nasıl şifre veya desen koyabilirim?
    Ayarlar > Kişisel > Kilit ekranı > Ekran kilidi menüsüne girdiğinizde hızlıca kaydır, şekil, PIN ve şifre olacak şekilde 4 ayrı şifreleme sistemini kullanabilirsiniz. Şekil seçeneği ile giriş ekranına desen ile doğrulama koyabilirsiniz.

    Soru: Telefonumun açılışına pin kodu harici şifre veya desen koydum. Bunu nasıl iptal edebilirim?
    Ayarlar > Kişisel > Kilit ekranı > Ekran kilidi menüsüne girdiğinizde sizden mevcut doğrulama yöntemi ile doğrulama yapmanızı isteyecektir. Bu doğrulamadan sonra Yok seçeneğini seçerseniz giriş ekranına koyduğunuz şifre veya desen iptal olacaktır.

    Arkası müsait oldukça gelecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi airtime -- 7 Mart 2016; 3:00:11 >




  • Haklısınız hocam. Aslında ben açmayı düşünüyordum konuyu. Hatta rom, root, twrp, çöken telefon kurtarma gibi konularla ilgili de olsun istiyordum. Şimdilik çok kurcalayan yok ama yakında başlanır kurcalamaya. Ben çoktan başladım gerçi kurcalamaya :)
    En güzelini yaptınız, elinize sağlık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk soruyu ben sorayım bari :)

    Telefonda özellikle foruma birşeyler yazarken klavye ile boğuşuyorum. Aynı harfe 3 defa basma, yanlış tuş basma veya hiç basmama gibi sorunlar oluyor. Whatsappta daha az oluyor ancak tarayıcıda çok fazla oluyor. Acaba temperli camdan mı kaynaklı yoksa sizde de oluyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CanKartaL84

    Haklısınız hocam. Aslında ben açmayı düşünüyordum konuyu. Hatta rom, root, twrp, çöken telefon kurtarma gibi konularla ilgili de olsun istiyordum. Şimdilik çok kurcalayan yok ama yakında başlanır kurcalamaya. Ben çoktan başladım gerçi kurcalamaya :)
    En güzelini yaptınız, elinize sağlık

    Hocam konuyu size verebilirim ben ZE550KL kullananların özel konusu olsun diye açtım. Öyle root, boot çok uğraştığım ve anladığım konular değiller. Konuyu almak istemezseniz yazmak istediklerinizi bana söyleyin ilk mesaja eklerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CanKartaL84

    İlk soruyu ben sorayım bari :)

    Telefonda özellikle foruma birşeyler yazarken klavye ile boğuşuyorum. Aynı harfe 3 defa basma, yanlış tuş basma veya hiç basmama gibi sorunlar oluyor. Whatsappta daha az oluyor ancak tarayıcıda çok fazla oluyor. Acaba temperli camdan mı kaynaklı yoksa sizde de oluyor mu?

    Hocam bu bende çok oluyor parmaklar biraz iri ve yazarken çok zorlanıyorum. Camlı camsız fark etmiyor her türlü denedim aynı. Ben çözümü SwiftKey uygulamasında buldum o yazdıklarınızı algılıyor ve hatayı kendisi çözüyor. Ben çok hatalı yapsamda çok sık kullandığım kelimeleri algıladığı için karşıya doğrusunu gönderiyor. Tavsiye ederim isterseniz deneyin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: linwin

    quote:

    Orijinalden alıntı: CanKartaL84

    İlk soruyu ben sorayım bari :)

    Telefonda özellikle foruma birşeyler yazarken klavye ile boğuşuyorum. Aynı harfe 3 defa basma, yanlış tuş basma veya hiç basmama gibi sorunlar oluyor. Whatsappta daha az oluyor ancak tarayıcıda çok fazla oluyor. Acaba temperli camdan mı kaynaklı yoksa sizde de oluyor mu?

    Hocam bu bende çok oluyor parmaklar biraz iri ve yazarken çok zorlanıyorum. Camlı camsız fark etmiyor her türlü denedim aynı. Ben çözümü SwiftKey uygulamasında buldum o yazdıklarınızı algılıyor ve hatayı kendisi çözüyor. Ben çok hatalı yapsamda çok sık kullandığım kelimeleri algıladığı için karşıya doğrusunu gönderiyor. Tavsiye ederim isterseniz deneyin.

    Ben harflere basıyorum fakat 2 şer 3 er tane çıkıyor bazen. Camdan mı kaynaklanıyor diye düşündüm. Sanki klavye güncellemesinden beri yapıyor gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CanKartaL84
    Ben harflere basıyorum fakat 2 şer 3 er tane çıkıyor bazen. Camdan mı kaynaklanıyor diye düşündüm. Sanki klavye güncellemesinden beri yapıyor gibi.

