Şimdi Ara

2023 RENAULT MEGANE SEDAN (ANA KONU) [GÜNCEL BİLGİLER BURADA] (242. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
9 Misafir (1 Mobil) - 8 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5.993
Cevap
131
Favori
750.977
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 240241242243244
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeni üretim için ana sanayilerin talep edeceği tüm parçaların fiyatı anlık değiştiği için araç fiyatlarıda yakıt fiyatlarıda pazar fiyatlarıda sürekli güncellenmek durumunda. 25 kuruş para birimindeki değişim bizim ülkemizde deprem etkisi yapmakta. Güçsüz ülkelerde bu iş böyledir.

  • Megane Joy otomatik te %80 e girmiş malesef.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 3 gün önce Renault Megane 4 1.3 tce edc aracı teslim aldım. Şuan sadece 80 km sürdüm. Araçla ilgili sormak istediğim birkaç şey var. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.


    1 - Sağ ön kapıdan 100 km/s ve üstü hızda giderken ıslık sesi gibi bir rüzgar sesi geliyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim? Bu ses beni çok rahatsız ediyor.

    2 - Araçla birlikte gelen kitap çok kalın. Rodajla ilgili bir şey bulamadım. Rodaj için aracı nasıl kullanmalıyım ve kaç km'ye kadar rodaj gerekir.

    3 - Boya koruması, seramik kaplama gibi şeyler yaptırmalı mıyım? Aracın rengi beyaz.

    4 - Cam filmi için önerebileceğiniz marka var mıdır?

  • Önceki mesajıma eklemeden ayrı bir mesaj olarak araçla ilgili ilk izlenimlerimi yazmak istiyorum.


    • Motor performansı çok iyi. Çok memnun kaldım.
    • Şanzıman biraz ilginç. İlk viteslerde gereksiz yere bağırtıyor motoru.
    • Start/stop kalıcı olarak kapatılamıyor. Bu bana çok saçma geldi.
    • İç dikiz aynası rezalet ötesi. Daha kötüsünü görmemiştim. Torosların dikiz aynaları daha iyi.
    • Kapı üstündeki cam açma/kapama tuşlarının konumu rezalet. Tuşlara erişmek için sol kolu bayağı bir kırmak gerekiyor.
    • Kolçak ve kolçak içindeki saklama alanı çok işe yarıyor. Kapılardaki saklama alanları gayet yeterli. Ama vitesin önündeki saklama alanına erişmek biraz zor.
    • Araç içi genişlik yeterli. Arka tarafta diz mesafesi ve bagaj genişliği çok iyi.
    • Koltuklar çok rahat değil. Kötü diyemem ama ekstra bir bel desteği gerekiyor.
    • Birkaç kere 150 km/s üstüne çıktım. Arabanın bu hızlardaki gidişi beni çok korkuttu. Kesinlikle yüksek hız arabası değil. Yol tutuşunun kötü olduğunu hissettiriyor.




  • gokhanweb kullanıcısına yanıt
    1- Rüzgar sesini ben de aldım, beni de biraz rahatsız etti başta ancak sonrasında rüzgar durumuna göre değiştiğini farkettim. Belli bir yönden esince çok daha fazla farkediliyor bazen bayağı azalıyor. Ama Audi A6 da bile uzun yolda 130-140 km lerde rüzgara ve yönüne göre ses aldığım oldu. Gidermek zor bence.

    2- rodaj için genel kurallar aynı, ilk 1000 I'm aşırı hız, ani hızlanma, ani fren, çok fazla sabit hızla gitme önerilmiyor, sonrası rahat.

    3. Boya koruma ve seramikten ziyade taş çarpmalarına karşı kaput ve tampon koruma bence daha önemli. Eski aracımın taş çarpmalarından ötürü tamponu komple soyuldu ama kaput koruma olduğundan kaputta hiçbişey yok. O yüzden öneriyorum. Diğerleri fantazi gibi geliyor bana.

