Şimdi Ara

VW yetkili serviste aracımın kapısını vurdular

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
2.472
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,

    Arabanın anahtarında bi problem olduğundan dolayı aracım VW yetkili servisteydi ve sabah aracı almaya gittiğimde servis danışmanı, çok üzülerek aracımın başına bir talihsizlik geldiğini ve çalışanların dün akşam arabanın kapısını sürttüğünü söyledi.

    Her zaman dikkatimi çekmişti, F1 parkuru gibi servisin içerisinde emanet araba kullanıyorlar, hiç mi korkmuyorlar diyordum, benim başıma geldi.

    Bu nasıl bir iştir? Nasıl bir sorumsuzluk ve terbiyesizlik..

    Resimleri aşağıda paylaşıyorum, bu konuda benim ne yapmam gerekir? Böyle bir durumu daha önce yaşayan birisi var mıdır?

    Pasta, cila vs bir kaç yöntemle kendileri düzelteceklerini söylediler ama bu durum sadece böyle mi kalmalıdır?

     VW yetkili serviste aracımın kapısını vurdular

     VW yetkili serviste aracımın kapısını vurdular

     VW yetkili serviste aracımın kapısını vurdular

     VW yetkili serviste aracımın kapısını vurdular







  • orjinal kapı ile değişim isteme hakkınız yok mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uzun zamandır yoktunuz,böyle bir görüntüyle karşılaşmak üzücü geçmiş olsun.toyotayı çok takdir ediyorum bu konuda,her defasında aracımı pırıl pırıl teslim ettiler.
  • Çok geçmiş olsun.

    Böyle bişey benim başıma gelse bu kadar sakin kalamazdım eminim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    uzun zamandır yoktunuz,böyle bir görüntüyle karşılaşmak üzücü geçmiş olsun.toyotayı çok takdir ediyorum bu konuda,her defasında aracımı pırıl pırıl teslim ettiler.

    Bunun markayla ne alakası var ki? Bireysel bir hata. Sizin başınıza gelmeyeceğinin garantisi var mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geçmiş olsun..hangi servis merak ettim..doğuşmu..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    uzun zamandır yoktunuz,böyle bir görüntüyle karşılaşmak üzücü geçmiş olsun.toyotayı çok takdir ediyorum bu konuda,her defasında aracımı pırıl pırıl teslim ettiler.

    Bunun markayla ne alakası var ki? Bireysel bir hata. Sizin başınıza gelmeyeceğinin garantisi var mi?

    müşteri ilgisizliği,sırayla araba satmalar,plazaya gelen müşteriye dalga geçer gibi davranışlar,araçlara özensizlik,fahiş bakım fiyatları,her şeye kullanıcı hatası diye(bkz dsg) bahane üretip insanları mağdur etmeler,garanti altındaki arabadan işçilik ücreti,bunların başıma gelmeyeceğinin garantisi var zira toyota kullanıyorum.yarın öbürgün değişirsem insignia düşünüyorum,sanırım onu da bu tarz servis kepazelikleri yüzünden yetkili servise sokmayacağım.
    açıklama yeterli zannederim.




  • Hangi servis isim veemeyeceksen il ve ilçe yada il ve servisin adının ilk harfini yaz
    Yaz ki bizde gitmeyelim
    Geçmiş olsun bu araada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    uzun zamandır yoktunuz,böyle bir görüntüyle karşılaşmak üzücü geçmiş olsun.toyotayı çok takdir ediyorum bu konuda,her defasında aracımı pırıl pırıl teslim ettiler.

    Bunun markayla ne alakası var ki? Bireysel bir hata. Sizin başınıza gelmeyeceğinin garantisi var mi?

    müşteri ilgisizliği,sırayla araba satmalar,plazaya gelen müşteriye dalga geçer gibi davranışlar,araçlara özensizlik,fahiş bakım fiyatları,her şeye kullanıcı hatası diye(bkz dsg) bahane üretip insanları mağdur etmeler,garanti altındaki arabadan işçilik ücreti,bunların başıma gelmeyeceğinin garantisi var zira toyota kullanıyorum.yarın öbürgün değişirsem insignia düşünüyorum,sanırım onu da bu tarz servis kepazelikleri yüzünden yetkili servise sokmayacağım.
    açıklama yeterli zannederim.

    bambaşka şeyler yazmışsınız. bunun sırayla araba satmanın, bakım fiyatlarının yüksekliğinin ne alakası var. serviste sizin aracınızın kapısının vurulmamasının garantisi var mı yok mu? benim sorum bu. bireysel bir hatadan kaynaklanan bir olayı markaya bağlamak gerçekten çok enteresan.

    not: VW sahibi değilim. bugüne kadar da olmadım.




