Şimdi Ara

Son Dönemlerde Artan Şehirler Arası Otobüs Kazaları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
557
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sadece benim mi dikkatimi çekiyor peş peşe kazalar oluyor Ankara ve Kayseri de özellikle göz göre göre ölüme gidiyor insanlar ne donanım haber de ne de ekşi sözlük de bir tepki göremedim varsa kusura bakmayın firmalar uyarılsın lastikleri değiştirsinler sıkı kontroller olsun kontroller de kabak lastik kontrolü sıklaştırılmış radarlar ve yolcuların emniyet kemeri takıp takmadıklarına bakılsın takılmamışsa firmaya ceza kesilsin firma emniyet kemeri takma mecburiyeti getirsin özellikle bazı yollar da don çok oluyor mutlaka çalışma vardır ama daha çok üstüne düşülsün.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BurakVw5 -- 6 Ocak 2016; 0:20:46 >



  • Dün Kırşehir'de yaklaşık aynı yerde 3 otobüs bugün de Kayseri'de bir otobüs devrildi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kayserideki Murat Turizm miş sanırım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Led Zeppelin

    Kayserideki Murat Turizm miş sanırım...

    Evet Murat Turizm 23 AH 050 plakalı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omer-asit

    Dün Kırşehir'de yaklaşık aynı yerde 3 otobüs bugün de Kayseri'de bir otobüs devrildi.

    Aynen öyle peş peşe olunca dikkat çekti.
  • Kazaları bilmem de geçen gün İstanbul'a gitmem gerekti. Kendi arabamla gidip masraf yapmak istemedim. Adını vermeyeyim bir otobüs firmasından bilet aldım. Ankara'dan çıktıktan sonra yaklaşık 150 km asfaltın temiz olmasından dolayı 110-120 arasında gitti kaptan. Yerlerin ıslanmaya başladığı yerlerde hızını 75-80'e düşürdü, sağa geçti usul usul gittik.
    Çok hoşuma gitti, kendimi güvende hissettim giderken. Zaten 1 numaradaydım, gece yolculuğu, paneli izlemekten başka yapacak bir şey de yoktu. Tüm yol boyunca hızı, deviri takip ettim. Çok güvenli ve kurallara uyarak sürdü. Şaşırdım,mutlu oldum.
    Keşke tüm sürücülerimiz böyle sürse diye içimden geçirirken yanımızdan fluenceler, bmwler 160-170 lerle basıp basıp geçiyordu. Yer ıslak,hafif sis var Allah muhafaza.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TwinExist

    Kazaları bilmem de geçen gün İstanbul'a gitmem gerekti. Kendi arabamla gidip masraf yapmak istemedim. Adını vermeyeyim bir otobüs firmasından bilet aldım. Ankara'dan çıktıktan sonra yaklaşık 150 km asfaltın temiz olmasından dolayı 110-120 arasında gitti kaptan. Yerlerin ıslanmaya başladığı yerlerde hızını 75-80'e düşürdü, sağa geçti usul usul gittik.
    Çok hoşuma gitti, kendimi güvende hissettim giderken. Zaten 1 numaradaydım, gece yolculuğu, paneli izlemekten başka yapacak bir şey de yoktu. Tüm yol boyunca hızı, deviri takip ettim. Çok güvenli ve kurallara uyarak sürdü. Şaşırdım,mutlu oldum.
    Keşke tüm sürücülerimiz böyle sürse diye içimden geçirirken yanımızdan fluenceler, bmwler 160-170 lerle basıp basıp geçiyordu. Yer ıslak,hafif sis var Allah muhafaza.

    Takdir ettim kaptanı 1 saat geç olsun ama sağ salim varsın yolcular.




  • Bende bugün istanbul a geldim dün gece çok yağmurlu ve sisliydi şöför 130,140'ın altına hiç düşmedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SHIHAD

    Bende bugün istanbul a geldim dün gece çok yağmurlu ve sisliydi şöför 130,140'ın altına hiç düşmedi

