Şimdi Ara

Gittigidiyor'da Kliksa Politikası Hakkında Fikri Olan?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
695
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Gittigidiyordan bir ürün aldım. Satıcı innovastore idi fakat kargo geldi bildiğin kliksa.
    İnternette araştırdım. Kliksa bunu hep yapıyormuş. Farklı isimlerle sitesinde daha pahalı olan ürünleri gg de çok daha ucuza satıyormuş.

    Aldığım ürün sitesinde 140 lira kargo hariç. Gg de 89 liraya aldım kargo dahil.
    GG komisyonunu da hesaba katmak gerek.

    Peki kliksa bunu neden yapıyor?
    Neden ürünü daha ucuza gg den satıyor?
    Ve neden farklı isimler kullanıyor?

    Ürün kişisel bakım ürünü. Hani teşhir ürünü ya da iade ürünü desek hemen belli olur. Ama o da değil.


    Daha önce alan veyahut bir fikri olan var mı?

    Sonuçta sitesinde kampanya yapıp da satabilir vs.

    Fatura var hadi fatura yok desek anlayacağım. Fatura da kilksa adına hadi vergi mergi olayları desek. Ben anlam veremedim.







  • Not: Biraz önce innovastore mesaj attım.

    "Siparişi iptal etmek istiyorum dedim. Biri benden habersiz bana aynı ürünü hediye almış az önce kliksadan kargo geldi nekadar şanslıyım"


    dedim bakalım ne diyecekler :)
  • Satıcı başka biri olup kliksa ile anlaşmalı olabilir, satıcı kliksa olup gg ile satış adedi kotalı gibi bir anlaşması olabilir, ismini farklı verir. Kliksa elinde kalan stoğu eritmek için yapmış olabilir veya kusurlu ürünleri satmak için böyle bir yola başvurmuş olabilir.
    Hepsinden başka şizofrenik bir durum bile olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • brhndrn kullanıcısına yanıt
    2014 yılından bu yana sadece innovastore satıcısının yaklaşık 18500 satışı var hocam.
    Genellikle televizyon alanların yorumlarına bakıyorum. Herkes innovastore yazıp aynı konuya denk gelmiş :)

    Fatura tarihi düne ait. Ürünü dün aldım. Dün de kliksada 140 tl ildi ürün.
    Bu başka şahısın kliksadan alıp bana yönlendirme ihtimalini yok ediyor.

    Tek mantıklı gelen olay, ürünün iadeden dönen ama yenilenmiş ürün olması. Ya da garantiden dönen ürün gibi bir şey olması.
    Onda da şöyle bir durum kafamı kurcalıyor.
    Hadi sen kliksa adını kullanarak satmak istemiyorsun bunu.
    Faturan neden kliksa? Paketin neden kliksa? Paketten bonibon çıktı o bile kliksa
    İşte burada tıkanıyor mantık




  • Bu arada innovastore dan cevap geldi

    Merhaba siparişiniz şu an kargolanmış olduğundan ürün tarafınıza geldiğinde kabul etmeden geri göndermenizi rica ediyoruz. Ürün tarafımıza kargodan geri iade döndüğünde ücret iadeniz yapılacaktır. Bilginize

    Yok yok kesin kliksa bu
    Okumadan iadeyi görünce direk yapıştırılmış cevap
  • Kliksa şuan formatı değiştiriyor. Hepsiburada gibi N11/GG sistemine geçiyorlar. Şuan test ediliyor altyapısını. Yakında kliksa.com dan farklı satıcıların ürünlerini görürsünüz.
  • HuRGeNeR@L kullanıcısına yanıt
    Anladım. Ama 2014 ten beri aynı satıcı aktif şekilde benzer fiyat farkları ile satış yapmaktaymış.

    Buraya da not düşeyim ileride lazım olabilir.
    Saat 15:44 te müşteri hizmetlerini aradım
    Kerim bey ile görüştüm. Bunu kendisi de görüşmek için benim adımı istediği ve görüşmenin kayıt altında olduğu için söylüyorum gizleme gereği duymuyorum
    innovastore'un kendileri olduğunu söyledi
    ve ürünlerin kesinlikle ve kesinlikle yenilenmiş/tamir görmüş/kullanılmış ürünler olmadığını belirtti

    yenilenmiş/tamir görmüş/kullanılmış ürünler başka departmana yollanıyormuş
    o departmanda ne yapılıyorsa

    olayı da satış politikası olarak belirtti
    aynı ürünü kliksa da teknosa da veya innovastore da farklı fiyatlara bulabileceğimi belirtti

    halen kafamda soru işaretleri mevcut ama




  • agritux kullanıcısına yanıt
    Evet, iade veya garanti dönüşü gibi ürünler olabilir. Olabilirler oldukça fazla Şu meşhur satış politikası da merak konusu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Doğrudur satış politikası gereği çok ilginç durumlar olabiliyor. Basit bir örnek marka elinde kalan adetli ürünü çok düşük fiyattan veriyor ancak kliksa bunu piyasaya göre çok düşük fiyattan sattığı takdirde markanın daha önce sattığı ve stoğu olan firmalar itiriaz ediyor. Bize bu fiyattan sattın ama Kliksaya daha düşük fiyat ya aradaki farkı ver yada ürünleri iade al deyip zor durumda bırakıyor. bu yüzden 3. bir ismi duyulmamış şirket üzerinden satış yapılıyor. Bu tarz farklı durumlar olabiliyor.
  • HuRGeNeR@L kullanıcısına yanıt
    Buda mantıklı. Ama yenilenmiş ürün satarak adını kötülememek düşüncesini çürüten madde bunda da geçerli olmuyor mu? kargo poşeti, kargo kutusu, bonibon ve fatura kliksa adına :D
    Gerçi alanın haberi oluyor bu durumdan. Benim gibi bir çıkıntı çıkıp bir yere yazmadıkça kimse haberdar olamıyor. Bu sizin söylediğiniz kafama yattı gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: agritux

    Buda mantıklı. Ama yenilenmiş ürün satarak adını kötülememek düşüncesini çürüten madde bunda da geçerli olmuyor mu? kargo poşeti, kargo kutusu, bonibon ve fatura kliksa adına :D
    Gerçi alanın haberi oluyor bu durumdan. Benim gibi bir çıkıntı çıkıp bir yere yazmadıkça kimse haberdar olamıyor. Bu sizin söylediğiniz kafama yattı gibi.

    Amaç çok satış yapmak olsaydı "kliksa" adıyla satış yaparlardı. Burda biraz suyu bulandırmadan iş yapmak amacı var o yüzden. Faturayı mecburen kliksa adına kesecekler. Senin benim gibi adam olsa farklı bir isimle şahıs firması açar satış yapar. Bunlar koskoca Sabancı holding. Böyle bir iş için ayrı firma açmazlar.
  • Şikayetvar.com da arama yaptırırsanız eğer bir çok müşterinin kullanılmış ürün geldiğinden şikayetçi olduğunu göreceksiniz. Benim fikrim belirli bir üründe indirim yapıp içerisinde bir kaç tane teşir vea iade ürün ekleyerek normalden ucuza sattıkları ürünlerdeki zararlarını bu şekilde gideriyorlar.
    Link



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi krkn -- 13 Ocak 2016; 21:31:35 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.