Şimdi Ara

2023 RENAULT MEGANE SEDAN (ANA KONU) [GÜNCEL BİLGİLER BURADA] (18. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.994
Cevap
131
Favori
750.799
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba aracı çok beğendik ancak bütğn opsiyonları uyguladığımızda ortaya 110 bin tl gibi bir rakam çıkıyor hakiyle a markasına bu kadar etmez b markası bu kadar etmez derken kur bayağı bi yükseldi ve gerçekten gluence gibi araçlar 80 bin tlye dayandı (kötüleme anlamında değil lütfen yanlış anlamayın ) açıkçası daha 5-6 sene önce büyük zarar ettiklerini açıklayan firmaların türkiye piyasasından çekilmeleri lazım çünkü talep olmayan araçlarda piyasaya girdimi ister istemez fiyatlar yükseliyor chevrolet gibi mesela tr pazarından çekildiği gibi artık opel fiyatları biraz bile olsa pazarlık edecek konuma getiriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sarı arıza lambası kullanıcısına yanıt
    Sene sonuna 115bin olmadan satarık artık güzel kampanyadan ne çıkarsa bahtımıza sıfır duşunuyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavimantalite67

    Otomatik vites fiyat farkı Kadjar'da 10 bin lira, Megane sedan da ise 6 bin lira.. Neden acaba..?

    Kadjar 1.5dci ile Megane 1.5dci modellerinde kullanılan EDC şanzımanlar birbirinden farklı.

    Kadjar'da daha hafif olan ve Clio ile Captur'da kullanılan 6DCT250 kodlu GETRAG çift kavramalı şanzıman kullanılırken Megane 1.5dci modelde kullanılan EDC şanzımanın kodu 6DCT450 fiyat farkı ondan olabilir muhtemelen. Megane da kullanılan 450nm tork değerine dayanıklı daha güçlü bir şanzıman ancak Kadjar'da kullanılan şanzımanda kompakt ve daha hafif yapıya sahip.

    Bilirsiniz genelde teknoloji küçüldükçe ve hafifledikçe fiyat artar. Belki ondan olabilir.

    Getrag sitesinden hangi marka hangi model hangi şanzımanı kullanıyor bakabilirsiniz.

    Mesela çoğu kişi BMW-M serisinde kullanılan en güçlü otomatik şanzımanları ZF zanneder

    ancak o tork değerlerine ve zorlamaya ancak GETRAG dayanabiliyor demekki. FERRARI de otomatik olarak bu markayı tercih ediyor. Heralde yanılıyor olamazlar..

    http://www.getrag.com/en/products/produkt_detail.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 16 Ekim 2016; 23:17:54 >




  • Ben gaziemir ermatta sordum hiç indirim yapmadılar.

    Bu arada 110 luk edc dizel çok ciddi ağır ve gaza tepkisiz. Neden hiçbir test programında değinilmiyor buna anlamadım. Bir tek otomobil dünyam "araç çok ağırkanlı atik değil" demiş. Test yapanlardan ricam bi tam gaz versinler. Kesinlikle bi tepki yok arabada. 12.5 0-100 ü var. Aslında çok takılmam 0-100 e ama. Araba cidden çok duyarsız geldi. Başkalarından da izlenimlerini öğrenmek isterim.

    Onun dışında icon donanım kalite kokuyor resmen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: superegoid

    Ben gaziemir ermatta sordum hiç indirim yapmadılar.

    Bu arada 110 luk edc dizel çok ciddi ağır ve gaza tepkisiz. Neden hiçbir test programında değinilmiyor buna anlamadım. Bir tek otomobil dünyam "araç çok ağırkanlı atik değil" demiş. Test yapanlardan ricam bi tam gaz versinler. Kesinlikle bi tepki yok arabada. 12.5 0-100 ü var. Aslında çok takılmam 0-100 e ama. Araba cidden çok duyarsız geldi. Başkalarından da izlenimlerini öğrenmek isterim.

    Onun dışında icon donanım kalite kokuyor resmen.

    Kaliteli ama hissiz, tepkisiz ve hantal bir otomobil diyorsunuz, hem de 110 bine, bu kadar iyi değerlendirmeler alan bir aracın hantal ve tepkisiz olması kötü. Hadi hantallık 1,6 lık 130 HP ile giderilir ama direksiyon hissizliğinin telafisi yok.