    Ben en son 120 yapabiliyorlar diye biliyordum demek ki daha da gidiyormuş bu hava şartları için otobüsler max=90 gitmesi gerek bence.
  • Yol boştu gece fazla araba yoktu sisli havada o kadar hızlı gitmesi garip geldi banada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eskiden otobüs şoförleri tecrübeli orta yaş ve üzeri olgun adamlardı, zaten adamın suratına baktığında anlardın, şimdi çoluk çocuk herkes otobüs şoförü, firmalar da zorda olduğundan minimum maliyet odaklı çalışıyor, sen kaliteli tecrübeli şoförü ucuza çalıştıramazsın, sonra da sonuç bu olur

    ayrıca birçok firma şoförlü araç kiralıyor, yani ben bugün otobüs tecrübem olmamasına rağmen gerekli sınıfta ehliyeti alıp bir de travegomu alsam hemen büyük bir firmanın logosunu aracıma yapıştırıp sefere çıkabilirim

    bu işi kış lastiğine veya lastiğe bağlamak kusura bakmasın kimse akılsızlıktır bilgisizliktir, bu memlekette asfalt bile olmayan yollarda tuzlanmayan temizlenmeyen yollarda yıllarca otobüsler sefer yaptı, kazalar oldu olmadı değil ama bu kadar hiçbir zaman olmadı, çünkü şoförler şofördü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    eskiden otobüs şoförleri tecrübeli orta yaş ve üzeri olgun adamlardı, zaten adamın suratına baktığında anlardın, şimdi çoluk çocuk herkes otobüs şoförü, firmalar da zorda olduğundan minimum maliyet odaklı çalışıyor, sen kaliteli tecrübeli şoförü ucuza çalıştıramazsın, sonra da sonuç bu olur

    ayrıca birçok firma şoförlü araç kiralıyor, yani ben bugün otobüs tecrübem olmamasına rağmen gerekli sınıfta ehliyeti alıp bir de travegomu alsam hemen büyük bir firmanın logosunu aracıma yapıştırıp sefere çıkabilirim

    bu işi kış lastiğine veya lastiğe bağlamak kusura bakmasın kimse akılsızlıktır bilgisizliktir, bu memlekette asfalt bile olmayan yollarda tuzlanmayan temizlenmeyen yollarda yıllarca otobüsler sefer yaptı, kazalar oldu olmadı değil ama bu kadar hiçbir zaman olmadı, çünkü şoförler şofördü

    Bir yandan haklısınız firmalar da eskiden daha tecrübeli şoförler vardı ancak haberleri takip ettim kaza yapan otobüsler firmaların kendi filosundan yani kiralık değil ve istediğiniz her firmaya travego alıp girebileceğinizi hiç sanmıyorum tanınmamış firmalar olabilir.Ben lastiğin önemini daha önce tecrübe ettim lastikler bana göre çok önemli kesinlikle kontrol edilmeli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BurakVw5

    quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    eskiden otobüs şoförleri tecrübeli orta yaş ve üzeri olgun adamlardı, zaten adamın suratına baktığında anlardın, şimdi çoluk çocuk herkes otobüs şoförü, firmalar da zorda olduğundan minimum maliyet odaklı çalışıyor, sen kaliteli tecrübeli şoförü ucuza çalıştıramazsın, sonra da sonuç bu olur

    ayrıca birçok firma şoförlü araç kiralıyor, yani ben bugün otobüs tecrübem olmamasına rağmen gerekli sınıfta ehliyeti alıp bir de travegomu alsam hemen büyük bir firmanın logosunu aracıma yapıştırıp sefere çıkabilirim

    bu işi kış lastiğine veya lastiğe bağlamak kusura bakmasın kimse akılsızlıktır bilgisizliktir, bu memlekette asfalt bile olmayan yollarda tuzlanmayan temizlenmeyen yollarda yıllarca otobüsler sefer yaptı, kazalar oldu olmadı değil ama bu kadar hiçbir zaman olmadı, çünkü şoförler şofördü

    Bir yandan haklısınız firmalar da eskiden daha tecrübeli şoförler vardı ancak haberleri takip ettim kaza yapan otobüsler firmaların kendi filosundan yani kiralık değil ve istediğiniz her firmaya travego alıp girebileceğinizi hiç sanmıyorum tanınmamış firmalar olabilir.Ben lastiğin önemini daha önce tecrübe ettim lastikler bana göre çok önemli kesinlikle kontrol edilmeli.

