Şimdi Ara

İNTERNET ve TELDÜNYA aç-kapa ÜCRETİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.041
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ağustos ve Eylül ayına ait iki faturayı ekim ayında ödedim..internet hizmetinden faydalansam da kampanya dolayısıyla teledünya hizmeti de veriyorlar ama bir kaç defa teledünya yı kullandım sonra kutuyu ve kartı ambalajına koyup kaldırdım..sadece internet hizmetinden faydalanıyorum bir senedir..neyse,bu ay ki faturam da,önceki aylarda düzenli ödemediğim için ( 2 ay) mevcut hizmetleri (teledünya ve internet) kapatıp tekrar açma,aktif etme adı altında bir ücreti faturaya eklemişler..teledünya yı bilmiyorum zaten kullanmadığım için ama internetim hiç kesilmedi..aç-kapa parasını da şikayet ettim ama değişen bir şey olacağını zannetmiyorum..bilginize,geciktirdiğiniz fatura dönemini takip eden ay da, aç-kapa parası alıyorlar.
     İNTERNET ve TELDÜNYA aç-kapa ÜCRETİ







  • Ben ortalama 3 ayda bir ne kadar fatura varsa online sistemlerinden ödemeyi yapıp geçiyorum. Ama daha hiç kesilme olmadı. Zaten telefonunuza mesaj gelmesi lazım XX hafta ödemezseniz hizmetleriniz kesilecek diye. 4 hafta süre veriyorlar her hafta kalan sürenizi mesaj gönderiyorlar. Eğer onu geçirdiyseniz onlar haklı.
  • geçmiş diğer faturalarınada bak. eğer orada da bu bedelleri görürsen bunlar kapama-açma bedeli değil aktivasyon bedelidir. kampanya kapsamında kurulum aktivasyon bedelleri ücretsiz değilse peşin yada taksitli alabiliyorsun. sendeki bedeller taksit fiyatı gibi duruyor. ama dediğim gibi emin olmak için geçmiş 2-3 faturanada bak. olmadı 4440126ya çağrı bırak baksınlar.
  • @Hero Tech @tanerss daha önce de bu şekilde ödediğim zamanlar oldu yani iki ay da bir,hiç bir faturama bu şekilde bir ücret yansımadı en çok gecikme bedeli adı altında cüzi bir miktar aldılar,dediğim gibi teledünya hizmetini kullanmıyorum zaten,belki onu kesmiş olabilirler ama benim onu farketmeme imkan yok çünkü kutusunda duruyor cihazlar,bir kez bağlayıp denedim o kadar,internet ise şimdiye kadar hiç kesilmedi bir iki ay üst üste ödemediğim halde.. bence haksızlık yani neticede bu paraları ödüyoruz,gecikmeli dahi olsa..kampanya kapsamın da hiç ödeme yapmasam da benden bu paraları faiziyle yine alacaklar sonuçta taahhütname imzaladık..bu yüzden benim hizmetimi kesemezler,taahhütnameye uymuyorsam,bu konuda bir yaptırım varsa, hizmetimi iptal edip parasını alırlar...batkığım kadarıyla da böyle bir madde göremedim..neyse bundan sonra dikkat edip günün de öderim :)




  • Çağrı bırak en temizi. 1 hafta 10 günde sorun hallolur
    Ama şunuda unutma teledunya kutuda diye pasif sayılmıyor. O hizmet sende ister kullan ister kullanma



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HeroTech -- 21 Kasım 2015; 9:49:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HeroTech kullanıcısına yanıt
    Tamam :) BTK ya yazdım,cevap geldi,işte geç ödediğimden dolayı hizmet kesilmiş bunlarda tekrar hizmet açma ücreti almışlar...BTK bilgi notunda bu konu hakkında lehinize bir madde varsa,elinizde ki belgelerle kurumumuza başvurabilirsiniz diyor.tv olayını bilmiyorum ama internetim hiç kesilmedi ki tekrar dan açma ücreti alsınlar,neyse :)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.