Şimdi Ara

Lg g2 tüketici hakları hakem heyetine başvurma şartlari konusunda yardımınıza ihtiyacım var

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
802
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar 24.03.2014 te beyaz lg g2 aldim. Telfonum ilk serilerden. 302 serisi. 3 defa ekran sararmasindan servise gitti ve ekran degisimi yapildi. 1 defa batarya icin verdim servise. Batarya da degisti. Bir defa da kamerasi bulanik cekiyor diye servise verdim. Yeni kamera parcasi takildi. Simdi tekrar ekran sarardi. Yani etti 4. Defa bu sararma oluyor. Simdi internetten arastirdim ama pek saglam bilgi bulamadim. Ben para iadesi icin tüketici hakları hakem heyetine basvurmak istiyorum da acaba buna hakkim var mi. 2 yil icinde 4 defa ekran sararirsa hakkim var mi para iadesi almaya. 6 defa servise giderse para iadesi hakkim var mi peki. Bir de telefonumu servise vereyim mi ekran sararmasi icin. Yani ekrani değiştirdikten sonra mi basvurayim hakem heyetine. Yoksa degistirmeden mi basvurayim. Basvururken ne lazim. Herhangi bi dilekce lazim mi. Mesela servise gidip dilekçe vereyim mi para iadesi istiyorum diye. Yoksa servis fislerini alip direk hakem heyetine mi gideyim. 4. Ekran sararmasinin servis fisi de lazimsa tekrar servise gonderecem. Lütfen bu konuda bana yol gösterin. Garantinin bitmesine 4 ay kaldi. Gec olmadan basvurayim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Bu telefonun kronik sarama ve sebeke sorunlarindan bıktım. Allah var guzel telefon begenerek kullaniyorum ama geri iade etmek istiyorum cunku garantisi biterse tekrar ekrani sararir muhakkak. Gerci sebeke sorununa çözüm olarak bi rom kullandim. G pro2 nin portlanmis romu var. 5.0.2 ve sebekesi normal roma gore bir iki cizgi daha iyi cekiyor. Ama iste lollipopun sarji da çabuk bitiyor. Bir sürü sorunu da var. Kernel yüklemek bile kurtarmiyor insani. Neyse arkadaslar yardimlarinizi bekliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu konuda bilgi sahibi olan yok mu arkadaşlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı arızadan 4.kez gidince iade hakkın var diye biliyorum.Bilen arkadaşlar cevap verirler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KediTartaklayanBodyciFare K kullanıcısına yanıt
    hocam benim ekran değişti ama değişen ekran ilkinden farklı ve bunun giderilmesi için servise yolluyorum ve bisey yapmıyorlar 4 kez böyle yollasam da iade hakkı oluyor mu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mydonose_2

    hocam benim ekran değişti ama değişen ekran ilkinden farklı ve bunun giderilmesi için servise yolluyorum ve bisey yapmıyorlar 4 kez böyle yollasam da iade hakkı oluyor mu

    Hocam aynı arızadan 4 kere gittiğinde iade hakkın var diye biliyorum ama yanıltmış olmayayım.Daha iyi bilen arkadaşlar vardır konuya cevap yazarlarsa net öğrenmiş oluruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de oyle duymustum. Araştırdım birsey bulamadim. Tuketici haklari yönetmeliği defalarca degismis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bildiğim kadarıyla 1 sene içerisinde 4 kere arızalanıp tamir gördükten sonra (aynı arıza olması veya parça değişmesi şart değil) 5. arızada servise verdiğiniz zaman yeni ürün ile değişim yada ücret iadesi talebini servise bildirmeniz gerekli, servis olumsuz yanıt verirse telefonu satın aldığınız yere dilekçe ile ptt den iadeli taahhütlüde gönderebilirsiniz ücret iadesi için başvuruyorsunuz, 10 gün içinde cevap gelmezse veya olumsuz cevap gelirse ürünün faturası elinizdeki servis raporları ile tüketici hakem heyetine başvuruyorsunuz, önceden kaymakamlıklarda direk başvurup orada form dolduruyorduk ama herhalde şimdi ilk önce edevlet üzerinden başvurmak gerekliymiş, 2 sene içerisinde 6 kere arızalanıp tamir görmüş olmalı diye biliyorum, benim asus tabletim 5 kere arızalandı 3 kere ekran değişti servis 4 kere parça değişmeden iade olmaz dedi hakem heyeti kararıyla vatan bilgisayardan aldım tabletin parasını




  • Iste kardes ben de emin olmak istiyorum. Benimki yaklasik 20 ayda 4 kez sarardi. Eger 1 senede 4 defa ise o zaman para iadesi alamayiz. Ama cok sacma ya. Hangi cihaz 1 senede 4 defa ayni sorundan gitmis ki servise. 2 yilda olsa daha makul. Hem belki servis bilerek oyle diyor ki para iadesi olmasin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tuketici sorunlarını numarasını arayıp danısın kaç kez aynı agrıza diye sorun onlara benim bildiğim 3 kez mekanik arıza

