Şimdi Ara

Fiat 500X, ABD'de 'Yılın En Güvenli Aracı' seçildi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
2.198
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ABD'de faaliyet gösteren Otoyol Güvenliği Sigorta Enstitüsü, Fiat 500X'i yılın en güvenli aracı seçti.

    Fiat'ın crossover sınıfındaki temsilcisi Fiat 500X, ABD'de faaliyet gösteren Otoyol Güvenliği Sigorta Enstitüsü (IIHS) tarafından yılın en güvenli aracı seçildi.

    Fiat açıklamasına göre, Fiat 500X, IIHS tarafından yapılan çarpışma ve güvenlik testlerinde en yüksek skor olan "Top Safety Pick+" derecesi elde etti. Testlerden en yüksek sonucu alan otomobil, ABD'de"yılın en güvenli aracı olarak belirlendi.

    Bünyesinde 70'ten fazla güvenlik özelliği barındıran Fiat 500X, Türkiye'de standart olarak sunulan ESP, TCS ve 6 hava yastığı gibi özelliklere ek, isteğe bağlı tercih edilebilen çarpışma önleme sistemi, şerit takip sistemi ve kör nokta uyarı sistemi gibi üst düzey teknolojiler ile sınıfında öne çıkıyor.

    Çarpışma Önleme Sistemi, tampon altına yerleştirilmiş bir radar sistemi ile 7 kilometre ve 200 kilometre hızları arasında önde seyreden araçlar ile arada bulunan mesafeyi ve hız farkını kontrol ederek, çarpışma riskini anında tespit edebiliyor.

    Sistem, böyle bir risk durumunda öncelikle sürücüyü işitsel ve görsel sinyaller ile uyarıyor. Eğer sürücü bu uyarılara tepki vermezse çarpışmayı engellemek veya muhtemel bir çarpışmada hasarı en aza indirmek için sistem otomatik olarak frene basıyor.

    http://www.ntv.com.tr/otomobil/fiat-500x-abdde-yilin-en-guvenli-araci-secildi,HLLqswPLCUyGBfuTNB5Bbw

    Sıralı tam liste
    http://www.iihs.org/iihs/news/desktopnews/small-overlap-crash-protection-front-crash-prevention-key-to-2016-awards-48-models-earn-top-safety-pick-award-13-earn-top-safety-pick

    Not: IIHS Euro NCAP'e benzemez. Öttürür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DXM06 -- 14 Ocak 2016; 13:58:35 >







  • Bu konu pek ilgi görmez. Freemont için fiat'a 120 bin lira verilmez diyen bir sürü tuhaf insan var. hatta bazıları o kadar uzman ki fiat'a 35 bin liradan fazla verilmez diyenle dolu. Adam da nasıl bir Fiat algısı varsa artık aklına 90 lı yılların kuş serisinden başka bir araba gelmiyor. bir de doblo var tabi 500x dünya genelinde satış rekorları kırsa, bütün güvenlik testlerinden 5 yıldız alsa bile buradakilere göre tenekedir, çöptür, fiat'tır. B sınıfı baz model arabaların 70 bin seviyelerine dayandığı şu günlerde çıkıp Egea için 35 bin den fazla etmez diyenlerle dolu. inanmazsanız gidin Egea ana konusuna bakın. Konuya dönersek 500x i test etmiş biri olarak hakkında tek söyleyebileceğim şey "param olsa da ben alsam"



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wraith Todd -- 14 Ocak 2016; 14:30:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wraith Todd

    Bu konu pek ilgi görmez. Freemont için fiat'a 120 bin lira verilmez diyen bir sürü tuhaf insan var. hatta bazıları o kadar uzman ki fiat'a 35 bin liradan fazla verilmez diyenle dolu. Adam da nasıl bir Fiat algısı varsa artık aklına 90 lı yılların kuş serisinden başka bir araba gelmiyor. bir de doblo var tabi 500x dünya genelinde satış rekorları kırsa, bütün güvenlik testlerinden 5 yıldız alsa bile buradakilere göre tenekedir, çöptür, fiat'tır. B sınıfı baz model arabaların 70 bin seviyelerine dayandığı şu günlerde çıkıp Egea için 35 bin den fazla etmez diyenlerle dolu. inanmazsanız gidin Egea ana konusuna bakın. Konuya dönersek 500x i test etmiş biri olarak hakkında tek söyleyebileceğim şey "param olsa da ben alsam"
    kedidir kedi ... diye söylenirler şimdi.