    bir yandan değil tamamen haklıyım, metronun kaç tane aracı 20 yaşında veletler direksiyondayken kaza yaptı hiç dikkat ettiniz mi daha önce? o araçların hepsi de kiralık araçtı

    firmalar paraya bakar, hukuki olarak da kendini güvenceye alır olur biter, dediğim gibi kendi aracıyla profesyonel şoför barındıran firma ayakta kalamaz batar, batıyor ya da birleşiyorlar bu yüzden zaten

    ayrıca ağır vasıtada lastik etkisiyle binek araç çok farklı, ağır vasıta kullanmayan bilemez, otobüslerde lastikler çok daha iyi yola tutunur, bu yüzden zincir bile takmadan otobüsler karlı tepelere bile yazlık lastiklerle rahat rahat çıkar, ha bu kışlık lastik kullanmasınlar demek değil tabi ama yanından otobüs geçince onu geçicem diye gaza gelen çoluk çocuğu oturtursan direksiyona bırak kışlığı çivili lastikle gidiyor olsa da fayda etmez, bir yerde aracın tekeri boşluğa düşerse direk yatar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    quote:

    Orijinalden alıntı: BurakVw5

    quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    eskiden otobüs şoförleri tecrübeli orta yaş ve üzeri olgun adamlardı, zaten adamın suratına baktığında anlardın, şimdi çoluk çocuk herkes otobüs şoförü, firmalar da zorda olduğundan minimum maliyet odaklı çalışıyor, sen kaliteli tecrübeli şoförü ucuza çalıştıramazsın, sonra da sonuç bu olur

    ayrıca birçok firma şoförlü araç kiralıyor, yani ben bugün otobüs tecrübem olmamasına rağmen gerekli sınıfta ehliyeti alıp bir de travegomu alsam hemen büyük bir firmanın logosunu aracıma yapıştırıp sefere çıkabilirim

    bu işi kış lastiğine veya lastiğe bağlamak kusura bakmasın kimse akılsızlıktır bilgisizliktir, bu memlekette asfalt bile olmayan yollarda tuzlanmayan temizlenmeyen yollarda yıllarca otobüsler sefer yaptı, kazalar oldu olmadı değil ama bu kadar hiçbir zaman olmadı, çünkü şoförler şofördü

    Bir yandan haklısınız firmalar da eskiden daha tecrübeli şoförler vardı ancak haberleri takip ettim kaza yapan otobüsler firmaların kendi filosundan yani kiralık değil ve istediğiniz her firmaya travego alıp girebileceğinizi hiç sanmıyorum tanınmamış firmalar olabilir.Ben lastiğin önemini daha önce tecrübe ettim lastikler bana göre çok önemli kesinlikle kontrol edilmeli.

    bir yandan değil tamamen haklıyım, metronun kaç tane aracı 20 yaşında veletler direksiyondayken kaza yaptı hiç dikkat ettiniz mi daha önce? o araçların hepsi de kiralık araçtı

    firmalar paraya bakar, hukuki olarak da kendini güvenceye alır olur biter, dediğim gibi kendi aracıyla profesyonel şoför barındıran firma ayakta kalamaz batar, batıyor ya da birleşiyorlar bu yüzden zaten

    ayrıca ağır vasıtada lastik etkisiyle binek araç çok farklı, ağır vasıta kullanmayan bilemez, otobüslerde lastikler çok daha iyi yola tutunur, bu yüzden zincir bile takmadan otobüsler karlı tepelere bile yazlık lastiklerle rahat rahat çıkar, ha bu kışlık lastik kullanmasınlar demek değil tabi ama yanından otobüs geçince onu geçicem diye gaza gelen çoluk çocuğu oturtursan direksiyona bırak kışlığı çivili lastikle gidiyor olsa da fayda etmez, bir yerde aracın tekeri boşluğa düşerse direk yatar

    Metro tamamen farklı bir dünya zaten araçların çoğu kiralık tercih edilmesinin tek sebebi servis ağı çok geniş lastik konusunda evet daha önce ağır vasıta sürmedim ancak yaz veya kış fark etmez lastikler bitik olamaz ben oraya kabak lastiklerle yola çıkmasınlar yazdım.Bir yandan haklısın evet.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BurakVw5

    quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    quote:

    Orijinalden alıntı: BurakVw5

    quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    eskiden otobüs şoförleri tecrübeli orta yaş ve üzeri olgun adamlardı, zaten adamın suratına baktığında anlardın, şimdi çoluk çocuk herkes otobüs şoförü, firmalar da zorda olduğundan minimum maliyet odaklı çalışıyor, sen kaliteli tecrübeli şoförü ucuza çalıştıramazsın, sonra da sonuç bu olur

    ayrıca birçok firma şoförlü araç kiralıyor, yani ben bugün otobüs tecrübem olmamasına rağmen gerekli sınıfta ehliyeti alıp bir de travegomu alsam hemen büyük bir firmanın logosunu aracıma yapıştırıp sefere çıkabilirim

    bu işi kış lastiğine veya lastiğe bağlamak kusura bakmasın kimse akılsızlıktır bilgisizliktir, bu memlekette asfalt bile olmayan yollarda tuzlanmayan temizlenmeyen yollarda yıllarca otobüsler sefer yaptı, kazalar oldu olmadı değil ama bu kadar hiçbir zaman olmadı, çünkü şoförler şofördü

