Şimdi Ara

2015 yaris ve 2015 versoya lpg ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
1
Favori
1.828
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2015 model 1.0 Toyota Yaris Life araç almış bulunmaktayım.


    Motor Kodu Kitapçığından anladığım kadarıyla 1KR-FE olmakta olup,

    1-)bu araca LPG takılıp takılamayacağı,

    2-)araç sıfır olduğu için kaç km. den sonra takılmasının uygun olduğu,

    3-)Ayrıca bu aracın subaplarının magnezyum alaşım olup olmadığı,

    ve 4-)hangi kit in uyumlu olacağı konusunda beni bilgilendirebilirseniz çok memnun olurum.


    Ayrıca ailemize 2015 model Verso 1.6 Benzinli araç almayı düşünmekteyiz.


    Motor Kodu Kitapçığından anladığım kadarıyla 1ZR-FAE olmakta olup,

    1-)bu araca LPG takılıp takılamayacağı,

    2-)araç sıfır olduğu için kaç km. den sonra takılmasının uygun olduğu,

    3-)Ayrıca bu aracın subaplarının magnezyum alaşım olup olmadığı,

    4-)Araç Valvematic olduğundan dolayı sıkıntı çıkıp çıkmayacağı,

    ve 5-)hangi kit in uyumlu olacağı konusunda beni bilgilendirebilirseniz çok memnun olurum.


    İyi Forumlar.







  • Gayet güzel olur lpg yi seven bir motor hayırlı olsun diyelim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • player_x P kullanıcısına yanıt
    Yaptığım araştırmalar sonucu;

    1.0 motorlu aracın egzoz sübaplarının magnezyum alaşımlı olduğunu,

    1.6 motorlu aracın egzoz subaplarının magnezyum alaşımlı olmadığını anladım.

    1.0 Toyota Yaris'e LPG takmaktan vazgeçtim.

    Kaynakça:

    Yaris için

    http://www.vehiclepartsdatabase.com/vehicles/allprivateroadvehicles/toyota/yarisvitz/10/1krfe/7306/exhaustvalves/ae/v94970

    Verso için

    http://www.vehiclepartsdatabase.com/vehicles/allprivateroadvehicles/toyota/verso/16/1zrfae/35593/exhaustvalves/freccia/r6561rnt

    Yağlama sistemini önerecek olanlara ise tek sorum, emme değil de egzoz valflerini nasıl yağlayacaklarıdır.

    İyi Forumlar.




  • HAYIRLI GÜNLER
    toyota yaris opel insignia chevrolet curz mazda 3 ve buna benzer yeni nesil araçlardaki
    sibop sorunları için üretilmiş özel sibop koruma ünitesi prins valve care ile aracınıza rahatlıkla lpg taktırabilirsiniz
    0km&5000km yi geçmeyen araçlarda prins valve care lpg montajlarında motor garantisini veriyoruz

    ValveCare, yalnızca Prins sistemleri için geliştirilen özgün bir katkı dozlama sistemidir. Özel formüllü katkının motora doğru dozda verilmesini sağlayan ValveCare, supabın ve supap yataklarının zamanından önce aşınmasını önler. Sistem, LPG ve CNG gibi alternatif yakıtlarla çalışabilen her tür içten yanmalı motor için uygundur.

    Neden ValveCare
    Bazı motorlarda supap ve supap yatakları LPG ile çalışırken yıpranmaya karşı daha duyarlıdır. ValveCare dozlama sistemi sayesinde LPG ile birlikte ihtiyaç duyulan katkı, basınç altında motora enjekte edilir. Böylece supaplar ve supap yataklarında aşınmanın önemli ölçüde önlenmesi sağlanır.

    ValveCare nasıl çalışır
    ValveCare dozlama sistemi, bir dozaj pompası ve bir dozlama ünitesinden oluşur. Motor LPG'ye geçer geçmez dozlama pompası çalışır ve ValveCare katkısı basınç altında dozlama ünitesine akmaya başlar. ValveCare dozlama ünitesi, ValveCare katkısının tüm silindirlere (10 silindire kadar) %100 eşit düzeyde yayılmasını sağlar.