  • Bozuk saatçiler damlar birazdan
  • Fiat kendini aştı artık,bazıları kabullenemiyor malesef.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 55smsn

    Fiat kendini aştı artık,bazıları kabullenemiyor malesef.
    ncaptan 4 yıldız alan otomobil nasıl en güvenlikli araba seçilebilir? yoksa bu çarpışma testlerinde de mi hata var

    http://www.euroncap.com/tr/derecelendirmeler-ve-oedueller/en-son-guevenlik-derecelendirmeleri/tr/results/fiat/500x/20390
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YüzüğüKayıpFrodo

    Bozuk saatçiler damlar birazdan
    http://www.iihs.org/iihs/ratings/TSP-List

    Tam liste... 500x ile birlikte en güvenli araç ünvanı olan 48 model var... Bu "en güvenli" tek modelmiş gibi dayatma nedeni nedir anlayamadık... Haber NTV alınma kaynak anadolu ajansı... Top safety pick plus alan 500x'in bulunduğu "small SUV" grubuna göz atıyoruz: Honda CR-V, Hyundai Tucson, Mazda CX-5, Mitsubishi Outlander, Subaru Forester, Toyota RAV4... Hepsi ülkemde satışta ve bana göre hepsi 500x'ten daha iyi seçenekler... Ayrıca 48 model arasında başka kategorilerde olsada doğuş gruba bağlı vw golf vw passat vw jetta gibi araçlar da bulunmakta... NTV doğuş grubundaydı KOÇ grubuna mı geçti?




  • Otomatik olsa Türkiye'de iyi olurdu yıl 2016 Manuel vites artık minik bıyıklı amcalar sürüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 55smsn

    Fiat kendini aştı artık,bazıları kabullenemiyor malesef.
    helal olsun valla şaşırdım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatihkahve1234

    ncaptan 4 yıldız alan otomobil nasıl en güvenlikli araba seçilebilir? yoksa bu çarpışma testlerinde de mi hata var

    http://www.euroncap.com/tr/derecelendirmeler-ve-oedueller/en-son-guevenlik-derecelendirmeleri/tr/results/fiat/500x/20390

    iihs de teste giren 500x "Applies only to vehicles built after July 2015." "Temmuz 2015 sonrası üretilen modeller için geçerlidir." diye not düşülmüş... NCAP'e göre Nisan 2015 de test yapmış...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Makaxone

    Otomatik olsa Türkiye'de iyi olurdu yıl 2016 Manuel vites artık minik bıyıklı amcalar sürüyor.

    Otomatiği var. TCT ve AT9 olarak.

    http://www.fiat.com.tr/modeller/sayfalar/500X/Fiyatlar.aspx
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Makaxone

    Otomatik olsa Türkiye'de iyi olurdu yıl 2016 Manuel vites artık minik bıyıklı amcalar sürüyor.

    Otomatiği var. TCT ve AT9 olarak.

    http://www.fiat.com.tr/modeller/sayfalar/500X/Fiyatlar.aspx

    Valla ben baktım dizel otomatik göremedim bir türlü zaten ülkemiz şartlarında benzinli alınmaz şahsım adina.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Makaxone

    quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Makaxone

    Otomatik olsa Türkiye'de iyi olurdu yıl 2016 Manuel vites artık minik bıyıklı amcalar sürüyor.

    Otomatiği var. TCT ve AT9 olarak.

    http://www.fiat.com.tr/modeller/sayfalar/500X/Fiyatlar.aspx

    Valla ben baktım dizel otomatik göremedim bir türlü zaten ülkemiz şartlarında benzinli alınmaz şahsım adina.

