Şimdi Ara

Razer Kraken

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
652
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ben 6 ay önce estonyadan Razer Kraken aldım, bugün kablosu sertçe gerildi ve sonrasında çalışmadı,
    görünürde bir problem yok gibi duruyor ama çalışmıyor konuyla ilgili razer supporta mesaj attım.
    Razer kullanan varsa teknik servis olarak nereye gönderebileceğimi biliyormusunuz?



  • https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=54107186&p=1#54107186 Bu konuyu inceleyin. Garantiniz dolmadıysa sanırım işlem yapılabiliyormuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam garantiniz devam ediyorsa ki ediyor razer'ın 1 yıl diye biliyorum uluslararası garantisi mevcut. aral game ile görüşüp halledebilirsiniz diye ümit ediyorum.
  • Razerdan cevap geldi garanti şartları değişmiş herhalde hocam çünkü gelen mesajda uluslararası garantinin kalktığını sadece estonya adresine yeni ürünü gönderebileceklerini belirttiler bende eston arkadaşımla görüşüp onun adresini vermeyi düşünüyorum ama benim krakeni gönderecek miyim garanti belgesi gibi birşey gereklimi bilmiyorum ayrıca daha önce yurtdışına hiç postada göndermedim onuda öğrenmem gerek daha çok işim var ah kraken ne diye bozuldunki şimdi :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alihanoncul

    hocam garantiniz devam ediyorsa ki ediyor razer'ın 1 yıl diye biliyorum uluslararası garantisi mevcut. aral game ile görüşüp halledebilirsiniz diye ümit ediyorum.

    Dediğiniz gibi Aral game'ede mesaj attım ama aral dışı bir ürün olduğu için olumsuz bir yanıt gelebilir ama en azından türkiye dağatıcısı oldukları için bende yardımcı olurlar diye ümit ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aral game yurtdışı ürünlere ilgilenmediklerini yazdı razerla yoğun bir e-mail trafiğim var.Ayrıca estonyadaki alışveriş merkezlerini araştırıp satın aldığım yeri buldum Euronics miş onlarada mesaj attım çünkü razer a ürünü aldığımı kanıtlamam için fiş gerekli ama ben fişini kaybettim tabiki şimdi euronics e mesaj atarak e-mail yoluyla fişimi istedim olumlu bir cevap gelirse oldu bu iş ama gelmezse işte ozaman bittim :)
  • mlkvr kullanıcısına yanıt
    Hocam sorunu halledebildiniz mi ? Bende Razer Kraken kullanıyorum eğer bir sıkıntı yaşarsam ne yapacağımı bileyim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drinkduff

    Hocam sorunu halledebildiniz mi ? Bende Razer Kraken kullanıyorum eğer bir sıkıntı yaşarsam ne yapacağımı bileyim :)

    Hocam öncelikle kolay bir işlem olmadığını söyliyeyim yani krakenine iyi bak eğerki öyle bir durum yaşarsan fişin varsa hiç sıkıntı çekmezsin razer supporta gerekli bilgileri yazıp sorunu anlatınca 1gün içinde dönüyorlar e-mailine gelen formu dolduruyorsun eğer benim gibi yurtdışından aldıysanız aldığınız ülkeye gönderilecek yeni ürün tamir tadilat olayı yok bu arada direk yenisini gönderiyorlar aral game vb yerlerden aldıysanız işiniz daha kolay direk onlarla iletişim kurup halledebilirsiniz ama aliexpress gibi son zamanlarda sıkça başvurulan yerlerden aldıysanız resmi satıcısı olmadığı için garantisiz almış oluyorsunuz ben fişimi kaybettiğim için bukadar zor oldu yoksa bir haftadan kısa sürede hallolur hepsi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mlkvr kullanıcısına yanıt
    Aliexpressten aldım :( inşallah bozulmaz :D
  • ve Razere attığım son mesajda budur

    "Hi again i am mailing with euronics for a week and finally they sent me this (in the attachment) i hope that razer can take this as a proof of purchase
    because it is offical you can mail to "klienditeenindus@euronics.ee" and ask them also it has price and a date if you are going to accept this proof i will
    send you my friend's estonia adress, almost 2 week is gone and i am really tired, if it is not going to end in couple days i will complately change my mind
    about Razer i recommend all of my friends and 3 of them also buy differend kind of your products but when i see this support system now i am really close
    to think again and not going to buy any other product you say "For Gamers by Gamers" but i am start to think it is actually valid until you buy the product."