    Katkı dozu, motor yüküne ve anlık yakıt tüketimine göre belirlenir. Dolayısıyla, turbo şarjlı motorlar da dahil olmak üzere, uygun miktarda enjekte edilen katkıyla, motorun daima korunması sağlanır. Üstelik her zaman için doğru
    miktarda katkı enjekte edildiğinden, katkı maddesi tüketimi oldukça ekonomik düzeydedir.
    detaylı bil için info@cetinsayotogaz.com 02165749733 0532 579 18 31 0532 488 89 91
    www.cetinsayotogaz.com lpg montajında son nokta

     2015 yaris ve 2015 versoya lpg ?




  • Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim. Ancak;

    Yağlama sistemini önerecek olanlara ise tek sorum, emme değil de egzoz valflerini nasıl yağlayacaklarıdır.

    Benim öğrenmek istediğim en önemli detay bu.
  • Ayrıca Valvecare katkısının teknik dökümanı var ise paylaşabilirseniz sevinirim.

    Teknik dökümandan kastım tanıtım kataloğu veya montaj şeması değil.

    katkının yanma sıcaklığı, parlama noktası, yoğunluk vs. bilgilerini içeren teknik dökümanı var ise esas buna ihtiyacım var.

    Şunu da belirteyim ailemizdeki diğer aracımızda (vvt-i 110 hp Toyota) Prins VSI-1 kiti bulunmakta ve çok memnun kalmaktayız.
  • Valve care yağlarının;

    katalitik konvertör ve oksijen sensörüne etkisi nedir?

    Bu parçalarda tıkanma vs. yapıp yapmadığına ilişkin teknik rapor var mı var ise bunun linkini görebilirmiyiz.

    Saygılarımla.
  • Yalnız bu magnezyum subap olayında paylaşılan sayfada diğerlerinede bakınca önceki kasalarındada 1. yaris,auris ve Corolla modellerindede magnezyum alaşımlı subap kullanılmış,o nlardan hiç şikayet yok ama 1.0 motor yaris için neden sabıkalı araç muamelesi yapılıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blueway1

    Yalnız bu magnezyum subap olayında paylaşılan sayfada diğerlerinede bakınca önceki kasalarındada 1. yaris,auris ve Corolla modellerindede magnezyum alaşımlı subap kullanılmış,o nlardan hiç şikayet yok ama 1.0 motor yaris için neden sabıkalı araç muamelesi yapılıyor.

    Geçen hafta iki farklı Toyota yetkili servisi ile görüştüm her ikisi de araçta çelik subap kullanıldığını belirtti.

    Yanlış bilgi vererek insanları etkilemek istemediğim için ilave bilgi olarak paylaşmak istedim.

    İyi forumlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: player_x


    quote:

    Orijinalden alıntı: blueway1

    Yalnız bu magnezyum subap olayında paylaşılan sayfada diğerlerinede bakınca önceki kasalarındada 1. yaris,auris ve Corolla modellerindede magnezyum alaşımlı subap kullanılmış,o nlardan hiç şikayet yok ama 1.0 motor yaris için neden sabıkalı araç muamelesi yapılıyor.

    Geçen hafta iki farklı Toyota yetkili servisi ile görüştüm her ikisi de araçta çelik subap kullanıldığını belirtti.

    Yanlış bilgi vererek insanları etkilemek istemediğim için ilave bilgi olarak paylaşmak istedim.

    İyi forumlar.

    çelikse çok sevineceğim,önceki paylaşımınızdaki mağnezyum subap alaşımını gösteren site toyotanın orjinal sitesi değilmi peki.2004 modeli var bende onada baktım bu belirttiğiniz sitede ondada aynı alaşım gözüküyor 1sz-fe motor kodu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blueway1 -- 18 Ocak 2017; 10:54:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blueway1


    quote:

    Orijinalden alıntı: player_x


    quote:

    Orijinalden alıntı: blueway1

    Yalnız bu magnezyum subap olayında paylaşılan sayfada diğerlerinede bakınca önceki kasalarındada 1. yaris,auris ve Corolla modellerindede magnezyum alaşımlı subap kullanılmış,o nlardan hiç şikayet yok ama 1.0 motor yaris için neden sabıkalı araç muamelesi yapılıyor.

    Geçen hafta iki farklı Toyota yetkili servisi ile görüştüm her ikisi de araçta çelik subap kullanıldığını belirtti.