    4. Cam filmi genelde 3m ve llumar öneriliyor. Muhim olan ışığı değil uv yi ve ısıyı kesmesi. Buna dikkat ederseniz her marka olur bence.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • TDB T kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim cevabınız için.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhanweb

    Önceki mesajıma eklemeden ayrı bir mesaj olarak araçla ilgili ilk izlenimlerimi yazmak istiyorum.


    • Motor performansı çok iyi. Çok memnun kaldım.
    • Şanzıman biraz ilginç. İlk viteslerde gereksiz yere bağırtıyor motoru.
    • Start/stop kalıcı olarak kapatılamıyor. Bu bana çok saçma geldi.
    • İç dikiz aynası rezalet ötesi. Daha kötüsünü görmemiştim. Torosların dikiz aynaları daha iyi.
    • Kapı üstündeki cam açma/kapama tuşlarının konumu rezalet. Tuşlara erişmek için sol kolu bayağı bir kırmak gerekiyor.
    • Kolçak ve kolçak içindeki saklama alanı çok işe yarıyor. Kapılardaki saklama alanları gayet yeterli. Ama vitesin önündeki saklama alanına erişmek biraz zor.
    • Araç içi genişlik yeterli. Arka tarafta diz mesafesi ve bagaj genişliği çok iyi.
    • Koltuklar çok rahat değil. Kötü diyemem ama ekstra bir bel desteği gerekiyor.
    • Birkaç kere 150 km/s üstüne çıktım. Arabanın bu hızlardaki gidişi beni çok korkuttu. Kesinlikle yüksek hız arabası değil. Yol tutuşunun kötü olduğunu hissettiriyor.
    Yol tutuş için lastik havalarını kontrol edin, nakliye için 40 psi üzeri hava basıyorlar fabrikada, ayarlanmamış olabilir, aracın yol tutuşta sorun yok kullanmadığım araç kalmadı neredeyse, megane yol tutuşta çok iyidir hocam

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Görüyorum ki tespitler büyük çoğunlukta aynı. Sadece bir fun grubu var yok öyle değil vs diyen.

    Koltuk konforu gerçekten kötü. Yoruyor insanı.
    Uzun yola çıkarken bile düşünüyorum ben.

    Bendeki eski tip 6 ileri edc ve 1 2 viteslerinde karar veremiyor. Dik yokuş çıkıyorum 2 ile giriyorum devir 1000devrin altına iniyor ama 1e atmıyor, inişte gidiyorum 2 frene deyiyorum 30km hızla giden aracı 1e çekiyor devir 4000oluyor sonra üst vitese geçiyor.
    Eski aracım 2009 jetta 7ileri dsg idi 10 yıl kullandım bu edc yeni 7 ilerisi de dahil dsg nin yanından geçemez hız ve kararlılık bakımından.

    Yüksek hız yol tutuş vs konularda ben memnunum. Limite getirip uzunca 194km ile gidiyorum direksiyonda tek parmağım ile viraj alıyorum gram sıkıntı yaşamadım. Frene basınca da tepkileri hoşuma gidiyor. Dinamik bir araç megane.

    En sevdiğim şeyler ise gerçekten sessiz iç mekanı var ve dci motor ile yakıt konusunda rakipsiz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • andios kullanıcısına yanıt
    Bu araçla hiç ara vermeden İzmir'den Antalya'ya gittim, koltukları sınıfın üstünde kocaman kocaman.d segmenti ayarında, burada kesinlikle katılmıyorum size hocam.vucut ergonomisi ile ilgili olabilir.
    EDC aynen 7 ileri olanda yokuşta vites değiştirip değiştirmemek konusunda kararsız kalıyor.manuel müdahale şart oluyor.( Dik yokuşlarda sadece) evet bir DSG konforu yok ama 6 ileri EDC ye göre 7 ileri hem daha konforlu ve kararlı hemde ıslak tıp olması sebebiyle isinma, aşınma, titreme vb gibi sorunları yok. Bu arada 6 ileri DSG de yokuşlarda benzer kararsizliklar yaşıyordu.yani burda çift kavrama üniteler olabildiğince düşük devirde gitme çabasındalar, yokuşlarda bu sebepten tam hangi vitesi seçeceklerine karar veremiyorlar.

