Şimdi Ara

Asus Türkiye Teknik Servis Rezaleti.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
2
Favori
2.332
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ASUS ROG Swift PG278Q Sahibiyim. 1 yıldır sorunsuz kullandığım monitör, tuhaf bir şekilde "prizden" gelen elektrik gelmesine rağmen "tek" başına açılmamaya başladı.

    Sonra, pc'den sinyal geliyor onunla da açılmadı. Fişi çıkartıp başka yere takınca, ekran gidip gelip çalışmaya başladı. Garantiye gönderdim.

    Asus'un "talimatları" doğrultusunda paketledim, ups'i aradım, geldi aldı götürdüler.

    4 günde ürün geldi şaşırdım. Cihazın yanında "bir" servis fişi vardı. üzerinde "anakart değişti" yazıyordu. Dedim sorun giderildi herhalde, ve "servis" fişinin en üstünde "ekranda" çizik var yazıyordu. Afalladım, "çizik" falan yoktu ekranımda. Nasıl olabilirdi bu? Açtım baktım, ekranda "maket" bıçağıyla kesik duruyordu. Ledlerde sorun yoktu, en üstteki katman çizikti.

    Aradım hemen, bana ne deseler beğensinler. ürünü kargoya verirken "tutanak" tutturmam gerekiyormuş. Hiçbir yerde, bana verilen yönergelerde "ups" gelince tutanak tuttur diye bir ibare yok. ups'e ürünü şirketteki çalışan teslim etti, onlarından bundan haberi yok.

    Kadın lafı "nereden bilelim sizin yapmadığınıza" getirmesin mi? Tabi deliye döndüm.
    "Arkadaş" dedim "sen ürünü açtığında yanında ups mi vardı, öyle mi tutanak tuttun" diye.

    Bana "yoo" dedi, teknik servis tuttu.. Bende yapıştırdım lafı tabi. "ben neden size güveneyim! noter mi sizin teknik servisiniz.. Ciddi kavgalar ettim.. Yok tutanak tutturun, gönderin kargoda olmuş diyor.

    "arkadaş" diyorum, kutusunda gönderdim, poşetinde, köpüğünde. Nasıl çizilebilir bu. Ayrıca "sorunum" monitörün açılmamasıydı! Yani "sözde" çizik ekranımı değiştirmeye göndermişim gibi muamele gördüm! Ekran "açılmıyor, bozuk!!"

    Tamam dedim gönderiyorum. Kargo numarası istedim "ne" yapsalar beğenirsiniz, ücretsiz kargo taşımayı iptal ediyorlar. Yani "cebimden" 50 tl gönderme için 50 tl geri alma için ödeyeceğim! Sonuç, teknik servisleri "noter" ya, sizin suçunuz diyecekler..

    Hemen şikayetvar'a şikayet ettim. O da ne, benim gibi o kadar şikayetçi olan var ki Asus'ta.. "yanıt bile vermiyorlar.."

    Twitter'den yazdım. Asus Türkiuye, Asus uluslararası, ups ve ups türkiye.. Arkadaşlar yanıt veren Asus uluslararası ve ups uluslararası oldu. Hemen "takip" numarasını verelim diye sordular. Asus uluslararası ilgilendi.

    Asus Tükriye mi, yazıklar olsun. 3000 tl'lik monitör bu.. 300 tl değil. Bizler oyuncular bunlara "gözü" gibi bakarız.. Çünkü bir alacağız kullanacağız.. amacımız bu! Daha taksiti dört ay önce bitti!

    Sonuç mu, ürün yine aynı hatayı verdi. Ekran yine gidiyor, açılmıyor. Kutuya koydum, kargo numarası için Asus'a başvuracağım birazdan.

    Sözün özü dostlar bunu neden yazdım : Siz siz olun rica ediyorum, ürünü Asus türkiyeye yollarken kargoda "tutanak" tutturun, fotoğraflarını çekin. tutanağı kesin tutturun. Çünkü Asus türkiyenin teknik servisinde "insan" yok.

    Beni, 3000 tl verdiğim monitörü çizip onlara göndermekle suçlayacak kadar küçülen bir teknik servis eminim vardır ama ben yeni karşılaştım. Üzüldüm, ve Asus'a artık bakmıyorum. Bunlar yüzünden "Asus'tan" soğudum. Acer alacağım bundan sonra monitör olacak. Alacak olanlara "uzak durun" arkadaş diyorum. Kardeşin Zenfone'u var ona bile kıllanmaya başladım ... :)

    Çok uzun ve kafa şişirici ama benim gibi sizler hataya düşmeyin. LÜTFEN TUTANAK TUTTURUP GÖNDERİN..