    Yanlış bilgi vererek insanları etkilemek istemediğim için ilave bilgi olarak paylaşmak istedim.

    İyi forumlar.

    çelikse çok sevineceğim,önceki paylaşımınızdaki mağnezyum subap alaşımını gösteren site toyotanın orjinal sitesi değilmi peki.2004 modeli var bende onada baktım bu belirttiğiniz sitede ondada aynı alaşım gözüküyor 1sz-fe motor kodu

    toyotanın orjinal sitesi değil, zaten daha önceki yazılarımda internette yaptığım araştırmalarda bulduğum veri olduğunu belirtmiştim.

    Şu an da lpg araştırması içindeyim, şu an da benim için öne çıkan markalar prins ve brc

    Prinsin 3 silindirli kiti yok sanırım internet sitesinde bulamadım.
    Brc için ise pipolu sistemlerden söz ediliyor, ama bu araca pipolu sistem uygun mu değil mi onu henüz bulamadım.

    Prins enjektör ohm değerlerini belirtmiş Brc Bayisi olan arkadaşlar Brc için de bu ohm değerlerini paylaşırsa çok yararlı olur.


    Yardımcı olabilecek olan olursa çok sevinirim.

    İyi forumlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: player_x


    quote:

    Orijinalden alıntı: blueway1


    quote:

    Orijinalden alıntı: player_x


    quote:

    Orijinalden alıntı: blueway1

    Yalnız bu magnezyum subap olayında paylaşılan sayfada diğerlerinede bakınca önceki kasalarındada 1. yaris,auris ve Corolla modellerindede magnezyum alaşımlı subap kullanılmış,o nlardan hiç şikayet yok ama 1.0 motor yaris için neden sabıkalı araç muamelesi yapılıyor.

    Geçen hafta iki farklı Toyota yetkili servisi ile görüştüm her ikisi de araçta çelik subap kullanıldığını belirtti.

    Yanlış bilgi vererek insanları etkilemek istemediğim için ilave bilgi olarak paylaşmak istedim.

    İyi forumlar.

    çelikse çok sevineceğim,önceki paylaşımınızdaki mağnezyum subap alaşımını gösteren site toyotanın orjinal sitesi değilmi peki.2004 modeli var bende onada baktım bu belirttiğiniz sitede ondada aynı alaşım gözüküyor 1sz-fe motor kodu

    toyotanın orjinal sitesi değil, zaten daha önceki yazılarımda internette yaptığım araştırmalarda bulduğum veri olduğunu belirtmiştim.

    Şu an da lpg araştırması içindeyim, şu an da benim için öne çıkan markalar prins ve brc

    Prinsin 3 silindirli kiti yok sanırım internet sitesinde bulamadım.
    Brc için ise pipolu sistemlerden söz ediliyor, ama bu araca pipolu sistem uygun mu değil mi onu henüz bulamadım.

    Prins enjektör ohm değerlerini belirtmiş Brc Bayisi olan arkadaşlar Brc için de bu ohm değerlerini paylaşırsa çok yararlı olur.


    Yardımcı olabilecek olan olursa çok sevinirim.

    İyi forumlar.

    teşekkür ederim.benim aracımda 2004 model 1.0 mmt yaris.4 silindirli olan modellerden.40.000 km önce atiker safefast marka lpg sistemi taktırmıştım.soğuk havalarda rölanti düşmesi sonucu oluşan titreme dışında memnunum,yanlız bu markayı tavsiye etmiyorum,sebebi ise bayilerin yaklaşımı, bu durumu çözememesi, ve ana firmanında sizin sorununuzla ilgilenmeyip geri dönüş bile yapmaması.brc ve prins ikisininde üzeceğini sanmıyorum ikiside kalite.ilaveten 40.000 kmde 200 tl karşılığında enjektör takımı değişti.setin enjektör kalitesi bu kadarmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blueway1 -- 18 Ocak 2017; 15:8:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blueway1


    quote:

    Orijinalden alıntı: player_x


    quote:

    Orijinalden alıntı: blueway1


    quote:

    Orijinalden alıntı: player_x


    quote:

    Orijinalden alıntı: blueway1

    Yalnız bu magnezyum subap olayında paylaşılan sayfada diğerlerinede bakınca önceki kasalarındada 1. yaris,auris ve Corolla modellerindede magnezyum alaşımlı subap kullanılmış,o nlardan hiç şikayet yok ama 1.0 motor yaris için neden sabıkalı araç muamelesi yapılıyor.