    Bundan sonra ya herru ya merru,tamam yaparız derseler işi son anda kurtarmış olurlar yok hala yokuş çıkarlarsa birdahada razer almamı beklemesinler
    hani 2 haftadır maymun ettiler eğer oyuncu donanımı endüstrisinde belli yer etmiş büyük bir firma oldularsa hiçbirşey beklemeden göndermeleri lazım
    ben hayatım boyunca böyle işini kötü yapan support görmedim gerçekten gözümden düştü ürünün kalitesine lafım yok ama marka için aynısını söyliyemiyeceğim.

    Size son tavsiyem herhalde alırsanızda Türkiyeden alın arkadaşlar 500-600tl verin ama uğraşmayın bukadar.Razerin bu saçma sapan supportuyla muhatap
    olacağınıza 400lira fazla verin birkaç güne işinizi halledin




  • Ve sonunda razer yola geldi işte haklı bir savunmanın mücadelenin kazanışını birdaha gördük tam yılıcakken birazda tehtidkar son bir e maille işi büyük bir ihtimalle bitirdim artık geriye estonya adresini verme ve yeni razer ı bekleme kaldı bundan sonrada bir aksaklık çıkmazsa eğer büyük bir bölümü atlattım demek işte günlerdir görmek istediğim yazı o "your proof of purchase is valid" yazısı yani arkadaşlar kovalayınca bırakmayınca oluyormuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Estonya adresinide girince beni Exchange departmanına yönlendirdiler ve kulaklığın cut cord denilen seriali product nosu gözüken şekilde fotoğrafını istediler gönderdim ama 6mb tı benim gönderdiğim fotoğraf razerin sistemi max 3mb ı desyekliyormuş bakalım yeniden çekip gönderdim sonuç ne olacak he birde 2 seçenek sunuyor önünüze razer ister RMA yani klasik yöntem eskiyi gönder yeniyi al yada bu fotoğraf yöntemi hangisi size daha kolay gelirse onu kullanıyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu ingiliceylede fail oldum her şekilde kulaklığı foto çekip gönderdim hani victoria secret modelleri bukadar çekilmiyo ama adamın cevabı hep aynı "you must provide you cut the cord" şimdi dank etti kabloyu kesmem gerektiği yarın kabloyu kesmeden bi ameliyat yaparım sorun nerede diye belki çözerimde klasik türk aklı sonra kabloları birleştiririz sıkıntı değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Koskoca Razer'ın warehouse unda Kraken USB kalmamış onun için ya beklememi yeni ürünler gelene kadar yada 65 euroluk (fiş kadar) promo code vermeyi teklif ettiler
    ben tabi promo kodunu seçtim hem direk türkiyeyede gönderebiliyorlarmış razerin kendi sitesinde bu Kraken USB zaten 60euro mantıken hiç para vermeden alıyor olmam gerekli
    verdikleri kod sadece razerzone da geçerliymiş ama istediğiniz üründe kullanabiliyormuşunuz şimdi yine mail attım direk kodu mail yoluyla gönderebilirlermi diye sordum çünkü
    diğer türlü zaman kaybından başka birşey değil yani değişim yapmayıp direk yeni kraken almayı düşünüyorum şimdilik
  • Hayırlı olsun hocam :) Razerci gençliğiz mübarek

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adamlar bildiğini oyalıyorlar arkadaşlar koskoca razerda ürün kalmamış gibi razerzone da notify me koymuşlar bitane nezaman yeni mallar gelicek yada gelicekmi belli değil 28inde promo codeum biticek diyince sorun değil bitane daha yollarız dediler bidahada razer alırsam forumdan atın beni

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.