  • asus cidden rezalet. benim laptopu sorunlarını yazarak gönderdim garantiye. batarya arızalıydı, fn tuşu calısmıyordu, dvd-wr calısmıyordu. bir de ekstra ses cıkarıyordu. 29. gün laptop geri geldi. hiçbir değişiklik yok. sadece fonksiyon tuşunu güncellemişler. o günden sonra asus almam da aldırmam da.
  • Ürün çizik ve arızalı diye yine gönderdim. (yukarıda yazdığı gibi) ürünü “kargo” izmire göndermiş.. Sonra bu gün ürün bana geri geldi! Sonunda..

    ürünü aldım. Açtık kutuyu servis fişine baktım. Ne yazsa beğenirsiniz “ürünün” ekranı çizik diye garanti dışıdır. 700 tl karşılığında ekran değişmesi gerekmektedir.

    GARANTİ DIŞI MI?

    Hemen tabi aradım Asus’u. “Arkadaş” dedim. “Siz ürünü size gönderdiğimde ekranı çizik deyip anakartı değiştirdiniz, sonraki gönderdiğimde de ekran çizik garanti dışı dediniz! Hadi ben adi biriyim! Ekran değişsin diye size gönderdim!! Be arkadaş o zaman 1. gönderdiğimde neden garanti dışı değil de sonra garanti dışı oldu?

    İşte burada Asus kitlendi kaldı. Diyecek bir lafları yoktu. 10 dakika bekleyin dediler.. Aradılar “bir kereye mahsus!! kullanıcı hayrına değiştirdik” dedi anakartı. Tabi yer miyiz. Bunu bize söylemeniz lazımdı dedim Kaldı kadın.

    Haklısınız dedi. “iade” lafını duydum. Hemen “kargoyu çağırır ve tutanak tutun” sonra bize gönderin dedi. Sistem “ancak” o zaman işleyecek.. Dosyalar açılacak..

    Eğer “bu” saçma sapan uygulamayı fark etmeyip “oldu al sana 700” desem adamlar alacaklar! Yanlışlıkla “kendi” ayaklarına sıktıklarını aslında monitörün “tamirden” sonra “kendilerince” çizildiği ortaya çıktı. Neymiş demek ki? Sorun onlardan kaynaklanıyormuş! Yarın ürünü geri kargolayacağım.. Macerada yeni bir levele geçtim.

    Bu arada ürün 3300’ün üstü olsa direkt dava açacaktım ama altı olduğu için tüketici mahkemesine gitmem gerekecekmiş “eğer” bu sefer de ürünümü aynen bana gönderirlerse.. Bakalım maceralar sürüyor.. Sizleri bilgilendiririm.
  • beş para etmez asus un teknik servis adı altında hizmet verdiği teknik kazık
    mx239h modeli monitorüm de piksel hatası oluştu ups le gönderdim ekran kırık deyip geri gönderdiler birde kergo parasını aldılar aradım sağlam gönderdiğimi söyledim kargo ya söyleyin dediler bizi alakadar etmez kargo kırmış monitorü deyip kapatıverdiler telefonu
    yazıklar olsun dünya markası olmuş ama adam olamamış asus böle insanlara hizmet verdirtiyo
  • Dostlar,
    1 Eylül 2014 yılında Teknosa' dan Asus tablet aldım.
    2015 yılında cihaz 2 kez kendiliğinden kapandı, PTT kargo ile servise ilettim, ana kart değişimi yapıldı.
    3. kez arıza yaptı cihaz, PTT kargo ile servise gönderdiğimde servis PTT kargodan gönderi almadığını, ilk ikisinde mağdur olmamam için sehven alındığını iddia ederek cihazı iade etti. UPS ile kendilerine cihazı tekrar gönderdim, yine anakart değişimi bekliyor, değişim talep ediyorum, talebimi alıyorlar, yetkililere iletiyorlar, bana döneceklermiş, süreç başlayalı 1 ay oldu ne dönen var ne de Asus Türkiye merkezi telefonlara bakıyor.
    Ulaşabileceğimiz tek numara var, onlar da hikaye anlatıyorlar.
    Asus' tan uzak durun!
  • Kargo çağırdım, tutanak tutuldu. Asus'da bana dedi ki "tutanağı" tutun, içine koyun yollayın.