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musty578

    Tuketici sorunlarını numarasını arayıp danısın kaç kez aynı agrıza diye sorun onlara benim bildiğim 3 kez mekanik arıza

    Tüketici haklarini arayip sordum. Bilmiyoruz dediler. Siz basvuruda bulunursunuz. Hakem heyeti de degerlendirmeye alir dediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 24.03.2014 tarihinde setın aldığınızdan 4077 sayılı kanuna tabi işlem görür

    Diğer Yükümlülükler Madde 14 — Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın;
    a) (Değişik:RG-24/4/2011-27914) Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde en az dört defa veya imalatçı-üretici ve/veya ithalatçı tarafından belirlenen garanti süresi içerisinde altı defa arızalanmasının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması,
    b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,
    c) Firmanın servis istasyonunun, servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırasıyla satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçı-üreticisinden birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi,
    durumlarında, tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir.


    ***güncelleme, yazılımın yeniden yüklenmesi vb işlemler arıza gibi değerlendirilmez.




  • 1 yil icinde 4 defa ayni ariza ise benimki ona uymuyor galiba. Ama 6 defa servise gitmis olacak. Yine de basvursam mi tuketici haklarina. Ekran sararmasi kronik bir sorun ya. Bu telefon var oldugu sürece 4 ayda bir ekrani sararacak. Bu yüzden soğudum telefondan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cahfereddin

    1 yil icinde 4 defa ayni ariza ise benimki ona uymuyor galiba. Ama 6 defa servise gitmis olacak. Yine de basvursam mi tuketici haklarina. Ekran sararmasi kronik bir sorun ya. Bu telefon var oldugu sürece 4 ayda bir ekrani sararacak. Bu yüzden soğudum telefondan
    basvuru hakkınız tabıkı var

    6502 sayılı kanun bıraz daha katı bu konuda ılk 6 ayda arızalanınca satın alınırken ayıplı malmış gibi degerlendırılıyor ama fatura tarıhınız eskı 4077 kanuna tabı.

    ıl ya da ılce tuketıcı hakem heyetıne urun bedelıne gore.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sameakan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cahfereddin

    1 yil icinde 4 defa ayni ariza ise benimki ona uymuyor galiba. Ama 6 defa servise gitmis olacak. Yine de basvursam mi tuketici haklarina. Ekran sararmasi kronik bir sorun ya. Bu telefon var oldugu sürece 4 ayda bir ekrani sararacak. Bu yüzden soğudum telefondan
    basvuru hakkınız tabıkı var

    6502 sayılı kanun bıraz daha katı bu konuda ılk 6 ayda arızalanınca satın alınırken ayıplı malmış gibi degerlendırılıyor ama fatura tarıhınız eskı 4077 kanuna tabı.

    ıl ya da ılce tuketıcı hakem heyetıne urun bedelıne gore.

    Tamam kardeş tsk ederim. Basvuruda bulunacam tabi ki.bu isin pesini birakmam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tekrar merhabalar. Tüketici hakem heyetine basvurdum ve 1700 tl parami geçen gün bimeksten aldim. Siz de hakkınızı sonuna kadar arayın. Elveda g2 :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hadi hayırlı olsun. Süreci aktarırsanız sizin gibi aynı yola başvuracak arkadaşlara yardımcı olmuş olursunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar. Elbette ki teknoloji mağduru olmuş arkadaşlara yardımcı olmak niyetiyle şu bilgiyi paylaşayım.
    Telefonumu garanti süresi içinde 6 defa servise vermiştim. Bunun 4 defası ekran sararması içindi. Tüketici Haklarına gittim ve telefonun tamir fişlerinin orjinalini garanti belgesinin orjinalini ve fotokopilerini teslim ettim. Dilekçe de yazıp telefonla ilgili şikayetimi yazdım. Gel zaman git zaman 4 ay sonra aradılar beni. Bilirkişi telefonunuzu inceleyecek dediler. Telefonu teslim ettim ve bilirkişinin incelemesinden sonra teslim aldım. Dosyam bilirkişinin benim haklılığıma karar vermesi ile heyete girmiş ve heyet de onay verdikten sonra beni aradılar ve davayı kazandığıma dair belgeyi benim adresime gönderdiklerini söylediler. Diğer bir nüshasını da bimekse yollamışlar. Evrak geldikten sonra bimekse gittim ve onlar da telefonu alıp paramı iade ettiler. Darısı tüm teknoloji mağdurlarının başına inşallah :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Chaw Shino -- 31 Ekim 2016; 17:10:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.