    Alıntıları Göster
    ncapta güvenlik sistemleri de önemli yeni puanlamasında. NCAP ta bu nedenle yeni bir çok araç 5 yıldız alamıyor eğer çarpışma önleyici filan yoksa. Small overlap, ihss daha çok şasenin ve kabinin sağlam kalmasına dayanıyor bildiğim kadarıyla.. FİAT Cryesler ile birleşmesinden sanırım iyi sonuçlar çıkmaya devam edecek. Egea da 500 x le aynı platformda üretiliyor ve muhtemeldir ki 4 yıldız alır NCAP tan ya da 3 yıldız, merakla bekliyorum açıkcası.. Tabi "fiat yeaaaa" diyenlere pek bir şey ifade etmez yazdıklarım..




  • Zeytinbey Z kullanıcısına yanıt
    Çünkü ilk mesajda verdiğim linke tıklarsan göreceğin şey şu;

    One other vehicle from Fiat Chrysler Automobiles, the Fiat 500X, earns the Institute's highest award for 2016.

  • DXM06 kullanıcısına yanıt
    Bahsettiğiniz paragraf aynen şu şekilde:
    "The Chrysler 200 is the only domestic model to qualify for a 2016 TOP SAFETY PICK+ award. One other vehicle from Fiat Chrysler Automobiles, the Fiat 500X, earns the Institute's highest award for 2016"
    hatta ondan önceki paragrafta şu şekilde:
    "In the award count, Toyota leads manufacturers with nine 2016 TOP SAFETY PICK+ winners, including the popular Camry midsize car, while Honda picks up eight TOP SAFETY PICK+ awards and one TOP SAFETY PICK. Volkswagen/Audi has seven plus-award winners. Six Subaru models qualify for TOP SAFETY PICK+."
    Dolayısıyla burada bahsedilen "top safety pick +" kazanan modeller ve kurum tarafından verilen en büyük ödül olduğu... En fazla puanı aldığını gösteren başka bir link varsa paylaşın bilgilenelim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zeytinbey

    Bahsettiğiniz paragraf aynen şu şekilde:
    "The Chrysler 200 is the only domestic model to qualify for a 2016 TOP SAFETY PICK+ award. One other vehicle from Fiat Chrysler Automobiles, the Fiat 500X, earns the Institute's highest award for 2016"
    hatta ondan önceki paragrafta şu şekilde:
    "In the award count, Toyota leads manufacturers with nine 2016 TOP SAFETY PICK+ winners, including the popular Camry midsize car, while Honda picks up eight TOP SAFETY PICK+ awards and one TOP SAFETY PICK. Volkswagen/Audi has seven plus-award winners. Six Subaru models qualify for TOP SAFETY PICK+."
    Dolayısıyla burada bahsedilen "top safety pick +" kazanan modeller ve kurum tarafından verilen en büyük ödül olduğu... En fazla puanı aldığını gösteren başka bir link varsa paylaşın bilgilenelim...





    Edit: Böylece bir Fiat başarı öyküsü daha filizleemeden imha edildi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi synthesizer -- 14 Ocak 2016; 22:47:56 >




  • Başlık için teşekkürker Allah izin verirse almaya niyetlendim bayagıdır araç arıyordum bu modele hiç bakmamıştım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Klise Adam -- 14 Ocak 2016; 22:55:44 >
  • Bu 500x'e özel bir durum değil, TSP+ alan her model ABD'de yılın en güvenli otomobilidir. Ayrıca sıralamaya dikkatlice bakarsanız TSP+ alan Small Suvlar içerisinde, tüm testlerde tam puan alan araçların Forester, Tucson, CX5 ve RAV4 olduğunu görürsünüz. Bu araçlar çarpışma önleme sistemlerinde 6/6 puan alarak "SUPERIOR" rating almış. 500x ise 4/6 alarak "ADVANCED" almış.
  • Zeytinbey Z kullanıcısına yanıt
    Toplam 48 araç ödüle layık görülmüş. Hepsi birer kazanan.

    Ancak paragrafta açıkça belirttiği gibi 500x "2016 yılı için enstitünün en yüksek ödülünü kazandı" yazıyor. Bunu başka hiçbir modele ithafen söylememişler.
  • 140bg TCT multiair hem güçlü hem ekonomiktir. çift kavrama otomatik vites çok başarılı. ancak 170bg multiair 4x4 modeline 9 vites otomatik koymuşlar. eski tip robotize şanzıman. oldukça kararsız. bence uzak durulmalı. neden o modele tct koymamışlar anlam veremedim. zaten fiyatıda 100bine yakın.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.