    Bu aracın yol tutuşu sınıfına göre orta seviye bence.direksiyon tepkileri bir Astra focus yada golf kesinlikle değil.arac yere basmıyor.viraj alırken koptu birlesimlerinde yada dalgali egrili bugrulu yollarda arkası zıplıyor direksiyon hakimiyetini kaybettirecrk şekilde.elbette bunda torsiyon cubugununda etkisi var ama daha yumuşak ve daha iyi amortisör arkalarda kullanilabilirdi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LaViTz -- 9 Kasım 2021; 14:4:1 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Selamlar, aracı teslim aldım. Joy comfort 140 edc arsenik gri. Ufak uğraşlar sonucu 271 gibi komik bi rakama faturayı kestik   (inforged 17" jant 17 xl continental, tesla ekran, kablosuz şarj dalgası dahil)


    Alacak arkadaşlara şimdiden hayırlı olsun


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam sana tavsiye hemen ekspertiz yaptır.
    Sıfır alıp 15 ay bindiğimiz megane araçta sağ ön kapı boyalı çıktı ve adamlara söylediğimizde "aaa olurmu öyle şey fabrikada olmuştur mutlaka" falan yaptılar. Bizde zaten satıyorduk o an alan kişide kabul edip satın aldı üzerine gitmedik konunun.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Yakın zamanda ikinci el Megane alan var mı? Sıfır araç aldım, 2017 Touch donanım 71bindeki kazasız dizel otomatik Megane'ımı satacağım. Piyasa sürekli artıyor. Kaça satacağım, fiyat konusunda fikri olan var mı?

  • Ne zaman yazılmıştınız hocam, hayırlı uğurlu olsun.

  • LaViTz kullanıcısına yanıt

    acaba yokuşa girmeden önce sürüş modunu sport moda alınca yokuşta EDC'nin tepkisi nasıl olur? sport mod ile yokuş çıkmayı denedinizmi hiç?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suatcagdas -- 10 Kasım 2021; 22:46:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • suatcagdas S kullanıcısına yanıt
    Sport modu yok ki hocam

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sirswager

    Ne zaman yazılmıştınız hocam, hayırlı uğurlu olsun.

    Merhaba hocam

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhaba, pm kapalıymış benim hocam, led olarak philips ultinon essantial kullandım araçta, herhangi bir kesme vs söz konusu bile değil, uzunlar için yeni ampulleri direkt eskisini çıkarıp takıyorsunuz, kısalar için araca özel aparat var, araçtaki orjinal aparatı lede uygun aparatla değiştirip öyle monte ediyorsunuz, uzunlar kolay ancak kısalar biraz tecrübe istiyor, ev ampulü gibi takacağınız bişey değil, ince işçilik istiyor kırıp dökmeden takmanız için

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • zaferk_tr kullanıcısına yanıt

    hocam alt paketlerde yok muhtemelen ama ekrandaki multi-sense olayı benim dediğim şey. yokuşa girmeden buradan "sport moda" alınca EDC'nin yokuş tepkisi nasıl oluyor acaba...





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suatcagdas -- 10 Kasım 2021; 22:26:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • suatcagdas S kullanıcısına yanıt
    Bu klimaya alakalı değil mi hocam, ben bilmiyordum gerçekten

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • zaferk_tr kullanıcısına yanıt

    yok sürüş modu hocam bu, hatta vitesin yanında da hızlı erişim için özel tuşu var.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 240241242243244
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.