    Geçen hafta iki farklı Toyota yetkili servisi ile görüştüm her ikisi de araçta çelik subap kullanıldığını belirtti.

    Yanlış bilgi vererek insanları etkilemek istemediğim için ilave bilgi olarak paylaşmak istedim.

    İyi forumlar.

    çelikse çok sevineceğim,önceki paylaşımınızdaki mağnezyum subap alaşımını gösteren site toyotanın orjinal sitesi değilmi peki.2004 modeli var bende onada baktım bu belirttiğiniz sitede ondada aynı alaşım gözüküyor 1sz-fe motor kodu

    toyotanın orjinal sitesi değil, zaten daha önceki yazılarımda internette yaptığım araştırmalarda bulduğum veri olduğunu belirtmiştim.

    Şu an da lpg araştırması içindeyim, şu an da benim için öne çıkan markalar prins ve brc

    Prinsin 3 silindirli kiti yok sanırım internet sitesinde bulamadım.
    Brc için ise pipolu sistemlerden söz ediliyor, ama bu araca pipolu sistem uygun mu değil mi onu henüz bulamadım.

    Prins enjektör ohm değerlerini belirtmiş Brc Bayisi olan arkadaşlar Brc için de bu ohm değerlerini paylaşırsa çok yararlı olur.


    Yardımcı olabilecek olan olursa çok sevinirim.

    İyi forumlar.

    teşekkür ederim.benim aracımda 2004 model 1.0 mmt yaris.4 silindirli olan modellerden.40.000 km önce atiker safefast marka lpg sistemi taktırmıştım.soğuk havalarda rölanti düşmesi sonucu oluşan titreme dışında memnunum,yanlız bu markayı tavsiye etmiyorum,sebebi ise bayilerin yaklaşımı, bu durumu çözememesi, ve ana firmanında sizin sorununuzla ilgilenmeyip geri dönüş bile yapmaması.brc ve prins ikisininde üzeceğini sanmıyorum ikiside kalite.ilaveten 40.000 kmde 200 tl karşılığında enjektör takımı değişti.setin enjektör kalitesi bu kadarmış.

    Yanıtınız için teşekkür ederim daha önceden prins vsı-1 sistemini kullanmıştım,

    50000 km de aracıma takılmış(ben ikinci el almıştım(105.000km de),135.000km de satmıştım sadece bir kere filtre değişimine gitmiştim,(105.000km de)
    2008 Toyota Verso)

    üst devirlerde kesik kesik gaz yememe sorunları vs kesinlikle yoktu oldukça başarılıydı.(Keihin enjektör)

    şimdi ise keihin enjektör sadece vsı-2 ile sunuluyor diye biliyorum. silverline, techomax sistemlerinde kullanılmıyor diye biliyorum.

    Yanlışım varsa düzeltirseniz sevinirim.

    iyi forumlar.




  • Hocam 2015 model yarisiniz için LPG dönüşümünü ne yaptınız? Aynı aracın 2016 modelini de 2 ay önce ben satın aldım. Şuan 1200 km de aracım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Selçuk ALAGÖZ

    Hocam 2015 model yarisiniz için LPG dönüşümünü ne yaptınız? Aynı aracın 2016 modelini de 2 ay önce ben satın aldım. Şuan 1200 km de aracım.

    Prins vsı-2 takdırmaya karar verdim, ancak lpg montaj yönetmeliği değiştiği ve araca uzun yıllar binmeyi planladığım için montaj işini mayıs- haziran a bıraktım, lpg tanklarının kullanım süresinin 15 yıla çıkması sözkonusu, ve ayrıca lpg dolum ağzının da tampona yerleştirilmesi gerekiyor. Lpg dönüşümü yapan bir firma ile de görüştüm kafanıza takılan birşey olursa pm yolu ile sorabilirsiniz.



    İyi forumlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: player_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: Selçuk ALAGÖZ

    Hocam 2015 model yarisiniz için LPG dönüşümünü ne yaptınız? Aynı aracın 2016 modelini de 2 ay önce ben satın aldım. Şuan 1200 km de aracım.

