Şimdi Ara

WAN kullanıcı adı ve şifresi konusu -HUKUKİ SÜRECE GİRİŞ-

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
2
Favori
997
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar,

    Dün gece SOL çağrı merkezi ile 40 dakika çok ciddi tartıştığım konuyu sizlerle paylaşmak istiyorum.

    Fiber bağlantısı için verilen cihaz yerine kendi tasarrufumdaki cihazı kullanmak istiyorum,bunun için de yeterli gerekçem mevcut (Kablosuz şifremin benim rızam dışında ISS merkezden görüntülenmesi özel hayatın gizlilik ihlalidir,güvenlik duvarı yapılandırması yetersiz vb.).Çoğu kişinin bildiği üzere, kendi cihazınızla internete çıkmak için gerçekte size tanımlanan/size ait olan WAN kullanıcı adı ve şifresini cihaza tanımlayıp ISS'ya bağlanmak asgari anlamda yeterlidir.

    Superonline ile yapılan abonelik sözleşmesinin 4.8 no.lu maddesini okuyacak olursanız, orada kullanıcıları ilgilendiren ÇOK AÇIK bir ifade mevcutur (metin aşağıda yazılı):

    TURKCELL SUPERONLINE tarafından sunulan hizmetlerin kullanımı için, MODEM v.b. her türlü donanım dahil ABONE'ye tahsis edilen veya ABONE'ye ait olan **her türlü kullanıcı adı ve şifresinin** güvenliğinden ve kullanımından ABONE sorumludur.

    Bu bilgiye istinaden firma ile sözleşme yapan her kişi sözleşmedeki bu sorumluluğa istinaden talebi durumunda bu bilgiye erişme hakkına da sahiptir.
    Firma çağrı merkezi, firma sözleşmesindeki ifadeyi hiçe sayarak "iç süreçler" gibi sözleşmede karşılığı olmayan bir sanal gerekçeyi kullanıcıların sözleşme ile doğrudan sahip olduğu hak ve sorumlulukların üstünde tutarak bir eylemde bulunamaz / keyfi bir tasarrufta bulunamaz. Bulunması durumunda bu firma ile kullanıcıların arasındaki sözleşmeye saygı göstermemiş olur,eylem haksız bir fiil niteliği taşır ve suç teşkil eder.
    Nitekim kendilerine talebimin HAKLI kaynağını ve gerekçesini kendi düzenledikleri sözleşme metni üzerinden açıklayabiliyorken, kendileri bu talebi sözleşmedeki HANGİ maddeye/gerekçeye dayanarak reddettiklerini hiç bir şekilde açıklayamadılar.

    Bu durumdan mağdur olduğunu düşünen kullanıcıların sözleşme metinlerini incelemelerini ve konu ile ilgili müsait bir zamanda İlçe Tüketici Hakem Heyeti başta olmak üzere diğer yasal mercilere başvuruda bulunup olumlu sonuç alabileceklerini düşünüyorum.
    Kendi tarafımda da (fırsat bulup ilgilenebilirsem) bir gelişme olduğunda sizleri haberdar edeceğim...

    Selamlar,







  • süreci takip ediyoruz hocam.
  • vodafone fiberde kendi modemini kullanabiliyorsun sanırım. şu sıralar bunu teyit etmeye çalışıyorum. vodafone bunu sağlıyorsa dakika düşünmeden vodafone'a geçerim. zaten 120 tl'ye kadar taahhüt bedelini de karşılıyor. superonline saçmalıkları ile uğraşmak istemiyorum.
  • Merhaba,

    Yıl sonu vs. nedeniyle, işlerim çok yoğun, avukat da tatilde,bu bağlamda onunla da konuyu etraflıca görüşme fırsatı bulamadım.O nedenle en azından benim özelimde sonuç çıkması bu ara kolay değil.Birkaç hafta benden pas...

    Sözleşme metninizde ilgili maddeler sizde de var ise benden gelecek habere bağlı kalmadan "İlçe Tüketici Hakem Heyeti" kademesinden başlayarak siz de girişimde bulunabilirsiniz tabi ki.İlçe Tüketici Hakem Heyeti başvurusu için şikayet dilekçesi yeterli olmalı...


    Selamlar,
  • TİB'e şikayet etmeyi deneyen oldu mu?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.