    Bir yandan haklısınız firmalar da eskiden daha tecrübeli şoförler vardı ancak haberleri takip ettim kaza yapan otobüsler firmaların kendi filosundan yani kiralık değil ve istediğiniz her firmaya travego alıp girebileceğinizi hiç sanmıyorum tanınmamış firmalar olabilir.Ben lastiğin önemini daha önce tecrübe ettim lastikler bana göre çok önemli kesinlikle kontrol edilmeli.

    bir yandan değil tamamen haklıyım, metronun kaç tane aracı 20 yaşında veletler direksiyondayken kaza yaptı hiç dikkat ettiniz mi daha önce? o araçların hepsi de kiralık araçtı

    firmalar paraya bakar, hukuki olarak da kendini güvenceye alır olur biter, dediğim gibi kendi aracıyla profesyonel şoför barındıran firma ayakta kalamaz batar, batıyor ya da birleşiyorlar bu yüzden zaten

    ayrıca ağır vasıtada lastik etkisiyle binek araç çok farklı, ağır vasıta kullanmayan bilemez, otobüslerde lastikler çok daha iyi yola tutunur, bu yüzden zincir bile takmadan otobüsler karlı tepelere bile yazlık lastiklerle rahat rahat çıkar, ha bu kışlık lastik kullanmasınlar demek değil tabi ama yanından otobüs geçince onu geçicem diye gaza gelen çoluk çocuğu oturtursan direksiyona bırak kışlığı çivili lastikle gidiyor olsa da fayda etmez, bir yerde aracın tekeri boşluğa düşerse direk yatar

    Metro tamamen farklı bir dünya zaten araçların çoğu kiralık tercih edilmesinin tek sebebi servis ağı çok geniş lastik konusunda evet daha önce ağır vasıta sürmedim ancak yaz veya kış fark etmez lastikler bitik olamaz ben oraya kabak lastiklerle yola çıkmasınlar yazdım.Bir yandan haklısın evet.

    sadece metro değil ki, kamilkoç da mesela kiralık araç kullanıyor, büyük tur firmaları taşımacılık değil onlar da kiralık araç kullanıyor

    aslında başka problemler de var, bu araçlar kışlığı falan geçtim normal lastiği bile yenileyemiyorlar, hepsinin lastikleri kaplama, çünkü sürekli yol yapıyorlar ve aşınma çok fazla, düzgün yakıt kullanamıyorlar, nerede yağ vs karışımı ucuz yakıt varsa onları kullanıyorlar, ha bunları daha zengin olmak için değil yaşamak için kullanıyorlar çünkü ülkede öyle bir sistem oturdu ki işi kanun kuralına göre yaparsan yapamazsın batarsın, en baştaki kişilerin de dediği gibi ben yapıyorum siz de yapın usulüyle hile yapılmak zorunda

    yoksa özellikle büyük şehirlerde yığınla gereksiz polis var, trafik polisleri sağda solda çekirdek çitliyor, koysalar kontrole bu otobüslerin yarısından fazlası trafikten men edilir, firmalar batar insanlar aç kalır tepki olur oylar düşer, kanun yapılır ama kontrol işte bu yüzden yapılmaz




  • Simdiki Şoförler otobüslerin yeni olmasi ve arabanin tonajina güvenerek karda kista bu kadar hızlı gitmeye cesaret ediyorlar.Gerede cikisindan sonra duble yolda gidiyorum dışarda göz gözü görmüyor kar kış kıyamet ve hala kar yağıyor, ben ve önümdeki araba 70 le gidiyoruz aman biyere kizaklamayalim diye,arkadan sellektor ışık yapıştırmis tren gibi yanımızdan geçip gidiyor otobüs.önüne biri atlasa hayatta duramaz çarpar. Ayrica bazi firmaların Şoförlerinin yeteri kadar dinlenmelerine fırsat vermeden yeniden direksiyona cikartip yorgun Sorgun adami yola surmeleri cabası. Çalışma şartları cok ağır Şoförler yorgun ve en önemlisi tecrübe yetersiz olunca kaza kaçınılmaz oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TwinExist kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle malum firma degil o zaman

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.