    Prins vsı-2 takdırmaya karar verdim, ancak lpg montaj yönetmeliği değiştiği ve araca uzun yıllar binmeyi planladığım için montaj işini mayıs- haziran a bıraktım, lpg tanklarının kullanım süresinin 15 yıla çıkması sözkonusu, ve ayrıca lpg dolum ağzının da tampona yerleştirilmesi gerekiyor. Lpg dönüşümü yapan bir firma ile de görüştüm kafanıza takılan birşey olursa pm yolu ile sorabilirsiniz.



    İyi forumlar.

    Alıntıları Göster
    Iyi formlar hocam. Arabalarimiz ayni. Bende de 2008 yaris ve 2013 verso var. Yaris 7 yildir bende ve 30bin km de iken lpg taktim. Su an 85000 lerde. Yag eksiltmesi yasiyorum. Kimisi normal diyor kimisi lpg etkisi diyor. ( neredeyse 3000km de 1 litre)

    Verso konusunda bu yuzden çekimserim. Zaten fazla km yapmadigim icinde soguk bakiyorum. Sizin Verso ile tecrubeniz nedir? Lpg taktirdiniz mi? Takildiysa memnun musunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • titanichay kullanıcısına yanıt
    Öncelikle şunu belirteyim, daha önceden 1.6 110hp güce sahip 2008 model versomuz vardı bu araç 85000km boyunca prins vsı-1 ile kullanıldı (keihin enjektörlü olan) en ufak bir yağ eksiltme sorunu olmadan 135000km de sattık, bunun üzerine konuyu 2015 açmıştım, ancak bazı olumsuzluklar sonucu sıfır verso alamadık, ama yaris aldık, verso yu ise 2010 model 1.6 132hp güç üreten sonraki kasadan 55000km de aldık üzerinde lovato c-obd2 lpg sistemi var, şu anda 75000km civarında yağ eksiltme sorunu bu araçta da henüz yaşamadık, (kullandığım yağ 0w-30 viskozitesine sahip)(çok kısa mesafe kullanımı söz konusu)(kullanılması gereken yağ 0w-20(kitapçık bilgisi)), ancak ben gerek 0w-20 bulmakta yaşadığım zorluklar gerekse lpg olduğu için 0w-30 kullandım.



    Gelelim Yarise(1.0life) araca 9000km de lpg uygulaması yapıldı (lovato c-obd2), lpg tüketimi oldukça makul, çekişte herhangi bir düşme yok, araç 20000km yi yeni geçti, bu araçta hep 0w20 yağ kullanıyorum, üzerine yağ eklemeyi gerektirecek kadar bir eksilme yapmıyor, ancak tabi bu uzun kilometreler sonra netleşeceğinden sizi yanlış yönlendirmek istemem, ama şimdilik memnun olduğumu da belirtmek isterim.



    Özetle verso çok başarılı bir araç ancak lpg montajında gaz hortumlarını mümkün olduğunca kısa tutturmaya, ve doğru boyutta nozul kullanımına dikkat edin, verso nun tek sıkıntısı şehiriçi yakıt verisinin biraz yüksek olması bu da o ağırlığa göre normal aslında, ben iyi bir lpg uygulaması yapan bir yer bulursanız yaptırmanızı öneriririm. Aksi takdirde araçtan sizi soğutabilir.

    Saygılarımla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: player_x

    Öncelikle şunu belirteyim, daha önceden 1.6 110hp güce sahip 2008 model versomuz vardı bu araç 85000km boyunca prins vsı-1 ile kullanıldı (keihin enjektörlü olan) en ufak bir yağ eksiltme sorunu olmadan 135000km de sattık, bunun üzerine konuyu 2015 açmıştım, ancak bazı olumsuzluklar sonucu sıfır verso alamadık, ama yaris aldık, verso yu ise 2010 model 1.6 132hp güç üreten sonraki kasadan 55000km de aldık üzerinde lovato c-obd2 lpg sistemi var, şu anda 75000km civarında yağ eksiltme sorunu bu araçta da henüz yaşamadık, (kullandığım yağ 0w-30 viskozitesine sahip)(çok kısa mesafe kullanımı söz konusu)(kullanılması gereken yağ 0w-20(kitapçık bilgisi)), ancak ben gerek 0w-20 bulmakta yaşadığım zorluklar gerekse lpg olduğu için 0w-30 kullandım.



