Şimdi Ara

Acer Servisinin Hatalar Sorunsalı!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
1.056
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Konuya şöyle başlamak istiyorum, ben 2010-2012 yılları arasında Acer' in 5738G adlı ürününü kullanmış bir bireyim. Ürünü 2.5 sene kadar her hangi bir sorunla karşilaşmadan, servis ile hiç bir işe girmeden sattım. Beni bu yıllar içerisinde hiç üzmedi denebilir. Recovery si dahil Acer' in hayatımı kurtarmişliği var. O yıllardada şöyle muhabbet vardı Acer alınır mı abi ya!! Servisten çıkmazsın. Ne mutlu ki bu sadece totem olarak kaldı sonrasında Dell XPS serisi ile devam etmişliğim vs vs oldu.



    Uzatmadan başlamak gerekirse, oda arkadaşıma hem oyun oynayabileceği hemde photoshop işlemleri gerçekleştirebileceği bir ürün arayışında Acer karşimiza çikti. Gerek ekranın IPS olması gerekse i7 işlemciye sahip olması ayrıyeten de diğer özellikleri cezbetti. Ve aldığımız ürününün 5 yıl garantiye sahip olması. Ürünü alırken de, hemen bir m2 sata SSD yükseltmesi yaparız diye düşündük. OLAY TAMDA BURADA BAŞLIYOR...




    Hemen bilgisayar elimize geçer geçmez, müşteri hizmetlerini arayıp teknik destek başvurusunda bulunmak istedik. Bunların akabinde tabii ki bütün müşteriler gibi fiyat bilgisi almak istedim. Sonuçta taktıracağımız ürününün fiyati belli. Giriş-çikiş maliyetleri belli... Neyse bir fiyat aldık, ACER' in her hangi özellikleri belli olmayan bir ürün karşımıza koydu. Bu ürünün fiyat ve özellikleri şöyle 120 GB m2 sata ve 145 $ + KDV gibi bir fahiş bir fiyat aldık. Baktım ben durum böyle olabilecek gibi değil, ben kendi ürünü alip taktırmak istiyorum. Ürünün sıfır ve faturalı halde adınıza TEKNİK servise göndereceğim. İlk önce müşteri hizmetlerinde ki arkadaş tabii ki SSD olduğu için böyle birşey mevcut dedi. Ben herşeyi alacağımız SSD ye kadar ayarladıktan sonra ürün kayıdı oluşturmak için bir daha aradiğimda ise, BÖYLE BİR ŞEYİN MÜMKÜN OLMADIĞINI SADECE SERVİSTEN almam gerektiğini bildirdiler. Üstelik ki servis yine başka BİLİŞİM firmasına yönlendiriyor. Sanki paralel ithalat ürünü almişiz gibi. Yaklaşık 2-3 gündür sürekli telefonda gerek ACER MÜŞTERİ HİZMETLERİ gerekse de ARTIM BILİŞİM ile telefonda konuşuyorum.


    Ben ürünü açtığımdada cihazımın garanti dişi kalacağını üzerine basa basa söylüyorlar. Tamam haklısınız ancak ki ben piyasa da bulunan X markasının m2 sata SSD sini 240 TL Mal etmek varken neden 500 TL ne olduğunu bilmediğim özelliklere ve markaya vermek zorundayım ? Sorarım arkadaşlar size de... Bu kadar mı değersiz ACER' in gözünde müşteri ? Arka kapağı açılan modelse kendiniz takabilirsiniz deyip aradan çekilmek kolay mı bu kadar ? Sonuçta bir ürüne 4 bin TL yakın paralar verilmiş.

    ACER VN7-791G modelini alacak arkadaşlara önerim, bu sorunları bir daha düşünüp almaları. Hem Türkiye' ye maliyetlerden dolayı 256 GB SSD Versiyonunu getirmeden satıp, üzerine de 5400 RPM HDD ürünle kullancıları mağdur edip; Taktırmak istediğiniz SSD ye kasıt eden Acer servisi kınamadan edemeyeceğim. Alacak arkadaşlar bunlari, dikkate almamalılar ya GARANTinin elden gidişine göz yumacaklar veyahutta servise paracıkları kaptıracaklar.





    Arkadaşımın ACER a attığı mail paylaşıyorum.

    Merhabalar, Elimde 4.5 YIL garantili belirttiğim laptoptan mevcut. m2 sata portuna SSD ilavesi yaptırmak istiyorum. Lakin, Artım bilgisayarı aradığımda her seferinde farklı cevaplar veren bi servis mevcut. İlk seferinde 120 GB SSD için 145 USD + KDV gibi çok saçma bi rakam isteyen firma, ikincisinde ellerinde parça olmadığını servisle görüşmemiz gerektiğini söyleyip bizi yine yönlendirdi. Maalesef ki Acer in servisi de cok farklı olamadı bu konuda ki, ilk aradığımda Artım dan fiyat alınması gerektiğini harici olarak takılamayacağını söyledi. Daha sonra ki görüşmemizde ise Kendimiz SIFIR Kapalı kutu SSD almamız halinde takım işlemini serviste gerçekleştirip GARANTİ kapsamında bize tekrar gönderebileceklerini söyledi. Son görüşmemizde ise yine bunun yanlış olduğunu alacaksanız bizden alacaksınız aksi halde garanti dışı kalır şeklinde bir açıklama aldım. Merak ettiğim, bu firmada kimsenin birbirinden haberi yok mu? Neden her kafadan farklı bir ses çıkıyor.Ve asıl anlamadığım nokta m2 SATA SSD 120 GB nin fiyatı piyasada 230-300 TL arası değişmekte iken nasıl sizde 145 USD + KDV yani yaklaşık 500 TL gibi fahiş bir fiyata satmaya çalışıyorsunuz ? Zaten laptopa 4000 TL gibi bir rakam verdik diye yolunacak kaz gibi mi görünmekteyim. Ben kendi başıma elbette laptopu açıp takmayacağım. Ama alacağım sıfır garantili malzemenin de laptopa takılmasını bekliyorum şahsen ki, farklı firmaların ürünlerini daha önce çok aldım kullandırdım, kullandım. İlk defa başıma böyle bir olay geliyor ve gerçekten insanın cok canını sıkmakta. Hergün ACER in servisini ve ARTIM Bilgisayar'ı aramaktan gerçekten yoruldum. Sorunuma mantıklı bir çözüm getirirseniz memnun olacağım. İlginize teşekkür eder, iyi çalışmalar dilerim.
    Saygılarımla.



    Başka sorunlar yaşayan varsa arkadaşlar tek konu altında toplamak amacım, alacakların bunlara dikkat etmesi.


    Saygılarımla...







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.