  • Pasta cilayla duzelecek bir hasar gibi gozukmuyor. Kapinin cekiclenerek, tekerlek ustunun de cekme yapilarak duzeltilmesi ve ve boya isleminin de yapilmasi gerekiyor. Sadece pasta cilayla gocuk duzelmeyecek sadece uzerindeki boya cikacaktir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bana büyük ölçüde pasta cila ile kaybolur gibi geldi yoksa hafif rütuşta yapılabilir rengi beyaz zaten karşılığında birkaç tane ücretsiz yıllık bakım isteyin derim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun.Rutuş,pasta cila ile kısmen düzelir ama tam geçmesi için boya lazım.
    Birkaç bakım hediyesi isteyebilirsiniz.
    20 gün önce bir vw servisinde bir tanıdığın golfünün tamponunu vurup boyatıp vermişlerdi.
    Yoğunluk olunca bu tip şeyler olabiliyor ama olmaması lazım tabi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: icemy

    Geçmiş olsun.Rutuş,pasta cila ile kısmen düzelir ama tam geçmesi için boya lazım.
    Birkaç bakım hediyesi isteyebilirsiniz.
    20 gün önce bir vw servisinde bir tanıdığın golfünün tamponunu vurup boyatıp vermişlerdi.
    Yoğunluk olunca bu tip şeyler olabiliyor ama olmaması lazım tabi

    bikaç bakım hediyesi...:)

    ben olsam dava açar, araç değer kaybını tazmin ederdim.
  • +1, sadece tamir yetmez, araç değer kaybı da talep edin derim. Yarın satmaya kalktığınızda şu kadarcık basit bir hatanın tamiri nedeniyle alıcının aracı göstereceği ustalar, ekspertizler kimbilir ne sorunlar uyduracaklar.
  • Kapı orijinali ile değişip değer kaybı verilmeli bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Masrafınızı karşılamak zorundalar. Aracınızın değeri zarar görmeden halledilebilir canınızı sıkmayın ufak birşey için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ml_csd_ds -- 23 Şubat 2016; 13:59:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hangi servis acaba? onlardan birinde arkadasım calısıyor
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    O iş mahkeme yoluyla sıkıntılı biraz.Kaç tl değer kaybı verecekki.Taş çatlasın 1000 tl verir.Mahkeme masrafları avukat vs her ne kadar sonradan alsa bile baştan verecek.Mahkeme 1-1,5 sene sürecek.Rakam yüksek olsa uğraşılırda böyle hasara değmez.
    En mantıklısı birkaç bakım hediyesi yada aksesuar donanım vs.Led stop olabilir,araçta yoksa hız sabitleme olabilir,dsg varsa garanti uzatma daha iyi olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorun servisteki hata değil alakasız şeyler yazmadım.sorun servisin genel performansı.bu bir değil iki değil devamlı şikayet konusu edilen bir servis anlayışı var vw nin.bu kadar araç satan ve güzel araçlar yapan bir firmaya yakışmıyor.Bu forumdaki vw fanboyları gibi davranmak yerine açıkça eleştirebilmek lazım bazı şeyleri.benimle tartışmaya girmeye gayret edenlerin mesele mağduriyetler olduğunda nedense çıtları çıkmıyor
    http://forum.donanimhaber.com/m_114087931/tm.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 23 Şubat 2016; 14:28:43 >
  • Bunu markaya pek bağlamak olmaz. A; Marka üstüne düşeni yapmaz, o zaman linç edelim. Ancak olay, bu servisteki kendini milletin arabası ile ralli pilotu sananlarda. Sorumluluk ve vicdan hükümlülüğünü alamamış ama nefes alabilenlerde.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.