    Gelelim Yarise(1.0life) araca 9000km de lpg uygulaması yapıldı (lovato c-obd2), lpg tüketimi oldukça makul, çekişte herhangi bir düşme yok, araç 20000km yi yeni geçti, bu araçta hep 0w20 yağ kullanıyorum, üzerine yağ eklemeyi gerektirecek kadar bir eksilme yapmıyor, ancak tabi bu uzun kilometreler sonra netleşeceğinden sizi yanlış yönlendirmek istemem, ama şimdilik memnun olduğumu da belirtmek isterim.



    Özetle verso çok başarılı bir araç ancak lpg montajında gaz hortumlarını mümkün olduğunca kısa tutturmaya, ve doğru boyutta nozul kullanımına dikkat edin, verso nun tek sıkıntısı şehiriçi yakıt verisinin biraz yüksek olması bu da o ağırlığa göre normal aslında, ben iyi bir lpg uygulaması yapan bir yer bulursanız yaptırmanızı öneriririm. Aksi takdirde araçtan sizi soğutabilir.

    Saygılarımla.
    Bilgilendirme için teşekkür ederim. Yarisimde 5.30 kullaniyordum. Eksiltme olayi yeni basladi ve usta 10.40 onerdi. Belkide 2-3 yil once katki maddesi eklemistik yağa. Milk... diye bir adi vardi. Onun etkisi de olabilir.

    Versoyu yeni aldigim icin henuz yag degisimi yapmadim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 5w-30 dan doğrudan 10w40 a geçmeyin. 5w40 deneyin eğer olmazsa 10w40 a geçmek düşünülebilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: player_x

    Öncelikle şunu belirteyim, daha önceden 1.6 110hp güce sahip 2008 model versomuz vardı bu araç 85000km boyunca prins vsı-1 ile kullanıldı (keihin enjektörlü olan) en ufak bir yağ eksiltme sorunu olmadan 135000km de sattık, bunun üzerine konuyu 2015 açmıştım, ancak bazı olumsuzluklar sonucu sıfır verso alamadık, ama yaris aldık, verso yu ise 2010 model 1.6 132hp güç üreten sonraki kasadan 55000km de aldık üzerinde lovato c-obd2 lpg sistemi var, şu anda 75000km civarında yağ eksiltme sorunu bu araçta da henüz yaşamadık, (kullandığım yağ 0w-30 viskozitesine sahip)(çok kısa mesafe kullanımı söz konusu)(kullanılması gereken yağ 0w-20(kitapçık bilgisi)), ancak ben gerek 0w-20 bulmakta yaşadığım zorluklar gerekse lpg olduğu için 0w-30 kullandım.



    Gelelim Yarise(1.0life) araca 9000km de lpg uygulaması yapıldı (lovato c-obd2), lpg tüketimi oldukça makul, çekişte herhangi bir düşme yok, araç 20000km yi yeni geçti, bu araçta hep 0w20 yağ kullanıyorum, üzerine yağ eklemeyi gerektirecek kadar bir eksilme yapmıyor, ancak tabi bu uzun kilometreler sonra netleşeceğinden sizi yanlış yönlendirmek istemem, ama şimdilik memnun olduğumu da belirtmek isterim.



    Özetle verso çok başarılı bir araç ancak lpg montajında gaz hortumlarını mümkün olduğunca kısa tutturmaya, ve doğru boyutta nozul kullanımına dikkat edin, verso nun tek sıkıntısı şehiriçi yakıt verisinin biraz yüksek olması bu da o ağırlığa göre normal aslında, ben iyi bir lpg uygulaması yapan bir yer bulursanız yaptırmanızı öneriririm. Aksi takdirde araçtan sizi soğutabilir.

    Saygılarımla.
    Hotlatacagim ama yaris 1.0 lovato ne alemde şuan taktirmayi düşünüyorum bende Lovato mu Atiker Gold mu arada kaldım.
    Fiyatlar 3000 Lovato
    2400 Atiker Gold.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.