    Soru bana değil ama cevap yazayım. Hazır gelen klavye uygulaması pek iyi değil bu sebeple Google klavye kullanıyorum. Takılan cam kaliteli değilse yapabilir çünkü dokunmatik hassasiyeti her camda bir değil. Ayrıca camın arkasındaki sıvınında kaliteli olması gerekiyor. Neden olduğunu bulmak için camı sökmekten başka çareniz ne yazık ki yok.
  • linwin konuya sen devam et güzel gidiyorsun. İlk mesajı düzenlemişsin güzel olmuş, sana ben maille birkaç öneri gönderdim onları da yaparsan konu daha da iyi olur. ZE550KL için ayrı konu olması güzel oldu istersen imza yaparsın onuda ben imzama ekleyebilirim. Bak benim imzama 2 ayrı forum konusu var biri bizim bilgisayar mühendisleri odası diğeri yine bizim öz evladımız test model c konusu.

    İstersen sana sık kullanılanlar bölümü de hazırlayabilirim yardım istemeyen yeter. Ama konusu sen alma deme üstümde o kadar çok yük var ki hangi birine yetişeceğimi şaşırdım.
  • Sık sorulan sorular bölümünü 2. mesaja taşıdım ve yeni cevaplar ekledim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi airtime -- 4 Mart 2016; 1:10:10 >
  • Güzel bir konu olmuş. Diğer konuda çok karmaşa oluyordu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kental

    Güzel bir konu olmuş. Diğer konuda çok karmaşa oluyordu.

    Burayı el birliği ile toparlayacağız. Zenfone laser konusu gerçekten çok karıştı, 5" modelini kullananda 5.5" modelini kullananda yardım istiyor ve cevaplar karışıyor. Ayrıca bu telefonun avrupa üretimini paralel ithalat ile getirmeye başladılar ama onunda serisi farklı. Bunların yanında ML modelde eklendi üstüne selfie modeli de ve 6" modeli de aynı konuda konuşulmaya başlanınca konu karıştıkça karıştı. Hatta en son intel atom işlemcili Zenfone 2 kullananlarda konuya dahil oldular. Bu sebeple linwin iyi bir karar almış.
  • Konuda az kişi olduğundan ortaya konuşsam daha samimi olur sanırım.

    Güç seçeneklerinden hangisini kullanıyorsunuz?
    Performans modunun hıza çok etkisi var mı ve ortalama ne kadar şarj gidiyor?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de 5.5 model kullanıyorum, ilk alanlardanım. Kronik bir sorunla karşılaşıp çözümünü diğer konuya yazdım isterseniz siz de ilk başlığa ekleyin veya başka çözümü varsa belirtin.
    Telefonun altta ve üstte iki mikrofonu var, normal konuşurken ağzımıza yakın olan alttakinin aktif olması ve sesimizin karşıya gitmesi lazım ama yapılan güncellemeler sonrası bir hata oluşuyor, bu yüzden aramalarda alttaki mic çalışmıyor karşı taraf bizi duymuyor, ancak hoparlörü açarsak mic de aktif oluyor ve sesimiz de duyulmaya başlıyor.
    Bunun çözümü olarak bir kaç kere güncellediğim Asus Calling Screen uygulamasını uygulamalardan bulup kaldır diyerek ilk haline döndürmek, sonra telefonu kapatıp açmak. Artık bu uygulamayı güncellemeden kullanıyorum. Belki yeni güncellemelerle bu sorun kalkmıştır ama henüz denemedim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eros68

    Ben de 5.5 model kullanıyorum, ilk alanlardanım. Kronik bir sorunla karşılaşıp çözümünü diğer konuya yazdım isterseniz siz de ilk başlığa ekleyin veya başka çözümü varsa belirtin.
    Telefonun altta ve üstte iki mikrofonu var, normal konuşurken ağzımıza yakın olan alttakinin aktif olması ve sesimizin karşıya gitmesi lazım ama yapılan güncellemeler sonrası bir hata oluşuyor, bu yüzden aramalarda alttaki mic çalışmıyor karşı taraf bizi duymuyor, ancak hoparlörü açarsak mic de aktif oluyor ve sesimiz de duyulmaya başlıyor.
    Bunun çözümü olarak bir kaç kere güncellediğim Asus Calling Screen uygulamasını uygulamalardan bulup kaldır diyerek ilk haline döndürmek, sonra telefonu kapatıp açmak. Artık bu uygulamayı güncellemeden kullanıyorum. Belki yeni güncellemelerle bu sorun kalkmıştır ama henüz denemedim.