  • HarunHoca kullanıcısına yanıt
    arabayı ağır ve hantal bulan arkadaşlara ciddi olarak tavsiyem temiz 2. el bir audi a4 dizel otomatik (2013-2014 model) araç düşünmeleri yönündedir. bırakın 0-100 km değerini asıl eğlence 120 km'den sonra başlıyor. bence 220 km'ye kadar tık yok araçta. adamı hızlı gitmeye teşvik ediyor resmen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karakabus_ -- 17 Ekim 2016; 9:27:40 >
  • şaka mısınız ya... 110 000 tl..! a3 yeni kasaya geciyor ve 100 000 e veriyor dizel otomatigini.. hadi onu gectim talisman bile 102 000 tl ye dizel veriyordu. varsın manual olsun talisman sonucta. 70 80 000 tl den fazlasını vermek bence saçmalık... fiyatlara bak ya. pejo gercekten 308 de efsane kampanya yapmış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HarunHoca

    quote:

    Orijinalden alıntı: superegoid

    Ben gaziemir ermatta sordum hiç indirim yapmadılar.

    Bu arada 110 luk edc dizel çok ciddi ağır ve gaza tepkisiz. Neden hiçbir test programında değinilmiyor buna anlamadım. Bir tek otomobil dünyam "araç çok ağırkanlı atik değil" demiş. Test yapanlardan ricam bi tam gaz versinler. Kesinlikle bi tepki yok arabada. 12.5 0-100 ü var. Aslında çok takılmam 0-100 e ama. Araba cidden çok duyarsız geldi. Başkalarından da izlenimlerini öğrenmek isterim.

    Onun dışında icon donanım kalite kokuyor resmen.

    Kaliteli ama hissiz, tepkisiz ve hantal bir otomobil diyorsunuz, hem de 110 bine, bu kadar iyi değerlendirmeler alan bir aracın hantal ve tepkisiz olması kötü. Hadi hantallık 1,6 lık 130 HP ile giderilir ama direksiyon hissizliğinin telafisi yok.

    Otomobilin içine girince kalite hissi her tarafınızı sarıyor. Bu doğru. Ben çok lüks otomobiller kullanmadım. Yani bmw 5 serisi mercedes serileri kullanan arkadaşlara bi şey ifade etmeyebilir ama c sınıfı otomobillere alışık olanların alışık olduğu seviyenin kesinlikle üstünde.

    İcon için konuşuyorum. Joy kesinlikle rezalet. Touch toparlanabilir. Ama icon gerçekten kaliteli.

    Yeni honda civicteyse kesinlikle bu hissi alamıyorsunuz. Onda da hep bi olmamışlık, eksiklik, yarımlık duygusu hakim oluyor.

    Aslında çok spor bi araba. Bundan hoşlanan, beklentisi sportif görünüm olan tüketici için bi seçim olabilir ama aracın içine oturunca her yerinden acelecilik akıyor. Aceleyle, yalap şap yapılmış, bu kadarı yeter denilerek özenilmeden yapılmış hissi veriyor.

    İcon renault megane sedan için durum farklı ama onda da motor beni şaşırttı. Gazı köklesen de en ufak bi ani ivmelenme yok. Ağır ağır hızlanıyor. Ama enteresan bi şekilde "anca 60 a çıkmıştır daha" dediğinizde 120 yle gittiğinizi görüyorsunuz.

    1.2 tce nin ve 130 lık dci nin öyle olmadığını düşünüyorum. Zaten 0.100 değerlerinden de belli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aracın arkada diz mesafesi ve koltukların darlığı can sıkıcı.. Araç kalite ama 110 bin TL lik fiyat hiç olmamış..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 110 binlik fiyat icon a neredeyse tüm opsiyonlar alındığında geçerli oluyor.

    Pahalı mı? Çok pahalı. Lanet olsun gerçekten böyle sisteme.

    2nci el araba fiyatları yükselmiş. Yükselse ne olacak. 0 almak için üstüne koyacağın meblağ da devamlı yükseliyor.

    Orta sınıf bir araç için 100 bin liralar telaffuz edilebildiğine inanamıyorum.

    Orta sınıf kimdir?

    Öğretmendir memurdur, kalifiye işçidir, küçük esnaftır..

    Bu insanlar nasıl oluyor da 100 bin liralar verebiliyorlar.
    .

    bunun sırrı nedir gerçekten çok merak ediyorum.

    Aklıma sadece karı koca çalışan insanlar geliyor.

    Eski araba satılıp üstüne kredi falan çekip alınabilir.

    Yoksa tek maaşla bi memur, işçi, esnaf.

    Bilmiyorum bunlar 100 bin lira gibi paraları verebilecek düzeydelerse ben türkiyeyle ilgili çoğu şeyi yanlış biliyormuşum demek ki.

    Kimsenin de ağlamasına kanmamak lazım demek ki.

    Ama ne olursa olsun 100 bin lira gibi bir rakam türkiye gelir ortalamasının çook üstünde bir rakamdır.


    Bu arabanın muadili arabalar avrupada amerikada 20 bin euro dolar seviyesinde ve bu miktar oranın orta sınıf gelir ortlamasına göre bizdeki kadar fazla değil.

