Şimdi Ara

Arızalı Cihazın servise gönderilmesi(iade-para iadesi hk)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
711
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    Samsung s3 neo cep telefonum mevcut.Bu cihazı 2 oldu servise gönderiyorum sorunu açıkça belirtmeme rağmen herhangi bir çözüm üretemediler.

    İlk gönderdiğimde birşey yok deyip geri gönderdiler.

    İkinci gönderdiğimde pil ve bataryasını değiştirdiler.

    Sorum şu olacak;

    Cihaz değişimi yada para iadesi hakkını nezaman elde edebilirim. Üstelik her gönderdiğimde kendim 11 tl kargo parası ödemekteyim.



  • bu zamana kadar kaç kez servise ürün yolladım hiç kargo parası vermedim neden kargo ödüyorsun ki?

    değişim hakkın 3 kere aynı sorun veya 4 kez farklı sorun meydana gelirse doğar diye biliyorum.
  • Cevabınız için teşekkür ederim.

    Servis kargo ücretini sizin ödemeniz gerekiyor dedi.Telefon 4 aylık bu arada. 3.kez aynı sorun ile geri göndereceğim ama bu sefer para iadesi yada değişim isteyeceğim.
  • yalnız bişey yok deyip gönderdikleri zaman bunu saymıyo olabilirler
  • Bence sayılıyor olabilir elimde servis raporu mevcut. 1 hafta içinde yeniden geri gönderiyorum bu sefer batarya ile usb kablosu değişiyor. Açık açık adamlara diyorumki Mobil veri açıkken şarj bitiyor telefon ısınıyor.
  • bendede s3 neo var aynı sorun varda normal mobil veride ısınma diye sorun etmiyorum

    discovery vardı daha önce 4 ü aynı sorun toplam 6 kere yolladım değiştirmediler :)
  • ben mobil veri kullanmak zorundayım o yüzden benim için önemli bir durum bu. Biraz fazla verdik samsung garantili alalım sorun yaşamayalım diye düştüğümüz durumlara bak.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.