    Asus Calling Screen in güncel versiyonunu kullanıyorum ve telefon görüşmelerimde sorun yok. Sanırım düzeltmişler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknofone

    quote:

    Orijinalden alıntı: CanKartaL84
    Ben harflere basıyorum fakat 2 şer 3 er tane çıkıyor bazen. Camdan mı kaynaklanıyor diye düşündüm. Sanki klavye güncellemesinden beri yapıyor gibi.

    Soru bana değil ama cevap yazayım. Hazır gelen klavye uygulaması pek iyi değil bu sebeple Google klavye kullanıyorum. Takılan cam kaliteli değilse yapabilir çünkü dokunmatik hassasiyeti her camda bir değil. Ayrıca camın arkasındaki sıvınında kaliteli olması gerekiyor. Neden olduğunu bulmak için camı sökmekten başka çareniz ne yazık ki yok.

    Soru geneldi hocam :)

    Ben de camdan diye düşünüyorum da acaba ekrandan veya klavye uygulamasından mı diyordum. Zenfone5 ile de hep Zen klavye kullandım ve hiç rahatsızlık çekmiyordum. Şimdi olunca acaba telefondan kaynaklı birşey mi dedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam harikasın...eline emeğine sağlık..sayende bir sürü konu cevap buldu...tekrar teşekkürler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CanKartaL84


    quote:

    Orijinalden alıntı: eros68

    Ben de 5.5 model kullanıyorum, ilk alanlardanım. Kronik bir sorunla karşılaşıp çözümünü diğer konuya yazdım isterseniz siz de ilk başlığa ekleyin veya başka çözümü varsa belirtin.
    Telefonun altta ve üstte iki mikrofonu var, normal konuşurken ağzımıza yakın olan alttakinin aktif olması ve sesimizin karşıya gitmesi lazım ama yapılan güncellemeler sonrası bir hata oluşuyor, bu yüzden aramalarda alttaki mic çalışmıyor karşı taraf bizi duymuyor, ancak hoparlörü açarsak mic de aktif oluyor ve sesimiz de duyulmaya başlıyor.
    Bunun çözümü olarak bir kaç kere güncellediğim Asus Calling Screen uygulamasını uygulamalardan bulup kaldır diyerek ilk haline döndürmek, sonra telefonu kapatıp açmak. Artık bu uygulamayı güncellemeden kullanıyorum. Belki yeni güncellemelerle bu sorun kalkmıştır ama henüz denemedim.

    Asus Calling Screen in güncel versiyonunu kullanıyorum ve telefon görüşmelerimde sorun yok. Sanırım düzeltmişler.

    Ah be kardeş tam yarama bastiniz tüm gguncellemelri yaptım asus calling kaldırdım kapatıp açtım duzeliyor ama iki gün sonra yine aynı ne olur bir çare arkadaşlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ergoben E kullanıcısına yanıt
    Belki kendikendine güncellenmiştir. Tekrar kaldırın. Ben hiçbir uygulamayı güncellemiyorum artık. 75 tane falan güncelleme bekliyor ama yüklemiyorum. Sadece telefon ana yazılımına 3-4 ayda bir gelenleri yüklüyorum. Belki sizde uygulamaları otomatik güncelle gibi bir seçenek vardır iptal edin...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kental

    Konuda az kişi olduğundan ortaya konuşsam daha samimi olur sanırım.

    Güç seçeneklerinden hangisini kullanıyorsunuz?
    Performans modunun hıza çok etkisi var mı ve ortalama ne kadar şarj gidiyor?

    Ben hep güç tasarruf modunda kullanıyorum. İnternet ile işim yoksa süper tasarruf moduna alıyorum. Eğer performans gerektiren bir uygulama kullanacaksam (özellikle Skype görüntülü aramada) normal moda alıyorum ve şarj daha az gitmeye başlıyor.

    Performans modunun hıza etkisi tabi ki var çünkü bu modda işlemci ve grafik birimi en üst limitinde kullanılıyor. Özellikle telefonu zorlayan oyunlarda tam randıman almak için performans modunu seçmek gerekiyor. Antutu testi yaparken de en doğru sonuç yine bu performans modunda alınıyor.

    Ben yeni pil aldığımda denemek için sadece telefonu performans modunda kullanmıştım ekran sürekli Skype ve Viber kullanımı dolayısıyla açıktı. Birazda araba yarışı oynadım ve şarj 2 saat kadar gitti. Eğer ihtiyaç yok ise performans modunu kullanmak pek mantıklı değil, sürekli performans modu kullanılırsa pili kısa sürede öldürürsünüz.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.