    Bizde 100 bin lira sahibi birine zengin gözüyle bakacak çok insan var ve artık bi arabaya 100 bin lira istemek ve vermek doğal karşılanmaya başlandı.

    Buna inanamıyorum.

    Geçen sene mercedes hondadan çok satmış. Bmw de.müthiş bi kayıt dışılık var bu ülkede.

    Türkiye burası ya. Bütün bildiklerimiz yanlış mı yani.

    Gelişmekte olan ülke. Fakir ülke. Gelir ortalaması yalan da olsa 10 bin dolar.

    Nasıl 10 bin lan bu. 100 bin dolarlık arabayı alabiliyor.

    Neyse. Konudan çok koptum.

    Bence renault megane sedan icon da cam tavan 18 inc lastik ve 8.7 inc ekran yeterli.

    Herkesin önceliği farklıdır gerçi ama. Bu arada cam tavan dışardan komple cam gözüküyor. İçerden bildiğin sunroof. Orda bi dümen dönmüş. Neyse artık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi superegoid -- 17 Ekim 2016; 11:07:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • superegoid S kullanıcısına yanıt
    1.6 dci 130bg motoru 2012de fluence koydukları zaman sürmüştüm benım megane hb ile arasında fark ne kadar olur diye çok fazla hisetmedim kiloları aynıydı fluence ile megane gtline .. ancak yeni sedan 100 kilo daha fazla 1500 kiloya yakın agırılıgı hem yeni megane sedan 1.5 dci ile hemde benım megane hb gtline 1.6 dci 130 bg'egöre... bu yüzden 0-100 degerleri artırmıs aynı motorlu hb gtline göre 9.8'den 10.5'e çikmiş.. 1.5 dci testini yaptıgımda şuanda kullandıgım motora gore barıs fark vardı ama rahatsız etmedı.. sürüşü rahat sessiz kalitesi iyi, yenı megane sedanı bu motorla test etmeyı beklıyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ankara-06 -- 17 Ekim 2016; 12:57:19 >
  • superegoid S kullanıcısına yanıt
    Bu olayın konusu çok açıldı. Neredeyse herkesin evi arsası tarla tapanı var kirasıyla geçiniyorlarMIŞ

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir çok bayiyi aradım, Ankara'daki 4 bayiden 3'ünü gezdim, en fullüne 108000 TL diyorlar, bir iki paket düşürsek diyorum, en erken aralık teslim ve fiyat sabitleme yokmuş, sıkıntı
  • nzrnzr N kullanıcısına yanıt
    banada aynısını dediler ankarada.. bu ayın sonunda yazılsam araba aralıkta gelir dedi, geldiği zaman yıl sonu kampanyasına denk gelir bundan daha uygun fiyata alırım diye bir düşüncemi söylediğimde satış görevlisi haklı olabılırsınız dedı.. Karar veremiyorum bende
  • Ankara'daki bayilerin hepsi söz birliği yapmış gibi 108.000 TL'den bir kuruş inmiyorlar, 100.000 TL deselerdi hemen alacaktım oysa ki:((
  • İcon
    dizel
    edc
    sunroof
    18"jant
    Metalik boya
    Stepne
    101 bin
    Araba sport modunda gayet iyi direksiyon sertleşiyor motorun sesi değişiyor.sonuçta aile arabası yarış arabası değil.
    Şu fiyat verilmez bu etmez diyenleri anlayamıyorum.sen onu seversin ben bunu severim.herkesin istediği aynı olsa 100 tane marka olmazdı.
    Allah herkesin gönlüne göre versin.size daha iyilerini nasip etsin inş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Megane sedan icon edc dizel tüm opsiyonlar eksiksiz 110 bin tl fiyat verildi. Pazarlığa girişilse bir şey değişir miydi bilmiyorum. Almayacağım için pazarlık yapmadım. Amacım test sürüşü yaparak hantallik durumunu görmekti ama imkan olmadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İcon seçeneğinde full araç gerçekten güzel.. Ama C sınıfı bir araç ta 110 bin TL çok abartılı bence..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ati39 -- 18 Ekim 2016; 0:44:56 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yildiz kullanıcısına yanıt
    GT‘de normal versiyona göre tek fark motor seçenekleri ile birlikte 4Control sistemi. Sadece Megane HB GT ve RS'te var...Megane normal hb ve sedan versiyonda yok...

    http://autohold.net/renaultun-yeni-modellerindeki-4control-sistemi-nedir-ne-degildir/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: biz

    Megane sedan 1.6 115 hp 8 enjektörlü nissan moturu lpg uyumunda sıkıntı var

    V8. Motor olsa anlarım da 4 silindirli motorda blok basına 1 tane olur 4 blokda 4 tane enjektör olur..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.