    Bekliyorum ki "tutanak" gelecek. Gelmedi 1.5 hafta oldu aradım. Ne deseler beğenirsiniz, "tutanağı" size vermiyoruz. Dedim "o zaman neden tutuyorsunuz?" Ne dese, "kendimiz için.."

    Arkadaş sabrımı mı sınıyorsunuz, anlamadım ki?

    Neyse aradım Asus'u, "bütttüüüün" macerayı baştan anlattım. Sonunda anladılar. ups'in "kendi" hasar tespit biriminden özel numara aldım, Zehra diye bir hanımefendi sağ olsun, onun numarasını Asus'a bildirdim. Dilekçe yazdım, ürünü kutuya yine koydum, dün gönderdim. Maceram son sürat devam ediyor, gelişmeleri paylaşaırım.
  • vbalikci kullanıcısına yanıt
    gelisme oldu mu
    gecmis olsun

    teknosere mi kisiklidaki asusa mi gondermistiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alimmm78

    gelisme oldu mu
    gecmis olsun

    teknosere mi kisiklidaki asusa mi gondermistiniz

    Gelişmeler olmaz mı?

    Ürünü gönderdim, garanti kapsamından çıkan anakartı değiştirdiler ama çizik hala duruyordu ekranda. Haftaya tüketici mahkemesine başvuruyorum. O çiziğin sahibi ortaya çıkacak.
  • benide zamanında çok bekletmişlerdi artık mümkün olduğunca uzak duruyorum
  • Ve Asus monitör almaktan vaz geçilir. İşin ilginç yanı ben bütün ürünlerimi amazondan alırım. Adamlar her türlü sorunu anında çözüyor arkadaş. İş bizimkilerin karakterinde bitiyor. Yakın zamanda monitör alacaktım ancak şu olayı okuyunca cidden karar değiştim.
  • Bu gün Tüketici mahkemesine başvurduk arkadaşlar. Dilekçe, şu bu her şey eklendi ve başvuruldu.

    Bundan sonra olacakları özetlediler.

    1. Bilir kişi atanacakmış.
    2. Bilir kişi monitörü isteyecek. Ben göndereceğim, bilir kişi inceleyecek.
    3. Bilir kişi bu durumu firmayla görüşecek ve raporları isteyecekmiş.
    4. Haklıysam -ki haklıyım, monitörün fiyatının bana geri ödenmesini talep ettim.

    Gelişmeler oldukça haber vereceğim, bu monitörün parasını bir yıl da beklesem alacağım
  • Çok ilginç. Ben asusa 2 sefer ürün gönderdim ikisinde de kullanıcı hatasıydı fakat ürünlerin yenileri verildi. Şimdi bunları okuyunca çok şaşırdım. Bu tür şeyleri mutlaka asıl merkeze iletmek lazım, asus öttürür bunları servisi alır ellerinden. Bu tür sorunları olanlar genel merkeze de yazı göndersinler bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ha bir de Vatan bilgisayar bu konuda çok iyi garantiye yollarken ürünün tutanağını tutuyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ArdiaroS

    Ha bir de Vatan bilgisayar bu konuda çok iyi garantiye yollarken ürünün tutanağını tutuyorlar.

    Asus monitörü falan direk göndermeniz gerekiyor vatan almıyor.
  • vatan mecbur almak zorunda ki hatta alırken ürünü kontrol edip tutanıgı tutup servise oyle gönderiyorlar bi ay önce başıma gelmişti hiç öyle bi sorunla karşılaşmadım ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkay1074

    vatan mecbur almak zorunda ki hatta alırken ürünü kontrol edip tutanıgı tutup servise oyle gönderiyorlar bi ay önce başıma gelmişti hiç öyle bi sorunla karşılaşmadım ...

    Vatan doğrudan "asus'a" yöndendirdi beni. Ben Asus'la irtibat geçtim. Şu anda Vatan'a dava açtık bekliyoruz sonucunu. Vatan "bu" olayla ilgili Asus'dan açıklama alacak! Görüntüler falan o zaman ortaya çıkacak bekliyoruz bakalım.
  • Bu kaçıncı Asus teknik servis rezaleti konusudur. Artık Asus anakart mı aslaaa. Asus monitör mü. Aslaa. Bunları yılların acı tecrübeleri ile söylüyorum arkadaşlar. Malesef Asus rezaletin bi tık ötesine geçmekle kendini yeniliyor her geçen yıl. Ürün harika ama teknik servis berbatsa ben ne anladım o kaliteden. Durum bu kadar basit

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.